10 نکته کلیدی قبل از خرید کفش عقد و عروسی

کفش برای اکثر خانم‌ها نقطه حساسی است! بیایید با آن روبرو شویم، چند نفر از ما می‌توانیم در برابر وسوسه کفش‌های زیبا مقاومت کنیم؟ بهتر است برای خرید کفش عقد و عروسی وسواس را کنار گذاشته و با دقت کفش مناسبی را برای شب عروسی خود انتخاب کنیم. در این مقاله از تالارکده می‌خواهیم به بررسی ۱۰ نکته کلیدی قبل از خرید کفش عقد و عروسی بپردازیم پس مانند همیشه با ما همراه باشید.

وقتی سؤال در مورد کفش عقد و عروسی است، انتخاب آن غیرممکن است. این فقط یک جفت کفش است که باید از بین صدها نوع زیبا و جالب آن را انتخاب کنیم. من فکر می‌کنم که بعد از انتخاب خود لباس عروس دشوارترین تصمیم است، موافق نیستید؟

نکات مهم در خرید کفش عقد و عروسی

نکات مهم در خرید کفش عقد و عروسی

شما چه نکاتی برای خرید کفش عروسی و  عقد را می‌خواهید نام ببرید؟ آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید

  1. سبک و راحتی – دو عامل مهم کفش عقد و عروسی

حتماً می دانید که کفشی که انتخاب می‌کنید باید بتوانید مدت طولانی با آن راه بروید و برقصید؛ کفش عقد و عروسی شما نه تنها باید شیک به نظر برسد، بلکه باید احساس راحتی نیز داشته باشد. بسیاری از عروس‌ها اغلب نگران هستند که کفش‌های زیبا به زمان نیاز دارند تا با آن‌ها سازگار شوند، زیرا پاها را نیشگون می‌گیرند و باعث عذاب می‌شوند. با این حال، همیشه این‌طور نیست.

با انتخاب متریال با کیفیت، می‌توانید به راحتی با تعدادی کفش روبرو شوید که ظاهر خوبی دارند، حتی در حالی که روی پای شما احساس خوبی دارند. پاشنه‌های چرمی و مواد مشابه و با کفی‌های ضخیم عالی خواهد بود. فاکتور راحتی نیز تحت تأثیر نوع پاشنه پا است. با انتخاب کفش‌های پاشنه تخت به جای پاشنه‌های نوک تیز می‌توانید بدون فدا کردن استایل خود راحت باشید.

اگر واقعاً در پیدا کردن کفش‌های عروسی که راحت هستند مشکل دارید، پیشنهاد می‌کنیم به دنبال کفش‌های معمولی باشید. حتی ساده‌ترین جفت کفش‌های پاشنه‌دار سفید را می‌توان به گونه‌ای آرایش کرد که شایسته عروسی به نظر برسد، اگر آماده‌اید کمی وقت بگذارید و روی آن کار کنید.

  1. کفش باید بعد از لباس عروس در لیست خرید قرار بگیرد

خرید کفش عقد و عروسی و نذارید برای روز آخر از یه مدت قبل بخرید که بتونید باهاش راه برید و عادت کنید هنگامی که لباس عروسی رویایی خود را پیدا کردید، خرید کفش عروسی خود را به تعویق نیندازید. حتی سفارش را عوض کنید و کفش های خود را اول بخرید.

ما دیده‌ایم که عروس‌ها راحت‌تر از آن‌چه که بتوانند با یک جفت کفش کنار بیایند، لباس عروس خود را انتخاب می‌کنند. به یاد داشته باشید که برای همه قرارهای تغییر لباس با مزون عروس خود، از اول تا آخر، به کفش های خود نیاز دارید. تنها در این صورت است که می توان لبه لباس عروسی شما را به قد مناسب تغییر داد. بنابراین، اگر بعد از خرید لباس عروس خسته شدید، استراحت کوتاهی داشته باشید. اما، خرید کفش عقد و عروسی خود را بیش از یک هفته پس از آن به تعویق نیندازید.

  1. ارتفاع کفش عقد و عروسی خود را دقت کنید:

خوب اگر همسرتان تقریباً هم قد شماست و نمی‌خواهید کفش پاشنه بلند بپوشید پس یا ارتفاع پنج سانتی متری انتخاب کنید یا تخت اما اگر تفاوت قدی زیادی دارید و می‌توانید با پاشنه بلند خیلی راحت راه برید و تعادل دارید پس برای شب عروسی‌تان هم دستتان باز است و می‌توانید هر ارتفاع یا نوع پاشنه‌ای که دوست داشتید و انتخاب کنید

اما اگر به کفش‌های تخت عادت دارید و می‌خواهید برای عروسی‌تان کفش پاشنه دار بپوشید پیشنهاد می‌کنم برای شروع کفش‌های لژ دار یا پاشنه پهن رو انتخاب کنید

  1. کفش هایی با ویژگی هایی که دوست دارید انتخاب کنید

کفش عروسی

کفش عروسی شما نباید/باید سفید باشد، کفش‌های پاشنه بلند/کوتاه داشته باشند، و همچنین نباید گران/ارزان باشند. اینها همه عواملی هستند که به شما بستگی دارد که انتخاب کنید؛ مانند هر چیز دیگری که در روز عروسی می‌پوشید، کفش‌های شما نیز باید چیزی باشد که دوست دارید. اجازه ندهید سنت و مد انتخاب شما را تعیین کنند.

