6 تالار پذیرایی و باغ تالار تازه تاسیس و نوساز تهران

همان‌طور که می دانید صنعت دیزاین و طراحی روز به روز در حال پیشرفت است و می‌توانیم این را از نمای ساختمان‌ها، مبلمان و حتی چیدمان خانه‌ها فهمید. تالار پذیرایی و باغ تالار که به  عنوان مرجع اصلی برگزاری مراسمات عروسی به شمار می روند نیز از این قاعده کلی مستثنا نبوده و سعید در بروزرسانی و دیزاین متناسب با استانداردهای روز دنیا را دارند.

ما دقیقاً در زمانی زندگی می‌کنیم که این موارد بسیار پی در پی درحال تغییر و دگرگونی است که خوب از آنجایی که چیزی است که ما می‌بینیم و ملموس است بسیار پر اهمیت است. این مورد در طراحی تالارها، باغ تالارها و سالن‌های عقد هم تأثیرگذار بوده و مدیران آن تلاش مضاعفی بر به روز بودن محل تحت مدیریت خود بوده‌اند که حالا گاهی این به روز رسانی را با بازسازی می‌توان انجام داد که بیشتر این بازسازی‌ها در ایام محرم و صفر که تعداد مراسم‌ها کم است طی می‌شود. اما در این مقاله ما نگاهی می‌کنیم به تالارها و باغ تالارهای تازه تأسیس تهران که مدیرانی مجرب و پر سابقه دارند.

این مدیران همواره سعی کردند که عیب‌ها و نقص‌هایی که تالارها و باغ تالارهایی که قبلاً از آن‌ها ساخته و تأسیس شده‌اند را بپوشانند و با توجه به نیاز روز و استانداردهای روز معماری بهترین سازه را برای برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی آماده کنند.

یکی از دلایلی هم که این بیزینس به این شدت محبوب است همین نوآوری‌هایی که باعث زیبایی بیشتر محیط برگزاری مراسم ما می‌شود است. مثلاً در این دوران کرونا که بیشتر توصیه می‌شد جمع‌ها و مراسم‌ها در فضای باز باشد مدیران تالارها با توجه به این نیاز تغییر کاربری داده و به تالار خود فضای باز و باغ اضافه کردند و تبدیل به باغ تالار شدند. به هر حال بهتر است که طول ندهیم و سری بزنیم به معرفی این نوع تالار و باغ تالارهای تازه تأسیس تهران پس در ادامه با ما همراه باشید

6 تالار و باغ تالار تازه تاسیس تهران

توجه : جهت اطلاعات و جزئیات تماس هرکدام از تالارها یا باغ تالارهای تازه تاسیس روی عکس یا نام آن کلیک نمایید.

اگر به دنبال معنی و مفهوم vip هستید حتماً سری به این تالار زیبا که در تهرانپارس واقع شده بزنید. این تالار پذیرایی زیربنایی با متراژ بالا دارد و کلیه اصول طراحی و معماری سازه را استفاده کرده تا زیبا بودن یک معماری را به اصولی‌ترین نوع خود نشان دهد از دیگر نکاتی که برای این تالار می‌توان نام برد پارکینگ اختصاصی، سالن اختصاصی برای سرو شام عروس و داماد، آرایشگرهای مجرب، عکاسی و فیلم برداری و… است.

آدرس تالار مارینا پالاس

آدرس: فلکه سوم تهرانپارس -خیابان ۱۹۶ شرقی بین گیو و کادووس پلاک ۵۹۷ تالار مارینا پالاس

*-*تالارکده*-*

این تالار نوساز از همان تالارهایی است که بازسازی انجام دادند االبته می توان در این مورد گفت که کوبید از نو ساخت:) مدیریت تالار پذیرایی اوپال روند بسیار خوبی را برای به روز بودن تالار خود در پیش گرفته است که بسیار در زیبایی این مجموعه تاثیرگذار بوده این تالار از ظرفیت 1000 نفری برخوردار بوده و جدا از بحث زیبایی در معماری، از تجهیزات و ظروف بسیار مدرن و خاصی استفاده می کند در کل اوپال را می توان اینگونه توصیف کرد که مجموعه ای از کارکنان با تجربه با یکی از خاص دیزاین ها و تجهیزات دور هم جمع شده اند

تالار اوپال در خانی آباد نو

آدرس: خانی آباد نو – شهرک شریعتی – خیابان مهران – کوچه مهرآرا – برج اوپال – روبروی بوستان ولایت – تالار مجلل اوپال

تالار تازه تأسیس و زیبای ایساتیس پالاس با دیزاین فوق‌العاده خود در نگاه اول به ما این تضمین را می‌دهد که مراسم فوق‌العاده زیبایی را می‌توانیم در این مجموعه برگزار کنیم. این مجموعه که ظرفیتی سیصد و پنجاه نفری دارد می‌تواند میزبان مراسم‌های عروسی، عقد، نامزدی، تولد، ایونت ها و دیگر جشن‌های شما باشد.

تالار پذیرایی ایساتیس

آدرس: پاسداران – میدان هروی – خیابان مکران شمالی – پلاک 5 – تالار ایساتیس پالاس

*-*تالارکده*-*

دیزاین نئوکلاسیک سبکی نیست که هرتالاری به دنبال آن برود و از آن استفاده کند اما اریکه تات توانسته با بهترین مدل آن را اجرا کند و در کنار بروزترین و جدیدترین تجهیزات خود مراسم شما را برگزار کند. به راستی نمی توان از سنگ فرش بی نظیری که استفاده کردند هم گذشت. این باغ تالار دارای دو سالن با مساحت 300 متر مربعی است که در غرب تهران می تواند یکی از بهترین انتخاب های زوج های جوان باشد

مجموعه تشریفاتی گردشگری اریکه تات

آدرس: احمدآباد مستوفی – خیابان انقلاب

*-*تالارکده*-*

می توان به این باغ تالار لقب منعطف ترین باغ تالار تهران را داد! این مورد به این دلیل است که مجموعه آسو دقیقا همه آن چیزی را که شما می خواهید را می توانند برای شما حاضر و آماده کنند. حالا این انعطاف از دیزاین ها می تواند باشد تا چیدمان صندلی که همه این ها یکی از شیک ترین باغ تالارهای تهران با دسترسی مناسب در شرق تهران را تشکیل داده که ظرفیتی 300 نفری دارد که یعنی شما برای میزبانی از تعداد مهمان پایین هم نباید نگران کیفیت پذیرایی باشید. باغ تالار آسو همچنین دارای سالن های vip هم است و محوطه فضای سبز زیبایی دارد

باغ تالار آسو

آدرس: جاجرود – جاده سد لتیان – پلاک 121

*-*تالارکده*-*

این تالار نوساز به شدت زیبا با مدیریت و گروه کارکنان فوق‌العاده مجرب و کار درست میزبان شما در مهم‌ترین شب‌های زندگی‌تان هستند. اگر می‌خواهید که مهمانان پس از مراسم شما بسیار خرسند و راضی به خانه بروند حتماً باید در بین گزینه‌های انتخابتان تالار ساعی را در نظر بگیرید. این تالار با ظرفیت پانصد نفری خود بسیار می‌تواند مراسمی رؤیایی را برای شما برگزار کند.

تالار تشریفاتی ساعی

آدرس: خیابان ولیعصر – بالاتر از پارک ساعی – نبش ساعی دوم (دسترسی از ساعی یکم)

با آرزوی شادی و سلامتی در سراسر زندگی برای شما عزیزان/ تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد