هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

بحث درباره شب زفاف ممکن است در بسیاری از موارد با رودربایستی و خجالت همراه باشد، به‌ویژه در کشورهای آسیایی که این موضوع کمتر در رسانه‌های تلویزیونی مطرح می‌شود. زیرا معمولاً اولین رابطه جنسی زوج‌های جوان در این شب صورت می‌گیرد.

شب زفاف شب اول عروسی

در حالی که این موضوع مهم است، نباید آن را مخفی کرد و درباره آن صحبت نکرد. باید به جوانان آموزش‌هایی در خصوص شب زفاف داده شود. نکات مهم و آموزشی که در این مطلب به آنها اشاره می‌کنیم را دنبال کنید و مطمئن باشید که با کمی تفاهم و درک متقابل، شب فراموش‌نشدنی خواهید داشت، حتی اگر به رابطه جنسی هم ختم نشود.

آداب و رسوم قدیمی و نادرست درباره شب اول عروسی

در گذشته و حتی امروزه در برخی خانواده‌های سنتی ایرانی، رسم بر این است که در شب اول عروسی، زنان فامیل پشت در اتاق عروس و داماد می‌نشینند تا داماد پارچه‌ای خونین را نشان دهد تا از پشت در بلند شوند و به خانه‌های خود بروند. این دستمال خونی نشان‌دهنده پاره شدن پرده بکارت عروس توسط داماد است.

سکس شب اول عروسی

در فرهنگ فعلی ما، شب عروسی یا شب زفاف به شبی اشاره دارد که دو نفر که مدت‌ها در تدارک ازدواج بوده‌اند، برای اولین بار به عنوان زن و شوهر رسمی در یک رختخواب می‌خوابند. شب زفاف نباید به‌عنوان یک اجبار تلقی شود. استرسی که زوجین در مواجهه با این شب دارند نیز به سبب همین اجبار است، پس بیایید این اجبار را از بین ببریم!

تنها کاری که شما و همسرتان باید انجام دهید این است که پس از مراسم عروسی و رزرو سالن عقد و دیگر تدارکات، از ماشین عروس پیاده شوید، به خانه بروید و در را ببندید. از آن پس همه چیز به خود شما بستگی دارد، نه انتظارات دیگران. به دیگران اجازه ندهید که در یکی از زیباترین شب‌های زندگیتان دخالت کنند.

رفتار درست در شب اول عروسی چیست؟

شاید شما هم مانند بسیاری از جوانان دیگر به این فکر باشید که چگونه باید در این شب رفتار کنید. در این شرایط، هزاران پرسش بی‌پاسخ به ذهن شما خطور می‌کند:

آیا باید حتماً در همان شب عروسی رابطه جنسی برقرار شود؟

کسانی که برای اولین بار در شب عروسی رابطه جنسی را تجربه می‌کنند، آیا می‌توانند رابطه موفقی داشته باشند؟
شب زفاف نباید به‌عنوان یک شب پرفشار و استرس‌زا تلقی شود. تنها کافی است که شما و همسرتان با یکدیگر راحت باشید و به نیازها و احساسات یکدیگر توجه کنید. این شب می‌تواند به یکی از زیباترین شب‌های زندگی شما تبدیل شود، اگر به خودتان اجازه دهید که بدون فشارهای بیرونی و انتظارات دیگران، به طور طبیعی و با عشق آن را سپری کنید.

رابطه جنسی شب اول عروسی

بسیاری از افراد ممکن است این سوال را داشته باشند که آیا پس از اولین تجربه، احساس شرمندگی و دست‌پاچگی خواهند کرد؟ این‌ها سوالات رایجی هستند که در ذهن بسیاری از افراد ایجاد می‌شود. اگر شما هم چنین پرسش‌هایی دارید، با ما همراه باشید.

  • همه چیز به یک شب ختم نمی‌شود، پس فقط به رابطه جنسی فکر نکنید!
    هیچ اجباری وجود ندارد که حتماً در شب عروسی رابطه جنسی داشته باشید. ماه‌ها برای روز عروسی برنامه‌ریزی کرده‌اید، تدارکات مختلفی دیده‌اید و استرس و نگرانی زیادی را تحمل کرده‌اید. این سنت‌ها و صورت‌حساب‌های بی‌شمار می‌توانند بسیار خسته‌کننده باشند. پس طبیعی است که پس از این همه تلاش و برنامه‌ریزی، احساس خستگی کنید و شاید تنها دلتان بخواهد در کنار هم آرام شوید.
  • تاثیر خستگی و اضطراب بر شما
    آیا می‌دانید خستگی و اضطراب چه تاثیری بر شما دارد؟ برای آقایان، این احتمال وجود دارد که نعوظ به درستی صورت نگیرد که خود این امر باعث افزایش اضطراب و خراب‌تر شدن اوضاع می‌شود. این شب می‌تواند یکی از زیباترین شب‌های زندگی شما باشد، اگر به خودتان اجازه دهید که بدون فشارهای بیرونی و انتظارات دیگران، به طور طبیعی و با عشق آن را سپری کنید. بنابراین، به جای تمرکز بر الزامات و انتظارات، بر راحتی و آرامش خود و همسرتان تمرکز کنید تا این شب به یادماندنی و خاطره‌انگیز باشد.

شب زفاف رابطه جنسی

استرس و خستگی می‌تواند برای زنان نیز مشکلاتی ایجاد کند، مانند خشکی واژن که می‌تواند رابطه جنسی را ناموفق و دردناک کند. بنابراین، اگر آمادگی برای رابطه جنسی در شب عروسی را ندارید، بهتر است با همسر خود صحبت کنید و بگویید که در زمان دیگری می‌توانید رابطه‌ای صمیمی‌تر و بهتر داشته باشید.

راه‌های دیگری نیز برای ابراز عشق و محبت وجود دارد. می‌توانید با همسرتان صحبت کنید، یکدیگر را لمس کنید، در آغوش بگیرید، ببوسید و ماساژ دهید. این کارها می‌تواند به شما کمک کند تا احساس نزدیکی و عشق بیشتری نسبت به یکدیگر داشته باشید.

یادآوری کنید که لذت جنسی تنها به رابطه جنسی ختم نمی‌شود. به ویژه برای خانم‌ها، معاشقه و ابراز محبت می‌تواند به همان اندازه مهم و لذت‌بخش باشد. بنابراین، چه در شب عروسی رابطه جنسی داشته باشید و چه نه، مهم این است که احساساتتان را به یکدیگر انتقال دهید و همدیگر را در آغوش بگیرید.

نکات مهم برای رابطه جنسی در شب عروسی

اگر تصمیم دارید در شب عروسی رابطه جنسی را تجربه کنید، حتماً نکات زیر را رعایت کنید:

  • آموزش رفتارهای جنسی: برخلاف جانوران دیگر، رفتارهای جنسی در انسان غریزی نیست و باید آنها را آموخت. دختر و پسر جوان باید نکاتی در مورد رابطه جنسی بیاموزند تا بتوانند رابطه‌ای موفق‌تر و صمیمی‌تر داشته باشند.
  • شناخت نیازهای عاطفی: هر دو جنس باید نیازهای عاطفی یکدیگر را در حین آمیزش بدانند و درک کنند.
  • صحبت درباره نیازهای جنسی: زوجین باید درباره نیازهای جنسی و انتظارات خود از طرف مقابل با هم صحبت کنند.
  • یادگیری نحوه معاشقه: نحوه معاشقه درست را بیاموزید تا بتوانید لذت بیشتری از رابطه جنسی ببرید.
  • نکات بهداشتی و جلوگیری از بارداری: آشنایی با نکات بهداشتی و راه‌های جلوگیری از بارداری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

شب عروسی می‌تواند یکی از زیباترین شب‌های زندگی شما باشد، اگر به خودتان اجازه دهید که بدون فشارهای بیرونی و انتظارات دیگران، به طور طبیعی و با عشق آن را سپری کنید. به جای تمرکز بر الزامات و انتظارات، بر راحتی و آرامش خود و همسرتان تمرکز کنید تا این شب به یادماندنی و خاطره‌انگیز باشد.

شب زفاف رابطه جنسی

با عرض تأسف باید بگوییم که بسیاری از مردان ایرانی حتی نمی‌دانند که همسرشان چگونه به اوج لذت جنسی یا همان ارگاسم می‌رسد! آمارها نشان می‌دهد که 75 درصد از اختلافات خانوادگی ریشه در این ناتوانی دارد که آماری قابل تأمل است! همه این‌ها به علت عدم آموزش رفتارهای جنسی صحیح به جوانان و ناآگاهی از ویژگی‌های جنسی و عاطفی جنس مخالف است. پس اگر می‌خواهید شما از آن‌ها نباشید، ادامه این مطلب را بخوانید.

قبل از ازدواج حتماً در مورد جنس مخالف و رابطه جنسی مطالب و کتاب‌های آموزنده مطالعه کنید. مسئله شب زفاف نیاز به آموزش دارد و با رعایت برخی نکات می‌توانید با کمترین استرس وارد این شب شوید. نکات آموزشی در خصوص این شب، از نحوه رفتار قبل و بعد از رابطه، اهمیت زیادی دارد. در ادامه همراه ما باشید.

صحبتی با آقای داماد

برای خانم‌ها، قبل از هر چیز این مهم است که از نظر روحی و عاطفی آمادگی رابطه جنسی را داشته باشند. زنان برخلاف مردان همیشه آمادگی رابطه جنسی را ندارند، بنابراین در این مواقع او را درک کنید و اصرار بی‌جا نکنید زیرا رابطه اجباری هیچ لذتی برای هیچ‌کدامتان نخواهد داشت.

پیش از رابطه، به همسرتان محبت کنید، او را در آغوش بگیرید، بگویید که دوستش دارید، از ظاهر و اندام او تعریف کنید، او را ببوسید، و سریع سراغ اصل مطلب نروید. زمانی را برای معاشقه بگذارید و همسرتان را به خوبی آماده کنید. مهم‌تر از مقدمات رابطه جنسی، چگونگی رفتار شما پس از آن است! وقتی کارتان تمام شد، او را به حال خودش رها نکنید، بلکه او را در آغوش بگیرید و جملات محبت‌آمیز به او بگویید.

این رفتارها نه تنها باعث افزایش رضایت همسرتان می‌شود، بلکه به تقویت رابطه عاطفی بین شما کمک می‌کند و باعث می‌شود شب زفاف به یک خاطره خوب و شیرین تبدیل شود. با داشتن این دانش و آگاهی، می‌توانید از بروز بسیاری از مشکلات و اختلافات در زندگی مشترک جلوگیری کنید و زندگی زناشویی موفق‌تری داشته باشید.

رابطه چنسی شب اول عروسی

صحبتی با عروس خانم

نقاط حساس در بدن خانم‌ها متعدد است و همانطور که خودتان می‌دانید، خانم‌ها از طریق شنیدن و محبت دیدن از طرف همسرشان هم تحریک می‌شوند. بنابراین راه‌های تحریک خانم‌ها زیاد و متنوع است. اما مردها تنها یک نقطه حساس دارند و آن هم آلت تناسلی آنهاست. تنها کاری که شما باید برای تحریک همسرتان انجام دهید، این است که یاد بگیرید چگونه با آلت جنسی او رفتار کنید. برای اینکه زودتر به نتیجه مطلوب برسید، می‌توانید از همسرتان سوال کنید که چگونه بیشتر لذت می‌برد.

یک نکته مهم دیگر این است که انتظاراتتان را به‌طور صریح به شوهرتان بگویید. زمانیکه نوبت به صحبت کردن در مورد صمیمیت جنسی می‌رسد، ناشی‌گری یکی از بزرگترین موانعی است که زوجین را از یکدیگر جدا می‌کند و معمولاً خانم‌ها در این زمینه خجالتی‌ترند. بسیاری از آقایان اظهار می‌کنند که خانم‌ها به دلیل خجالتی بودن و اضطراب، شب عروسی را خراب می‌کنند.

اگر تا به حال در این مورد صحبت نکرده‌اید، الآن بهترین زمان برای انجام این کار است. هیچ‌کس نمی‌تواند به شما یاد بدهد که چگونه باید با هم رابطه جنسی برقرار کنید و یا چگونه با هم صمیمی‌تر شوید چرا که این امر مانند اثر انگشت برای هر فردی متفاوت است. یک گفتگوی کوتاه در این مورد در شب عروسی می‌تواند بسیاری از موانع و مشکلات را از بین ببرد.

پس اگر می‌خواهید همسرتان کاری انجام دهد یا از انجام کاری دست بردارد، به او بگویید. انتظار نداشته باشید که او از روی حالت صورتتان بفهمد که چه چیزی در ذهن دارید. اگر شما یاد نگیرید که در تخت خواب به‌جای خودتان صحبت کنید، همسرتان تصور می‌کند که همه چیز خوب و روبه‌راه است، اما شاید واقعاً این‌طور نباشد! به همین دلیل باید بدون توهین، در مورد تمایلات و خواسته‌هایتان با او صحبت کنید و به او آموزش دهید.

اگر بتوانید در مورد “چگونه” و “کدام قسمت” هم با هم حرف بزنید، این امر می‌تواند لذت جنسی شما دو نفر را بیشتر کند. ارتباط باز و صریح می‌تواند به شما کمک کند تا شب زفاف و زندگی مشترک شاداب‌تر و موفق‌تری داشته باشید. پس از همین حالا تصمیم بگیرید که در مورد خواسته‌ها و نیازهای خود با همسرتان صحبت کنید و اجازه ندهید که خجالت یا ناشی‌گری، این لحظات مهم و شیرین را تحت تأثیر قرار دهد.

شب-زفاف-عروس

اینکه شما در مورد رساندن یکدیگر به اوج لذت احساس مسئولیت می‌کنید، می‌تواند شما دو نفر را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک کند. صمیمیت و رابطه جنسی در سایه رضایت و لذت معنا پیدا می‌کنند. هر چقدر بیشتر با هم صحبت کنید، لذت بیشتری هم خواهید برد.

برنامه‌ریزی برای شب اول عروسی (شب زفاف)

در شب زفاف بسیاری از زوج‌ها هستند که مدت‌های طولانی در مورد جزئی‌ترین مسائل عروسی صحبت کرده و تک‌تک امور را برنامه‌ریزی می‌کنند، اما هیچ‌گونه حرفی در مورد شب زفاف با هم نمی‌زنند. باید قدری از توجه خود را که با وسواس تمام نثار امور نه‌چندان باارزش می‌کنید، صرف آماده شدن برای شب زفاف کنید. هر چقدر زمان بیشتری را برای برنامه‌ریزی صرف کنید، کمتر ناشیانه عمل می‌کنید و لذت بیشتری می‌برید.

شب اول عروسی

  • به اندامتان اهمیت بدهید

    قبل از شروع زندگی مشترک، به باشگاه ورزشی بروید و برنامه‌های تناسب اندام را از سر بگیرید تا اندام خود را در وضعیت مناسبی قرار دهید. اگر زیبا به نظر می‌رسید، نه تنها همسرتان پاسخ مثبتی به شما خواهد داد، بلکه خودتان نیز احساس بهتری خواهید کرد و اعتماد به نفستان افزایش خواهد یافت.

     

  • لباس‌پوشیدن در شب عروسی

    در شب اول عروسی، توجه داشته باشید که لباس‌هایی که در سایر شب‌ها می‌پوشیدید، برای این شب مناسب نیستند. لازم نیست با شلوار جین یا پیژامه بخوابید. یک لباس خواب مناسب برای شب اول عروسی تهیه کنید که زیبایی شما را بیشتر بیاورد. انتخاب کنید که لباسی باشد که راحتی شما را حفظ کند و در عین حال جذابیت شما را بیان کند.

     

  • این آخرین رابطه‌ی شما نیست، بلکه اولین آن است

    نگران نباشید اگر در اولین رابطه جنسی‌تان همه چیز به بهترین شکل پیش نرفت. شما برای تمرین کردن در هزاران شب بعدی هم فرصت دارید. بسیاری از زوج‌ها در شب اول عروسی با نواقص روبرو می‌شوند، اما این امر طبیعی است زیرا شما در حال گام برداشتن به سوی فهم بهتر یکدیگر هستید. به خودتان و همسرتان وقت بیشتری بدهید تا باز هم یکدیگر را بهتر بشناسید و در آینده بهبود بخشید.

 روایت شب زفاف یا شب اول عروسی

حدیث روایت شب زفاف

در احادیث و روایات، به نکاتی در خصوص شب اول عروسی یا شب زفاف اشاره شده و آدابی ذکر شده که می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

حدیث از امام باقر (علیه السلام):

در شب عروسی، زوجین باید وضو بگیرند و دو رکعت نماز بخوانند. سپس دعای زیر را بخوانند:

اللهم ارزقنی الفها وودها و ارضنی بها و اجمع بیننا باحسن اجتماع و انس ایتلاف فانک تحب احلال و تکره الحرام.

روایت از امام صادق (علیه السلام):

در شب عروسی، داماد در حالی که رو به قبله است، دست خود را بر پیشانی عروس بگذارد و دعای زیر را بخواند:

اللهم بامانتک اخذتهما و بکلماتک استحللتها فان قضیت لی منها ولداٌ فاجعله مبارکاٌ نقیاٌ من شیعه ال محمد ولا تجعل للشیطان فیه شرکاٌ لا نصیباٌ.

این موارد نشان می‌دهند که در اسلام، به شب عروسی و آداب مرتبط با آن اهمیت زیادی داده می‌شود و زوجین باید در این شب با احترام و مراعات به یکدیگر رفتار کنند. در ضمن، پرسش و پاسخ‌های مرتبط با این موضوع نیز در جامعه مطرح شده و می‌توانند به درک بهتری از این مراسم کمک کنند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آیا می شود در ماه محرم ازدواج کرد
مناسبت های مهم برای عقد در سال 1403
سرهمی مجلسی ( اورال )

آخرین دیدگاه‌ها

سلیمی
باغ تالار محرابی

سلام ، برای جشن به دنیا اومدن دخترمون ، با ۱۲۰ نفر مهمون ، با یه منوی متوسط هزینه ش چقدر میشه ؟

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

نظرات کاربران

  • بدون نام

    من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

    پاسخ
  • hhh

    چرا فقط باید عروس باکره باشه با اینکه دامادم همش رابطه داشته با بقیه دخترا بخصوص پسرای های الان پس باید یه چیزی باشه از دامادم فهمید

    پاسخ
  • دلبر

    خوش به حال خودم سینگل راحت از این جور مسائل ها

    پاسخ
  • بدون نام

    اره منم میخام بدون ک چطور باید فهمید داماد هم قبلا ی رابطه جنسی انجام نداده؟

    پاسخ
  • سدنا

    من اصلاً از شب اول نمی‌ترسم چون وقتی که ازدواج میکنی باید انجام بدی میدونم که سخته ولی بازم اگه عشق باش مهم نیست چقدر درد داره آخه عشقت پیشت است 🥺🥺

    پاسخ
  • ناشناس

    سلام. برای اینکه یک نفر رو که بیوه هست صیغه کنیم میشه راهنمایی کنید ؟ نمیخوام جایی ثبت بشه که پیگرد خاصی رو به همراه داشته باشه

    پاسخ
  • بدون نام

    من سنم کمه ازدواج کردم رابطه هم دارم رابط هیچ ترس استرسی نداره من خودم درسن 15 سالگی ازدواج کردم

    پاسخ
    • تووو

      افرین به تو که اعتماد به نفس خوبی داری

      پاسخ
      • بدون نام

        عالی

        پاسخ
  • غزل

    من الان در مورد این چیزها خیلی خوب می دونم ولی خجالت می کشم اونم با خانواده ای كه مامانم به خواهرم داشت عروس می شد هیچی نگفت.

