زیباترین و جدیدترین مدل های لباس عروس در بهار 2019

در این مقاله مجموعه ای از زیباترین و جدیدترین مدل های لباس عروس در بهار سال 2019 – 2020 را برای شما گردآوری کرده ایم. طراحان لباس عروس برای کالکشن های جدید بهار 2019، طراحی های بسیار هوشمندانه و زیبایی را ارائه کرده اند. در حالی که هنوز هم اکثر لباس عروس ها دارای رنگ غالب سفید و حالت های رمانتیک و رویایی هستند اما طیف تازه ای از لباس عروس های جدید پا به بازار گذاشت که با ایجاد سایه ها سعی در متفاوت و خاص نشان دادن لباس ها داشت و همچنین ارائه لباس عروس های رنگارنگ و کت و شلوار چهره جدیدی به لباس عروس ها در سال 2019 – 2020 داده است.

اگر عروسی شما در بهار و تابستان سال 2019 میلادی یا همان سال 98 شمسی در یک تالار عروسی یا باغ تالار برگزار می شود می توانید از مدل هایی که در این مجموعه جمع آوری شده است برای لباس عروس خود الهام گرفته و یک ترند شیک و خاص را ارائه دهید. البته باید اعتراف کرد که دیدن آنها حتی برای کسانی که به دنبال خرید و تهیه لباس عروس نیستند نیز بسیار جذاب و سرگرم کننده است.

مدل جدید لباس عروس

Viktor & Rolf

ویکتو و رلف از طراحانی هستند که مجلات مد و لباس عروس هر فصل منتظر دیدن طرح های جدید آنها هستند. آنها همیشه مدل های جدید و خلاقانه ای ارائه می دهند که حرف اول را در دنیای مد و لباس عروس می زند. مانند این مدل لباس عروس که مدل یک لباس رقص کلاسیک است و با یک الگوی ظریف لهستانی و مدل کمانی از تور ساخته شده است.

مدل جدید لباس عروس

Amsale

این مدل لباس عروس از آخرین مجموعه طراح مشهور Amsale Aberra است. این لباس مینیمالیستی با آستین های بلند برای کسانی مناسب است که به مدرنیته علاقه مند بوده و مدل های ساده و مدرن سال 2019 را دوست دارند.

مدل جدید لباس عروس

Danielle Frankel

دنیل فرانکل از جمله طراحانی است که کالکشن لباس عروس او در سال گذشته شکاف عمده ای در بازار بوجود آورد. تعداد اندکی از طراحان لباس عروس روی طرح های مدرن و به کار بردن قطعات براق در لباس عروس تمرکز کردند و دنیل فرانکل یکی از آنها است. این طراح مد و لباس برای مجموعه دوم خود سعی کرد طراحی های جدید را با طرح های قدیمی تلفیق کرده و به این ترتیب مدل های متنوعی به وجود آورد. مانند این مدل لباس عروس زیبا که از مدل های دهه 90 میلادی الهام گرفته شده است و با یک یقه قایقی و باز و مدل جلوی آن که از بالا تا پایین دکمه خورده، طرح خاصی را به وجود آورده است.

مدل جدید لباس عروس

Monique Lhuilier

تمام لباس عروس هایی که در کالکشن بهار طراح معروف مد مونیک لوئیلیر ارائه شد بسیار دوست داشتنی و خاص بود. تفکری که لوئیلیر پشت این طرح های خاص و منحصر به فرد داشت به احترام لباس عروسی مگان مرکل و اینکه اگر او به عنوان طراح لباس عروسش انتخاب می شد، بود. تمام گل های دامن این لباس عروس زیبا و بالاتنه آن دست دوزی شده است.

مدل جدید لباس عروس

Vera Wang

در کالکشن جدید ورا وانگ که برای مدل بهاره لباس عروس در سال 2019 ارائه داده بود تورهای حریر سنگین و رنگ های متنوع به کار برده شده بود. این طرح ها حتی برای یک کهنه طراح قدیمی مانند ورا وانگ ریسک بالایی داشت. این لباس با دست نقاشی شده بسیار خیره کننده بود، با رنگی که از هر لایه ی حریر آن به آرامی جریان می یابد و یک طرح جسورانه را به نرمی به وجود می آورد.

مدل جدید لباس عروس

Jenny Packham

به مناسبت سی امین سال تولد طراح، پکهام قصد داشت در کالکشن جدید خود گذشته را با حال پیوند دهد و مجموعه جدید و خاصی از طرح های خود را ارائه دهد.

تمام لباس هایی که در مجموعه طرح های بهاره او ارائه شده بود امضای او را که اهمیت ندادن به زرق و برق بیش از حد در لباس های عروس بود را داشت. با این حال لباس هایی مانند نمونه بالا در مجموعه خود داشت که با این مدل یقه و آستین زیبا و اندکی منجوق دوزی روی بالا تنه تأثیر زیادی بر روی ببینندگان داشته و یک مدل خاص و رویایی را به وجود آورده بود.

مدل جدید لباس عروس

Reem Acra

Reem Acra  یک نمایش باور نکردنی در هفته لباس و اکسوری های عروس بارسلونا ارائه کرد. اما این لباس با مدل خاص و منحصر به فرد آن که کاملاً شبیه لباس سیندرلا بود و با رنگ آبی آسمانی خاص و رویایی دل همه حضار و منتقدان را برد.

مدل جدید لباس عروس

Inmaculada Garcia

در این فصل گارسیا یک بازگشت به ریشه های خود داشت. در این طرح گارسیا مجدداً به خطوط نرم و با طراوت و پر از حس زنانه بازگشت. هر قطعه شخصیت خود را داشت، و جزئیات کوچک مانند یقه ضربدری و تورهای مواج کاملاً دیده و احساس می شد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

لباس مجلسی برای مراسم عقد
لباس عروس رنگی برای عقد
کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
مدل لباس عروس خارجی شیک

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.