30 مدل شنل عروس بسیار زیبا با طرح های مختلف در سال 2021

درمقاله پیشین در مورد انواع لباس عروس پوشیده مناسب برای عروس خانم‌های باحجاب صحبت کرده‌ایم و در این مقاله سعی داریم به معرفی چند مدل شنل زیبا که به پوشیده شدن لباس عروس‌های باز کمک می‌کند پرداخته شده است. درواقع عروس خانم‌های باحجاب می‌توانند هر مدل لباس عروسی که دوست دارند حتی اگر پوشیده و باحجاب نباشد، انتخاب کنند و تنها با استفاده از یک شنل زیبا حجاب خود را تکمیل نمایند.

شنل عروس زیبا و جدید برای عروس@های باحجاب و پوشیده

شنل‌های عروس می‌توانند جایگزین مناسبی برای تورهای بلند باشند و مانند آنها نه تنها مکمل هر سبک استایل عروس هستند بلکه به آن ویژگی‌هایی مانند شیک و رمانتیک بودن را نیز به آن اضافه می‌کنند.

انواع لباس عروس‌های پوشیده و باحجاب را اینجا ببینید: لباس عروس با حجاب

شنل عروس ممکن است به شکل آستین دار و کلاه دار باشد که برخی از عروس خانم ها تمایل داشته باشند در فضاهای عمومی شنل را روی سر خود بیاندازند.

شنل‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند مجموعه از مدل‌های جذاب و فریبنده و مدل‌های ساده و کلاسیک می‌باشند که برای تمامی سلیقه‌ها و حتی برای حفظ پوشش و حجاب مناسب هستند.

شنل عروس نوعی اکسسوری جهت تکمیل استایل او بهحساب می‌آید که روی لبای عروس پوشیده می‌شود. شنل عروس می‌تواند بلند و دنباله‌دار و یا کوتاه باشد.

شنل عروس پوشیده و جدید
شنل ساتن که از پشت روی شانه میافتد زیبایی خاصی به لباس می بخشد

اگر می‌خواهید در روز عروسیتان چشم‌ها را به خود خیره کنید، بهتر است توجه بیشتری به جزییات داشته باشید. مثلا شنل‌های بسیار بلند با تزئینات سنگی و کریستالی و رنگ‌های جذاب می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. ازطرف‌دیگر اگر طرفدار سبک مینیمال هستید، شنل‌های ابریشمی یا توری بلند دنباله‌دار و یا کوتاه گزینه‌های بهتری برای شما هستند. عروس‌های کلاسیک نیز می‌توانند از شنل‌هایی که از جنس پارچه‌های سبک و توری هستند برای تکمیل استایل خود استفاده کنند.

زیباترین و جدیدترین مدل های شنل لباس عروس در سال 2021

چه مراسم عروسیتان در فصل زمستان برگزار شود و چه در فصل تابستان، ما در این مقاله بهترین شنل‌های عروس را برای هر سلیقه و استایلی فراهم کرده‌ایم.

شنل بسیار سبک مدل Noon On The Moon Silk به شکل تو راز پشت

این شنل توری خیره‌کننده با دنباله بلند در عین سادگی بسیار زیباست. لطافت و نرمی این شنل برای عروس‌هایی که نمی‌خواهند تورسرهای بلند و دنباله‌دار بپوشند، جایگزین بسیار مناسبی است.

شنل عروس توری بلند

شنل عروس توری گلدار و کوتاه

اگر به دنبال استایلی خاص برای روز عروسی  خود هستید، شنل عروس توری گلدار و کوتاه با کراوات ربانی و یقه ایستاده بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

شنل توری کوتاه و گلدار

شنل توری ساده از برند Carine Gilson

اگر ازجمله عروس‌های باحجابی هستید که تمایل دارید در روز عروسیتان پوشیده باشید، این شنل می‌تواند شما را به هدفتان نزدیک کند. ورود به تالار عروسی با این شنل توری بلند و جذاب می‌تواند مراسمتان را دراماتیک کند.

شنل عروس پوشیده و باحجاب

برای مشاهده مدل‌های تور لباس عروس می‌توانید به این لینک مراجعه نمائید: تور لباس عروس

شنلی پوشیده مناسب عروس‌های مینیمالیست و باحجاب

عروس‌هایی که سبک مینیمال و ساده را می‌پسندند و می‌خواهند استایل عروسیشان علاوه بر پوشیده بودن، کلاسیک نیز باشد، شنل ساده با یک پاپیون جذاب پیشنهاد مناسبی برای آنها می‌باشد. یک استایل مینیمال شامل یک لباس عروس ابریشمی و یک شنل زیبا همه چشم‌ها را به‌خود خیره خواهد کرد.

شنل پوشیده عروس

شنل عروس پولک‌دوزی و کار دست شده بهترین گزینه برای عروس‌های باحجاب و سنتی‌پسند

اگر طرفدار لباس‌های عروس ساده مانند لباس‌های ساتن و با بندهای باریک هستید، با یک شنل پولک‌دوزی شده یا تزئین شده با مروارید و کریستال می‌توانید به استایل خود عمق بیشتری بدهید. این مدل شنل نور ر به صورت چشمک‌زن منعکس می‌کند و جلوه خاصی به ظاهر شما می‌بخشد.