    پاسخ
  • امین

    خوب بود

    پاسخ
  • حمیدرضا

    سلام به تمام خانمها امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه .لذت عروسی با خانمها است .اتاق حجله رفتن خیلی لذت بخشه .یک بار رفتم از خدا میخوام دوباره قسمتم کنه

    پاسخ
    • بدون نام

      بسته چه خبره

      پاسخ
    • بدون نام

      منکه تا هنوز نامزاد نشدم ولی با دوست دخترم در باره شب عروسی حرف می‌زنیم آیا بد است یا خوب؟

      پاسخ
      • بهار

        اگه واقعا میخایش و برا زندگی میخایش اصلا مشکلی ندارهمنم خودم با عشقم درباره رابطه جنسی حرف میزنیم و از بچه دار. شدن چون مطمعنم باهاش ازدواج میکنم اگه اول گفتن کسی ک از اینده با دوس دختر یا دوس پسرش حرف بزنه واقعا میخادش و داره زندگی رو جلو جلو بات میسازع خیلی خوبه🤗🤪

        پاسخ
  • ک

    چرا‌ترس‌از‌بهترین‌شب‌زندگی‌اخرش‌چی‌باید‌انجام‌بشه

    پاسخ
  • بدون نام

    من امشب عروسی منه من الان اریشگاه هستم می ترسم

    پاسخ
  • معصومه

    ازهمسرم خجالت می کشم. چطور میتونیم خجالتی در رابطه نباشیم ؟

    پاسخ
    • بدون نام

      چه خجالتی همسرته دیگه شما تنها کسی هستید که میتونید اون رو آرام کنید بس برای به آرامش رساندن نباید خجالت یا درس

      پاسخ
      • پسر

        اره دیگه خجالت نداره لذتشو ببرید درباره نیاز هاتون با هم بگید

        پاسخ
    • علی

      در شبی که میخواهید رابطه ی جنسی داشته باشید فقط باید بی حیا باشید و در اتاق خواب فقط و فقط به رابطه و عاشق معشوقی فکر کنید و دیگر هیچ۰ بهترین دوران زندگیه۰از دستش ندین

      پاسخ
      • بهار

        ولی خانم شاید بعضیا خجالت بکشن چطور باید بی حیا باشن؟

        پاسخ
        • میلاد

          بامشاور حرف بزنید هرردونفر راحت کنارمیاییدباهاش..

          پاسخ
    • ریحانه

      چرا خجالت ؟ رابطه جنسی لذت دادن و لذت بردن جزیی از زندگیست .

      پاسخ
  • بدون نام

    بنظر من شب اول بهترین شب زندگی است بخصوص برای اونهای که عاشق هم هستن

    پاسخ
    • بدون نام

      من یکساله ازدواج کردم شب اولمون عالی بودچون واقعا عاشق هم بودیم

      پاسخ
    • بدون نام

      واقعا درست است آنهایی ک عاشق هم هستند لذت بخش است می پذیرم

      پاسخ
  • پری

    خیلی خیلی ممنونم واقعا خیلی خوب بود

    پاسخ
    • Mahsa

      من از رابطه جنسی خیلی میترسم 5ماهه نامزدم بخدا نمیدم چکار کنم نامزدم خیلی شیطونه هی میگه نترس نمیزارم دردت بیاد ولی من دبارهه میترسم اح من چرا اخه ازدواج کردم من خخخخخخخخخیلی میترسم😥😥😥😥😥😥

      پاسخ
    • بدون نام

      من الان 3ماهه نامزدم و از رابطه جنسی خیلی میترسم نامزدمم خیلی شیطونه هی در موردع رابطه جنسی حرف میزنه منم سکته میکنم هی بهم میگه نمی زارم دردت بیاد ولی من دباره میترسم والله نمیدونم چکار کنم یکی بهم کمک کنه من15سالمه نامزدم 22

      پاسخ
      • مینا

        تو ۱۵ سالگی نامزد شدی

        پاسخ
      • :+

        من ۱۴ساله ازدواج کردم والان ۲۵سالمه و خیلی میترسیدم موقع ازدواج و خیلی هم در کنار لذت درد داش

        پاسخ
      • زکیه

        چرا نامزد کردی ابجی، منم 16سالمه نمیخوام ازدواج کنم میترسم

        پاسخ
      • علی

        اگه قرار به ترس بود پس چرا ازدواج کردید؟ ترس و خجالت و بهانه ی سن رو کنار بذارید و لذتش رو ببرین۰بهترین دوران زندگی نامزدی و رابطه ی جنسی داشتنه۰ انجام بدید و لذت ببرید

        پاسخ
      • Sam

        سلام حدالامکان نباید این نزدیکی صورت بگیره... با هر نزدیکی از هم دورتر میشین

        پاسخ
      • Sam

        سلام حدالامکان نباید این نزدیکی صورت بگیره... با هر نزدیکی از هم دورتر میشین

        پاسخ
      • بدون نام

        متاسفانه من هم۱۵سالمه و نامزدمم ۲۲هستش اون خیلی در مورد رابطه جنسی به من میگی ولی من منم مثل ت میترسم واقعا نمیدونم چیکار کنم من بهش بگم من نمیخام و خوب نیست در دورانعقد و احتمال بارداری و...... اون میگه اگه نمیخایش بامن دگه حرف نزن چی کار باید بکنم لطفا یکی کمکم کنه

        پاسخ
        • ناشناس

          سلام ایم ترس رو بزارید کنار و برید جلو این ترس احساسات و زندگیتون رو نابود میکنه. عکس انجام شب

          پاسخ
  • بدون نام

    سلام سنتهای قدیمی بوده از گذشتگان زیاد بهش فکر نکنید زندگیتون راکنید.

    پاسخ
  • بدون نام

    سلام منم کم کم شب عروسیم نزدیکه ۱۸ سالمه استرس دارم ترس دارم چون نمی دونم قرار چی بشه از همین الان احساس خستگی میکنم🥲 احساس میکنم قرار شب پر ماجرای داشته باشم فقط یک سول دارم آیا درد داده یا نداره اگه تونستی جواب بدید ❤❤

    پاسخ
    • بدون نام

      نمیدونم عزیزم

      پاسخ
    • محدثه

      مبارکه عروس خانم☺

      پاسخ
    • Nazanin

      عزیزم نترس منم ۱۹سالم بود عروس شدم، اگر با همسرت قبل از اینکه برید به حجله صحبت کنی و بگی من آمادگی ندارمو امشب نمیشه و از این جور حرفا قبول میکنه، من به همسرم موقع شام تو تالار گفتم گفت باشه سه شب بعدش بردم پاره شد، من همسر شما رو نمیدونم بگه آره یا بگه نه همسر من گفت آره، و راستی درد داره اما نباید ترسید ازش منم اوایل نامزدی میترسیدن ولی رفتم پیش مشاور گفت باید این کار رو انجام داد حالا شب اول یا آخرین سالگرد، الان زندگیم خوبه دوتا پسر با دوتا دخترم دارم

      پاسخ
  • بدون نام

    چه چیزا منکه از سن از دواج گذشته الان 32سالمه هنوزم که هنوزه از دختر بدم میاد

    پاسخ
  • بدون نام

    ترس که نداره اگرشوهرت خوب باشه دوست داشته باشه ترس نداره که

    پاسخ
    • بدون نام

      رابطه اصلا به سن و سال نیست فقط باید درک درست داشته باشی نسبت بهش و بتوانی طرفت را اوضاع کنی حله بعد سعی کنید پیش نوازی رعایت کنید حتما

      پاسخ
      • بدون نام

        عزیزم چرا شرعاً ربط داره

        پاسخ
  • سلین

    منم خیلی میترسم عروسیم نزدیکه یعنی ۲۴ مهر ولی قبلا رابطه جزئ داشته پردم هنوز سالمه ازدروش میترسم

    پاسخ
    • لیلا

      سلین جونم منم الان یه ساله نامزد کردم عشقم پسرخوبیه کاری میکنه شب ازدواج که درد نکشم

      پاسخ
  • بدون نام

    کارهای زشت زن و مرد بعد از عروسی

    پاسخ
  • بدون نام

    من خیلی دوست دارم انجام بدم و خیلی دوست دارم زودتر ازدواج کنم 💏😍

    پاسخ
    • لیلا

      ایشاالله به همین زودی تجربه میکنین

      پاسخ
  • جعفر

    چرا میترسین خانم ها

    پاسخ
    • بدون نام

      تو که نمیدونی پس جواب نده 😁

      پاسخ
    • ناشناس

      خوب آقا جعفر درد داره من اولین بارم بود خیلی ترسیدم قندم افتاد . بعدشم یه چیزی درد ناک می‌ره داخل واژن

      پاسخ
      • لیلا

        آقاجعفراگه مرد اون شب بتونه معاشقه کنه با خانمش هیچ هم دردنداره

        پاسخ
  • بدون نام

    وقتی داماد لباس عروس رو در میاره سکس شب اول عروسی

    پاسخ
  • بدون نام

    آخه از چی میترسی ؟ این همه آدم این کارها را قبلا انجام دادن دیگه ترسی نداره فقط باید ادامه زندگی براتون خوشایند باشه .....

    پاسخ
  • Z

    من خیلی میترسم نمیدونم باید چیکار کنم که درد نداشته باشه حس میکنم باید درد زیادی رو تحمل کنم

    پاسخ
    • بدون نام

      اگه شوهرت کاربلد باشه خوب امادت کنه وخودت هم همکاری کنی دیگه ترس نداره صفاداره

      پاسخ
  • کیمیا

    من اصلا از شب زفاف نمی ترسم وقت دوس دارم زودتر ازداوج کنم

    پاسخ
    • بهمن

      تو نمی‌ترسیم چون درد دختر تحنچمل می‌کنه

      پاسخ
  • بدون نام

    چگونه در رختخواب بی‌حیا حیا باشیم

    پاسخ
    • لیلا

      اصلا بی حیایی روکناربزاریم

      پاسخ
  • محسن

    عزیزان من اینقدر میگید شب اول سخته و درد داره پس شب اول قبر میخواین چیکار کنین؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • بدون نام

      دقیقاً قبر ترسناک تره

      پاسخ
    • بدون نام

      درود بر شرفت سالاری داش درست به هدفشون نشونه گرفتی

      پاسخ
      • ههه

        سلام به همگی از کجا باید فهمید اقایون قبل از ازدواج باکسی نبودن . فقط انتظار دارن شب اول عروسی باید خون بیاد از اقایون چطور باید متوجه شد قبلا کاری نکردن

        پاسخ
        • امید

          سلام به این دیگه میگن حماقت آقایون پسرا حرفت حساب حساب

          پاسخ
    • لیلا

      ببینید شب اول ترسش اینه که دختر زن نباشه وخونی نبینه واسه همین استرس داره

      پاسخ
    • A

      اره بخدا ا‌ون شب از همه چی ترسناک تر است 🥺

      پاسخ
  • بدون نام

    وقتی داماد لباس عروس رو در میاره چگونه در رختخواب بی حیا باشیم

    پاسخ
    • بدون نام

      بیحیا نباش بچه باش

      پاسخ
    • بدون نام

      در رֿختخواب نباید حیا داشته باشی

      پاسخ