45 مدل لباس عقد محضری شیک و جدید سال ۱۴۰۳

طبق آداب رسوم و فرهنگ ایرانیان لباس عقد محضری، لباس نامزدی و لباس عروسی بسیار متفاوت است. لباس عروسی عمدتاً سفید رنگ بوده و معمولاً هیچ عروس خانمی به غیر از رنگ سفید برای مراسم عروسی لباس انتخاب نمی‌کند. اما برای لباس عقد جهت عقد محضری می‌توانیم هر رنگی را که دوست داریم انتخاب کرده و برای مراسم عقد بپوشیم.

هیچ کس نمی‌تواند منکر تأثیر رنگ‌بندی و طرح لباس بر زیبایی و استایل شیک شود، شما در یکی از مهم‌ترین شب‌های زندگی‌تان می‌بایست بهترین لباس‌ها را تن کنید تا همان‌قدر که باید در مراسم عقد محضری خود بدرخشید.

اگر شما به دنبال انتخاب مکانی شیک و مجلل برای برگزاری مراسم عقد خود هستید بهتر است از صفحه بهترین سالن عقد تهران دیدن کنید این صفحه حاوی تمام اطلاعات لازم در مورد مکان‌های مناسب برای برگزاری مراسم عقد می‌باشد

در این مقاله سعی بر این شده است که 45 لباس عقد ساده و شیک که جهت عقد در محضر مناسب باشد با سبک‌های مختلف مناسب با انواع سلیقه به شکل‌های پوشیده و مانتو عقد محضری خدمت شما معرفی شود تا شما با خیلی راحت و آسوده مانتو عقد محضری یا لباس عقد خود را انتخاب کنید.

جدیدترین مدل لباس عقد محضری

بهترین مدل‌های لباس عقد محضری

لباس عقد پیرهن نامزدی 2024

پیشنهادات تالارکده

میدان صنعت - بلوار فرح...

یکی از مدل‌های که میان طراحان لباس همیشه یکی از پیشنهادهایشان برای عروس خانم‌ها بوده است مدل لباس اورال دامن کارشده با گیپور می‌باشد. زیرا می‌تواند به راحت‌ترین شکل ممکنی به دلیل ظرافت کار روی بدن عروس خانم نشسته و زیبایی را دوچندان کند.

لباس عقد محضری بلند

اگر می‌خواهید یکی از زیباترین نوع لباس عقد محضری ممکن را در مراسم عقد بپوشید ما به شما ترکیب پیراهن مدل ماهی با شنل متصل از جنس حریر را معرفی می‌کنیم که بدون شک یکی از شیک‌ترین لباس عقد محضری‌های ممکن است.

لباس عقد محضری مدل ماهی

ترکیب دامن و توربان همیشه یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌های ممکن در بازار بوده‌اند. ترکیب اورال دامن از جنس حریر و توربان می‌تواند یک نمونه بارز زیبایی این ترکیب است.

لباس عقد محضری با کلاه

پیراهن ماکسی یقه فرانسوی و آستین آویخته کارشده با سنگ به همراه توربان یکی شیک‌ترین ترکیبات موجود در بازار است که اکثر عروس خانم‌ها پس از انتخاب آن به‌هیچ‌عنوان از انتخابی که کرده‌اند پشیمان نشده‌اند.

لباس عقد محضری با کلاه

مدل پایین اورال دامن با دنباله مناسب ، یقه فرنچی و کمر دار ، بالاتنه کارشده با گیپورک است که فوق العاده است برای این روزخاص شما و جلوه زیبایی به شما می دهد

لباس عقد محضری با دنباله

یک مدل خاص و زیبا برای آنها که لباس عقدی پوشیده می خواهند. این مدل با آستین بلند که هم از جلو و هم از پشت با توری زیبا پوشیده شده است. دامنه این لباس باعث جذابیت آن شده است.

لباس عقد پوشیده با آستین بلند

تورهای بلند که از پشت یا دست ها آویزان است جذابیت خاصی به لباس عقد شما می دهد.

لباس عقد محضری لاکچری

لباس عقد محضری با طراحی خورشیدی

لباس عقد محضری با طراحی خورشیدی

برخی دیگر از مدل‌های لباس عقد محضری بلند را با هم ببینیم:

لباس عقد محضری بلند و شیک

لباس عقد محضری بلند

لباس عقد بلند

لباس عقد محضری بلند

لباس عقد محضری شیک دامن ساتن

لباس عقد کوتاه

لباس عقد محضری کوتاه ست شده با دستکش های تور خال خالی

لباس عقد کوتاه ست شده با دستکش

لباس عقد محضری با دامن کوتاه و دنباله تور زیبا مناسب سخت پسندان

لباس عقد محضری با دامن کوتاه

لباس کوتاه عقد محضری مدل عروسکی با دامن تور و ست شده با دستکش های تور

لباس عقد محضری مدل عروسکی

لباس عقد محضری با استین های تور پفی خالدار شیک و پوشیده

لباس عقد محضری با استین های تور پفی

لباس ساتن و ترکیب آن با دانتل، مدل های متنوع و زیبایی را خلق می کند . مدلی زیبا برای خانم هایی که لباس عقد پوشیده برای عقد محضر خود می پسندند.

لباس عقد پوشیده شیک

لباس عقد پوشیده و باحجاب

شعر نوشته ها روی لباس در هنگام عقد و هنگام عقد آریایی، مورد توجه بعضی از عروس خانم ها قرار گرفته است.

لباس عقد محضری با حجاب و پوشیده

بلوز دامن کارشده با گیپور به همراه شلوار و کلاه یکی از بهترین مدل‌های لباس عقد محضری باحجاب می‌باشد و این مدل برای عروس خانم‌هایی مناسب است که در کنار شیک بودن کار و جذاب بودن نیز اهمیت به سزایی دارد.

بلوز دامن کارشده با گیپور به همراه شلوار و کلاه

کت وشلوار کارشده با سنگ یاسی رنگ به همراه تل کارشده متناسب با لباس بسیار ساده و شیک و دخترانه مناسب عروس خانمهای جوان در مراسم عقد محضری که میخواهند عالی به نظر برسند

لباس عقد ساده و شیک رنگی

لباس عقد محضری رنگی

انتخاب لباس رنگی هم می تواند جذاب باشد. اینکار باعث میشه که هنگام مراسم عروسی که با لباس عروس در مراسم حاضر هستید متفاوت باشید.

لباس عقد رنگی

لباس عقد نباتی

لباس عقد نباتی

لباس عقد نباتی 2023

دامن تور اورال به همراه تور بلند، اولین مدلی درواقع میان طراحان این نوع لباس مراسم عقد محضری ساده و عروسی در عین سادگی که دارد یکی از شیک‌ترین مدل‌ها به حساب می‌آید.

لباس عقد محضری ساده و شیکپیراهن فون بلندِ یقه فرانسوی با آستین آویخته کارشده به همراه سنگ و توربان درواقع طراحی است که نگاه هر بیننده‌ای را به خود جذب کرده و باعث می‌شود که عروس خانم قطعاً این مدل را تا آخر انتخاب خود گوش ذهن خود مدنظر قرار دهد.

پیراهن فون بلندِ یقه فرانسوی با آستین آویخته کارشده

پیراهن تَرک یقه دلبری با آستین کلوش، کارشده با دان تل یکی از زیباترین لباس عقد محضری‌های ساده ممکن را به عروس خانم هدیه می‌دهد و باعث این می‌شود که عروس خانم داخل این پیراهن زیباتر از همیشه به نظر برسد

پیراهن تَرک یقه دلبری با آستین کلوش

ست سه تیکه تاپ و شلوار و کت با سر آستین کلوش سه لایه با ترکیب ارگانزا بسیار شیک برای مراسم عقد محضری است

لباس عقد محضری

این لباس عقد محضری ساده با استفاده از اورال ساده و بسیار شیک با آستینهای کلوش و شلوار دمپا گشاد تهیه شده که عالی است

لباس عقد محضری

یک مدل متفاوت که روی آن شنل کوتاه از دانتل می توان پوشید.

لباس و مانتو عقد محضری

لباس ساتن و خوش دوخت مناسب عروس خانم ها در سالن عقد و مراسم در محضر ازدواج

لباس عقد محضری با حجاب و پوشیده

لباس دانتل شیک و لوکس مناسب عقد محضری ساده

لباس عقد محضری

لباس مناسب عقد در محضر با طراحی ساده و آستین پف دار

لباس مناسب عقد در محضر با طراحی ساده و آستین پف دار

لباسی شیک برای محضر با طراحی گیپور

لباسی شیک برای محضر با طراحی گیپور

مدل لباس عقد لاکچری

مدل لباس عقد لاکچری

لباس عقد لاکچری 1402

مانتوهای کتی نیز درکنار شلوارهای قد 90 بسیار ترکیب زیبا و خیره‌کننده‌ای برای عقد در محضرخانه ایجاد می‌کنند. به این مدل مانتو با یقه انگلیسی تقریباً پهن و آستین‌های تا شده دقت کنید. می‌توانید دکمه‌های مانتو را ببندید یا آن را با یک شومیز یا تاپ مجلسی به رنگ نود ست کنید و دکمه‌هایش را باز بگذارید.

مانتوی مناسب عقد در محضرخانه

به این ترکیب زیبا دقت کنید. اگر هنوز در انتخاب لباس برای مراسم عقد خود در شک و تردید هستید، این مدل می‌تواند خیالتان را آسوده کند. ست تاپ و شلوار به همراه مانتو یک ترکیب بی‌نظیر است. مدل یقه این تاپ بسیار منحصر بوده و در قسمت جلویی با دکمه بسته می‌شود. برای تکمیل این استایل، یک مانتو با لبه‌های هلالی و یقه‌ انگلیسی کافی است. مدل شلوار نیز بهتر است راسته و کمی جذب باشد و با پوشیدن یک کفش سفیدرنگ نیز یک استایل عروس منوکروم بی‌نظیری خواهید داشت.

مانتو و شلوار مناسب برای عقد در محضر

ست سه‌تکه کت کارشده و سرآستین زنگوله‌ای به همراه تاپ و شلوار می‌تواند انتخاب عروس خانم‌هایی باشد که بسیار سخت پسند بوده و صرفاً سنگین بودن و درعین‌حال شیک بودن لباس را مدنظر قرار می‌دهند.

لباس عقد محضری پوشیده

مانتو کُتی یقه فرانسوی کارشده با سنگ سرآستین کلوش با تاپ و شلوار و توربان یکی از برترین و معدود مدل مانتوهایی است که می‌تواند برای مراسم عقد مناسب باشد و بیشتر باب سلیقه عروس خانم‌های جوان است.

مانتو کتی آستین آویخته دان تل و شلوار و توربان، فرمول تیپ و استایل لباس شما در مراسم عقد می‌باشد شما می‌توانید با انتخاب این ترکیب یک تیپ جذاب را برای خود در مراسم عقد بسازید.

مانتو عقد محضری با کلاه

مانتو مناسب برای عقد محضری عروس با کلاه حجاب با دیزاینی جذاب

مانتو مناسب برای عقد محضری عروس با کلاه حجاب با دیزاینی جذاب

کت و شلوار با رنگ‌های نود مانند تناژهای مختلف رنگ‌ کرم، استخوانی و نباتی گزینه‌های مناسبی برای لباس عقد محضری هستند. بهتر است ترجیحاً از کت و شلوار هم رنگ برای مراسم عقد محضری استفاده کنید. این مدل ساده و درعین‌حال زیبا گزینه بسیار مناسبی برای عروس خانم‌هایی است که در آستانه ازدواج قرار دارند.

یقه‌های آرشال به همراه یک دکمه و جیب‌های فیلتابی جلوه زیبایی به کت بخشیده است که در کنار شلوار قد 90 بسیار رسمی و شیک به‌نظر می‌رسد. بهتر است این کت‌وشلوار کرم را با شومیز و کفش سفیدرنگ ست کنید.

کت و شلوار برای عقد محضری

این مدل نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای مراسم عقد محضری باشد زیرا در عین زیبایی، پوشیده و شیک نیز می‌باشد. کت مدل لنگی با یقه انگلیسی به همراه شلوار از بالا گشاد ست بی‌نظیری ایجاد کرده است. ازآنجایی‌که این مدل جلوبسته است، نیازی نیست که نگران ست کردن شومیز مناسب باشید. این مدل کت و شلوار را به دلیل گشاد بودن مدل شلوار، بهتر است به‌همراه یک کفش پاشنه‌بلند بپوشید تا شما را کشیده‌تر و جذاب‌تر نشان دهد.

مانتو کتی مناسب عقد در محضر

کت و شلوار استخوانی رنگ ست شده با تاپ ساده می‌تواند یک استایل رسمی و مجلل برای مراسم عقدتان باشد. شلوار این ست در قسمت دمپا گشادتر بوده و جلوه خاصی به کل ست بخشیده است.

کت و شلوار عروس برای عقد محضری

یک مدل کت و شلوار مناسب عقد در محضر. سبک آستین ها و تور دانتل آن بسیار زیبا و خاص هستند.

لباس عقد

حرف آخر

قد و نوع اندام شما از مواردی است که سفارش و خرید لباس عقد برای محضر باید توجه داشته باشید. به هر حال عقد محضر چیزی است که فقط یک بار اتفاق می‌افتد پس بهتر است در این روز بهترین خود باشید و مانند همیشه بدرخشید.

مزون لباس عروس

شما برای مراسم عقد خود چه لباسی بر تن کردید؟ برای ما در بخش دیدگاه‌ها نظرات خود را اعلام کنید تا با هم کمکی بزرگ به عروس خانم‌های جوان کرده باشیم

سوالات متداول
لباس عقد محضری شیک از کجا بخریم؟
برای خرید لباس عقد محضری شما انتخاب های زیادی از فروشگاه ها و پاساژ ها دارید مثلا در تهران مراکز خریدهای بسیاری هستند که در سال 1400 شما می توانید لباس عقد محضری خود را از آنجا خریداری کنید. از کوچه برلین و پاساژ شانزلیزه گرفته تا پاساژ تیراژه و میلاد نور

در مراسم های عقد ایرانی معمولا لباس عقد به صورت پوشیده دوخته و طراحی می شود و برای انتخاب آن شما باید به موارد زیادی مثل مدل لباسهایی که ترند 2022 است، رنگ لباس و ... دقت کنید تمامی این مراحل نیاز به وقت گذاشتن دارد.

امیدواریم از این مقاله نهایت لذت و استفاده را برده باشید. با آرزوی شادی و سلامتی /تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
بهترین باغ تالار شهریار
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته

آخرین دیدگاه‌ها

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

ميرزايي
باغ تالار عمارت ریورساید

مراسم ما هم ٣١ فروردين ١٤٠٣. بي نظير و عالي. ممنون از شما. ❤️❤️❤️🙏🙏🙏

نظرات کاربران

  • باران

    من برای مراسم عقدم هیچکدوم باب میل من نبود ولی چون نامزدم مذهبی هستن پوشیده رو ترجیح دادم

    پاسخ
  • بدون نام

    سلام. من برای عقدم لباس عقد رنگی دوست دارم. مثلا رنگ نباتی یا رنگ صورتی. دوست دارم با لباس عروسم متفاوت باشه. بیشتر این پیراهن های عقد محضر که گذاشتید سفید هست به نظرتون پشیمون میشم ؟ منم از رنگ سفید استفاده کنم ؟

    پاسخ
  • بدون نام

    من یکی دو مدل از این لباس عقد ها رو برای مراسم عقد محضری پسندیدم. میخواستم. برای سفارش و خرید باید چکار کنم ؟

    پاسخ
    • بهرامی

      دومدل پسندیدم باید چه کارکنم

      پاسخ
  • بدون نام

    من دنبال لباس محضر عروس بودم. اینا واقعا زیبا هستند. دو سه مورد از اینا مورد نظرم بود میخوام بگم مزون برام بدوزه.

    پاسخ