شنل عروس پولک دوزی شده

شنل توری برای عروس‌های علاقه‌مند به دنیای مد و فشن

برای عروس‌های شیک‌پوش و درعین‌حال باحجاب و پوشیده، این شنل لاکچری از برند Erdem بسیار مناسب است. می‌توانید این شنل توری را روی یک لباس ساده برای مراسم بله‌برون یا حتی روی کت و شلوار بپوشید.

شنل عروس پوشیده و باحجاب

شنلی مناسب مراسم عقد محضری

این شنل را می‌توانید با کت و شلوار عروس ست کنید و همزمان با شیک بودن، استایلی پوشیده و باحجاب برای عقد محضری خود داشته باشید.

جهت مشاهده لباس ها و ایده ها برای عقد در محضر این مطلب را ببینید : لباس عقد محضری

شنل مناسب مراسم عقد محضری

شنل عروس توری با طرح ستاره‌ای

عروس‌هایی که مدل‌های لوس و عروسکی می‌پسندند، می‌توانند برای روز عروسیشان و داشتن استایلی پوشیده از شنلی با طرح ماه و ستاره استفاده کنند. ستاره‌ها می‌توانند از جنس پولک و براق باشند یا روی تور گلدوزی شده باشند.

شنل عروس ستاره ای

منحصر به فردترین شنل عروس توری

برای عروس‌هایی که باحجاب نیستند و نمی‌خواهند لباس عروسشان در قسمت شانه و بازوها پوشیده باشد، این مدل شنل توری دنباله دار که روی شانه‌ها بسته می‌شود، بهترین و زیباترین انتخاب است. این مدل شنل قابلیت جدا شدن از لباس را دارد و در زمان رقص روی استیج دنباله های زیبای آن منظره رمانتیک و رویایی را ایجاد خواهد کرد.

شنل عروس توری و جدید

در رابطه با لباس عروس متناسب با اندام‎های مختلف لینک زیر را مشاهده کنید:

https://www.talarkadeh.com/articles/wedding-gown-styles

شنل عروس توری ساده متناسب با قد عروس

شنل عروس توری و ساده

انتخاب یک شنل ساده توری بدون هیچ نوع تزئینی هرگز منجر به پشیمانی نمی‌شود. این استایل رویایی را می‌توان به‌راحتی با یک لباس عروس ساده یا حتی کارشده ست کرد.

شنل عروس توری تزئین‌شده با مهره

برای عروس‌هایی که استایل سنتی را برای مراسم عروسیشان می‌پسندند، شنل کوتاه تزئین شده با مهره های زینتی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. درواقع شنل کارشده یا تزئین‌شده نوعی اکسسوری برای استایل عروس به‌حساب می‌آید که می‌تواند ظاهر او را ساده و کلاسیک نگه دارد.

شنل عروس کوتاه و جذاب

شنل عروس بسیار کاربردی از برند SeniDey

این شنل مناسب عروس‌هایی است که می‌خواهند مراسم عروسیشان را کنار ساحل یا فضای باز برگزار کنند. با دویدن در امتداد ساحل، دنباله شنل در باد به پرواز درمی‌آید. جزئیات کارشده روی این شنل مانند نحوه بسته شدن آن پست گردن، مدلش را زیباترکرده است.

شنل عروس کاربردی

شنل عروس با گل‌ها و نقش‌های برجسته و سه‌بعدی

این مدل شنل مناسب عروس‌هایی است که به سبک‌های سلطنتی علاقه دارند و درعین‌حال می‌خواهند با ظاهری پوشیده در عروسی خود حاضر شوند. ورود عروس به تالار عروسی با شنلی که با گل‌های برجسته تزئئین شده است چشم مهمانان را به‌خود خیره خواهد کرد.

شنل عروس با گلهای برجسته

شنل عروس مناسب عروس‌های پرزرق و برق

اگر به استایل زیبا و پر زرق و برق قدیمی هالیوودی علاقه دارید، پیشنهاد ما به شما انتخاب شنی است که با پر تزئین شده است. حرکت پرها و درخشش سایر اکسسوری‌ها باعث می‌شود که به هنگام ورود به تالار عروسی حس قدم گذاشتن روی فرش قرمز را داشته باشید.

شنل عروس تزئین شده با پر

شنل عروسی سراسر مرواریددوزی‌شده

ترکیب تور و مروارید جلوه زیبا و دلربایی به استایل شما می‌بخشد. بنابراین اگر تمایل دارید در روز عروسیتان لباسی ساده بپوشید، برای اضافه کردن روح و عمق به استایلتان می‌توانید شنل‌های مرواریددوزی‌شده را انتخاب کنید.

شنل عروس مرواریددوزی شده شنل عروس مروارید دوزی شده

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
تفاوت لباس شب با لباس مجلسی
لباس عروس دخترانه

آخرین دیدگاه‌ها

عطا
باغ تالار عمارت سام

بهتربن عمارت بهترین و دلسوزترین مدیریت . ممنون از آقای مولایی عزیز که بهترین شب رو برای ما رقم زدن.

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