کفش‌هایی را انتخاب کنید که یا زیبا با جزئیات مورد علاقه شما هستند یا با راحتی به عنوان معیار شما، اگر عاشق کفش‌هایی با تزیینات پاپیونی هستید یا جزییات پاپیون را ترجیح می‌دهید، این چیزی است که باید به دنبال آن باشید. وقتی ویژگی‌ها را در نظر می‌گیرید، باید به سبکی هم فکر کنید که در آن راحت‌تر هستید یا خیر؟ اگر همیشه از کفش‌های پاشنه بلند اجتناب کرده‌اید، خودتان را مجبور نکنید کفش‌هایی با پاشنه‌های خیلی بلند بپوشید. به یاد داشته باشید که راحتی و استایل شخصی شما مهم‌ترین فاکتورهایی است که در انتخاب کفش عروسی باید در نظر بگیرید.

همچنین ببینید: 7 مزون لباس عروس لاکچری و با کیفیت در تهران

  1. لوازم اضطراری و جانبی کفش را همراه داشته باشید

با کمی شانس، هیچ مشکلی در روز عروسی شما پیش نخواهد آمد. اما احتیاط اضافی هرگز ضرری ندارد. بنابراین، با لوازم یدکی خود را برای روز عروسی خود آماده کنید و کیت اضطراری خود را برای مقابله با هر فاجعه ای آماده کنید. لوازم اورژانسی شما در بخش کفش باید شامل کفی اضافی، آدامس برای چسباندن هرگونه تزئینی که شل می شود، دستمال کاغذی و الکل شفاف برای پاک کردن لکه ها باشد. کفی های ضد لغزش راحتی بیشتری را برای شما فراهم می کند.

اگر عادت به پوشیدن کفش های پاشنه دار ندارید، ممکن است دوست داشته باشید یک جفت کفش یدکی راحت پیشتان باشد، آن را در حین رقصیدن یا اگر پاهایتان از ایستادن طولانی مدت در روز درد می کند، بپوشید. حتی اگر قصد تعویض کفش خود را در طول روز ندارید، حمل یک جفت زاپاس ضرری ندارد، فقط در صورتی که مشکلی پیش بیاید و برای گذراندن روز نیاز به تعویض داشته باشید.

  1. آنها را بپوشید

کفش‌های عروسی خود را بپوشید

کفش‌های جدید به دلیل ایجاد درد بدنام هستند. ایستادن در کفشی که یک روز کامل آن را نپوشیده‌اید می‌تواند پر پیچ و خم باشد، زیرا در روز عروسی خود راه می‌روید و از آن استفاده می‌کنید. اگر کفش نیشگون بگیرد، پاهای شما ممکن است تا پایان عصر درد داشته باشد و این کل تجربه را برای شما خراب می‌کند. بنابراین، به محض اینکه کفش‌های خود را به خانه بردید، مطمئن شوید که زمانی را برای پوشیدن گه گاهی آن اختصاص دهید. این می‌تواند هر سه یا چهار روز یک ساعت باشد، بنابراین پاهای شما به آرامی به کفش‌ها عادت می‌کند.

همچنین به شما کمک می‌کند تا در هنگام حرکت در آن احساس راحتی کنید، به خصوص اگر کفش پاشنه بلند داشته باشد. اگر از قبل به کفش عادت کرده‌اید، در روز عروسی نگران کفش‌های لرزان یا افتادن پاشنه‌های پا نخواهید بود. علاوه بر این، آن را در قرار ملاقات‌های لباس عروس خود بپوشید و در حالی که این کفش‌ها را پوشیده‌اید، حرکت با لباس عروس خود را تمرین کنید. این به شما کمک می‌کند هم با لباس بلند و سنگین و هم با کفش‌های زیبا سازگار شوید و کار حرکت در روز عروسی خود را بسیار آسان‌تر کنید.

  1. همیشه مناسب و سایز درست خرید کنید

می‌توانید کفش عروسی خود را فقط در روز ازدواج بپوشید و یا اگر به این موضوع فکر کرده‌اید، بعداً چندین بار از آن استفاده کنید. در هر صورت، کفش‌های شما باید کاملاً مناسب شما باشند و برای این کار باید آنها را با اندازه‌های دقیق خود خریداری کنید. کفش‌هایی که تقریباً مناسب هستند ممکن است در نهایت احساس گشاد شدن یا نیشگون گرفتن پاهای شما داشته باشند، زمانی که مجبور هستید ساعت‌ها را در روز عروسی خود در آن بگذرانید.

