جشنواره رمضان

نکات مهم قرارداد با مزون لباس عروس + نحوه شکایت

در تمام روند برگزاری مراسم عروسی توجه تمام مهمانان به دو زوج عاشق است که در این شب رویایی تصمیم بر شروع یک زندگی جدید و پر از چالش کرده‌اند، از این رو بسیار مهم است که شما همونطو که باید بدرخشید و ظاهر آراسته و شیکی داشته باشید، دیدن دختر خانواده در لباس عروس جز احساسی‌ترین لحظات زندگی هر خانواده‌ای می‌باشد اما شما برای پیدا کردن یک مدل لباس عروس ایده‌ال می بایست مراحلی را طی کنید که نیاز دارید آگاهی بیشتری نسبت نکات مهم قرارداد با مزون عروس و یا حتی نحوه ازشکایت از مزون لباس عروس در صورت بروز مشکلات احتمالی داشته باشید.

مزون لباس عروس

در روند برگزاری مراسم عروسی نکات زیادی وجود دارد که شما عزیزان می‌بایست در انتخاب تمام این نکات حساسیت زیادی به خرج دهید، در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان نکات مهم قرارداد با مزون لباس عروس و همچنین نحوه شکایت از مزون لباس عروس را ذکر کنیم؛ با ما همراه باشید.

نکات مهم قرارداد با مزون عروس

در روند عقد قرارداد با مزون عروس شما می‌بایست نکاتی را رعایت کنید تا در روند برگزاری مراسم عروسی دچار مشکل نشوید، به شما اطمینان می‌دهیم با مطالعه این مقاله هیچ مشکلی در عقد قرارداد با مزون لباس عروس نخواهید داشت، در ادامه از ابتدا تا انتهای قرارداد با مزون لباس عروس را برای شما عزیزان شرح می‌دهیم.

  1. مشخصات اولیه را کامل کنید

در ابتدا شما می‌بایست اولین کاری که در روند عقد قرارداد با مزون لباس عروس می‌بایست انجام دهید را کامل کنید، مشخصیات اولیه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد به دلیل اینکه اگر شما و مدیر مزون در ادامه دچار مشکل شوید و شما قصد شکایت از مزون لباس عروس را داشته باشید می‌بایست مشخصات اولیه کاملی را در اختیار داشته باشید.

مزون عروس لاکچری

در ابتدا شما می‌بایست مشخصات اولیه طرفین را در قرارداد ذکر کنید؛ مشخصاتی مانند مشخصات خودتان و نام مزون، آدرس دقیق، نام مدیر مزون، تلفن و شماره همراه و … که در این المان‌ها می‌بایست بدون اشتباه در قرار داد ذکر شود؛ بعد از آن شما می‌توانید مشخصات لباس عروس را ذکر کنید مشخصاتی مانند مدل لباس عروس، سایز، طرح، رنگ و … که می‌بایست کاملا متناسب با سلیقه‌ی عروس خانم باشد.

در همین رابطه ببینید : لباس عروس پرنسسی

همچنین اگر شما عزیزان قصد دوخت لباس عروس را دارید می‌بایست به جای قسمت بالا مشخصاتی مانند نام و شماره دوزنده، مدل لباس، جنس پارچه،‌ کیفیت دوخت، کیفیت متریال و … در قرارداد به مزون لباس عروس ذکر کنید.

  1. لباس و لوازم همراه لباس عروس را در قرارداد با مزون عروس  ذکر کنید

در روند عقد قرارداد با مزون لباس عروس شما نباید از هیچ معیاری جشم پوشی کنید، در مرحله بعد شما می‌توانید اطلاعات لباس و لوازم همراه لباس عروس را ذکر کنید.

اگر شما عزیزان لباس عروسی را اجاره می‌کنید که نیاز به تغییرات داد می‌بایست در قرارداد ذکر کنید تغییراتی مانند گشاد یا تنگ کردن کمر، سرآستین و هر نوع تغییراتی که قصد دارید در لباس عروس ایجاد کنید را در قراداد ذکر کنید، همچنین برخی از مزون لباس عروس‌ها لوازم همراه لباس عروس مانند تاج، شنل، تور سر، کت کلاه‌دار، دستکش و … که اگر شما عزیزان قصد خریدو یا اجاره آن ها را دارید می‌بایست در هنگام عقد قرارداد با مزون عروس این نکات را با درج قیمت خرید و یا اجاره ذکر کنید.

  1. وظایف و تعهدات مزون لباس عروس را مشخص کنید

در روند عقد قرارداد با مزون لباس عروس شما می‌بایست تمام شرایطی که مزون ملزم به انجام آن‌ها می‌باشد را ذکر کنید و در صورت عدم رعایت آن مبلغی را به عنوان جریمه مشخص کنید.

بهترین مزون لباس عروس نهران

به عنوان مثال مزون می‌بایست تعهد بدهید که لباس عروس شما به موقع آماده شود به دلیل اینکه برگزاری مراسم عروسی نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارد و روز برگزاری مراسم شما مشخص شده و لباس عروس می‌بایست به موقع به دست شما برسد، همچنین شما می‌توانید در صورت عدم تطابق لباس عروس شما با نمونه اصلی می‌توانید از مزون لباس عروس خسارت دریافت کنید.

اما این نکته بسیار مهم است که شما عزیزان در روند عقد قرارداد مزون عروس مبلغ جریمه و شرایط را به دقیق‌ترین شکل ممکن ذکر کنید تا در صورت بروز مشکلات احتمالی بتوانید حق خود را بگیرید.

  1. وظایف و تعهدات مشتری هم از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد

همان‌طور که مدیریت مزون لباس عروس ملزم به دادن تعهد به شما است، شما هم می‌بایست شرایط برای همکاری سالم با مزون لباس عروس را فراهم کنید.

طرفین می‌بایست در هنگام عقد قرارداد برای عدم تحویل به موقع لباس عروس توسط مشتری به مزون لباس عروس جریمه‌ای را مشخص کنند،‌ و همچنین اگر لباس عروس به هر دلیلی زمانی که دست مشتری می‌باشد دچار مشکلاتی مانند پارگی نقاطی از لباس عروس، سوختن دامل لباس و … شود می‌بایست خسارتی را پرداخت کند.

  1. هزینه خشکشویی را چه کسی می‌بایست پرداخت کند؟

یکی از مهم‌تری سوال‌هایی که ممکن است برای زوجین پیش بیاید این است که هزینه خشکشویی در روند اجاره لباس عروس بر عهده کیست؟

در روند برگزاری مراسم عروسی هزینه خشکشویی قبل از مراسم بر عهده مزون لباس عروس می‌باشد و بعد از مراسم بر عهده‌ی مشتری است.

  1. حمل نقل لباس عروس و هزینه‌های آن

این نکته جزء مهم‌ترین نکاتی می‌باشد که شما عزیزان حتما می‌بایست در روند عقد قرارداد با مزون لباس عروس بر سر آن به تفاهم برسید و در قرارداد به طور دقیق ذکر کنید، حما نقل لباس عروس و این موضوع که چه کسی می‌بایست هزینه‌های حمل و نقل را پرداخت کند یک امری است که شما با مدیر مزون می‌بایست به تفاهم برسید.

در این شرایط گاهی اوقات وظیفه پرداخت هزینه بر عهده مزون می‌باشد و در شرایطی دیگر مشتری شخصا برای دریافت لباس عروس به مزون مراجعه می‌کند و یا پیکی را ارسال می‌کند.

  1. در صورت کنسلی یا تاخیر در مراسم مشتری موظف به پرداخت هزینه می‌باشد؟

این سوال بسیار مهم است؛ و شما می‌بایست در این موضوع  دقت زیادی به خرج دهید، شما عزیزان می‌بایست در صورت کنسلی و یا تاخیر در برگزاری مراسم عروسی در قرارداد مزون عروس ذکر کنید که آیا می‌بایست هزینه‌ها بیشتری پرداخت کنید و یا از بیعانه آن مبلغ کم می‌شود؛‌ و همچنین در صورت تاخیر در مراسم عروسی مدیریت مزون با همان قیمت آن لباس را به شما اجاره می‌دهد یا قیمت جدید؟

از درج این مطالب در قرارداد با مزون لباس عروس به هیچ عنوان چشم پوشی نکنید.

  1. مبلغ کل قرارداد و نحوه پرداخت آن

درج مبلغ به صورت دقیق و مشخص کردن نحوه پرداخت آن بسیار مهم است، با مدیر مزون به یک تفاهم برسید و در قرارداد ذکر کنید.

نحوه شکایت از مزون لباس عروس

برای ثبت شکایت از مزون عروس می توانید از دو طریق اقدام کنید:

1- شماره گیری تلفن 135 و ثبت شکایت یا گزارش مردمی به صورت تلفنی

2- ثبت شکایت یا گزارش مردمی در سایت t۱۳۵.ir 

سوالات متداول
جریمه کنسلی و تاخیر در برگزاری مراسم چقدر است؟
این مورد کاملا به مدیر و مشتری بستگی دارد که در زمان عقد قرارداد با هم به چه تفاهمی رسیده‌اند اما ...

شماره گیری تلفن 135 و ثبت شکایت یا گزارش مردمی به صورت تلفنی و همچنین می‌تواند از سایت t۱۳۵.ir اقدام به ثبت شکایت کنید.

هزینه خشکشویی قبل از مراسم بر عهده‌ی مزون و بعد از مراسم بر عهده مشتری می‌باشد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
قیمت تالار عروسی در تهران ۱۴۰۳

سلام برای ۱۰۰ نفر چی قد میشه

بدون نام
10 آهنگ تانگو خارجی

خوبه دوست داشتم

بدون نام
دانلود آهنگ شاد عروسی قدیمی

عالیه . درود بر شما

نیلا شایان
لباس عروس میلیاردی آناشید حسینی

ایشون اصن ی لباس ساده بلد نیست بدوزه یه مزدا 3 داغون داره دختره حتی یه سوزن دوزی ساده بلد نیست همش دروغ فیک صورتش بدون ارایش ایقد داغون چشاش مشکی اصلا خال نداره کلا نمونه بارز یک فیکککک کامل

Zahra. H
باغ تالار روژین

سلام وقت بخیر هزینه جشن عروسی با گل آرایی حدود ۳۰۰نفر مهمان چقدر میشه ؟ برای سال۱۴۰۳ پاییز و زمستون

Zahra. H
باغ تالار عمارت کبیر شهریار

سلام وقت بخیر هزینه جشن عروسی ۳۰۰نفره با گل آرایی اندک میخواستم بدونم برای سال ۱۴۰۳

Zahra .H
باغ تالار کاخ ورسای

سلام وقت بخیر برای زمستون یا پاییز ۱۴۰۳حدود ۳۰۰ میهمان هزینش و لطف میکنید با گل آرایی اندک

سعید شایسته
صفر تا صد اجاره ماشین عروس | شرایط و مدارک لازم + لیست قیمت

عالی ممنون از اطلاعات مفیدتون

زرین فر
تالار پذیرایی میثاق ارتش

مراسم عروسی ماتالارمیثاق 1بود،پرسنل عالی بود کیفیت غذاهاعالی خدمات دهی بسیار عالی چای و نسکافه نامحدود پذیرایی میشد شارژ میوه و شیرینی عالی بود از مدیریت تالارجناب کامرانی صمیمانه سپاسگزاریم.باتشکر