تالار های خیابان رسالت

پیدا کردن یک تالار پذیرایی شیک و مجلل با مدیریت قوی که سابقه برگزاری مراسم های عقد و عروسی را داشته باشد کار آسانی نیست. ما در این مطلب از سایت تالار کده 3 تالار مجلل خیابان رسالت را به شما معرفی خواهیم کرد. یکی از اصلی ترین مراکز شرق تهران میدان رسالت یا همان خیابان رسالت می باشد که یکی از نقاط کلیدی و شاه راه های ارتباطی تهران نیز می باشد

معرفی تالار های خیابان رسالت

خیابان رسالت که یکی از محله های شرق تهران می‌باشد اگر از ساکنین این محل ها می باشید و نیاز دارید علاوه بر تالار های شرق تهران، تالار های عروسی خیابان رسالت را نیز بشناسید در ادامه همراه ما باشید.

ما در این صفحه بصورت کلی تالار های پذیرایی که در خیابان رسالت قرار دارند را بررسی خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم نزدیکترین تالارها را بات وجه به منطقه زندگی خود انتخاب کنید و دیگر استرس و نگرانی بابت انتخاب یک مجموعه برای میزبانی عقد و عروسی با دسترسی آسان را نداشته باشید. از بهترین تالار های عروسی که در خیابان رسالت وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره داشت

  • تالار پذیرایی امرالد
  • تالار پذیرایی الیزه
  • تالار عروسی داریوش

تالار پذیرایی امرالد

اگر به دنبال برگزاری یک مراسم خاص و با سبکی متفاوت هستید، تالار امرالد تهران با مساحتی فوق العاده،ظرفیت بالا و کادری مجرب و حرفه ای مناسب برگزاری مراسم‌هایی از قبیل عروسی، نامزدی، جشن تولد، مهمانی های شخصی و … می باشد

تالار پذیرایی امرالد با دکوراسیونی بی نظیر، مبلمانی شیک و نورپردازی جذاب، فضایی شیک و مدرن برای مهمانان شما، یک شب رویایی را رقم میزند .

این تالار دارای امکاناتی بی‌نظیر از جمله پارکینگ اختصاصی، اتاق عقد اختصاصی، نورپردازی حرفه‌ای، سیستم صوتی فوق‌العاده، ظروف شیک و مجلسی، غذای با کیفیت و عالی، و … است.

طراحی سالن‌های تالار امرالد به سبک کلاسیک و کاملا متفاوت با سایر تالارهای شرق تهران است. این طراحی فضایی خاص و منحصر به فرد را برای عکسبرداری و فیلمبرداری ایجاد کرده است.

تالار پذیرایی امرالد هفت حوض ( بزرگراه رسالت )

تالار امرالد دارای امکاناتی بی‌نظیر است که می‌تواند نیازهای هر مراسمی را برآورده کند. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 300 خودرو
  • اتاق عقد اختصاصی با ظرفیت 50 نفر
  • نورپردازی حرفه‌ای
  • سیستم صوتی فوق‌العاده
  • ظروف شیک و مجلسی
  • غذای با کیفیت و عالی
  • منوی غذایی متنوع
  • ورودی رایگان برای همه ایام هفته و اعیاد
  • نمایشگر تصویر

تالار پذیرایی الیزه

تالار الیزه یکی از مجلل‌ترین و باشکوه‌ترین تالارهای پذیرایی در شرق تهران است. این تالار با ظرفیت 350 نفر، فضایی بزرگ و دلباز را برای برگزاری مراسم‌های مختلف از جمله عروسی، عقد، تولد، و … فراهم می‌کند.

تالار الیزه با طراحی مجلل و چشم‌نواز خود، فضایی خاص و منحصر به فرد را برای برگزاری مراسم‌های شما ایجاد می‌کند. سالن‌های این تالار با استفاده از بهترین متریال‌ها و با بهره‌گیری از طراحی‌های مدرن و کلاسیک تزئین شده‌اند.

این مجموعه با بهره‌گیری از پرسنل مجرب و کارآزموده، می‌تواند به شما کمک کند تا مراسمی رویایی و خاطره‌انگیز را برگزار کنید. این پرسنل با صبر و حوصله به تمامی نیازهای شما پاسخ خواهند داد و در برگزاری مراسم شما با شما همکاری خواهند کرد.

تالار الیزه خیابان رسالت

از امکانات تالار عروسی الیزه رسالت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 200 خودرو
  • اتاق عقد اختصاصی با ظرفیت 50 نفر
  • نورپردازی حرفه‌ای
  • سیستم صوتی فوق‌العاده
  • ظروف شیک و مجلسی
  • منوی غذایی متنوع
  • استیج رقص
  • آتش بازی
  • سفره عقد
  • عکسبرداری و فیلمبرداری

تالار پذیرایی داریوش

تالار پذیرایی داریوش در بزرگراه رسالت و محدوده تهرانپارس واقع شده است. این تالار با ظرفیت 550 نفر، فضایی بزرگ و دلباز را برای برگزاری مراسم‌های مختلف از جمله عروسی، عقد، تولد، و … فراهم می‌کند.

تالار داریوش با آخرین متد تشریفات روز و کیفیت بسیار بالای غذا و خدمات، زبانزد شرق تهران است. این تالار با بهره‌گیری از پرسنل مجرب و آموزش دیده، می‌تواند به شما کمک کند تا مراسمی رویایی و خاطره‌انگیز را برگزار کنید.

تالار داریوش رسالت با ظرفیت، کیفیت، و امکانات بی‌نظیر خود، انتخابی مناسب برای برگزاری مراسم‌های رویایی است. اگر به دنبال یک تالار پذیرایی باکیفیت و مناسب برای برگزاری مراسم خود هستید، تالار داریوش گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود.

تالار پذیرایی داریوش

از امکانات این مجموعه میتوان به موارد زیر اشاره داشت

  • فضای سبز باغی بسیار زیبای ورودی تالار
  • لابی بسیار مجلل و مجهز به زیباترین موکت های تشریفاتی
  • سالن های بسیار شیک مبله
  • اتاق عقد مجزا
  • آسانسور
  • پارکینگ اختصاصی
  • دسترسی آسان از چهار اتوبان اصلی

نکات انتخاب تالار عروسی

انتخاب و رزرو تالار عروسی یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که زوج‌های جوان در آستانه ازدواج خود باید اتخاذ کنند. تالار مناسب می‌تواند به زیبایی و خاطره‌انگیز شدن هرچه بیشتر جشن عروسی شما کمک کند. در این بخش، به تعدادی از نکات مهم در انتخاب تالار عروسی اشاره می‌کنیم:

تعیین بودجه: اولین قدم در انتخاب تالار عروسی، تعیین بودجه شما است. تالارهای عروسی تنوع قیمتی بالایی دارند، بنابراین لازم است قبل از شروع جستجو، بودجه خود را مشخص کنید.

انتخاب ظرفیت مناسب: ظرفیت تالار را باید با توجه به تعداد مهمانان خود انتخاب کنید. تالاری که بیش از حد ظرفیت مهمانانتان باشد، خالی و نامناسب به نظر می‌رسد و تالاری که ظرفیت کمتری داشته باشد، باعث ازدحام و ناراحتی مهمانان خواهد شد.

توجه به امکانات و خدمات ارائه شده: تالارهای مختلف، امکانات و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، برخی تالارها دارای سفره عقد، سیستم صوتی و نورپردازی، گل‌آرایی و تزئینات هستند و برخی دیگر این خدمات را به صورت جداگانه ارائه می‌دهند. قبل از انتخاب تالار، لیست کاملی از امکانات و خدمات مورد نیاز خود را تهیه کنید و از ارائه آنها توسط تالار مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید.

بازدید حضوری از تالار: قبل از نهایی کردن انتخاب خود، حتماً از تالار مورد نظرتان بازدید حضوری کنید. با این کار می‌توانید از فضای تالار، دیزاین و چیدمان آن، کیفیت غذا و خدمات ارائه شده و سایر موارد به طور دقیق اطلاع پیدا کنید.

در نهایت

در این مطلب سعی کردیم تا بهترین تالارهای خیابان رسالت را برای ساکنین شرق تهران معرفی کنیم تا بدون دغدغه با مقایسه این مجموعه ها بتوانند بهترین تالار را برای مراسم عروسی و سایر جشن ها انتخاب کنند. علاوه بر این مجموعه ها شما می توانید در این سایت به سایر دسته بندی های تالار های شرق تهران از جمله ( تالار در تهرانپارس و تالار های خیابان دماوند ) دسترسی داشته باشید و بازه ی انتخاب های خود را برای مراسم عقد و عروسی گسترده تر کنید. در صورتیکه شما هم از این مجموعه خاطراتی دارید و یا مجموعه ای را می‌شناسید که می تواند در این لیست و جزو تالارهای خیابان رسالت باشد با ما به اشتراک بگذارید تا در آپدیت های بعدی خدمت دوستان معرفی کنیم

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

تالار بزرگ پامچال (جاده اصفهان - شیراز)
قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار پذیرایی میثاق ارتش

سلام. من بازنشسته ارتش نیروهای مسلح هستم و میخواستم این تالار رو رزرو کنم. ممکنه راهنمایی کنید ؟

رضايي
باغ تالار چوبی

عرض سلام و خسته نباشيد خدمت مجموعه خوب تالار چوبي عروسي ما اول ارديبهشت بود و خواستم يه بار ديگه از آقاي گمرك چي و همه پرسنلشون تشكر كنم همه چي عالي بي نظير و رويايي بود خيلي از انتخابمون راضي بوديم و كلي بهمون خوش گذشت اگه ميخواين عروسيتون مثل روياهاتون بشه حتما اينجارو انتخاب كنيد.

بدون نام
کاخ تالار آرامیس

واقعااااا زیبا و بی نظیر همه چیز عالی اعم از پذیرایی و مدیریت ما سال ۹۹ اونجا عروسیمونو گرفتیم بسیار خاطره انگیز شد برام همه مهمونا پسندیدن تو این منطقه تالار ب این قشنگی واقعا موهبته

بدون نام
مجموعه تالارهای پذیرایی فردوس

غذا بسیار بی کیفیت و ضعیف ..هیچکس نخورد ..ساختمان قدیمی صندلی‌های ۲۰ سال پیش،راهروها تنگ و شلوغ..مراسم‌ها همه تو هم و قاطی،سوال کردیم گفتند صاحب قبلیش غذای خوب دست مردم می‌داده گویا چند سال هست فروخته رفته

بدون نام
تالار پذیرایی لوکس نادر

کجای تالار لوکس هست ؟ کافیه سر به آشپزخانه تالار بزنید و ...

بهنام توکلی فر
تالار صدف تهرانپارس

سلام

احمد کریمی
تالار پذیرایی هوانیروز/ ارتش

لطفا بفرمایید تعداد ۱۵۰ نفر چی مبلغی در میاد

بدون نام
لیست خرید وسایل بله برون و الزامات لازم مراسم

درود بر شما. اطلاعات خیلی خوب و کاملی بود. خدا خیرتون بده

بدون نام
باغ تالار کسری

پرسنل بی ادب پذیرایی در حد شرم آور گم شدن میوه و غذا