10 ترفند ساده برای زیبایی و سلامت پوست عروس در زمستان

اگر عروسی شما در فصل زمستان است عروس خانم باید به برخی از نکات زیبایی که برای پوست لازم است توجه کند تا آرایش او در ابتدای روز تا انتهای مراسم به بهترین شرایط باقی مانده و زیبایی بیشتری داشته باشد.

همه ما یک عروسی زمستانی را دوست داریم. چیز عاشقانه ای در آن وجود دارد. با این حال زمستان می تواند برای بسیاری از ما مشکلاتی به وجود آورد مخصوصاً وقتی که پای پوست به میان می آید. کارشناسان زیبایی عروسی 10 ترفند برتر برای اینکه پوست خود رادر زمستان فوق العاده نگه دارید و در روز عروسی و یا روز حنابندان و قبل و بعد آن، آرایش درست و مناسب فصلی داشته باشید، ارائه داده اند. آنها را از دست ندهید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:10 ترفند شگفت انگیز زیبایی برای عروسی در زمستان

ترفندهایی برای سلامت و زیبایی پوست درزمستان

مرطوب کردن پوست

در فصل زمستان، پوست به دلیل هوای سرد بیرون و گرمای درون خانه ها اذیت می شود. یک متخصص زیبایی، می گوید: «به محض این که وسایل گرمایی را در خانه روشن می کنید، پوست شما شروع به خشک شدن می کند. و هیچ فرقی ندارد که گرمای خانه خود را از چه طریقی تأمین می کنید». سعی کنید با استفاده از مقدار زیادی آب آشامیدنی و مرطوب کردن روزانه پوست با این مساله مبارزه کنید.

توجه داشته باشید که مصرف روزانه 5/1 تا ۲ لیتر آب، چای، جوشانده‌های گیاهی، میوه‌های تازه و سبزیها، رطوبت و ویتامین‌ها و عناصر کمیاب را به پوست می‌رساند. البته بهتر است نوشیدنی‌ها، کم‌کالری و بدون کافئین باشند. اگر خواستار پوستی زیبا و سالم هستید، بد نیست بدانید؛ فرآورده‌های لبنی و ماهی برای پوست بسیار مفیدند و مرکبات، فلفل و کیوی تقریبا ویتامین  cبدن شما را تامین می‌کند و پوست را در برابر تاثیرهای مضر بیرونی، مقاوم می‌سازد.

کرم مرطوب کننده ای را بیابید که پایه اصلی آن به جای آب، روغن باشد. زیرا روغن بر روی پوست لایه ای محافظ ایجاد می نماید که نسبت به کرم یا لوسیون، رطوبت بیشتری در خود نگه می دارد.

ترفندهایی برای سلامت و زیبایی پوست درزمستان

  • لایه برداری پوست

بهترین مرطوب کننده ها اگر روی پوست مرده و پوسته پوسته شده مالیده شود، هیچ تاثیری نخواهد داشت. آرایش شما نیاز به یک بوم آماده دارد و بهترین راه برای انجام این کار این است که یک بار در هفته پوست خود را لایه برداری کنید. به هیچ عنوان لایه برداری بیشتر از این مقدار در هفته توصیه نمی شود زیرا باعث درد و سرخی پوست می شود.

اگر پوست صورتتان خشک است، از مصرف لایه بردار های قوی، ماسکها، پاک کننده های الکلی و تند و تیز و همه چیزهایی که چربی های ضروری پوست را از بین می برند، خودداری کنید. درعوض، از شوینده های ملایم، پاک کننده های غیر الکلی و به جای ماسک هایی که رطوبت را از پوست می گیرند، ماسکهایی که «آبرسان عمیق» هستند، استفاده کنید.

پرایمر

برای یک آرایش بی عیب و نقص، بعد از مرطوب کننده از پرایمر استفاده کنید. پرایمر آرایشی (پایه آرایش)، کرم یا شوینده‌ای است که قبل از انجام آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد تا پوشانندگی و ماندگاری آرایش را افزایش دهد. بنابراین عملکرد پرایمر مربوط به زیرسازی و آماده‌سازی قبل از آرایش است.

استفاده از پرایمر تضمین می کند که آرایش شما تمام مدت طول روز تا عصر باقی بماند و همراه با یک فوندانسیون خوب یک پوست صاف و بی نقص را برای شما به ارمغان می آورد.

ترفندهایی برای سلامت و زیبایی پوست درزمستان

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:5 دلیل برای اینکه شما عروسی زمستانی را انتخاب کنید

  • لایه برداری لب ها

برای جلوگیری از ترک خوردن و خشک شدن لبها در فصل زمستان، آنها را خیلی ملایم و با حرکات دایره ای با استفاده از بالم لب و یک مسواک لیف بزنید. راه دیگر برای آماده کردن لبها قبل از عروسی استفاده از بالم لبی که حاوی موم زنبور عسل باشد در شب قبل از عروسی قبل از خواب است. به این ترتیب شما با لبهای صاف از خواب برمی خیزید.

کانسیل

اگر نمی توانید از شر لکه ها و دایره های سیاه زیر چشم خود خلاص شوید، کانسیلر برای شما ضروری است.

کانسیلر یک مرحله مستقل در آرایش است و زمان استفاده از آن به نوع فونداسیون شما بستگی دارد. کانسیلر را می‌توانید با برس مخصوص و یا انگشت خود استفاده کنید و روی نقاطی که باید پوشیده شوند بمالید و با کرم پایه مخلوط کنید و محو کنید. محو کردن را به سمت خارج نقطه مورد نظر و با حرکات دورانی انجام دهید. برای محو کردن کانسیلر در زیر چشم از انگشت سبابه استفاده کنید چون این انگشت قدرت کمتری دارد و فشار زیادی وارد نمی‌کند. گرفتن رنگ مناسب بسیار مهم است. اگر هاله های آبی و بنفش زیر چشم های خود دارید، کانسیلری که زرد رنگ است را برای پنهان کردن هاله ها انتخاب کنید.

فونداسیون

استفاده از فونداسیون یکی از مراحل اولیه در آرایش صورت است و هدف از آن یکدست کردن پوست و آماده سازی برای مراحل بعدی است و استفاده از آن تاثیر زیادی در داشتن آرایش بی نقص و زیبا دارد. از فونداسیونی که برای پوست شما مناسب است استفاده کنید. در زمستان یک فونداسیون مایع یا کرم، خیلی خوب عمل می کند.

ترفندهایی برای سلامت و زیبایی پوست درزمستان

هایلایت

برای ایجاد گرمی سالم و طبیعی پوست از یک کرم هایلایت روی فونداسیون خود در امتداد استخوان گونه و روی خط لب استفاده کنید.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:4 قانونی که باید قبل از عروسی در مورد موهایتان رعایت کنید

گرمی طبیعی

برای اطمینان از اینکه در روز عروسی تان بدرخشید اما نارنجی نباشید، صورت خود را خیلی ملایم با یک برنزه کننده بپوشانید. اطمینان حاصل کنید که فقط برنزه کننده را در جاهایی که نور خورشید به طور طبیعی به چهره شما می رسد استفاده کنید. جاهایی مانند خط موها، لب بالا و بینی. برای استخوان بینی، برنزه کننده را روی قسمت صاف گونه زیر استخوان بزنید.

چشم های دودی

برای داشتن یک چهره کامل در روز عروسی تان، داشتن چشم هایی خیره کننده مهم است. چشم هایی نرم و دودی با کمی درخشش و خط چشم بالدار. برای اینکه خط چشم شما کامل باشد، از یک قطعه نوار کوچک استفاده کنید وآن را بین لبه ابروها تا گوشه چشم قرار دهید. این نوار شما را راهنمایی می کند که خط چشم خود را کجا بکشید.

ابروها

ابرو از موضوعات داغ سال است. مطمئن شوید که ابروهایتان درست است. اگر خودتان ابروهایتان را درست می کنید چند روز قبل از عروسی این کار را انجام دهید تا قرمزی و التهاب آن برطرف شود. بعد از درست کردن ابروهایتان یک براش زاویه دار مخصوص ابرو بردارید و یک سایه چشم روی ابروهایتان بزنید.

 

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

سریع ترین روش از بین بردن جای جوش
انواع سبک و مدل میکاپ عروس
مدل جدید میکاپ و شینیون عقد و بله برون
برند لوازم آرایشی عروسی مگان مارکل

آخرین دیدگاه‌ها

عطا
باغ تالار عمارت سام

بهتربن عمارت بهترین و دلسوزترین مدیریت . ممنون از آقای مولایی عزیز که بهترین شب رو برای ما رقم زدن.

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