فاخر
ورسای
دربار

باغ تالار اریکه تات

4.2 (68 رأی)
تصاویر درباره اطلاعات تماس ویدیو منو غذا امکانات نظرات

درباره مجموعه باغ تالار اریکه تات

عمارت اریکه تات با ارائه فضایی زیبا و خدماتی ممتاز، یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری مراسم‌های عروسی، نامزدی، تولد و مجالس خاص به شمار می‌رود. این مجموعه با باغ تالاری مجهز و عمارت باشکوه خود، امکان برگزاری مراسم در فضای باز و سالن سرپوشیده را فراهم کرده است.

مجموعه تشریفاتی اریکه تات نخستین لوکیشن در تهران است که مراسم را به‌طور کامل در فضای باز اجرا می‌کند و با دکوراسیون منحصر به فرد، آشپزخانه حرفه‌ای، کیترینگ متنوع، خدمات عکاسی و فیلمبرداری، صدا و نورپردازی پیشرفته و پارکینگ اختصاصی، تمامی نیازهای شما را برطرف می‌سازد.

این باغ تالار با تمرکز بر کیفیت و جلب رضایت مهمانان، تلاش می‌کند تا مراسم شما را به خاطره‌ای ماندگار تبدیل کند. فضای دلنشین، خدمات بی‌نقص و تیم مجرب، تشریفات اریکه تات را به انتخابی ایده‌آل برای روزهای خاص زندگی شما تبدیل کرده است.

اطلاعات تماس

مدیریت: حاجتی
ظرفیت: 25 - 200 نفر
محدوده قیمت: متوسط
56276047
09121244472 - 09121276410
صفحات اجتماعی:
سایت: http://tashrifattat.com/zl/
آدرس: احمدآباد مستوفی - خیابان انقلاب
هنگام تماس یا مراجعه آشنایی خود را از طریق سایت " تالارکده " اعلام نمایید تا از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

ویدیو تالار

امکانات

پارکینگ‌اختصاصی پارکینگ‌اختصاصی
فضای‌سبز فضای‌سبز
آتیش‌بازی آتیش‌بازی

پیشنهادات تالارکده

مشاهده لیست کامل

( 91 دیدگاه)

میانگین امتیازات: 4.2 / ۵
loader
شیما نیکبخت

من مهمان اریکه تات بودم.همه چیز فوق العاده بود به شدت به عروس و داماد ها پیشنهاد میکنم

پاسخ
علی اصانلو

با سلام مراسم عروسی بنده در باغ بسیار زیبای اریکه تات با مدیریت بزرگوار جناب حاجتی برگزار شد خواستم از همینجا بابت نحوه پذیرایی اجرای مراسم و کیفیت عالی غذا تشکر کنم 🙏🏻🌹

پاسخ
صدرا عظیمی

سلام من مراسمم تو باغ زیبای تات بود همه جی عالی بود ممنون از مدیریت عالی اقای حاجتی واقعا به توصیه هاشون گوش بدین اشتباه مارو نکنید استودیو تات رو انتخاب کنید چون واقعا استودیویی که انتخاب خودمون بود ناراضی هستیم 😞🌺

پاسخ
خانوم محسنی

سلام تات بی نظیره خصوصا آقای حمیدی و تیم خفنشون 😍

پاسخ
ارمیتا اریان

ما تلفنی قیمت گرفتیم همون لحظه بهمون قیمت دادن و حضوری رفتیم برخورد عالی رفتار کاملا محترمانه قیمت عالی و البته خیلی شیک و جمع و جور برای مراسم‌های زیر ۱۵۰ نفر حتی با ظرفیت ۵۰نفر هم مراسم میگیرن ما بازدید رفتیم مراسم ۴۰نفره در حال برگزاری بود قرارداد بستیم خیالمون راحته

پاسخ
قربانی زاده

دوستان ما چند روز رفتیم بازدید البته قبلا هم در اریکه تات میهمان بودیم پیش فاکتور گرفتیم تعداد مهمونامون هم کم بود ولی برای این شرایط که گرونه و جنگه تات خیلی خیلی گزینه خوبیه حتما سر بزنید

پاسخ
مهران رضا دوست

سلااااممم تشکرر میکنم از تیم بی نظیر تشریفات تات و استودیو تات بابت اخلاق خوبشون و کار خوبشون ممنون واقعاا بهترین شب زندگیمون بود ❤️

پاسخ
حمید حسینی

سلام خواستم از اینجا تشکر کنم از مدیریت بسیار عالی اقای حاجتی و همکارشون خانم ترانه که خیلی با حوصله و دقیق مشاوره میدن واقعا لذت بردیم از طرز برخورد و نحوه پرزنتشون که انقدر وقت میزارن و با حوصله به تمام سوالات و دغدغه های ما پاسخ میدن و راهنمایی میکنن

پاسخ
ساناز دوشه بوم

سلام وقتتون بگیر برای واسم آخرای تابستون عروسی بین ۱۵۰تا ۲۰۰نفر هزینش چقدر میشه

پاسخ
مهسا

سلام وقت بخیر برای مراسم عروسی ۱۵۰ تا مهمون اواسط اسفند هزینه اش چقدر میشه ممنون

پاسخ
فروعی زاده

ما تیر ماه مهمان بودیم هم عروسی برادرم اونجا بود هم عروسی دختر خالم و واقعا هر دو بار هم راضی بودییم مرسی از مجموعه خوب تات

پاسخ
منصوری زاده

من عروس ۲۲ ابان هستم خیلی راضیم مرسی از تشریفات تات که باعث شدن بهترین شب زندگیم رقم بخوره

پاسخ
ساعی زاده

من بهترین شبه زندگیم شب عروسیم بود بهترین انتخابی که کردم تشریفات تات بود همه چی عالی بود و انقدر خوش گذشت که دوست دارم بازم عروس شم😂

پاسخ
حسيني زاده

من عروسيم تير ماه بود توي فضاي باز اجرا كردم و مراسمم از هر لحاظ عالي بود مرسي از اقاي حاجتي و تيم حرفه ايشون

پاسخ
    خدایی

    چند نفر مهمون داشتید؟

    پاسخ
قربانی زاده

اینو از ته قلبمممم میگم اگه میخواید شب عروسیتون بدون هیچ استرسی و به بهترین شکل ممکن برگزاربشه با تشریفات تات قرارداد ببندید واقعا مسئولیت پذیر ودرجه یک

پاسخ
ایرانی

من با همسرم بهترین شب زندگیمونو تجربه کردیم

پاسخ
هنگامه امیزی

واقعا بهترین شب زندگیم شب عروسیم بوده و بابتش فقط مدیون تشریفات تات هستم

پاسخ
یگانه

من توی مراسمم انقدر خیالم راحت بود و استرسی نداشتم که واقعا احساس میکردم جزو مهمونام عالی بود همه چی😍

پاسخ
نیما اسدی

سلام من داماد 25 اردیبهشت هستم مراسمم داخل محوطه باز بود همه چی عالی بود دقیقا همون چیزی که میخواستیم با خیال راحت مراسمتونو بسپارید به دست تشریفات تات

پاسخ
اسلامی

سلام من خواهر عروس 10 اردیبهشت هستم از مراسممون رضایت کامل داشتیم از چیدمان تا کیفیت پذیرایی و مدیریت عالیشون.

پاسخ
مهدیه خراسانی

همه چیز عالی بود ،مراسم ما ۱۸ اردیبهشت بود و واقعا بهمون اونجا خوش گذشت مدیریت پرسنل دیجی پذیرایی و ... بی نظیر بودید

پاسخ
حانیه

مراسم ما ۸ اردیبهشت بود، انقدددرر به خودم و همسرم خوش گذشت و انقددرررر همه مهمونا بعدا گفتن که بهشون چقدر خوش گذشته که حد نداره. همه چی در حد عالی بود، مدیریت مراسم و هماهنگی ها خیلی عالی بود موزیک عالی تزئینات عالی شام عالی. واقعا راضی بودیم خسته نباشن واقعا. خیلی پیشنهادش میکنم به عروس دامادهای آینده

پاسخ
ژیلا بردبار

سلام من مهمون بودم تو باغ اریکه تات و به قدری همه چی عالی بود که میخوام مراسم خودمم همینجا برکزار کنم.

پاسخ
مهراد

سلام وقت بخير مراسم من ٥ دي بود موزيك عالي تركوند پذيرايي عالي غذا داغ و تازه و خوشمزه تيم عكاسي فوق العاده ممنونم از تيم تات.

پاسخ
خسروی

سلام و ارادت ممنون از مدیریت محترم مجمعه اقای دکتر حاجتی و تیم مجربشون که تمام تلاششون رو کردن و بهترین شب زندگی منوهمسرمو رقم زدن.

پاسخ
فاطمه

مراسم ما تو باغ یاسین با اجرای تشریفات تات بود بی نظیر بود همچی ممنون از سلیقه خوبشون و کیفیت بسیار بالای پذیراییشون

پاسخ
رامتین دهنوی

سلام من مهمان 16 شهریور هستم، بی نظیر بود همه چیز، مراسم و پذیرایی و بهترین بودن پرسنل، هرچی تعریف کنم کمه، خدا عمر بده به جناب حاجتی، بهترین اتفاق زندگیم گرفتن مراسم بود توی تالار اریکه تات

پاسخ
نظری

سلام من مهمان 14تیر هستم خواستم از تمامی پرسنل باغ بابت زحمات بی نظیرشون تشکر کنم و تشکرویژه کنم از مدیریت باغ اقای حاجتی بابت مدیریت قویشون و مسولیت پذیری بالاشون .

پاسخ
نظری

سلام من مهمون 30 تیر اریکه تات هستم ممنون از تشریفات عالی تات و باغ بسیار عالی و رسیدگیشون و پذیرایی و تمیزی باغ ممنون از زحمات شما

پاسخ
ابراهیمی

سلام ما همین دیشب مراسم داشتیم. یعنی از عالی بودن مراسمم نگم انقد تیم مجرب و خفنی هستین که مارو وسوسه کردین یبار دیگه عروسی بگیریم😅 همه چی عالی پذیرایی، موزیک، غذا ممنون از مدیریت اقای حاجتی و ممنون از تیم حرفه ایشون

پاسخ
محمد بردبار

سلام یه خسته نباشید بگم به مدیریت و تیم مجرب تات که بهترین شب رو برای من و میهمانانم به یاد گذاشتن با اختلاف بهترین و جوون ترین تیم تشریفات با بیشترین تجربه و بهترین سبیقه هستین

پاسخ

لینک‌های مفید