باغ تالار اریکه تات
درباره مجموعه باغ تالار اریکه تات
عمارت اریکه تات با ارائه فضایی زیبا و خدماتی ممتاز، یکی از بهترین گزینهها برای برگزاری مراسمهای عروسی، نامزدی، تولد و مجالس خاص به شمار میرود. این مجموعه با باغ تالاری مجهز و عمارت باشکوه خود، امکان برگزاری مراسم در فضای باز و سالن سرپوشیده را فراهم کرده است.
مجموعه تشریفاتی اریکه تات نخستین لوکیشن در تهران است که مراسم را بهطور کامل در فضای باز اجرا میکند و با دکوراسیون منحصر به فرد، آشپزخانه حرفهای، کیترینگ متنوع، خدمات عکاسی و فیلمبرداری، صدا و نورپردازی پیشرفته و پارکینگ اختصاصی، تمامی نیازهای شما را برطرف میسازد.
این باغ تالار با تمرکز بر کیفیت و جلب رضایت مهمانان، تلاش میکند تا مراسم شما را به خاطرهای ماندگار تبدیل کند. فضای دلنشین، خدمات بینقص و تیم مجرب، تشریفات اریکه تات را به انتخابی ایدهآل برای روزهای خاص زندگی شما تبدیل کرده است.
اطلاعات تماس
| مدیریت: | حاجتی |
|---|---|
| ظرفیت: | 25 - 200 نفر |
| محدوده قیمت: | متوسط |
| 56276047 | |
| 09121244472 - 09121276410 | |
| صفحات اجتماعی: | |
| سایت: | http://tashrifattat.com/zl/ |
| آدرس: | احمدآباد مستوفی - خیابان انقلاب |
ویدیو تالار
امکانات
پیشنهادات تالارکده
مشاهده لیست کامللینکهای مفید
بر اساس جستجو های شما این مجموعهها پیشنهاد میشوند:
( 91 دیدگاه)
من مهمان اریکه تات بودم.همه چیز فوق العاده بود به شدت به عروس و داماد ها پیشنهاد میکنم
با سلام مراسم عروسی بنده در باغ بسیار زیبای اریکه تات با مدیریت بزرگوار جناب حاجتی برگزار شد خواستم از همینجا بابت نحوه پذیرایی اجرای مراسم و کیفیت عالی غذا تشکر کنم 🙏🏻🌹
سلام من مراسمم تو باغ زیبای تات بود همه جی عالی بود ممنون از مدیریت عالی اقای حاجتی واقعا به توصیه هاشون گوش بدین اشتباه مارو نکنید استودیو تات رو انتخاب کنید چون واقعا استودیویی که انتخاب خودمون بود ناراضی هستیم 😞🌺
سلام تات بی نظیره خصوصا آقای حمیدی و تیم خفنشون 😍
ما تلفنی قیمت گرفتیم همون لحظه بهمون قیمت دادن و حضوری رفتیم برخورد عالی رفتار کاملا محترمانه قیمت عالی و البته خیلی شیک و جمع و جور برای مراسمهای زیر ۱۵۰ نفر حتی با ظرفیت ۵۰نفر هم مراسم میگیرن ما بازدید رفتیم مراسم ۴۰نفره در حال برگزاری بود قرارداد بستیم خیالمون راحته
دوستان ما چند روز رفتیم بازدید البته قبلا هم در اریکه تات میهمان بودیم پیش فاکتور گرفتیم تعداد مهمونامون هم کم بود ولی برای این شرایط که گرونه و جنگه تات خیلی خیلی گزینه خوبیه حتما سر بزنید
سلااااممم تشکرر میکنم از تیم بی نظیر تشریفات تات و استودیو تات بابت اخلاق خوبشون و کار خوبشون ممنون واقعاا بهترین شب زندگیمون بود ❤️
سلام خواستم از اینجا تشکر کنم از مدیریت بسیار عالی اقای حاجتی و همکارشون خانم ترانه که خیلی با حوصله و دقیق مشاوره میدن واقعا لذت بردیم از طرز برخورد و نحوه پرزنتشون که انقدر وقت میزارن و با حوصله به تمام سوالات و دغدغه های ما پاسخ میدن و راهنمایی میکنن
سلام وقتتون بگیر برای واسم آخرای تابستون عروسی بین ۱۵۰تا ۲۰۰نفر هزینش چقدر میشه
سلام وقت بخیر برای مراسم عروسی ۱۵۰ تا مهمون اواسط اسفند هزینه اش چقدر میشه ممنون
ما تیر ماه مهمان بودیم هم عروسی برادرم اونجا بود هم عروسی دختر خالم و واقعا هر دو بار هم راضی بودییم مرسی از مجموعه خوب تات
من عروس ۲۲ ابان هستم خیلی راضیم مرسی از تشریفات تات که باعث شدن بهترین شب زندگیم رقم بخوره
من بهترین شبه زندگیم شب عروسیم بود بهترین انتخابی که کردم تشریفات تات بود همه چی عالی بود و انقدر خوش گذشت که دوست دارم بازم عروس شم😂
من عروسيم تير ماه بود توي فضاي باز اجرا كردم و مراسمم از هر لحاظ عالي بود مرسي از اقاي حاجتي و تيم حرفه ايشون
چند نفر مهمون داشتید؟
اینو از ته قلبمممم میگم اگه میخواید شب عروسیتون بدون هیچ استرسی و به بهترین شکل ممکن برگزاربشه با تشریفات تات قرارداد ببندید واقعا مسئولیت پذیر ودرجه یک
من با همسرم بهترین شب زندگیمونو تجربه کردیم
واقعا بهترین شب زندگیم شب عروسیم بوده و بابتش فقط مدیون تشریفات تات هستم
من توی مراسمم انقدر خیالم راحت بود و استرسی نداشتم که واقعا احساس میکردم جزو مهمونام عالی بود همه چی😍
سلام من داماد 25 اردیبهشت هستم مراسمم داخل محوطه باز بود همه چی عالی بود دقیقا همون چیزی که میخواستیم با خیال راحت مراسمتونو بسپارید به دست تشریفات تات
سلام من خواهر عروس 10 اردیبهشت هستم از مراسممون رضایت کامل داشتیم از چیدمان تا کیفیت پذیرایی و مدیریت عالیشون.
همه چیز عالی بود ،مراسم ما ۱۸ اردیبهشت بود و واقعا بهمون اونجا خوش گذشت مدیریت پرسنل دیجی پذیرایی و ... بی نظیر بودید
مراسم ما ۸ اردیبهشت بود، انقدددرر به خودم و همسرم خوش گذشت و انقددرررر همه مهمونا بعدا گفتن که بهشون چقدر خوش گذشته که حد نداره. همه چی در حد عالی بود، مدیریت مراسم و هماهنگی ها خیلی عالی بود موزیک عالی تزئینات عالی شام عالی. واقعا راضی بودیم خسته نباشن واقعا. خیلی پیشنهادش میکنم به عروس دامادهای آینده
سلام من مهمون بودم تو باغ اریکه تات و به قدری همه چی عالی بود که میخوام مراسم خودمم همینجا برکزار کنم.
سلام وقت بخير مراسم من ٥ دي بود موزيك عالي تركوند پذيرايي عالي غذا داغ و تازه و خوشمزه تيم عكاسي فوق العاده ممنونم از تيم تات.
سلام و ارادت ممنون از مدیریت محترم مجمعه اقای دکتر حاجتی و تیم مجربشون که تمام تلاششون رو کردن و بهترین شب زندگی منوهمسرمو رقم زدن.
مراسم ما تو باغ یاسین با اجرای تشریفات تات بود بی نظیر بود همچی ممنون از سلیقه خوبشون و کیفیت بسیار بالای پذیراییشون
سلام من مهمان 16 شهریور هستم، بی نظیر بود همه چیز، مراسم و پذیرایی و بهترین بودن پرسنل، هرچی تعریف کنم کمه، خدا عمر بده به جناب حاجتی، بهترین اتفاق زندگیم گرفتن مراسم بود توی تالار اریکه تات
سلام من مهمان 14تیر هستم خواستم از تمامی پرسنل باغ بابت زحمات بی نظیرشون تشکر کنم و تشکرویژه کنم از مدیریت باغ اقای حاجتی بابت مدیریت قویشون و مسولیت پذیری بالاشون .
سلام من مهمون 30 تیر اریکه تات هستم ممنون از تشریفات عالی تات و باغ بسیار عالی و رسیدگیشون و پذیرایی و تمیزی باغ ممنون از زحمات شما
سلام ما همین دیشب مراسم داشتیم. یعنی از عالی بودن مراسمم نگم انقد تیم مجرب و خفنی هستین که مارو وسوسه کردین یبار دیگه عروسی بگیریم😅 همه چی عالی پذیرایی، موزیک، غذا ممنون از مدیریت اقای حاجتی و ممنون از تیم حرفه ایشون
سلام یه خسته نباشید بگم به مدیریت و تیم مجرب تات که بهترین شب رو برای من و میهمانانم به یاد گذاشتن با اختلاف بهترین و جوون ترین تیم تشریفات با بیشترین تجربه و بهترین سبیقه هستین