جشنواره رمضان

متن کارت دعوت عروسی کرونایی+ یک پیشنهاد ویژه و خاص!

شرایط موجود در کرونا باعث شده تا زندگی مردم را تحت شعاع آن قرار گیرد و روند عروسی ها نیز از این قاعده مثتثنی نبوده . متن کارت دعوت عروسی کرونایی نیز می تواند تحت همین شرایط با ایده های خاص و متفاوت همراه باشد و با کمی نوآوری متن های زیبایی را در این شاریط سخت کرونا برای کارت عروسی خود داشته باشید.

برگزاری مراسم عقد و عروسی از مبارک ترین مراسم‌هایی است که ایرانیان آن را با آداب ورسوم خاصی برگزار می‌کنند؛ این مراسم که با حضور اقوام، بزرگان و دوست داران زوجین برگزار می شود از مدعوین نه با تماس تلفنی بلکه با دعوت نامه یا همان کارت عروسی دعوت می شود. البته با توجه به اینکه کرونا زندگی همه را تحت شعاع خود قرار داده خیلی از مراسمات عروسی نیز به همین دلیل یا برگزار نمی شوند یا در صورت برگزاری با تعداد اندکی برگزار می شود. برای همین زوج ها از متن کارت دعوت عروسی کرونایی استفاده می کنند

کارت عروسی

یک ایده برای ساخت کارت عروسی در شرایط کرونا

انتخاب و نحوه ساخت کارت عروسی زیباترین قسمت عروسی نیز هست چرا که عروس و داماد با شوق و ذوق کارت عروسی شان را به کسانی که دعوت کرده اند می دهند و دیگران را هم در شادی شان سهیم می کنند. انتخاب کارت عروسی بسیار مهم است چرا که به عنوان یک یادگاری نزد همه کسانی که دعوت شده اند باقی می ماند. کارت دعوت عروسی، معمولا اولین چیزی است که مهمانان شما از مراسمتان می‌بینند و به خاطر می‌سپارند، بنابراین اگر موقع انتخاب کمی بیشتر وسواس به خرج دهید و از خلاقیت و سلیقه تان استفاده کنید، قطعا ضرر نمی‌کنید.

ساخت کارت عروسی آنلاین با متن دلخواه (یک پیشنهاد ویژه و خاص!)

سایت تالارکده پلتفرم جدیدی را جهت ساخت کارت عروسی ساخته که می توانید کارت خود را در آن اینجاد کنید.

برای این منظور به صفحه “” کارت دعوت عروسی “” مراجعه کنید و کارت خود را آنلاین بسازید.

برخی از ویژگی های کارت دعوت مجازی و آنلاین :

  • عدم نیاز به هزینه های گذاف چاپ و تکثیر
  • امکان ارسال به آسانی برای مهمانان
  • امکان درج آهنگ درخواستی روی کارت دعوت
  • امکان ثبت عکس دلخواه روی کارت عروسی آنلاین
  • امکان مشخص کردن زمان و مکان عروسی
  • درج متن کارت عروسی بصورت دلخواه و امکان انتخاب از متون پیشفرض
  • طرح ها و قالب های مختلف
  • ثبت لوکیشن محل برگزاری و امکان مسیریابی بصورت آنلاین
  • تایمر بسیار زیبا و روز شمار تا مراسم
  • امکان ثبت یادبود توسط مهمانان
  • امکان اطلاع از شرکت یا عدم شرکت مهمانان (بسیار مورد استقبال در شرایط کرونا)
  • امکان ساخت کلیپ ویدئوی اختصاصی

انتخاب یک کارت عروسی زیبا و شیک که مناسب برای عروس و داماد و میهمانان باشد، کار آن چنان ساده‌ای نخواهد بود. درصورتی‌ که عروس و داماد به دلیل مشغله، زمان محدودی برای انجام این کار در اختیار داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به یک تیم تشریفات، خواستار کمک آن ها شوند.

کارت عروسی

اما امروزه همانطور که می‌دانید گرفتن مراسم های عروسی به دلیل ویروس کرونا کار درستی نیست و کلا ممنوع می‌باشد و تالار ها در حال حاضر فعالیتی ندارند، اما خیلی از عزیزان می‌خواهند برای یادبود و ادای احترام به میهمانانشان به آن ها کارت عروسی بدهند که هم بابت پیوندشان به یک دیگر اطلاع رسانی کنند و هم این که بگویند مراسمشان به علت بیماری کرونا کنسل شده و در فرصت بهتری مراسم برگزار می‌کنند زیرا که سلامتی مهم ترین موضوع می‌باشد.

همچنین ببینید : بازگشایی تالارهای عروسی

هرچند با گذشت چند ماه از درگیری با این بیماری، به تازگی برخی کرونا را فراموش کرده‌اند و مراسماتی برپا می‌کنند که نهایتا منجر به ابتلای ده‌ها نفر از میهمانان و شرکت‌کننده‌ها می‌شود، اما برخی زوج‌های جوان نیز راه‌های تازه‌تری در پیش گرفته و به روش دیگری به خانه بخت رفتند؛ این عروس و دامادها با انتشار کارت عروسی‌شان و ارسال پیام‌هایی برای آشنایان خبر از شروع زندگی مشترکشان داده و با آرزوی سلامتی برای میهمانان، اعلام کردند که مراسم عروسی برگزار نمی‌کنند.

برای ساخت کارت عروسی کرونایی خود شما می توانید به صورت آنلاین ثبت سفارش انجام دهید

چند نمونه از کارت دعوت عروسی کرونایی را شما می توانید این زیر ببینید

متن کارت دعوت عروسی کرونایی

تصویر پایین که به تازگی در شبکه‎های اجتماعی منتشر شده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است، تصویری از کارت عروسی یک عروس و داماد اهل مشهد است که ترجیح دادند در روزهای کرونایی بدون برگزای مراسم عروسی و دعوت اقوام زیر یک سقف بروند.

کرت عروسی زوج مشهدی

متن کارت دعوت عروسی کرونایی

متن کارت عروسی یکی از بخش های مهم هر کارت دعوت عروسی محسوب می شود و نحوه دعوت مهمانان محترمتان به مراسم عروس تان به این متن بستگی دارد و هرچه در انتخاب کارت عروسی و متن آن حساس‌تر باشید و سلیقه به‌ خرج دهید، نتیجه بهتری می گیرید. وقتی با متن‌های مختلفی روبرو شدید، تازه متوجه می شوید که چندان هم کار ساده ای نیست و انتخاب متن کارت عروسی مناسب که بیانگر روحیات شما باشد، کار چندان راحتی نیست.

متن کارت عروسی، انواع مختلفی دارد، معمولا این متن را، متناسب با استایل کارت انتخاب می‌کنند. به طور مثال، بهترین متن برای کارت فانتزی و عروسکی، متن صمیمی و ساده است، قطعا در چنین کارتی، متنی ادبی و شعری از حافظ نوشته نمی‌شود، خیلی از عروس و دامادها علاقه‌مند به استفاده از متن‌های ادبی، رسمی و سنگین هستند.

این متن‌ها، مناسب کارت‌های کلاسیک و لوکس است. متن کارت به‌ صورت طنز و شوخی نیز، یکی از انواع متن کارت عروسی محسوب می‌شود، که طرفداران خودش را دارد. سعی کنید برای انتخاب این متن، نوع کارت‌تان را درنظر بگیرید و متناسب با آن، متن را انتخاب کنید.

اما پیشنهاد ویژه و خاص تالارکده

مجموعه تالارکده خدمتی چدید به زوج های جوان ارائه کرده است . راه اندازی بخش کارت دعوت عروسی آنلاین باعث شده تا زوج های جوان به راحتی بتوانند کارت دعوت خود را برای اقوام و دوستان ارسال نمایند و آنها را به مراسم عقد و عروسی خود دعوت نمایند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل