جدیدترین مدل های لباس عروس سال 2021

قطع به یقین می‌توان لباس عروس را مهم‌ترین بخش استایل او در مراسم عروسی دانست زیرا بیش از هر چیز دیگری چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. به‌عبارت‌دیگر وقتی عروس وارد تالار عروسی می‌شود، توجه اکثر مهمان‌ها به لباس عروس و سپس میکاپ او است. بنابراین در انتخاب لباس عروسی فاکتورهای مانند تناسب مدل لباس با نوع اندام شما، زیبایی و به‌روز بودن مدل، استفاده از تزئینات در طرح لباس و دوخت بی‌عیب و نقص، بسیار حائز اهمیت هستند.

استفاده از اکسسوری‌هایی نظیر کریستال، سنگ‌های زینتی، منجوق و مروارید در لباس‌های عروس بسیار رایج است. درواقع تزئین لباس با این ابزارها، منجر به درخشش بیشتر و مجلل‌تر شدن لباستان خواهد شد. لباسی که سرتاسر با مروارید کارشده است، یکی از ترندهای لباس عروس و لباس‌های مجلسی در سال 2021 است.

 

لباس عروس جدید سال 2021

برخلاف سنگ‌ها و کریستال‌ها، مروارید براقیت و درخشندگی کمتری دارد، بنابراین اگر شما جز آن دسته از خانم‌هایی هستید که ترجیح می‌دهید مدل و طرح لباس عروستان علاوه بر سادگی، تزئینات جزئی نیز داشته باشد، بهترین گزینه برای شما لباسی است که با مروارید دیزاین شده باشد.

مرواریددوزی زیرمجموعه از هنر منجوق‌دوزی است و تزئین لباس عروس با آن، چه در حجم و وسعت زیاد و چه به‌صورت جزئی می‌تواند طرح آن را خاص‌تر جلوه دهد. مزیت دیگر استفاده از مروارید در دوخت لباس عروس قابلیت دوخت آن روی هر نوع پارچه (توری، ساتن، ابریشمی و …) می‌باشد. این سبک لباس عروس می‌تواند در بهترین روز زندگیتان جلوه بیشتری به‌ظاهر شما ‌ببخشد.

مزیت استفاده از مروارید در مقایسه با سایر اکسسوری‌های مخصوص تزئین لباس عروس، نزدیک کردن استایل مینیمال به سبک کلاسیک است. بنابراین اگر طرفدار خلاقیت و تلفیق سبک‌های مختلف با یکدیگر هستید، با پوشیدن یک لباس عروس مرواریددوزی شده، می‌توانید در روز عروسی‌تان استایل دلخواهتان را داشته باشید.

لباس عروس مرواریددوزی

لباس عروس‌هایی که در دوخت آنها از مروارید استفاده‌شده است، نه‌تنها زیبا هستند بلکه پیچیدگی خاصی نیز دارند. میزان استفاده از مروارید، کریستال یا هر سنگ تزئینی دیگری به سلیقه خودتان بستگی دارد. بعضی از عروس‌ها ترجیح می‌دهند لباس مجلل‌تری داشته باشند، بنابراین لباس‌هایی که سرتاسر با مروارید یا سنگ و کریستال پوشیده شده است، می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. بالعکس، بعضی از خانم‌ها طرفدار سادگی و سبک‌های مینیمال هستند؛ بنابراین می‌توانند لباس‌هایی را انتخاب کنند که از مروارید یا کریستال‌های کمتری در دوخت آنها استفاده ‌شده است. تور سر کارشده با مروارید یا کریستال نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای خانم‌های ساده‌پسند و درعین‌حال کلاسیک باشد.

طراحان لباس عروس در سال 2021 بیش از هر تزئینات دیگری، از مروارید در طراحی‌هایشان استفاده کرده‌اند. بنابراین اگر جز آن دسته از افرادی هستید که با روند مد هماهنگ هستید و دوست دارید لباس عروستان مطابق ترندهای سال باشد، پیشنهاد ما به شما استفاده از مروارید در طراحی لباستان است.

در ادامه چند نمونه از زیباترین مدل‌های لباس عروس کارشده با مروارید و سنگ و کریستال‌های زینتی آورده شده است.

 

در رابطه با این موضوع بخوانید:مدل های محبوب لباس عروس و اندامهای مناسب برای آنها

لباس عروس مرواریدی زیبا

لباس عروس جدید 2021

 

لباس عروسی مرواریددوزی شده

 

رشته های مروارید که در امتداد یقه این لباس عروس زیبا کار شده است، به این لباس عروس راسته ظاهری شیک و مد روز اضافه کرده است.

 

لباس عروس جدید مرواریددوزی شده

آیا می خواهید یک سبک مدرن و کاملاً متفاوت را در ترند لباس عروسی مروارید دوزی شده خود قرار دهید؟  لباس بالا برای روز عقد و فرمالیته نیز بسیار مناسب است.

لباس عروس ترند 2021

 

لباس عروس جدید سال 2021

 

این لباس عروس به بهترین شکل استفاده از مروارید در لباس عروس را نشان می دهد. مرواریدها به صورت نامنظم در امتداد بالا تنه لباس کار شده اند و ظاهر درخشان، جذاب و مد روزی را به وجود آورده اند.

لباس عروس مرواریددوزی 2021

مدل لباس عروس

 

لباس عروس

در رابطه با این موضوع بخوانید:7 مدل لباس عروسی که هر عروسی باید بشناسد

 

لباس عروس

لباس عروس پشت باز

 

لباس زیر با انتخاب یک دامن پر از مروارید های کار شده روی آن و بالاتنه مروارید دوزی شده ظاهری کاملاً متفاوت و خاصی پیدا کرده است. مرواریدهای موجود در این لباس با پراکنده شدن در تمام طول لباس از بالا تا انتهای دامن و حتی روی دنباله آن یک افکت و ظاهر کاملاً رویایی به‌وجود آورده است.

 

لباس عروس

اگر ترند مروارید را برای لباس عروسی خود انتخاب کنید و مدل لباس شما پشت‌باز باشد می توانید از استایل تور همراه با رشته های ظریف مروارید برای بندهای لباس استفاده کنید. برای تکمیل کردن این استایل زیبا می‌توانید ریسه‌های مرواریدی را به جای تاج کلاسیک انتخاب کنید.

لباس عروس پشت باز

لباس عروس با آستین‌های توری و مرواریددوزی شده برای عروس‌هایی که می‌خواهند متفاوت و خاص باشند گزینه‌ای عالی است. رشته های مروارید که روی شانه‌ها کشیده شده است، جلوه زیبایی به این لباس عروس داده است.

لباس عروس

 

در ادامه چند مدل لباس کریستال‌دوزی شده و کارشده با سنگ‌های تزئینی را مشاهده خواهید کرد. ‌

 

لباس عروس کریستال دوزی شده

لباس عروس کارشده با سنگ تزئینی

لباس عروس کریستال دوزی

لباس عروس کار دست

لباس عروس جدید سنگ دوزی شده

 

این لباس عروسی مروارید دوزی به سبک مینیمالیست هرگز خسته کننده نخواهد بود. خط یقه مروارید دوزی شده آن یک جلوه شیک و چشم نواز به این طرح مینیمالیستی و ساده داده است.

لباس عروس به سبک مینیمالیست

 

در رابطه با این موضوع بخوانید:8 نکته مهم قبل از انتخاب لباس عروس

 

لباس عروس مینیمالیست

دور یقه و سرتاسر پوشش توری این لباس عروس با رشته های مروارید کار شده است و یک لباس خاص و شیک را به وجود آورده است.

لباس عروس کارشده

 

 

در رابطه با این موضوع بخوانید:10 نوع مدل یقه لباس عروس که هر عروسی باید بشناسد

 

لباس عروس

ترند لباس عروس سال 2021

لباس عروس

 

 

لباس عروس‌های مرواریدی همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد در سال 2021 دوباره به صنعت مدلینگ راه پیدا کرد‌ه‌اند و به نوعی در میان عروس خانم‌ها مجددا از محبویبت زیادی برخوردار شده‌اند که در این مقاله چند نمونه از محبوب‌ترین لباس عروس‌های کارشده با مروارید و کریستال در سال 2021 را با یکدیگر مشاهده کرده‌ایم. امیدواریم بتوانید لباس موردنظر خود را از بین این مدل‌ها پیدا کنید و در شب عروسی خود بدرخشید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
اجاره لباس عروس در تهران
بهترین مزون لباس عروس شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

نظرات کاربران

  • M♡

    سلام لباس عروسی که میخوام تو اینا نیست

    پاسخ