جشنواره رمضان

30 مدل نیم بوت مجلسی برای هر استایل مناسب عروس

نیم بوت مجلسی عروس

داشتن یک نیم بوت شیک و مجلسی برای حضور در یک مهمانی یا انتخاب به عنوان کفش عروس می تواند سلیقه ای باشد.

بعد از اینکه خیالتان از انتخاب لباس عروسیتان راحت شد ، کفش ها اغلب گام بعدی ظاهر روز عروسیتان میباشند. در حالیکه کفش های سبک زنانه کلاسیک ، پاشنه های عجیب و غریب ، کفش های بی پاشنه ی راحت و حتی کفش های ورزشی از انتخاب های محبوب برای عروس ها در روز عروسیشان است ما میدانیم که آن ها مناسب هرکسی نیستند و اگر شما به دنبال یک انتخاب جایگزین هستید نیم بوت های عروسی و بوت های مچی یک آپشن جدید هستند که ما از طرح های توری رمانتیک تا چرم های مینیمالیسم و مدل های براق و درخشان دوستشان داریم.

حالا قبل از اینکه فرض کنید این کفش ها فقط برای عروسی در پاییز و زمستان مناسب هستند دوباره فکر کنید. مدل های نیم بوت عروسی جلو بسته مطمئنا برای هوای سرد ایده آل هستند. به مدل های ساق دار و بالا تور که از جیر انعطاف پذیر ، مخمل لاکچری یا چرم متالیک نقش برجسته درست شده اند فکر کنید. نیم بوت های ظریفی هم مثل مدل های تمام بافت و توری برای تابستان و بهار دوست داشتنی هستند.

نیم بوت های عروسی متمم هر نوع لباس عروسی هستند. از لباس عروسی کلاسیک گرفته تا لباس عروس های منحصر به فرد و یا لباس های بلند مجلسی. طرح های الهام گرفته از دوران ویکتوریایی یک پرنیال یک پارچه و رمانتیک خلق خواهند کرد ، در حالی که نیم بوت های پر زرق و برزق یک ظاهر باورنکردنی درخشان را گارانتی میکنند.

اگر شما حتی به تم غربی برای عروسیتان علاقه دارید بوت های خو استایل الهام گرفته از بوت های کابوی وجود دارند که حتی وقتی کسی زیر چشمی به لباس عروسیتان نگاه کند مجلل به نظر میرسند. همچنین پوشیدن نیم بوت مشکی راهی برای مجلل نشان دادن ظاهر عروسیتان میباشد ، خصوصا اگر شما یک لباس عروس مشکی یا رنگی به تن داشته باشید.

فرض کنید شما عاشق ایده پوشیدن نیم بوت عروسی هستید اما احساس میکنید برای لباس عروسی شما مناسب نیستند. استرس نداشته باشید چون نیم بوت ها یک آپشن زیبا هستند که با هر لباس عروسی ست میشوند و چه در جشن نامزدی ، پاتختی یا اولین مهمانی رسمی شام قبل عروسی قابل استفاده هستند. آندریا لویی بران مدیر کالای تقسیمی “بی اچ ال  دی ان” می گوید : پوشیدن نیم بوت های عروسی یک راه جالب برای هویت بخشیدن به ظاهرتان در روز عروسی است. نیم بوت های عروسی یک جایگزین عالی برای کفش های پاشنه بلند هستند و حتی از آن ها خیلی راحت ترند.

“پیا پنالیگان” کارگردان طراحی بصری و استایلیست در برند “دیویدز برایدل” اضافه میکند : نیم بوت ها آپشن های مورد اعتماد من در هر موقعیتی هستند. من خیلی به لباس های کوتاه با نیم بوت و تور عروس بلند برای عروس های طالب مد علاقه دارم. این نیم بوت ها برای جشن ساده یا هر جشنی ؛ حتی جشن عروسی پرفکت هستند.

به علاوه شما میتوانید نیم بوت هایتان را دوباره و دوباره در جشن های بعد عروسی یا برای یک قرار شبانه بپوشید. اگر فکر میکنید که نیم بوت عروسی یا بوت مچی برای شما مناسب است ،

در مقاله زیر 30 طرح نیم بوت برای هر استایل و بودجه ای وجود دارد

1) نیم بوت های جلو باز متالیک با کریستال برند ” جو اِل بجلی میشگا”

درخشش و زرق و برق را به ظاهر هر عروسی با یک جفت از این نیم بوت های درخشان اضافه کنید. آن ها برای جشن عقد یا حنابندان یا لباس های مهمانی خودمانی به شدت جالب هستند.

لینک خرید : BUY ON DAVIDSBRIDAL.COM

نیم بوت مجلسی براق

2) بهترین نیم بوت با بودجه ی کم : کفش پاشنه دار زنانه آسمانی برند ” پنی لاوز کنی”

این نیم بوت ناب رمانتیک و ظریف با هر نوع لباس عروسی از سبک مینیمال گرفته تا پیچیده ، قابل تطبیق است . بهترین قسمت قضیه زیر 50 دلار بودن قیمت آن است و به خاطر لایه های توری و ظاهر بدون تزئین این نیم بوت های عروسی متداول نیستند.

نیم بوت عروسی سفید توری

3) بهترین نیم بوت متالیک : نیم بوت برند “شوتز لویوا”

با این نیم بوت های چرم برجسته متالیک به جشن باشکوه عروسیتان بروید. ما عاشق پوشیدن این نیم بوت ساق برجسته با لباس های بلند الهام گرفته از دهه هفتاد در اولین مهمانی رسمی قبل ازدواج یا مهمانی دوستانه آخر شب عروسی است هستیم.

نیم بوت عروسی پوست ماری

4) رمانتیک ترین نیم بوت : نیم بوت تکه دوزی شده توری عاجی رنگ روبان دار برند ” بلا بله”

این نیم بوت های ظریف برای عروس های رمانتیک کلاسیک بسیار زیبا و عالی هستند.آن ها به خوبی با حریر دوشس و یک لایه تور تکه دوزی شده هماهنگ می شوند.

مدل کفش عروسی توری

5) بهترین نیم بوت مخمل : نیم بوت های برند “سابرین پاریس چلسی”

نیم بوت ها مخمل با ظاهر تولسشان برای عروسی های پاییز و زمستان به عنوان بوت عالی هستند. این بوت های بند بندی درحالی که حس مدرن بودن انتقال می دهند باز رواج شده ی مدل های قدیمی هستند و ظاهر سوسماری برجسته آن ها قابل تقدیر است.

مدل کفش عروسی پوست ماری

6) بهترین نیم بوتی که شما مرتب بعد از عروسیتان خواهید پوشید : نیم بوت های مچی نوک تیز سفید برند ” لوتوس سلنا”

بهتر از این نمیشود که بتوانید کفش عروسیتان را بعد از مراسم عروسی بارها بپوشید . این نیم بوت مچی کاملا براق و فوق العاده با قیمت مناسب  بهترین انتخاب برای بودجه شما هستند و ظاهری ظریف برای ست شدن با لباس عروسی پفی شما دارند. درحالی که طراح آن ها مناسب پوشیدن روزمره است با هر لباسی مثل جین ، پیراهن های زنانه و دامن های بلند و شیک ست میشوند.

نیم بوت عروسی سفید

7) بهترین نیم بوت عروسی الهام گرفته از دوران ویکتوریایی : نیم بوت افسانه ای ویکتوریایی ”آی وی اس ای/30″

نیم بوت ها عروسی به استایل ویکتوریایی شباهت داردند و این نیم بوت قیمت مناسب کاملا برای عروس هایی که مدل های قدیمی نیم بوت پنجه باریک را دوست دارند مناسب است. پاشنه کوتاه بلوک مانند آن بسیار راحت است تا جایی که میتوانید ساعت ها با آن ها برقصید و احساس راحتی و آرامش داشته باشید. همچنین ببینید : رقص عروس داماد

نیم بوت مجلسی عروس توری

8) بهترین نیم بوت های جلو مربعی برای عروسی : نیم بوت های برند “استیو مادن جوآن”

نیم بوت های طرح جلو مربعی به شکل براق و مد روز برای عروس ها طراحی شده اند. این نیم بوت ها درخشندگی کمی دارند و برای جاذبه بخشیدن به لباس های رسمی و همچنین پوشیدن با لباس عروس عالی هستند.

نیم بوت چرم عروسی

9) بهترین نیم بوت های لوکس عروسی : نیم بوت های بندی برند “گالیا لاهاو”

این نیم بوت های بندی ساخته شده از پارچه کرپ و ساتن برای عروس های لوکس پسند کمال مطلق است. این نیم بوت ها میتوانند با یک لباس عروس پفی عجیب و غریب که همه نگاه هارا به خود جذب میکند پوشیده شوند یا با یک لباس عروس ساده و ظریف.

کفش های لوکس عروسی

10) بهترین نیم بوت های عروسی برای داشتن درخششی لطیف : نیم بوت های جورابی پاشنه بلند اسمرالدا برند ” آ اس او اس دیزاین”

راه های زیادی برای اینکه با پوشیدن نیم بوت های عروسی زیبا به نظر برسیم وجود دارد اما اگر شما آدم ریزبین و دقیقی هستید این طرح نیم بوت جورابی بی عیب و نقص است. این بوت ها بعد از روز عروسی هم با طرح های جین و لباس های تنگ برای یک شام یا قرار  آخر شب ست میشوند.

نیم بوت پاشنه بلند عروس

11) بهترین نیم بوت های عروسی درخشان : نیم بوت های درخشان متالیک برند “لوتوس دیابلز”

با ظاهر پر زرق و برق ، این نیم بوت های درخشان برای عروس هایی که به دنبال کفش های متالیک هستند یک انتخاب طلایی است. نوار های بریده شده به آن ظاهری فریبنده داده که سطح رویی آن تا قوزک پا ادامه دارند.

کفش متالیک عروس

12) بهترین طرح نیم بوت عروسی بند دار : صندل های بندی 100 میلی متری برند ” جیمی چو کایانا “

برای بعضی از عروس ها انتخاب دیگری به جز یک جفت نیم بوت برند جیمی چو برای پوشیدن در روز عروسیشان وجود ندارد. اگر شما هم از این دسته هستید نیم بوت زیبای عروسیتان که جزئیات پیچیده ای مثل بند و پارچه ای با طرح گل دارد را میتوانید در این برند پیدا کنید.

 

صندل بندی عروس

13) بهترین نیم بوت عروسی درخشان و مشکی : صندل های جلو باز توری برند ” بلاسم کریستال اند ایلوشن”

اگر شما در روز عروسیتان لباس عروس مشکی پوشیده اید و یک کفش هماهنگ با لباستان میخواهید این نیم بوت برگ برنده تان است. این نیم بوت ها همانقدر که با رنگ مشکی عالی هستند ، اگر شما به دنبال تضاد در انتخاب رنگ ها هستید با رنگ های جالب دیگر هم هماهنگ میشوند .

کفش مشکی عروس

14)بهترین نیم بوت های عروسی مدل قدیمی رمانتیک : نیم بوت های بندی برند “براک کالکشن”

برای یک طراح این نیم بوت های عروسی الهام گرفته از دوران ویکتوریایی متعلق به برند ” براک کالکشن” مدل بندی طرح بسیار نفیسی است. پاشنه ی کوتاه آن راحتی را به رخ میکشد و شما احتیاجی به تعویض آن ها در طول مراسم عروسی ندارید.

نیم بوت بندی عروس

15) بهترین نیم بوت های عجیب و غریب عروسی : نیم بوت جلو باز ایزادورا برند ” میچکا کالکشن “

گل ها ، سنگ های مصنوعی براق ، منجوق ها ، حریر ، این نیم بوت ها همه این ها را باهم دارند و یک متمم کامل برای لباس عروس های پفی عجیب و غریب با چین های تزئین شده با تور هستند.