برای یافتن اندازه مناسب، باید عرض و شکل پاهای خود را در نظر بگیرید و اینکه آیا توده یا برآمدگی در کفش شما وجود دارد یا خیر. اندازه مناسب انگشتان پا را نیشگون نمی‌گیرد، استخوان مچ پا و پهلوها را مالش نمی‌دهد، یا احساس نمی‌کنید که پاهای شما را در داخل له می‌کند. این امر باعث می‌شود قبل از خرید کفش، حتماً آن را امتحان کنید. اگر کفش خود را به صورت آنلاین خریداری می‌کنید، سیاست بازگشت را بخوانید. مطمئن شوید که می‌توانید آن را برگردانید یا آن را با اندازه دیگری تعویض کنید.

  1. هنگام انتخاب کفش، محل برگزاری خود را در نظر داشته باشید

همه کفش‌ها در همه مکان‌ها مناسب نیستند. در نظر بگیرید که آیا کفشی که دوست دارید برای مکانی که انتخاب می‌کنید مناسب است یا خیر. مکان‌هایی مانند باغ تالارها و باغ عمارت ها ممکن است قوانین خاصی در مورد پوشیدن کفش‌های پاشنه نوک تیز داشته باشند. ابتدا این را بررسی کنید. همچنین ممکن است کفش‌های پاشنه بلند در باغ‌ها کاربردی نباشند.

جدا از محل برگزاری، هنگام انتخاب کفش باید آب و هوا را نیز در نظر داشته باشید. اگر عروسی شما در پاییز یا زمستان است، ممکن است دوست داشته باشید به دنبال کفش‌های جلو بسته باشید که از احساس سرمای بیش از حد پاهای شما جلوگیری کند. یا می‌توانید یک جفت چکمه عروسی را به عنوان یدکی برای زمانی که مجبور به بیرون رفتن در سرما هستید همراه داشته باشید.

  1. همیشه یک ایده در ذهن داشته باشید

 

اکسسوری عروسی - کفش

اگر یک اکسسوری عروسی وجود دارد که نباید ذهنتان را به آخرین جزئیات بپردازید، آن کفش عروسی شماست. از آنجایی که این یک اکسسوری که فضای محدودی برای تغییرات دارد، باید همیشه گزینه‌ها را باز کنید. به دنبال ایده ها در تصاویر باشید، اما زمانی که واقعاً به خرید می روید، برای جستجو آماده باشید. در غیر این صورت، اگر نتوانید یک جفت کفش راحت با ویژگی هایی که دوست دارید پیدا کنید؛ ناامید کننده خواهد بود.

هرگز راحتی را برای استایل به خطر نیندازید. اگرچه فقط یک روز است که باید آن را با کفش های خود خرج کنید، اما یک جفت نامناسب می تواند به اندازه کافی به پاهای شما آسیب برساند تا چندین روز بعد از آن درد شما را باقی بگذارد. شما نمی خواهید زندگی مشترک خود را لنگان لنگان شروع کنید تا بر تاول ها و زخم هایی که روی پاهای خود ایجاد کرده اید غلبه کنید.

  1. خارج از چارچوب فکر کنید

اگر نمی‌توانید کفشی به رنگی که می‌خواهید بپوشید پیدا کنید، وحشت نکنید و به دنبال جفتی نروید که فکر می‌کنید این کار را انجام می‌دهد، حتی اگر به معنای خرج کردن بیشتر یا ناراحتی باشد. شما می‌توانید اکسسوری کفش زیبا را به صورت آنلاین خریداری کنید، که شامل پاپیون، روبان، برچسب، سنگ و سایر تزیینات می‌شود. اینها نسبتاً ارزان هستند، اما به شما این امکان را می‌دهند که با این لوازم جانبی به زیبایی خاصی دست پیدا کنید. همچنین آموزش‌های آنلاین زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند کفش‌های خود را سفارشی کنید تا ظاهری فوق‌العاده خاص داشته باشید. بنابراین، آنها را برای کمک بررسی کنید.

حرف آخر در خصوص انتخاب کفش عقد و عروسی

یک جفت کفش مناسب می‌تواند در ایجاد احساس خارق‌العاده و شگفت‌انگیز در روز عروسی‌تان جادو کند. و این چیزی است که هر عروسی سزاوار آن است. بنابراین، از هیچ توجهی به جزئیات دریغ نکنید، و در روزی که زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنید، با چیزی که انتخاب می‌کنید روی پاهایتان بپوشید، سازش نکنید.

اگر قبلاً کفش عروسی خود را انتخاب کرده‌اید یا برای خرید آن در بازار هستید، به ما بگویید چه عواملی را از همه مهم‌تر می دانید؟

/تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کفش‌های عروسی خود را بپوشید
کفش عروس پاشنه کوتاه
کفش عروس با کریستال های رنگی
بوت عروس نقره ای

آخرین دیدگاه‌ها

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

ميرزايي
باغ تالار عمارت ریورساید

مراسم ما هم ٣١ فروردين ١٤٠٣. بي نظير و عالي. ممنون از شما. ❤️❤️❤️🙏🙏🙏