جشنواره رمضان

30 مدل بوت و نیم بوت مناسب عروس و مراسمات لوکس

بوت عروس

معمولاً مرحله بعد از انتخاب لباس عروس یا هر لباس مجلسی دیگری برای مراسمات لوکس، انتخاب کفش است. کفش‌ها نقش مهمی در زیبایی استایل شما چه در روز عروسی، چه در مجالس و مهمانی‌ها ایفا می‌کنند. بسیاری از خانم‌ها برای شرکت در مراسم‌های مختلف یا برای روز عروسیشان کفش‌های پاشنه‌دار، کلاسیک یا فانتزی و حتی کفش‌های تخت و راحت مانند کتانی را به بوت و یا نیم‌بوت ترجیح می‌دهند. اما همانطور که می‌دانید سلیقه افراد مختلف، متفاوت است.

در این رابطه ببینید: 20 مدل کفش عروس شیک و خاص در سال 2021

اگر شما جزء افرادی هستید که به‌دنبال جایگزینی برای کفش‌های رایج عروسی و مهمانی هستید، بوت یا نیم‌بوت می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. بوت و نیم‌بوت در جنس‌های مختلف مانند تور، چرم، ورنی، جیر و … وجود دارند و می‌توانند استایل شما را به عنوان عروس یا مهمانی که به مراسم عروسی یا هر مراسم دیگری دعوت‌شده‌اید، کامل کنند.

بوت عروس چیست؟

بوت عروس، یک بوت پاشنه‌دار است که ارتفاع آن تا مچ پا یا زیر آن می‌رسد و معمولاً بالاتر از پاشنه پا را پوشش می‌دهد. نیم‌بوت‌های کوتاه نیز برای عروس مناسب هستند.

چه زمانی عروس می‌تواند بوت عروس را برای پوشیدن در مراسم عروسی خود انتخاب کند؟

بوت عروس برای تمام طول سال مناسب هستند، اگرچه اغلب برای فصول پاییز و زمستان مناسب‌تر هستند. اما همانطور که در ادامه خواهید دید؛ بسیاری از بوت و نیم‌بوت‌های طراحی‌شده توسط طراحان معروف، توری و جلوباز هستند، بنابراین محدودیتی برای پوشیدن آنها در فصول گرم سال وجود نخواهد داشت.

بوت و نیم بوت عروس با چه مدل لباس عروسی استایل مناسبی می‌سازد؟

اگر می‌خواهید بوت‌ عروسیتان مشخص باشد، باید لباس عروس خود را میدی یا کوتاه انتخاب کنید. البته لباس‌هایی که جلوی کوتاه و پشت بلند دارند و اصطلاحاً به مدل سلوئیت معروف هستند نیز به‌خوبی با بوت‌های عروس ست می‌شوند.

بوت عروس

آیا بوت‌های عروس به‌اندازه کافی برای پوشیدن در شب عروسی راحت هستند؟

بسیاری از بوت‌هایی که برای عروس‌ها طراحی شده‌اند، راحت‌تر از کفش‌های پاشنه‌دار مجلسی هستند. به‌ویژه بوت‌هایی با پاشنه‌های پهن و کوتاه کاملاً راحتی شما در شب عروسیتان را تضمین می‌کنند.

ممکن است تصور کنید بوت و نیم‌بوت تنها برای مراسم‌های عروسی و مجالسی مناسب است که در پاییز و زمستان برگزار می‌شوند اما در طراحی‌های جدید بوت و نیم‌بوت‌های مجلسی از خلاقیت و ایده‌های جدیدی استفاده شده است. بوت و نیم‌بوت‌هایی که کاملاً پوشیده هستند و هیچ فضای بازی در جلو و پشت آنها وجود ندارد، برای مراسم عروسی و مهمانی‌هایی که در هوای سرد برگزار می‌شود، مناسب هستند اما بوت‌هایی نیز وجود دارند که از جنس تور و یا مخمل و چرم انعطاف‌پذیر طراحی‌شده‌اند و ممکن است قسمت جلویی یا پشتی آنها باز باشد. این نوع بوت‌ها می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای ایجاد یک استایل شیک و متفاوت برای عروس یا مهمان‌های دعوت‌شده به مراسم عروسی باشند.

بوت و یا نیم‌بوت عروس می‌تواند با هر مدل لباس عروسی از لباس عروس کلاسیک گرفته تا لباس‌های خاص و بی‌نظیر ست شود. طرح‌های الهام گرفته از دوره ویکتوریا، حال‌و‌هوای رمانتیکی را ایجاد می‌کنند، درحالی‌که بوت یا نیم‌بوت‌های پرزرق‌و‌برق‌تر فضایی مجلل و فوق‌العاده به مراسم عروسی شما می‌بخشند.

همچنین ببینید : طراحی ناخن عروس

اگر از طرفداران سبک غربی در برگزاری مراسم عروسی یا مهمانی هستید، بوت یا چکمه‌های طراحی‌شده بر اساس الهام از چکمه‌های گاوچرانان نیز می‌تواند انتخاب هیجان‌انگیزی باشد. پوشیدن بوت یا نیم‌بوت مشکی در روز عروسی شاید خیلی رایج و متدوال نباشد اما می‌تواند ظاهر عروس را زیباتر و متفاوت از سایر عروس‌ها جلوه دهد.

اگر از جمله افرادی هستید که هنوز به‌دنبال انتخاب کفش برای مراسم عروسیتان هستید و هرمدلی که می‌پسندید، احساس می‌کنید ممکن است با لباستان همخوانی نداشته باشد، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که بدون نگرانی و استرس، بوت یا نیم‌بوت را جایگزین کفش‌های مجلسی همیشگی کنید. بوت و نیم‌بوت هم برای مهمانی عروسی و نامزدی و هم برای سایر مهمانی‌ها و مجالس مناسب هستند و علاوه بر متفاوت بودن، از مزیت راحت‌تر بودن در مقایسه با کفش‌های مجلسی پاشنه‌دار نیز برخوردارند.

شاید برای شما جالب باشد : لیست جهیزیه عروس

بوت یا چکمه بلند با لباس عروس کوتاه و تور بلند، استایلی شیک و بسیار متفاوت ایجاد خواهد کرد. حتی برای یک مراسم ساده یا مهمانی‌های لوکس و مجلل هم می‌توانید پیراهن‌های کوتاه خود را با بوت بلند ست کنید و استایل شیک و بی‌نظیری بسازید.

اگر تصمیم دارید در روز عروسی خود یا هر مهمانی و مراسمات لوکس دیگری بوت یا نیم‌بوت بپوشید، در ادامه 30 مدل از بهترین بوت و نیم‌بوت‌های طراحی‌شده توسط برترین طراحان را معرفی کرده‌ایم.

  1. بوت جلوباز متالیک با کریستال‌های درخشان از برند Jewel Badgley Mischka:

اگر از جمله افرادی هستید که سلیقه پرزرق‌و‌برقی دارید، این مدل بوت می‌تواند انتخاب مناسبی برای روز عروسی یا هر مهمانی دیگری باشد. با این جفت بوت براق با هر لباسی خواهید درخشید. اگر این بوت را برای یک مهمانی انتخاب کرده‌اید، می‌توانید آن را با یک پیراهن کوتاه طلایی یا رزگلد ست کنید.

وت مجلسی مناسب عروس و مراسمات لوکس

  1. بوت مدل Skylar از برند Penny Loves Kenny:

این بوت بسیار قیمت مناسبی دارد و می‌تواند یک انتخاب اقتصادی باشد. مدل این بوت رمانتیک و ظریف است و رنگبندی مختلفی دارد؛ بنابراین با طیف وسیعی از لباس‌های مجلسی و لباس عروس و با مدل‌های کلاسیک و ساده و یا پیچیده و مجلل ست می‌شود. در واقع این بوت یک انتخاب همه‌کاره است.

بوت و نیم‌بوت عروس

  1. بوت متالیک از برند Schutz Loiva Bootie:

برای اینکه در روز عروسی چشم‌ها را به خود خیره کنید، انتخاب این بوت چرم متالیک بهترین راه است. حتی می‌توانید در مهمانی‌های ویژه و لوکس این بوت را با یک کت و شلوار گشاد ست کنید. این بوت با الهام از سبک‌های دهه 70 میلادی طراحی شده است.

بوت مجلسی

  1. بوت توری گلدوزی‌شده با ربان عاجی‌رنگ از برند Bella Bella Nikki:

این بوت می‌تواند انتخابی مناسب برای عروس‌های رمانتیک باشد. ظرافت این بوت آن را برای یک عروسی یا مهمانی کلاسیک و رمانتیک مناسب می‌کند. می‌توانید این بوت را با لباس‌های ساتن یا توری و دانتل ست کنید.

بوت توری عروس

  1. نیم‌بوت مخملی از برند Chelsea Paris Sabrine:

نیم‌بوت‌های مخملی برای عروسی و مهمانی‌های پاییزی بسیار مناسب هستند. این نیم‌بوت مخملی با رنگی خاص و مجلل و با نقش‌های برجسته استایل شما را در مهمانی یا مراسم عروسی بسیار شیک و زیبا جلوه ‌می‌دهد.

نیم بوت مجلسی

  1. بوت نوک‌تیز سفید از برند Lulus Selenah:

این بوت بسیار پرکاربرد است به‌طوری‌که هم می‌توان برای مراسم عروسی و هم مهمانی و مجالس دیگر از آن استفاده کرد. در واقع اکثر کفش‌های عروس بعد از مراسم عروسی کاربرد ندارند و در گوشه‌ای از جاکفشی بی‌استفاده باقی می‌مانند، اما این بوت سفید و نوک‌تیز زیبا را می‌توانید بارها و بارها بعد از مراسم عروسی بپوشید. این بوت جلوه سفید براقی دارد و با هر لباس عروس و حتی لباس‌های روزمره و اسپرت مانند شلوار جین، پیراهن و دامن، استایل زیبایی می‌سازد.

بوت عروس

  1. بوت مدل 30/IVSA Victorian:

این بوت عروس زیبا الهام‌گرفته از سبک ویکتوریایی است و کاملاً مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی نیز می‌باشد. پاشنه کوتاه و پهن این بوت راحتی خاصی به آن بخشیده است، بنابراین می‌توانید ساعت‌ها با آن در عروسی یا مهمانی و مجالس دیگر برقصید.

بوت راحت برای عروس و مهمانی

  1. بوت عروس با پنجه‌های مربعی از برند Steve Madden Joan:

این بوت زیبا با طراحی مربعی در بخش جلویی، مطابق مد روز و بسیار شیک و مدرن است. چرم این بوت مهمانی، درخشندگی کمی دارد و به‌عنوان بوت عروس با لباس عروس به‌خوبی ست می‌شود.

بوت عروس و مهمانی

  1. نیم‌بوت لوکس توری از برند Galia Lahav Lucinda:

اگر سلیقه شیک و لوکسی دارید، یک نیم‌بوت توری و ساتن کرپ می‌تواند انتخاب بی‌نقصی برای کفش عروسیتان باشد. حتی می‌توان این نیم‌بوت را با لباس‌های مجلسی و در مراسمات لوکس دیگر نیز پوشید. ترکیب این نیم‌بوت شکیل با پیراهن‌های ساده نیز بسیار شیک و چشم‌نواز خواهد بود.

نیم بوت توری مجلسی

  1. بوت ساق و پاشنه‌بلند از برند ASOS DESIGN:

درخشش ملایم این بوت ساق‌بلند ظرافت و جلوه خاصی به آن داده است. با پوشیدن این بوت ساق‌بلند در مراسم عروسی یا هر مجلس و مهمانی دیگری خواهید درخشید. ترکیب این بوت با شلوار جین برای رفتن به یک قرار عاشقانه، استایل شیک و چشم‌نوازی به شما می‌دهد.

بوت عروس پاشنه بلند

  1. نیم‌بوت رزگلد متالیک مدل Dyeables Lotus از برند Davids Bridal:

این نیم‌بوت درخشان برای عروس‌هایی که به‌دنبال کفشی متالیک هستند، انتخاب بسیار مناسبی است. این مدل با الهام از سبک دهه 70 میلادی طراحی شده است. برش‌ها در ناحیه قوزک پا، ظاهر بسیار جذابی به این مدل داده است.

نیم بوت مجلسی جلوباز

  1. نیم‌بوت عروس توری از برند Jimmy Choo Kaiana:

برای عروس‌های سخت‌پسند و خوش‌سلیقه گزینه بهتری جز این نیم‌بوت توری جذاب وجود ندارد. جزئیات گلدوزی‌شده توری این نیم‌بوت پیچیدگی و ظرافت خاصی به آن بخشیده است. به‌علاوه راحتی این بوت آن را برای انواع مهمانی‌ها و مجالس مناسب می‌کند.

نیم بوت مجلسی شیک

  1. بوت مشکی براق کالکشن Blossom Crystal از برند Davids Bridal:

این بوت مشکی جلوباز با کریستال‌های براق و درخشان با لباس‌های مجلسی مشکی بسیار هماهنگ و جذاب خواهد شد. براق بودن کریستال‌ها در کنار رنگ مشکی کنتراست و تضاد خیره‌کننده‌ای ایجاد کرده است.

نیم بوت مشکی شیک

  1. بوت رمانتیک از برند Brock:

این بوت از بوت‌های عروس دوره ویکتوریا الهام گرفته شده است. پاشنه کوتاه آن باعث احساس راحتی در طول مراسم عروسی یا مهمانی می‌شود.

بوت عروس خاص

  1. بوت جلوباز خیره‌کننده از برند Badgley Mischka:

شکوفه‌ها، کریستال‌ها و ساتن رزگلد این بوت در کنار جزئیات توری در طراحی، آن را به یک کفش عروس بی‌نظیر و جذاب تبدیل کرده است. با پوشیدن این بوت در روز عروسی خود بدرخشید.

بوت توری جلوباز

 

  1. بوت جیر از برند Freda Salvador Tavi Suede:

بوت جیر برای عروس‌هایی که طرفدار سبک روستایی یا بوهمی هستند، بسیار مناسب است. اگر مراسم عروسیتان در یک لوکیشن روستایی یا در فصل پاییز و زمستان برگزار می‌شود، این بوت بهترین انتخاب است. با پوشیدن این بوت می‌توانید عکس‌های زیبایی در طبیعت پاییزی بگیرید.

بوت جیر شیک

  1. نیم‌بوت طلایی از برند Mia Becar Allegra:

اگر به‌دنبال بوت یا نیم‌بوت طلایی برای مراسم عروسی یا هر نوع مهمانی دیگری هستید، این نیم بوت شیک از برند Mia Becar Allegra می‌تواند رضایت‌خاطر شما را جلب کنند. قسمت جلویی این نیم‌بوت به‌صورت نوک تیز طراحی شده است و دارای پنل‌های مشبکی است که زیبایی آن را دوچندان کرده‌اند.

نیم بوت طلایی عروس

  1. نیم‌بوت مینیمال نوک‌تیز از برند Moike:

فرقی ندارد که ساده‌پسند باشید یا طرفدار سبک‌های پیچیده و پرزرق‌وبرق، این بوت عروس زیبا برای همه سلیقه‌ها طراحی شده است. چرم سفید براق و مدرن با تزئینات کریستالی، طرح آن را منحصربه‌فرد و مناسب تمامی افراد با سلیقه‌های متفاوت کرده است.

نیم بوت نوک تیز

  1. نیم‌بوت پاشنه‌کوتاه از برند Rejina Pyo Erin:

این مدل پاشنه به پاشنه kitten یا بچه‌گربه معروف است و به‌دلیل کوتاهی بسیار راحت بوده و می‌تواند گزینه مناسبی برای کفش عروس یا مراسمات لوکس باشد؛ زیرا در این مراسم‌ها پاهایتان مدت زمان طولانی و زیادی در کفش خواهد بود. جزئیات طراحی این نیم‌بوت آن را به سبک‌های قدیمی و سنتی نزدیک کرده است.

بوت پاشنه کوتاه و راحت

  1. نیم‌بوت سفید از برند Nine West Feina:

این نیم‌بوت سفید، ساده و براق و با جزئیات و خطوط بی‌عیب و نقص و پاشنه 3.5 اینچی، برای عروس‌ها و خانم‌های مینیمالیست گزینه بسیار مناسبی است.

نیم بوت سفید

  1. بوت عروس تزئین‌شده با کریستال از برند Gianni Bini Annina:

این بوت نه‌تنها برای عروسی بلکه برای مراسم‌ها و مهمانی‌های مجلل دیگر نیز مناسب است. ست کردن این بوت با یک پیراهن کوتاه می‌تواند زیبایی و جذابیت شما را دوچندان کند. حتی می‌توانید این بوت را به‌دلیل تزئینات کریستالی به‌کاررفته در طراحی‌اش با بدلیجات مانند گوشواره‌هایتان ست کنید.

بوت توری و کریستالی

  1. بوت عروس و مهمانی از برند Ghazal Leyth:

این بوت با الهام از سبک دهه 70 میلادی طراحی شده است و در ساخت آن از چرم نرم کره‌ای استفاده‌شده است. این بوت هم با لباس‌های مجلسی مدل A و هم با پیراهن‌های کوتاه و آستین پفی، ست بی‌نظیری ایجاد خواهد کرد.

بوت مناسب عروسی و مهمانی

  1. نیم‌بوت عروس تزئین‌شده با کریستال از برند Agnes Bethel Lena:

این نیم‌بوت با وجود تزئینات کریستالی، درخشندگی خیره‌کننده‌ای دارد. برای به نمایش گذاشتن زیبایی این نیم‌بوت، آن را با یک پیراهن که جلوی آن کوتاه و پشت آن دنباله‌دار است، بپوشید. ست این نیم‌بوت جذاب با پیراهن‌های میدی و کوتاه نیز زیبا می‌شود.

بوت مجلسی خاص

  1. بوت بلندتر از مچ پا از برند Amina Muaddi Giorgia:

این بوت تقریباً بلند چرم و سفید با پاشنه‌های پهن و راحت بهترین انتخاب برای عروس‌ها یا خانم‌های مینیمالیست است. طراحی ساده و درعین‌حال شیک این بوت، ست کردن آن با انواع لباس عروس و لباس‌های مجلسی گلدوزی‌شده و یا حتی لباس‌های ابریشمی آسان کرده است.

بوت مجلسی

  1. نیم‌بوت جلوباز بهاری از برند Bella Belle:

این نیم‌بت جلوباز توری با گل‌های برجسته و تزئینات مرواریدی برای عروسی‌های بهاری و تابستانی بسیار مناسب است.

بوت توری جلوباز

  1. بوت نقره‌ای براق از برند Linea Paolo North:

اگر از جمله افرادی هستید که سبک‌های زرق‌وبرق‌دار را می‌پسندید، این بوت کاملاً مطابق سلیقه شما طراحی شده است. وجود لایه تاشده و زاویه‌دار در قسمت مچ این کفش طراحی مدرن آن را جذاب‌تر کرده است.

بوت عروس نقره ای

  1. بوت چرم طلایی متالیک پوست‌ماری از برند Paris Texax:

طراحی این بوت به سبک وسترن بسیار نزدیک است. مهم نیست این بوت را برای مراسم عروسی خود انتخاب کنید یا برای حضور در یک مهمانی لوکس، در هر صورت پوشیدن این جفت بوت جذابیت خیره‌کننده‌ای به استایل شما می‌بخشد.

بوت چرم پوست ماری

  1. نیم‌بوت جلوباز چرم مشبک از برند Christian Louboutin:

اگر طرفدار بوت یا کفش پاشنه قرمز هستید، این بوت برای شما طراحی شده است. طراحی ساده اما فوق‌العاده با جزئیات بسیار ظریف و جذاب، این بوت را منحصربه‌فرد و خاص کرده است.

بوت مجلسی جلوباز

  1. بوت مجلسی مخمل با تزئینات فلزی از برند Manolo Blahnik Mage:

این بوت مشکی با جزئیات گلدوزی‌شده فلزی برای عروسی و مهمانی‌های پاییزی و زمستانی یک انتخاب رؤیایی و محشر است.

بوت مجلسی مخمل

  1. بوت عروس پوست‌ماری با تزئینات کریستالی از برند Rene Caovilla Galaxia:

اگر می‌خواهید در مهمانی مهمی شرکت کنید یا برای مراسم عروسی خود چشم‌ها را به‌ سمت خود خیره کنید، این بوت کریستالی مطمئناً بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. استایل شما با پوشیدن این بوت‌های متفاوت و منحصربه‌فرد، جذاب و دلربا می‌شود.

بوت عروس خاص

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کفش‌های عروسی خود را بپوشید
کفش عروس پاشنه کوتاه
کفش عروس با کریستال های رنگی
بوت عروس نقره ای

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل