جشنواره رمضان

چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

هزینه عروسی ۱۴۰۲

درصورتی‌که در آستانه برگزاری مراسم عروسی خود هستید، حتماً این مقاله را بخوانید زیرا در این مقاله کامل‌ترین و جامع‌ترین چک‌لیست هزینه های عروسی در شهرهای بزرگ مانند تهران در سال ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ ارائه شده ‌است. بدیهی است که ممکن است این هزینه‌ها در شهرهای کوچک‌تر کمتر باشد.

این روزها وقتی صحبت از عروسی به میان می‌آید، مواردی که چه کسی هزینه برای چه چیزی می‌پردازد، قطعاً مبهم است. اول از همه، ما باید این سلب مسئولیت را کنار بگذاریم که هیچ حکم رسمی برای تنظیم مسئولیت مالی وجود ندارد. به طور سنتی، احتمالاً همه ما می دانیم که خانواده داماد هزینه عروسی را بر عهده دارند، اما این مانع زوج های مدرن نمی شود که پس انداز خود را برای برگزاری عروسی مورد نظر خود خرج کنند.

همانطور که می‌دانید یکی از مشکلات و موانع جوانان در امر ازدواج، هزینه‌های هنگفت برگزاری مراسم عروسی است که به عروس و داماد و خانواده‌‍‌هایشان تحمیل می‌شود. با خواندن این مقاله می‌توانید برآورد کلی از هزینه‌های برگزاری مراسم عروسی داشته باشید و این هزینه‌ها را مطابق بودجه خود مدیریت کنید تا بتوانید با کمترین هزینه به‌یادماندنی‌ترین شب زندگیتان را به بهترین نحو جشن بگیرید.

آنچه در مقاله هزینه ازدواج ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می‌خوانید:

هزینه عروسی

هزینه‌های برگزاری مراسم عروسی در سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ که بر عهده خانواده داماد است:

لیست قیمت منو تالار عروسی ۱۴۰۲

معمولاً اولین گزینه‌ای که در چک‌لیست برنامه‌‌ریزی برای برگزاری مراسم عروسی به‌چشم می‌خورد، رزرو تالار عروسی است که بخش چشمگیری از هزینه‌های مربوط به برگزاری مراسم به آن اختصاص می‌یابد؛ رزرو تالار عروسی به مراتب دشوارترین بخش برنامه ریزی جشن عروسی می‌باشد، هزینه رزرو تالار یا باغ تالار بسته به شهر و منطقه محل زندگی، تعداد مهمانان دعوت‌شده به مراسم و … متغیر است.

معمولاً سالن‌های برگزاری مراسم عروسی جدای از هزینه‌های ذکرشده، ورودی نیز دریافت می‌کنند. به‌طورتقریبی بودجه‌ای که باید برای رزرو باغ تالار یا تالار با خدماتی مانند منوی پذیرایی، گل‌آرایی و دکوراسیون به همراه ورودی در نظر بگیرید، بین 150 تا 500 میلیون تومان برای 100 نفر  است. معمولاً هزینه رزرو تالار عروسی از مهمان‌ها بر عهده خانواده داماد یا داماد می‌باشد. برای مشاهده قیمت باغ تالار تهران از این صفحه دیدن کنید

کارت دعوت عروسی نیز بخشی از هزینه‌های برگزاری مراسم عروسی را به‌خود اختصاص می‌دهد. بهتر است برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها از کارت دعوت آنلاین استفاده کنید؛ اما اگر شیوه سنتی را برای دعوت کردن از مهمانانتان ترجیح می‌دهید، لازم است بدانید که هزینه تهیه کارت دعوت عروسی به طرح انتخابی و تعداد مهمانانتان بستگی دارد. به‌طور کلی هزینه یک کارت دعوت از 20 هزار تومان شروع می‌شود و در برخی موارد حتی به 200 هزار تومان نیز می‌رسد. هزینه تهیه کارت دعوت برای مهمانان عروس بر عهده خانواده عروس و برای مهمانان داماد برعهده خانواده داماد می‌باشد.

توجه : سایت تالارکده جهت تسهیل در امور ازدواج زوج های جوان بخش اختصاصی را ارائه نموده تا زوج های جواب کارت دعوت عروسی خود را بصورت آنلاین و رایگان سفارش دهند و دیگر نگران هزینه ها، چاپ کارت و ارسال نباشند. بدین منظور به صفحه ” کارت دعوت عروسی آنلاین ” مراجعه نمایید.

قیمت کیک و شیرینی برای عروسی

کیک عروسی یک از اقلامی است که خرید آن برای برگزاری مراسم عروسی ضروری نیست. اما اگر می‌خواهید مراسم عروسی باشکوه‌تری داشته باشید، سفارش کیک عروسی می‌تواند رضایتمندی بیشتری برایتان به‌همراه داشته باشد. تعداد طبقات کیک، طراحی آن و شیرینی‌سرایی که کیک را به آن سفارش می‌دهید، تعیین‌کننده مبلغ کیک عروسیتان هستند. کیک عروسی حداقل از کیلویی 200 تا 400 هزار تومان آغاز شده و حداکثر به کیلویی 600 هزار تومان نیز می‌رسد.

میوه و شیرینی از الزامات پذیرایی مراسم عروسی به‌حساب می‌آیند. هزینه‌ای که باید بابت خرید میوه و شیرینی پرداخت می‌کنید به تعداد مهمانان، انواع شیرینی و میوه سفارشی و کیفیت آنها بستگی دارد. با توجه به قیمت‌های سرسام‌آور سال 1402 باید حداقل 20 میلیون تومان برای پذیرایی از تقریباً 200 نفر مهمان در نظر داشته باشید.

قیمت اجاره لباس عروس ۱۴۰۲

کرایه و یا خرید لباس عروس نیز یکی از مواردی است که هزینه زیادی را در برگزاری مراسم به خانواده داماد تحمیل می‌کند. وظیفه تهیه لباس عروس و پرداخت هزینه مربوط به آن برعهده خانواده داماد است. درصورتی‌که بخواهید در سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ لباس عروس خود را بخرید، باید بودجه‌ای بین 20 میلیون تا 100 میلیون تومان و در صورت کرایه آن باید مبلغی بین 10 میلیون تومان تا 30 میلیون تومان در نظر بگیرید.

هزینه گل زدن ماشین عروس ۱۴۰۲

اگر ماشین خودتان برای گل‌آرایی مراسم عروسیتان مناسب است، نیازی به کرایه ماشین عروس ندارید و به‌این‌ترتیب می‌توانید نقریبا 1.5 میلیون تومان در هزینه‌های مراسمتان صرفه‌جویی کنید. گاهاً برای کرایه ماشین‌های لوکس خارجی هزینه‌های هنگفت و شاید بیش از 10 میلیون تومان دریافت می‌شود.

هزینه تزئین ماشین عروس به نوع و مقدار گل و طرح و دیزاین انتخابی و حتی فصل برگزاری مراسم عروسی بستگی دارد. اگر از گل‌های ساده و معمولی برای تزئین ماشین عروس استفاده کنید، هزینه تقریبی 1.5 میلیون تومان و اگر از گل‌های زیبا و گران‌قیمت‌تری استفاده کنید، هزینه‌ تقریبی 3 تا 4.5 میلیون تومان باید بپردازید. لازم به‌ذکر است درصورت استفاده از گل‌های مصنوعی به جای گل طبیعی، هزینه کمتری برای تزئین ماشین عروس متقبل خواهید شد.

هزینه خرید دسته گل عروس در سال 1403

هزینه دسته گل عروس در سال ۱۴۰۲ نیز بر اساس نوع گل و طرح انتخابی متغیر است. اگر از گل‌های ساده‌تری استفاده شود، مبلغی بین 900 هزار تومان تا 2 میلیون تومان و اگر از گل‌های زیباتری استفاده شود، مبلغی بین 3 تا 4 میلیون تومان باید برای آن اختصاص دهید. در اینجا نیز می‌توانید با انتخاب گل مصنوعی به‌جای طبیعی در هزینه‌های برگزاری مراسمتان صرفه‌جویی کنید.

هزینه آتلیه عکاسی عروسی در سال 1403 نسبت به سال‌های گذشته افزایش قابل‌توجهی داشته است. به‌طورکلی هزینه آتلیه براساس تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری، تهیه کلیپ مراسم فرمالیته و مراسم اصلی، تهیه آلبوم عکس دیجیتال یا چاپی تعیین می‌شود. این هزینه‌ها به‌طور میانگین بین 10 تا 20 میلیون تومان متغیر است. درصورتیکه می‌خواهید از هزینه‌های مراسمتان بکاهید بهتر است از تهیه کلیپ اسپرت و فرمالیته صرف‌نظر کنید یا تجهیزاتی مانند هلی‌شات را از پکیج پیشنهادی آتلیه حزف نمائید.