نیم بوت جلو باز عروس

16) بهترین نیم بوت های عروسی برای عروسی های روستایی : نیم بوت های جیر برند “فِرِدا سالوادور تاوی”

نیم بوت های پاشنه دار جیر برای عروس هایی که حس سنت شکنی دارند عالی است. آن ها همچنین یک انتخاب عالی برای مکان های روستایی ، ازدواج های پاییز و زمستان یا عکس های نامزدی که در فضای باز گرفته میشوند هستند.

مدل نیم بوت جیر عروس

17) بهترین نیم بوت های عروسی طلایی رنگ : نیم بوت های برند ” میا بکار آلگرا”

اگر شما به دنبال یک کفش پاشنه دار طلایی میگردید که در روز عروسیتان بپوشید این نیم بوت های طلایی ظریف میتوانند یکی از موارد مورد توجه شما باشند. طرح نوک تیز آن با صفحه های توری تضمین میکند که ساعتها حتی با وجود پوشیدن کفش پاشنه بلند راحت باشید.

مدل کفش طلایی عروس

18)بهترین نیم بوت های عروسی درخشان و مینیمال : نیم بوت های مچی نوک تیز متداول برند ” مایوک “

اگر شما پا روی خط زیباشناسی میگذارید یا همیشه به پوشیدن طرح های ساده با ظاهری متفاوت تمایل دارید این بوت های عروسی جذابیت زیادی برای شما دارند. چرم سفید و براق آن ها با جزئیاتی مثل سنگ های مصنوعی و مات روی آن برای یک عروس منحصر به فرد احساس تازگی و مدرنیته را منتقل میکند.

نیم بوت مینیمال عروسی

19) بهترین نیم بوت های نیم پاشنه برای عروسی : نیم بوت های سی میلی متری برند “رجینا پیو اِرین”

پوشیدن نیم بوت در روز عروسی معمولا برای عروس ها راحتی در روز عروسیشان را به ارمغان می آورند. این نیم بوت ها برای اینکه حس قدیمی بودنشان را القا کنند با جزئیات زیبایی کامل شده اند .

نیم بوت نیم پاشنه عروس

20) بهترین نیم بوت های عروسی سفید پاشنه بلند : نیم بوت های برند ” ناین وست فِینا”

ساده و براق. این نیم بوت های سفید پاشنه بلند برشی بی عیب و نقص با خطوط تمیز و یک پاشنه 3.5 اینچی دارند. این نیم بوت ها برای عروس های مینیمالیست که درحال ازدواج هستند جزو ضرورت هاست.

نیم بوت عروس پاشنه بلند سفید

21) بهترین نیم بوت های عروسی و مناسب مهمانی : نیم بوت های تزئین شده با سنگ های مصنوعی برند ” جیانی بینی آنین”

این نیم بوت هایی که زرق و برق را فریاد میزنند برای مهمانی صمیمانه بعد از پذیرایی شب عروسی عالی میباشند. برای اینکه جلوه واقعی آن ها را به نمایش بگذارید با یک پیراهن کوتاه و حتی با یک گوشواره تزئین شده با سنگ بپوشیدشان.

نیم بوت براق عروس

22) بهترین نیم بوت های عروسی الهام گرفته از دهه هفتاد : نیم بوت های ” غزال لیث”

این نیم بوت های پاشنه بلند زرق و برق دار از چرم طلایی صیغلی و نرم ساخته شده اند و اگر شما آن ها را با یک لباس عروس راسته یا یک پیراهن کوتاه با آستین های پفی بپوشید بسیار فریبنده و زیبا به نظر میرسند.

نیم بوت عروس طرح دهه هفتاد

23) بهترین نیم بوت های عروسی تزئین شده با سنگ های مصنوعی : نیم بوت های برند ” اگنس بِتِل”

نیم بوت هایی درخشان و کامل خیره کننده. این نیم بوت ها به طور غیرقابل انکاری فوق العاده هستند و شما میتوانید آن ها را برای لباس عروس های خیلی کوتاه یا بلند یا لباس عروس های مناسب تالار انتخاب کنید.

کفش مشکی عروس

24) بهترین نیم بوت های عروسی برای مینیمالیست های مدرن : نیم بوت های چرم پاشنه بلند برند ” آمنیا مواَدی جوجیا”

برای عروس های مینیمالیست مدرن نیم بوت های عروسی بهتر از این ها وجود ندارد. این نوع پاشنه برای طراح این نیم بوت ها نوعی امضای کار محسوب میشود. این طرح نیم بوت ها به طرز باورنکردنی با هر لباس عروسی چه لباس عروس دامن پفی گلدوزی شده و یا لباس عروسی حریر راسته  قابل تطبیق هستند .

نیم بوت چرم عروسی

25) بهترین نیم بوت برای عروس های فصل بهار : نیم بوت های جلو باز شکوفه ای برند ” بِلا بِله”

انتخاب طرح های جلو باز برای نیم بوت های عروسی در فصل بهار و تابستان نفس گیر هستند. این نیم بوت ها مروارید زنانه و طرح های ریز گل دارند و با همکاری طراح افسانه ای ( جوی پروکتور) طراحی شده اند.

کفش جلو باز عروس طرح گل

26)بهترین نیم بوت اکلیلی برای عروسی : نیم بوت شمالی برند ” لینئا پائولو”

اگر ایده آل شما داشتن ظاهری پر زرق و برق است به نیم بوت دیگری بجز این نیم بوت پاشنه دار برند لینئا پائولو فکر نکنید. به غیر از ظاهر چشمگیری که به خاطر درخشان و براق بودنش دارد مدرن بودن و ساختار خاص آن که به طرز خاصی زاویه دار و منحصر به فرد طراحی شده است به این نیم بوت ها جلوه ی خاصی بخشیده است.

نیم بوت اکلیلی عروس

 

27) نیم بوت های عروسی پر زرق و برق غربی : نیم بوت های مچی چرم طرح پوست ماری متالیک برند ” پاریس تگزاس”

این نیم بوت های مچی طرح پوست ماری ؛ غربی اما پر زرق و برق هستند . محل عروسی و تم شما هرچه که باشد این طرح از نیم بوت برند پاریس تگزاس به دل همه مینشیند .

نیم بوت عروس طرح پوست ماری

28) تطبیق پذیر ترین نیم بوت های عروسی : نیم بوت های توری و چرم پوست ماری برند “کریستین لو بوتین “

اگر شما عروسی هستید که به داشتن کفش های نایاب و خاص علاقه دارید این نیم بوت ها مخصوص شماست. ساده اما به طرز باورنکردنی پر از جزئیات و طراحی شده با تطبیق پذیری بالا . این بوت ها تا مدت ها بعد از روز عروسی در کمد شما دوام خواهند آورد.

کفش توری عروس

29) بهترین نیم بوت های عروسی که با لباس مشکی بلند بپوشید : نیم بوت های مچی مخمل قلاب دوزی شده برند “مانولو بلاهنیگ میج”

برای عروسی در فصول زمستان یا پاییز ؛ با لباس عروس سیاه این نیم بوت های مخمل برند مانولو با طرح قلاب دوزی شده ی فلزی اش یک مورد کاملا رویایی است.

نیم بوت مشکی عروس

30) بهترین نیم بوت ها برای عروسی خاص : صندل های پوست ماری متالیک توری-کریستالی برند ” رنه کااوویلا گالاکسیا”

اگر استایل شما به گونه ای است که طرح های شلوغ را پسند میکنید این نیم بوت های توری-کریستالی مطمئنا مناسب شما خواهند بود . این نیم بوت ها مخصوصا مناسب عروسی شب سال نو میباشند و به طرز باورنکردنی باعث چشم گیر شدن ظاهر عروس میشوند.

صندل متالیک و توری عروس

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کفش‌های عروسی خود را بپوشید
کفش عروس پاشنه کوتاه
کفش عروس با کریستال های رنگی
بوت عروس نقره ای

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل

نظرات کاربران

  • ساره

    سلام من عاشق این طرح های خاص هستم توی این بوت ها یه ستاره م

    پاسخ