نکات کاربردی مراقبت های پوستی قبل از عروسی

با نزدیک شدن به روز عروسی برای هر عروس و دامادی لازم است که برخی مراقبت های زیبایی پیش از عروسی را انجام دهد. در این مقاله لیستی از بایدها و نبایدهای مراقبت های زیبایی که لازم است پیش از عروسی آنها را مد نظر قرار دهید گردآوردی شده است.

در رابطه با این موضوع بخوانید:14 روش مؤثر برای حفظ میکاپ عروس و سلامت پوست در تابستان

نکات مراقبت پوست

برنامه ریزی کنید

بهتر است 8 تا 10 ماه قبل از عروسی مراقبت های پوستی خود را آغاز کنید و رژیم غذایی خاصی را برای سلامت پوست خود در نظر بگیرید. این کار به شما امکان می دهد زمان کافی برای دیدن تفاوت های به وجود آمده در پوست خود داشته باشید و شاهد بهبود پوست خود باشید زیرا حداقل 28 روز طول می کشد تا سلول های پوست خود را بازسازی کرده و تغییرات قابل مشاهده شود. مراقبت های پوستی خود را 4 هفته یکبار برنامه ریزی کنید. در این صورت سلول های پوست می توانند بازسازی شوند و با یک پاکسازی تمام پوست های مرده از بین رفته و پوستی درخشان و زیبا خواهید داشت. شما در حال حاضر به اندازه کافی تحت استرس و فشار قرار دارید. به این فشارها نگرانی بابت نتایج درمان را اضافه نکنید. در عوض پلنی را برنامه ریزی کنید که به شما زمان کافی برای مشاهده نتایج و بازسازی و اصلاح آن در صورت لزوم را بدهد.

از روز نامزدی خود برای شروع مراقبت های پوستی استفاده کنید.

اگر تا به حال برنامه مراقبت پوستی نداشته اید می توانید از روز نامزدی خود به عنوان فرصتی برای شروع این مراقبت ها استفاده کنید. از این روز می توانید با درمانگر خود ارتباط برقرار کرده و از او بخواهید یک رژیم غذایی مناسب و مراقبت های پوستی لازم تا روز عروسی را برای شما برنامه ریزی کرده و تمام مسائل و مشکلات آن را حل نماید.

به چگونگی واکنش پوست خود توجه داشته باشید

هر پوستی با دیگری متفاوت است. بنابراین مدت زمانی که طول می کشد تا پوست شما بهترین حالت ممکن را داشته باشد را در نظر بگیرید و درمان نهایی خود را بر طبق آن برنامه ریزی کنید. بعضی از پوست ها سریعاً واکنش داده و نتایج حاصل از درمان را فردای آن روز می توانید مشاهده کنید اما بعضی از پوست ها نیاز به یک یا دو هفته زمان دارند. از این اطلاعات می توانید برای تنظیم آخرین مراقبت زیبایی قبل از عروسی خود که ممکن است یک لایه برداری سطحی، یک ماسک عالی یا یک ماساژ صورت باشد، استفاده کنید.

مطمئناً شما می توانید از روش های تهاجمی مانند لایه برداری عمیق استفاده کنید اما شروع مراقبت های پوستی چند ماه قبل از عروسی باعث می شود بتوانید از ابزارهای کمتر تهاجمی مانند درماپلنینگ، تزریق جلدی، HydraFacial، IPL، و LED تراپی با نتایج تدریجی و عالی استفاده کنید.

نکات مراقبت پوست

سفارشی کردن مراقبت های پوستی

مراقبت پوستی شما باید مختص پوست شما و نیازهای شخصی شما باشد. پوست هر شخصی مختص او است. درمانگر شما باید بتواند در انتخاب محصولات پوستی مناسب به شما کمک کند و درمان های پوستی قبل از عروسی که منجر به پاک سازی، لایه برداری، هیدراته کردن و صاف و هموار کردن پوست شما می شود را بشناسد و به شما در کسب بهترین نتایج کمک کند. بهترین مراقبت پوستی براساس شرایط و وضعیت پوست و همچنین سن شما تغییر می کند. درمانگر شما باید بتواند مراقبت های پوستی مناسب پوست و سن شما را برای شما برنامه ریزی کند.

در رابطه با این موضوع بخوانید:راهنمای جامع تشخیص رنگ و تناژ پوست برای عروس خانم ها

چیز جدیدی را قبل از عروسی امتحان نکنید

از هر گونه درمان جدیدی که تاکنون آن را دریافت نکرده اید در روزهای قبل از عروسی خودداری کنید. ممکن است شما به درمان های جدید واکنش نشان داده و آلرژی داشته باشید. اما اگر یک درمانگر دارید که به صورت مرتب شما را ویزیت می کند می تواند آخرین مراقبت پوستی شما را بدون پیش آمدن مسئله خاصی برنامه ریزی کند زیرا می داند چه چیزی برای پوست شما کار می کند و چه چیزی به خوبی جواب نمی دهد.

HydraFacial تنها درمانی است که می توان در هفته قبل از عروسی توصیه کرد. این درمان هیچ گونه عوارضی ندارد و می توان حتی دو سه بار قبل از عروسی آن را انجام داد.

در آخرین روزها لایه برداری را انجام ندهید

هرگونه لایه برداری شیمیایی سبک حداقل باید 10 تا 14 روز قبل از عروسی یا بیشتر انجام شود. ممکن است صورت شما اندکی قرمز شود و همچنین ممکن است پوست شما حالت پوسته پوسته پیدا کند. بنابراین زمان بیشتری برای بهبودی و مشاهده نتایج نیاز است. لایه برداری شیمیایی سبک می تواند بافت پوست شما را بهبود داده، پوست را درخشان تر کند، خطوط پوست را صاف تر کند و قرمزی و التهاب را از بین ببرد.

نکات مراقبت پوست

از لیزر Fraxel بهره ببرید.

اگر درمان لیزر بخشی از مراقبت های پوستی قبل از عروسی شما است با درمان Fraxel شروع کنید. بهتر است این درمان را 6 ماه قبل از عروسی آغاز کنید. شما در طول سه تا چهار هفته کل درمان ها را دریافت می کنید و زمان کافی برای مشاهده نتایج را دارید. لیزر Fraxel لایه های عمیق پوست را هدف قرار می دهد و باعث تحریک تولید کلاژن می شود بنابراین پوستی نرم تر و درخشان تر خواهید داشت. توجه داشته باشید که درمان لیزر را قبل از فیلرهایی مانند بوتاکس انجام دهید زیرا ممکن است آنها را کاملاً حل کند.

پرکننده های پوستی مانند Juvederm و Restylane حجم کم لب ها، گونه ها و مناطق زیر چشم را پر می کند. پیشگیری بهتر از درمان است. نگه داری و بازگرداندن حجم کمک می کند تا از ایجاد خطوط و چروک های اضافی جلوگیری شود. اگر تا به حال از این پر کننده ها استفاده نکرده اید بهتر است برای کسب نتایج طبیعی تر درمان خود را شش ماه تا یک سال قبل از عروسی شروع کنید. این پر کننده ها شش ماه دوام دارند پس بهتر است شش هفته قبل از عروسی مجدداً آن را تجدید کنید تا تورم و کبودی ناشی از تزریق نیز از بین برود و نتایج طبیعی تر باشد.

به زیبایی گردن خود نیز اهمیت بدهید

گردن شما نیز مانند صورت تان کاملاً قابل رؤیت است. Ultherapy یک روش غیر جراحی برای جوان سازی و سفت کردن گردن زیر چانه است. Ultherapy از اولتراسوند برای تحریک تولید کلاژن استفاده می کند. نتایج دو تا سه ماه بعد نشان داده می شود. بنابراین بهتر است درمان خود را چهار ماه قبل از عروسی انجام دهید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:10 ترفند ساده برای زیبایی و سلامت پوست در زمستان

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

بهترین باغ تالار شهریار
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

ميرزايي
باغ تالار عمارت ریورساید

مراسم ما هم ٣١ فروردين ١٤٠٣. بي نظير و عالي. ممنون از شما. ❤️❤️❤️🙏🙏🙏

کاظمی
تالار پذیرایی اوپال

تالار بسیار زیبا و مجلل هست ما مراسم داشتیم همه چیز عالی بود ..ممنون از آقای مهربان عزیز که واقعا خوش برخورد هستند و انرژی خیلی خوبی به زوج های جوان میدن .ممنون از پرسنل خوبتون

داریوش
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

چرا نباشه وقتی کشتی دارند و فروش نفت در اختیار خانواده باشه چرا که نه مردم هم باید صبر تحمل بر مشکلات و تحریم ها داشته باشند

نظرات کاربران

  • لوازم مراقبت پوست

    سلام سایت بسیار زیبا و قشنگی دارین لطف می فرمایید اگراز سایت ما هم دیدن فرمایید و نظری جهت بهتر شدن سایت دهید لوازم مراقبت پوست http://www.ladymodkala.ir/product-category/لوازم-بهداشتي/مراقبت-پوست/

    پاسخ
  • pulsa

    خیلی مفید و کاربردی. ممنون از سایت خوب و بی نظیر شما

    پاسخ