جشنواره رمضان

بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

دو تا از بزرگ‌ترین انواع سلبریتی ها بازیگران و خوانندگان هستند. گاهی اوقات از این دو گروه خبرهای ازدواج با هم می‌آید که البته زوج‌های باحالی را ایجاد می‌کنند.

در حالی که بازیگران و خوانندگان خطوط و سبک زندگی بسیار متفاوتی دارند غیرمعمول نیست که بازیگران خود را در ساخت موسیقی امتحان کنند، و برعکس، نوازندگان تلاش خود را در بازیگری امتحان کنند. نمونه هر دو این گروه‌ها را می‌توان از محمدرضا گلزار و امیر مقاره نام برد.

با این حال یک بازیگر و یک خواننده حتی ممکن است رابطه‌ای عاشقانه با هم داشته باشند و در نهایت ازدواج کنند. تعداد زیادی زوج متأهل بازیگر و خواننده معروف وجود دارد. در اینجا 13 مورد از بازیگران و خوانندگانی که با هم ازدواج کردند را مشاهده می‌کنید. پس با تالارکده همراه باشید.

  1. امیر تتلو و سحر قریشی

ازدواج امیر تتلو و سحر قریشی

زوج پر خبر این روزها بدون شک امیر تتلو و سحر قریشی است که تمام چشم‌ها را به خود دوخته‌اند. سحر قریشی که با تیم تولید سریال نیسان آبی به ترکیه رفته بود با آن‌ها برنگشت و پس از مدتی مخفی کاری مشخص شد که با امیر تتلو وارد رابطه شده و قصد ازدواج دارند. هر چند امیر تتلو از مدت‌ها پیش در آهنگ‌هایش برای سحر قریشی می‌خواند اما به واقع این خبر شوک آور بود.

  1. همایون شجریان و سحر دولتشاهی

همایون شجریان و سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی که پس از طلاق با رامبد جوان بدون حاشیه زندگی خود را می‌کرد بارها خبر ازدواجش با همایون شجریان مطرح می‌شد که واکنش هیچ کدام از این دو را به همراه نداشت اما پس از فوت محمدرضا شجریان اسطوره موسیقی ایران عکس‌هایی از سحر دولتشاهی و همایون شجریان در مراسم ختم و در ماشین پخش شد که رابطه و ازدواج این دو را تأیید می‌کرد

  1. علیرضا افکاری و ساره بیات

علیرضا افکاری و ساره بیات

سال گذشته بود که ساره بیات به عنوان داور جشنواره فیلم فجر انتخاب شده بود که مدت کوتاهی پس از آن خبر ازدواجش با علیرضا افکاری را از طریق اینستاگرام انتشار داد

  1. محمد علیزاده و سارا منجزی

محمد علیزاده و سارا منجزی

محمد علیزاده که طرفداران بسیار زیادی دارد مدتی قبل خبر ازدواجش با سارا منجزی را تأیید کرد. سارا منجزی از بازیگرانی است که کمتر شاید اسم آن مطرح شده است

  1. سعید راد و نوش آفرین

سعید راد و نوش آفرین

پیش از انقلاب اسلامی سعید راد با نوش آفرین خواننده ازدواج کرده بود که عمر این ازدواج با انقلاب اسلامی به پایان رسید زیرا نوش آفرین که حرفه خود را در خطر می‌دید از ایران رفت تا مشغول کارش باشد و نتوانست با سعید راد زندگی مشترکش را ادامه دهد.

دو مطلب پیشنهادی : 

  1. جسیکا بیل و جاستین تیمبرلیک

جسیکا بیل و جاستین تیمبرلیک

خیلی از مردم آرزو می‌کردند با جاستین تیمبرلیک ازدواج کنند و جسیکا بیل در نهایت بانوی خوش شانسی بود که در واقع توانست آن رؤیا را زندگی کند! جسیکا که به خاطر بازی در فیلم‌های «بهشت هفتم» و «گناهکار» شناخته می‌شود، با جاستین و پسرانشان، سیلاس و فینیاس، با خوشبختی زندگی می‌کند.

  1. سوفی ترنر و جو جوناس

سوفی ترنر و جو جوناس

سوفی ترنر بازیگر زن که برای بازی در سریال گیم آو ترونز به شهرت دست یافت، اگرچه او همچنین به دلیل حضور در دنیای سینمایی مردان ایکس شناخته شده است. اما وقتی با جو جوناس ازدواج کرد، طرفداران برادران جوناس در سراسر جهان کاملاً حسادت کردند. آنها هنوز با هم هستند و پدر و مادر یک دختر بچه به نام ویلا هستند. و حالا منتظر فرزند دومشان هستند که این مورد مراسم در مت گالا 2022 تأیید شد.

  1. پریانکا چوپرا و نیک جوناس

پریانکا چوپرا و نیک جوناس

بریم سراغ خانم دیگری که به اندازه کافی خوش شانس بود که با برادر جوناس ازدواج کند: بازیگر فعال هندی؛ پریانکا چوپرا. در سال 2018، نیک و پریانکا در چندین مراسم عروسی مفصل با هم ازدواج کردند و از آن زمان تاکنون در بسیاری از کنسرت‌های او در میان جمعیت دیده شده است.

  1. نیکول کیدمن و کیث اوربان

نیکول کیدمن و کیث اوربان

نیکول کیدمن اساساً یک اسطوره هالیوود است و شوهرش نیز از سال 2006 با ستاره موسیقی کانتری کیث اوربان ازدواج کرده است و آنها دارای دو فرزند به نام‌های ساندی رز و فیث مارگارت هستند.

  1. مایلی سایرس و لیام همسورث

مایلی سایرس و لیام همسورث

این زوج برای اولین بار در سال 2008 زمانی که هر دو برای فیلم اقتباسی از رمان «آخرین آهنگ» نیکلاس اسپارکس انتخاب شدند، یکدیگر را ملاقات کردند. آنها در حین کار روی فیلم شروع به قرار گذاشتن کردند و وارد رابطه‌ای شدند که به یک دهه به طول انجامید. در سال 2012، زمانی که سایرس 19 ساله و همسورث 22 ساله بودند، این زوج اعلام کردند که نامزد کرده‌اند.

در حالی که برخی نگران بودند که برای چنین تغییر بزرگی در زندگی خیلی جوان هستند، این زوج در سال 2013 آنها اعلام کردند که عروسی به تعویق افتاده است و چند ماه بعد از هم جدا شدند.

اما در سال 2016 شایعاتی مبنی بر این که آن دو دوباره با هم قرار داشتند به گوش رسید که زمانی که مایلی دوباره حلقه نامزدی خود را در دست کرد؛ تأیید شد. در دسامبر 2018 آنها ازدواج کردند، اما کمتر از یک سال پس از ازدواجشان، طلاق خود را اعلام کردند.

  1. جنیفر لوپز و بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک

بنیفر را یادتان هست؟ این زوج اولین بار در سال 2002 سر صحنه فیلمبرداری Gigli ملاقات کردند، زمانی که لوپز با کریس جاد جدا شده بودند. لوپز مدت کوتاهی پس از آن رابطه خود را با افلک رسمی کرد.

این دو با اعلام نامزدی خود در سال 2002 جنجال رسانه‌ای به راه انداختند و این علاقه شدید رسانه‌ای بود که در نهایت آنها را از هم پاشید. افلک نمی‌توانست تهدید مداوم پاپاراتزی ها و خبرنگاران پرخاشگر را تحمل کند، بنابراین در سال 2003، درست چند روز قبل از ازدواجشان، این زوج ازدواج خود را لغو کردند. چند ماه بعد رسماً از هم جدا شدند.

البته در سال گذشته دوباره با هم شروع به قرار گذاشتن کردند و پس از مدتی نامزد کردند. این دو با هم منتظر عروسی‌شان هستند که به نظر می‌رسد این سری این عروسی رقم می‌خورد.

در همین رابطه ببینید:ازدواج رسمی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

  1. مگان فاکس و مشین گان کلی

مگان فاکس و مشین گان کلی

مگان فاکس پس از جدایی از همسر سابقش که حاشیه‌های زیادی را در پی داشت با مشین گان کلی خواننده راک آمریکایی برای یک سال رابطه عاشقانه داشت و پس‌ازآن مشین گان از او خواستگاری کرد و با هم ازدواج کردند. این زوج جذاب و دوست‌داشتنی کارهای عجیب غریب زیادی را با هم می‌کنند مثل نوشیدن خون یکدیگر!

  1. ریتا اورا و تایکا وایتیتی

ریتا اورا و تایکا وایتیتی

چندی پیش بود که خبر نامزدی کارگردان معروف و اسکار گرفته تایکا وایتیتی با ریتا اورا خواننده زن دوست داشتنی آمد.

البته که این دو در ماه‌های اخیر حاشیه‌های زیادی مبنی بر خیانت تایکا داشتند اما این اخبار هیچوقت از سوی دو نفر تایید نشد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی
وام ازدواج 300 میلیونی در سال 1403
احمدآباد مستوفی کجاست و چه دیدنی های دارد

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل