20 مدل کفش عروس شیک و خاص در سال 2021

بهترین روز زندگی هر دختر یعنی روز عروسی با پوشیدن لباس عروس زیبا، مدل مو و میکاپی رویایی و البته یک جفت کفش شیک و خاص تعریف می‌شود. پوشیدن کفشی مناسب روز عروسی و تالار به اندازه‌ای اهمیت دارد که می‌توان گفت کفش عروس مهم‌ترین بخش استایل اوست و این اهمیت در زمان عکاسی و گرفتن ژست، پررنگ‌تر می‌شود. ژست‌هایی که مدل کفش بخصوص پاشنه‌های آن را در عکس‌ها به نمایش می‌گذارند، آلبوم عکس‌ عروسی‌تان را به مراتب زیباتر خواهند کرد.

کفش عروس شیک

اگر کفش عروس پاشنه بلند و باریک را برای مراسم عروسی‌تان ترجیح می‎دهید، نمونه‌های جذاب و جدید زیادی وجود دارند که می‌توانند گزینه‎های مناسب برای کفش عروس شیک و زیبا باشند.

درهمین رابطه ببینید : 16 مدل کفش عروس پاشنه بلند با قیمت مناسب و ارزان

معمولاً استایل عروس شامل یک لباس زیبا، تور سر بلند و دنباله‌دار یا کوتاه، جوهرات و کفش می‌شود. شاید انتخاب لباس عروس سخت‌ترین و چالش برانگیزترین بخش در تکمیل استایل عروس به‌نظر برسد، اما بهتر است بدانید که انتخاب کفش عروس بسیار مهم‌تر از سایر آیتم‌های استایل اوست.

کفش عروس باید در وهله اول سبک و راحت باشد، زیرا قرار است در روز عروسی‌تان تمام مدت روی پاهای‌تان بایستید. بنابراین کفش‌تان نه تنها باید خاص و زیبا باشد، بلکه باید راحت و استاندارد بوده تا پاهای‌تان را اذیت نکند. بعلاوه، همه جزئیات طرح و مدل کفش عروس، از نوع پاشنه گرفته تا رنگ و ظریف ترین تزئینات می‌تواند در استایل و ظاهر کلی او تفاوت چشم‌گیری ایجاد کند.

کفش عروس شیک و راحت

کفش پاشنه‌دار هرگز از مد نمی‌افتد، بنابراین همیشه انتخاب مناسبی برای کفش عروس است. ظاهر کلاسیک کفش پاشنه‌دار این امکان را به شما می‌دهد تا آن را با هر نوع لباسی بپوشید و تقریباً با تمامی مدل‌های لباس عروس ست می‌شود. تنوع کفش عروس پاشنه‌دار بسیار زیاد است. به‌عنوان‌مثال کفش‌هایی که بندشان دور مچ پا یا پشت پا  بسته می‌شوند، کفش‌هایی با پاشنه‌های متفاوت از نظر ارتفاع، کفش‌های جلوبسته یا جلوباز، انواع مختلف کفش عروس هستند که در مدل و جنس‌های مختلف و متناسب با هر سلیقه‌ای وجود دارند. کاربرد این کفش‌ها تنها به کفش عروس محدود نمی‌شود بلکه می‌توانید آنها را در سایر جشن‌ها به جز مراسم عروسی‌تان نیز بپوشید.

کفش عروس زیبا

 

 

در ادامه 20 مدل کفش عروس جدید و ترند 2021  آورده شده است که علاوه بر شیک و خاص بودن، سبک و راحت نیز هستند.

  1. کفش عروس کلاسیک از برند Gianvito Rossi مدل 85 Leather:

این مدل کفش عروس شیک با پاشنه‌های 8.5 سانتی‌متری می‌تواند ظرافت و زنانگی شما را کاملا به‌رخ بکشد. طراحی خاص و زیبای آن به‌همراه راحتی و سبکی نه‌تنها آن را به یک کفش عروس شیک تبدیل کرده بلکه با هر نوع استایلی به‌راحتی ست می‌شود و بدون تردید برای هر مراسمی به‌جز مراسم عروسی نیز قابل استفاده است.

کفش عروس کلاسیک2. کفش عروس نگین‌دار زیبا از برند Badgley Mischka:

اگر می‌خواهید کفش عروسی‌تان زرق و برق‌دار و خیره‌کننده باشد، کفش‌های برند Badgley Mischka بهترین انتخاب برای شما هستند. تزئینات نگین‌دار قسمت جلویی این کفش، جلوه زیبا و ظریفی به پاهای شما می‌بخشد.

کفش عروس زیبا و نگین دار

 

3. کفش عروس پشت‌بندار شیک از برند Fenty مدل Don’t be square:

این کفش از برند Fenty متعلق به خواننده سرشناس Rihanna می‌باشد. فرم مربعی در قسمت جلویی و طراحی بند در قسمت پشتی و رنگ عاجی این کفش آن را به گزینه مناسبی برای کفش عروس تبدیل می‌کند. طراحی بی‌نظیر قسمت جلویی کفش به‌همراه بند راحت و انعطاف‌پذیر آن در پشت و پاشنه‌های 10.5سانتی‌متری چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. اگر می‌خواهید کفش عروسی‌تان را از بین ترندترین و جدیدترین مدل‌های سال 2021 انتخاب کنید، برند Fenty مدل Don’t Be Square Slingbacks بهترین گزینه برای شماست.

4. کفش عروس برای مراسم‌های کوچک از برند Prada مدل Croc-Effect Leather Slingback:

اگر شما از آن دسته خانم‌هایی هستید که با کفش پاشنه بلند احساس راحتی نمی‌کنید، این کفش بی‌نظیر و زیبا از برند Prada بهترین انتخاب برای روز عروسی‌تان است. اندازه متوسط پاشنه‌های این مدل کاربردی و شیک، آنها را برای کفش عروس مناسب می‌کند.

کفش عروس کاربردی و شیک

 

5. کفش عروس با الهام گرفتن از مدل‌های قدیمی برند Balenciaga مدل Drapy Leather:

اگر برای کفش عروسی‌تان به‌دنبال مدل خاص و ویژه‌ای هستید، نگاهی به مدل Drapy Leather از برند Balenciaga بیندازید. چرم استفاده‌شده در ساخت این کفش انعطاف‌پذیر بوده و طراحی گره‌دار قسمت جلوی آن تلفیقی از سبک‌های مدرن و کلاسیک است. نوک تیز، پاشنه باریک و رنگ سفید نوری، این کفش را به گزینه‌ای مناسب برای کفش عروس تبدیل می‌کند.

کفش عروس شیک و خاص

6. کفش عروس با پاشنه‌های راحت و مخروطی‌شکل از برند Jacquemus مدل Les Chaussures Basgia:

این کفش با پاشنه‌های پهن و راحت ممکن است نظر شما را برای پوشیدن کفشی با پاشنه‌های بلند و باریک برای روز عروسی‌تان عوض کند. وجد دو بند سگک‌دار در قسمت جلویی و پاشنه‌های مخروطی‌شکل، این مدل را به کفش عروس جدید و ترندی تبدیل کرده است.

کفش عروس جدسد و ترندی

7. کفش عروس با پاشنه‌های مدل کیتن از برند Sam Edelman مدل Dori kitten heels:

برخلاف نظر بسیاری، کفش با پاشنه مدل کیتن هنوز جایگاه خود را در دنیای مد حفظ کرده است و انتخاب بسیار عالی برای داشتن یک کفش عروس شیک و زیبا است. این مدل مناسب آن دسته از عروس خانم‌هایی است که پاشنه‌های کوتاه را برای روز عروسی‌شان ترجیح می‌دهند.

کفش عروس شیک و زیبا8. ظاهری خاص و منحصربفرد با کفشی از برند Malone Souliers Liva مدل Slingbacks:

اگر شما فرد خاص‌پسندی هستید و همیشه با انتخاب‌های غیرمنتظره همه را شگفت‌زده می‌کنید، کفش عروس جذاب برند Malone Souliers Liva مدل Slingbacks بهترین گزینه برای شماست. با پوشیدن لباس عروس کوتاه به‌همراه جلوه و زیبایی بند و پاپیون کریستالی این کفش، در شب عروسی‌تان بدرخشید.

کفش عروس شیک

9. کفش عروس مدرن و ترندی از برند Reike Nen مدل Woven Ankle Strap:

کفش عروس مدل Woven Ankle Strap از جدیدترین مدل‌های سال 2021 برند Reike Nen می‌باشد و برای عروس‌هایی باسلیقه خاص و ویژه مناسب است. بندهای این کفش که دور مچ بسته می‌شوند و طراحی منحصربه‌فرد قسمت جلویی کفش، زیبایی آن را دوچندان می‌کنند.

کفش عروس مدرن

10. جذابیت بیش از حد با کفش عروس از برند Bella Belle مدل Anita Ivory Lace:

این مدل فوق‌العاده جذاب مخصوص عروس خانم‌های سخت‌پسند است. تزئینات این کفش همگی کار دست بوده و جزئیات توری ظریف و و زیبای آن چشمها را به خود خیره خواهد کرد. اگر به‌دنبال کفش عروسی شیک و جدید هستید، در انتخاب این مدل شک نکنید.

کفش عروس توری و شیک

11. کفش عروس و مهمانی شیک از برند Jimmy Choo مدل Mair 90 Point-Toe Leather:

جدا از روز عروسی، این مدل کلاسیک با بندهای ظریفی که به دور مچ پا بسته می‌شوند با هر استایلی ست خواهد شد. بندهای زیبا و قسمت جلویی نوک‌تیز این کفش، زیبایی خاصی به این مدل می‌بخشد.

کفش عروس و مهمانی

12. منحصربفردترین کفش عروس از برند Khaite مدل Seville Satin Pumps:

این مدل جذاب با طراحی نامتقارن از برند Khaite بهترین انتخاب برای عروس‌هایی است که استایل سنتی را برای روز عروسی‌شان نمی‌پسندند. طراحی مدرن این کفش عروس، آن را از بقیه کفش‌ متمایز می‌کند.

کفش عروس

13. کفش عروس توری و زیبا مدل Belluci Embellished Lace از برند Dolce & Gabbana:

با پوشیدن این کفش دیزاین شده با تور و کریستال‌های سواروسکی، به‌محض ورود به مراسم عروسی خواهید درخشید و چشم برداشتن از این‌همه زیبایی برای مهمان‌ها بسیار دشوار خواهد بود.

کفش عروس توری و زیبا

14. کفش عروس جذاب از برند Christian Louboutin مدل Follies Pointed Toe:

اگر مراسم عروسی‌تان در فصل بهار یا تابستان برگزار می‌شود، این مدل بهترین انتخاب خواهد بود. با پوشیدن این کفش توری بی‌نظیر احساس پرنسس بودن خواهید کرد.

 

کفش عروس زیبا و توری

15. کفش عروس ساده و مینیمال از برند Neous مدل Kuma Cream:

برای عروس خانم‌هایی که سلیقه‌ای مینیمال دارند و ساده‌پسند هستند، این کفش پاشنه کوتاه سفیدرنگ می‌تواند در عین سادگی، استایل‌شان را شیک و امروزی نشان دهند.

کفش عروس ساده و مینیمال

16. کفش عروس شیک و تابستانه از برند Kate Spade New York مدل Marseille:

پاپیون‌های ابریشمی با بندهایی که در پشت پا بسته می‌شوند و پاشنه‌های مدل کیتن، این مدل را به یک کفش عروس شیک و زیبا برای عروسی‌های تابستانه تبدیل می‌کند.

کفش عروس شیک و تابستانه

17. کفش عروس با قیمت مناسب از برند Nine West مدل Cache Pointed Toe:

بندهای نامتقارن و رویه برجسته و قسمت جلویی نوک‌تیز این مدل، آن را به کفش عروس مدرن و شیکی تبدیل می‌کند. این کفش علاوه بر زیبایی، راحتی و سبکی، قیمت مناسبی نیز دارد.

کفش عروس با قیمت مناسب

18. کفش عروس خاص و ترندی از برند Brother Vellies مدل Ribbon:

روز عروسی شاید تنها روزی باشد که کفشی پاشنه‌دار با بندهای بلند می‌پوشید و مدل Ribbon از برند Brother Vellies می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. بند بلندی که چندبار به دور مچ می‌پیچد و سپس بسته می‌شود یکی از دلایل زیبایی خیره‌کننده این کفش است. می‌توانید این مدل را با لباس عروسی کوتاه یا میدی بپوشید تا خودش را بیشتر نشان دهد.

کفش عروس خاص و ترندی

19. کفش عروس منجوقدوزی شده از برند Sarah Flint مدل Parker 50:

اگر به دنبال کفش عروسی هستید که در عین پرزرق و برق بودن، ساده و مینیمال نیز باشد، مدل Parker 50 از برندSarah Flint را در لیست گزینه‌های خود قرار دهید. تزیینات منجوقی، ظرافت این کفش را دوچندان می‌کند.

کفش عروس منجوق دوزی شده

20. کفش عروس با رنگی متفاوت از برند Seychelles مدل Neve Heels:

این کفش عروس جذاب و دوست‌داشتنی مناسب عروس‌هایی است که بسیار پرانرژی هستند و می‌خواهند تمام مدت در مراسم عروسی‌شان برقصند. یکی دیگر از عواملی که این مدل را به کفش عروسی خاص و شیک تبدیل می‌کند، رنگ‌بندی زیبا و متفاوت آن است. این کفش علاوه بر رنگ سفید عاجی دارای رنگ‌های آبی و صورتی نیز می‌باشد.

کفش عروس با رنگی کتفاوت

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کفش‌های عروسی خود را بپوشید
کفش عروس پاشنه کوتاه
کفش عروس با کریستال های رنگی
بوت عروس نقره ای

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️