یکی از ضروریات برگزاری مراسم عروسی، انتخاب یک دی جی یا گروه موسیقی خوب است. بدون وجود موسیقی، جشن و پایکوبی در مراسم عروسی امکان‌پذیر نخواهد بود. انتخاب دی جی یا گروه موسیقی بسیار حائز اهمیت است و علاوه بر شهرت آنها، تحقیق و جستجو و مشاهده نمونه کارها می‌تواند در انتخابتان تأثیر چشمگیری داشته باشد. هزینه استخدام یک دی جی یا گروه موسیقی هم به شهرت و امکاناتشان بستگی دارد. معمولاً یک گروه کوچک موسیقی حداقل 3 میلیون تومان برای اجرا در مراسمتان دریافت خواهد کرد.

هزینه آرایشگاه عروس در سال ۱۴۰۳ نیز ثابت نبوده و بسته به آرایشگاه انتخابی و شهرت میکاپ آرتیست و منطقه‌ای که آرایشگاه در آن واقع شده است، متغیر خواهد بود. درصورتیکه بخواهید یکی از آرایشگران معروف، میکاپ روز عروسیتان را انجام دهد باید حداقل 5 میلیون تومان و حداکثر 20 میلیون تومان یا بیشتر برای آن اختصاص دهید. این هزینه‌ها تنها به میکاپ و شینیون عروس اختصاص دارد و برای سایر خدمات زیبایی مانند رنگ یا هایلایت موها، تاج سر، اپیلاسیون و … هزینه مجزایی بپردازید.

هزینه حلقه عروس و داماد

پرداخت هزینه حلقه عروس بر عهده خانواده داماد و حلقه داماد بر عهده خانواده عروس می‌باشد. این هزینه نیز بر اساس نرخ روز طلا، پلاتین یا نقره، سنگ یا کریستال به‌کاررفته و وجود و عدم وجود جواهر در طراحی حلقه‌ها بستگی دارد. برای خرید هر یک از حلقه‌های عروس و داماد، در صورت ساده بودن حلقه، حداقل 6 میلیون تومان در نظر داشته باشید.

مواردی مانند وزن طلای به‌کاررفته، وجود یا عدم وجود جواهر، طراحی و کارمزد، سنگ یا کریستال، در تعیین قیمت سرویس طلا موثر هستند. هزینه خرید سرویس طلای عروس بر عهده خانواده داماد است. حداقل باید 15 میلیون تومان بودجه برای خرید یک سرویس طلای ظریف در نظر بگیرید.

خانواده داماد باید بودجه تقریبی حداقل 10 میلیون تومان برای خرید لوازم شخصی عروس مانند کیف و کفش عروس، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوآر، لباس، ست حمام و … کنار بگذارند. بدیهی است که این مبلغ بر اساس جنس، کیفیت و برند کالای موردنظر متغیر بوده و می‌تواند کمتر یا بیشتر باشد.

هزینه‌هایی که بر عهده خانواده عروس است

هزینه سفره عقد

اگر می‌خواهید در هزینه‌ برگزاری مراسم عروسیتان صرفه‌جویی کنید، بهتر است از سفره عقد آماده محضرخانه یا تالار استفاده کنید. اما اگر طراحی و سبک خاصی را برای چیدمان سفره عقدتان در نظر دارید، می‌توانید تزئین آن را به یک طراح سفره‌آرایی بسپارید که در این صورت باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید. هزینه یک سفره عقد ساده از 5 میلیون تومان آغاز شده و بسته به اقلام به‌کاررفته در طراحی سفره، این مبلغ افزایش می‌یابد.

هزینه کت و شلوار داماد در سال 1403

رنج قیمت خرید کت‌وشلوار دامادی متغیر است که بر اساس جنس، کیفیت و برند آن از حداقل 2 میلیون تومان آغاز می‌شود. برای تکمیل استایل داماد معمولاً از دستمال جیبی، پیراهن، کراوات و کمربند نیز استفاده می‌شود که باید حداقل 1 میلیون تومان نیز برای خرید آنها در نظر داشت.

در سال‌های اخیر به‌ویژه سال ۱۴۰۳ هزینه آرایشگاه داماد افزایش چشمگیری داشته است. برای آرایش و آماده‌سازی داماد معمولاً ابتدا سر و صورت داماد را اصلاح کرده سپس به کارهای مراقبت پوستی مانند استفاده از انواع ماسک‌های آبرسان و احیاکننده پوست، گریم صورت و … می‌پردازند که در مجموع هزینه تقریبی بین 2 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان را در پی دارد.

برای خرید لوازم شخصی داماد مانند کفش داماد، ست حاوی کیف پول، جاکلیدی و دکمه سرآستین، لوازم بهداشتی مانند ست ناخن‌گیر، ست حمام و حوله، ست اصلاح و دستگاه ریش‌تراش برقی، لباس منزلی، ست آرایش مو و … باید حداقل مبلغی معادل 10 میلیون تومان در نظر گرفت. بدیهی است که این مبلغ بر اساس جنس و برند کالای موردنظر متغیر بوده و می‌تواند افزایش یا کاهش داشته باشد.

همانطور که گفته شد قیمت ها بر اساس معیارهای مختلفی قابل تغییر هستند. مثلا نوع تالار و امکاناتی که یک مجموعه ارائه می دهد در قیمت تمام شده یک مراسم عروسی تاثیر گذار باشد. برخی از تالارها به خاطر نوع ساختمان و اکسسوری های مختلف و سبک پذیرایی شروع قیمتی بالایی برای منوهای خود قرار داده اند. از طرفی مبلغی را به عنوان ورودی از عروس دامادها دریافت می نمایند.

سخن آخر:

به‌طورکلی با توجه به نوسان قیمت ارز و در نتیجه تأثیرات آن روی بازار، قیمت اجناس و کالاهای مختلف با نوسانات روزانه زیادی همراه است و پیش‌بینی دقیق هزینه‌های برگزاری مراسم عقد و عروسی تاحدودی غیرممکن است. اما به‌طور تقریبی می‌توان گفت برای برگزاری یک مراسم ساده با حضور تعداد کمی از مهمانان باید حداقل و تقریباً 200 تا 350 میلیون و با حضور تعداد بیشتری از مهمانان مثلاً مهمانان 150 تا 200 نفر، تقریباً 300 تا 500 میلیون بودجه در نظر گرفت.

اگرچه شب عروسیتان، بهترین و خاطره‌انگیزترین شب زندگیتان است، اما با توجه به مشکلات اقتصادی و هزینه‌های سرسام‌آور بهتر است مراسم عروسیتان را ساده‌تر برگزار کنید تا مجبور نشوید در آغاز زندگی مشترکتان با مشکلات مالی ناشی از برگزاری مراسم عروسی بزرگ و مجلل مواجه شوید. فراموش نکنید که آرامش و آسایش شما در زندگی مشترک بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد.

سوالات متداول
هزینه مراسم عروسی با کیست؟
به طور سنتی، احتمالاً همه ما می دانیم که خانواده داماد هزینه عروسی را بر عهده دارند، اما این مانع زوج های مدرن نمی شود که پس انداز خود را برای برگزاری عروسی مورد نظر خود خرج کنند.

از آنجا که با توجه به محل برگزاری عروسی شما قیمت ها می تواند متفاوت باشد. در ادامه سایت تالارکده می توانید به راحتی قیمت تالارها را دریافت نمایید.

درصورتی‌که بخواهید در سال 1402 لباس عروس خود را بخرید، باید بودجه‌ای بین 20 میلیون تا 100 میلیون تومان و در صورت کرایه آن باید مبلغی بین 10 مبابون تومان تا 30 میلیون تومان در نظر بگیرید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل

نظرات کاربران

  • محمود

    واقعا‌ هزینه‌‌ ازدواج‌ بالاست‌ و روز‌بهروز‌ بالاتر‌ میرود‌ آنوقت‌ حکومت‌‌ هیچ‌ کاری‌ نمی‌کنه‌‌‌ فقط‌ مگه‌ ازداج‌ کنین‌‌ اگه‌ ازدواج‌ کنن‌ و ب مشکلی‌ برخورن‌ حکومت‌ چکار میکنه

    پاسخ
  • مانا

    سلام خسته نباشید من یه سوال ذهنمو مشغول کرده لطف کنید ئه‌م بگید. من میخوام یک عروسی بگیرم و میوه و شیرینی و شام غیره رو هم خودم بگیرم آیا باید به غیر از ورودی هر نفر به تالار هزینه ای دیگه هم به تالار بدم؟ مثلا یجا نوشته بود هزینه ورودی جدا هزینه رزرو تالار جدا. اصلا رزرو تالار چی هست. لطفا یکی کمک کنه بهم بگه. ممنون*؟؟؟

    پاسخ
  • منوچهری

    لطفا کل هزینه ها اعم از ورودی چای شربت شام کیک قیمت متوسط برای ۲۰۰نفر چقدر میشه

    پاسخ
    • تالارکده

      حهت دریافت قیمت منوها اگر قصد رزرو تالار دارید روی لینک زیر https://www.talarkadeh.com/tehran-reception-hall و اگر قصد رزرو باغ تالار دارید روی لینک زیر کلیک نمایید. https://www.talarkadeh.com/tehran-recseption-garden

      پاسخ
  • علی

    بله کاملا موافقم هزینه لباس عروس وکت شلوار داماد خیلی مهمه!!!

    پاسخ
  • ابوذر رضوی

    خیلی کم حساب کردین هزینه لباس عروس بین ۱۰تا ۳۰تمن هست غذا ، میوه شیرینی و ورودی باغ تالار هم با ازای هر نفر بین ۲۰۰تا ۵۰۰هزار تمن!!هزینه آتلیه هم از ۱۰تا ۳۵ملیون و ... اما هزینه ی کلی که برای ۱۵۰و ۲۰۰مهمان در سخن آخر نوشتین در اسفند ۱۴۰۱ تقریبا درست است

    پاسخ
    • وا۵۷۴۷۵۳۸۳۶۳۶۴

      واقعا با این چک لیست و هزینه ها زندگی کردن و نفس کشیدن سخت شده. الان باید همه اعضای خانواده کار کنن تا بتونن یک زندگی رو بچرخونن. ازدواج جوانان خیلی سخته شده و قیمت همه چیز از تالار عروسی گرفته تا خانه و وسایل خانه گران . وضعیت یه جوری هست که هر روز بدتر از قبل میشه جوری که هر روز آرزوی دیروزمون رو میکنیم ... و این بده !

      پاسخ
  • رمضان پیری

    هزینه شیرینی و شام چقدر مشود حدود

    پاسخ
  • اسدلطیفی

    سلام وقت بخیر برای ۶۰نفر چقدر حزینه دارد باغدای کامل حدودن چقد میشه بدون هنرمند یه مهمانی خودمانی داریم

    پاسخ
  • مهدی

    قیمت تمام شده یک جشن عروسی برای صدنفر چقدرمیشه

    پاسخ
    • بدون نام

      برای ۱۰۰ نفر کلا ۷۰تا ۸۰ میلیون با تمام وسایل و هزینه های کامل عروسي

      پاسخ
    • محمد

      واقعا یک عروسی چقدر جزئیات و چقدر هزینه داره

      پاسخ
      • سجاد

        هزینه ورودی باغ تالار چطور و بر چه اساسی حساب میشه ؟ چرا بعضی ها انقدر اختلاق قیمت هست ؟

        پاسخ
        • تالارکده

          ورودی باغ تالار بر اساس زمان (آخر هفته و اعیاد) فصل (معمولا بهار و تابستان گران تر هست) و نوع باغ متفاوت است. باغ تالارها بخاطر نوع و سبک دیزاین و معماری و همچنین تفاوت در خدمات و تشریفات ورودی های مختلفی دارند. شما به صفحه باغ تالارهای تهران در تالارکده مراجعه کنید و هر باغی رو که مد نظرتون بود میتونید از طریق فرم "درخواست قیمت" از جزئیات اون باغ مطلب قبشید.

          پاسخ
        • تالارکده

          سلام قیمت ورودی باغ بر اساس زمان (آخر هفته و اعیاد)، فصل و همچنین نوع باغ متفاوت هست. ممکنه برخی از باغ ها با توجه به لوکیشن، امکانات و خدماتی که ارائه میدهند اختلاف قیمت داشته باشند.

          پاسخ
  • محسن

    هزینه ۷۰ نفر برای عقد با منوی خوب چقدر است

    پاسخ
    • مهدی

      یه لیست قیمت میخوام برای صدنفر البته قیمت همه چیز

      پاسخ
  • شیرزاد

    سلام وقت بخیر یه تالار میخوام برای عروسی برای ۳۵۰ نفر قیمت میشه بکیت

    پاسخ
  • Sajad

    پس رقاصای فامیل چه همه،میرقصند نفری ی تمن بدی،میشه صد .اقا چهارصدو پنجا تومن خیرشو ببینید

    پاسخ
  • علی

    درود سلام خدمت شما من علی هستم اصلیت افغانستانی هستم در آلمان زندگی می کنند امروز تاریخ هست ۱۴ اکتبر ۲۰۲۲ من قرار است سال ۲۰۲۳ بیام ایران عروسی کنم می خوام یک تالار اجاره کنم دوست دارم تالاری باشه که نه اونقدر ساده و نه اونقدر لکسوس و مدرن یعنی متوسط باشه از شماره ۱ تا ۱۰ اگر انتخاب کنیم یک بدترین باشد و ۱۰ بهترین من می خوام شماره ۵ را انتخاب کنم میشه ۱۰۰ میلیون تا ۱۵۰ میلیون تومان تالار اجاره کرد اگر مهمون بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ نفر باشد منظورم از اجاره تالار یعنی با همه امکانات موسیقی گل دیزاین غذا شامل همه چیز باشد

    پاسخ
    • کتایون

      بله میشه

      پاسخ
    • تالارکده

      سلام شما میتونید به تالارهای معرفی شده در سایت مراجعه کنید و مجموعه دلخواهتون رو پیدا کنید. هر مجموعه امکانی داره که میتونید از طریق اون استعلام قیمت منوها رو داشته باشید. با آرزوی خوشبختی برای شما.

      پاسخ
  • مجتبی

    سلام آیا به این هزینه ها که میگین مدرک بیاریم مال شهرستان های مشهد هستیم ب ما تعلق میگیره؟

    پاسخ
  • ممم

    سلام سوالی داشتم. آیا افراد خارجی هم می‌توانند تالار اجاره کنند؟ منظورم اتباع افغانستان. البته اتباع افغان ساکن اروپا اگر بخواهند عروسی در ایران بگیرند.‌ تشکر از جواب شما.

    پاسخ
    • تالارکده

      بله. بسیاری از اتباع افغانی در تالارهای تهران مراسم عروسی برگزار می کنند که مشکلی نیست.

      پاسخ
      • فرهمند

        سلام وقت بخیر عذر میخوام بنده هرچی تلاش میکنم برای دریافت قیمت منوهای تالار ها موفق نمیشم ینی با اینکه پیامی مبنی بر اینکه موفقیت آمیز بوده و لیست قیمت بزودی برایتان ارسال می شود این اتفاق نمی افتد اگه امکانش هست راهنمایی بفرمایید.

        پاسخ
        • تالارکده

          سلام مشکلی دیده نمیشه. روزانه چندین پیام از قسمت دریافت قیمت منوهای تالارها ارسال میشه. البته که بخش ارسال و پاسخ گویی به سرعت انجام نمیشه و باید منتظر ارسال از طرف تالاردار بمانید. با توجه به تغییرات احتمالی منوها و قیمت ها و از طرفی زمانی که مراسم عروسی شما قرار است برگزار شود ممکن است قیمت ها متفاوت باشند.

          پاسخ
  • وحید

    من سال ۹۴ با ۲۷ میلیون تومن عروسی لاکچری گرفتم با ده مدل غذا ۵ مدل دسر ،کیک ، و ۶ مدل میوه .اتیش بازی ، ۴ تومن فیلم بردار و باغ

    پاسخ
  • افرا

    یا خدا 100 تا 150 عروسی ساده اونم مهمون کم پس ارزوی ما دختر پسرا چی میشه?

    پاسخ
    • احسان

      امید باید بخدا باشه و البته تلاش دوطرف

      پاسخ
  • محمد

    ااااااای کاش با این مبالغی ک گفتید میشد عروسی گرفت...

    پاسخ
    • عطيه

      ميشه توكلت به خدا باشه ميشه حتما 🤲

      پاسخ
  • بدون نام

    سلام پس اینجور که مشخصه من جوون ۱۷ ساله باید برم‌بمیرم😣

    پاسخ
    • .

      موفق باشی 😂

      پاسخ
  • بدون نام

    به نظر که با این مبالغ هنگفت باید قید زندگی کردن و مزدوج شدن رو زد

    پاسخ
  • ذاکری

    سلام..لطفا لیست وقیمت منوهارا ارسال یا اعلام فرمایید..متشکرم

    پاسخ
    • محمد

      موافقم

      پاسخ