بورس و بازار لباس عروس تهران

یکی از مهمترین خرید‌های یک مراسم عروسی بدون شک انتخاب و خرید لباس عروس می‌باشد. به محض ورود عروس داماد به تالار و یا باغ، با حضور در بین مهمانان، تمام نگاه‌ها به عروس و داماد دوخته می‌شود و بی‌شک برای این لحظه عروس دوست دارد همچون نگینی بر الماس بدرخشد.

اگر قبلا در رویای خود سبک و مدلی برای انتخاب لباس عروس داشته‌اید کار شما برای انتخاب یک لباس عروس جذاب از میان مدل‌های متنوع بسیار راحت خواهد بود. البته این نکته را فراموش نکنید که شما باید لباسی را انتخاب کنید که متناسب با فرم بدنتان باشد تا برای مراسم و درخشش در شب عروسی ظاهری زیبا و جذاب داشته باشید

تالارکده بعنوان مرجع خدمات عروسی در تهران قبلا در یک موضوع جامع و کامل شیک‌ترین مدل‌های لباس عروس را برای علاقمندان گردآوری کرده درصورت تمایل از این صفحه دیدن کنید در ادامه این مطلب به معرفی مراکز خرید لباس عروس ( بورس لباس عروس ) در تهران می‌پردازیم

از کجا لباس عروس بخرم ؟

برای خرید درست لباس عروس و متناسب با مد روز روز در درجه اول شما باید بورس لباس عروس تهران را بخوبی بشناسید و مراکزی که اقدام به فروش لباس عروس می‌کنند را شناسایی کنید. مکان‌‌های زیادی بعنوان بازار لباس عروس تهران شناخته می‌شوند از جمله این بازارها می‌توان به امام زاده حسن، میرداماد، کوچه برلن و … اشاره کرد

نکته‌ای که اینجا باید مدنظر قرار دهید این‌است که چه بودجه‌ای را برای خرید لباس عروس در نظرگرفته‌اید ؟ آیا می‌خواهید لباس عروس بخرید؟ یا اینکه لباس مورد نظر را بدوزید و یا اجاره کنید؟

بعد از اینکه جوابی برای این پرسش‌ها پیدا کردید بدون استرس و با صبر حوصله شما میتوانید با گشت در بازارلباس عروس تهران و همچنین مزون‌های اطراف بهترین مدل را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. ما قبلا در مطلبی به بررسی بهترین مزون‌های لباس عروس در تهران پرداخته ایم در صورت تمایل این مقاله را مطالعه کنید

لباس عروس از کجا بخرم ؟ مراکز خرید و بازار لباس عروس تهران

  • امام زاده حسن
  • چهار راه امیر اکرم
  • خیابان میرداماد
  • کوچه برلن
  • بازار نازی آباد
  • باز افسریه
  • هفت حوض

بازار امام زاده حسن

این بازار که حد فاصل خیابان امین الملک و یافت آباد و در منطقه 17 تهران واقع شده است. اگر به دنبال خرید اجناس ایرانی شیک و باکیفیت و با قیمت مناسب هستید، امامزاده حسن بهترین گزینه برای شما می‌باشد. از پوشاک، کیف و کفش و لوازم آرایشی گرفته تا ساعت، طلا و وسایل برقی در این بازار پیدا می کنید.

بورس انواع لباس عروس و لباس زنانه مجلسی، مانتو، کیف و کفش همین پاساژ عقیق امام زاده حسن است

اگر به دنبال خرید یک لباس عروس شیک، مجلل، مد روز و با قیمت مناسب هستید بد نیست سری به پاساژ امیر در امامزاده حسن بزنید. در این پاساژ علاوه بر لباس عروس کیف و کفش مناسب لباستان را هم حتما خواهید یافت.

مرکز خرید لباس عروس امام زاده حسن

آدرس : تهران، میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان امین الملک

راسته لباس عروس چهارراه امیر اکرم

جايي بالاتر از چهارراه جمهوري، در محل به هم رسيدن خيابان وليعصر با خيابان‌هاي نوفل‌لوشاتو و لبافي‌نژاد، تقاطعي ديده مي شود که به بورس لباس عروس تهرامن شناخته می‌شود ! اين تقاطع از گذشته تا به امروز بنام امیر اکرم شناخته می‌شود

لباس عروس چيزي است که قيمتش از زمين تا آسمان در مزون هاي مختلف تهران تفاوت دارد! اگر دنبال مارک هاي تجملي دهان پر کن و لباس هاي گران قيمت الکي نيستيد، حتما از این بازار دیدن کنید

مدل های متنوع، قیمت مناسب و کارهای شیک از ویژگی های مزون های این چهارراه است.

هرچند شاید خیلی‌ها این تصور را داشته باشند که کرایه ی لباس عروس از خرید آن مقرون به صرفه تر باشد، اما مزون هایی را هم پیدا می کنید که هزینه ی دوخت کل یک لباس عروس به سایز و سلیقه ی خودتان، کمتر از قیمت خیلی از لباس های اجاره ای در می آید!

بازار لباس عروس چهار راه امیر اکرم

آدرس : چهارراه امیر اکرم تقاطع خیابان های نوفل لوشاتو، خیابان شهید لبافی نژاد و خیابان ولیعصر است

خیابان وزیری پور میرداماد، بورس لباس عروس

اینجا هم مثل چهار راه امیر اکرم یکی از بازارهای بورس لباس عروسه که خیلی هم طرفدار داره. اینجا همه چیز از فروشگاه ها گرفته تا لباس عروس رنگ و لعاب بهتری دارند.

اما تفاوتی که اینجا با چهار راه امیراکرم دارد این است که اینجا نباید انتظار قیمت ارزون داشته باشین چون رنج قیمت ها در این منطقه متوسط رو به بالاست، چون معمولا مدل لباس ها در میرداماد هم شیک تر و هم بروزتر هست افرادی که به ذنبال تجمل گرایی هستد این بازار می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

خیابان وزیری پور میرداماد، بورس لباس عروس

آدرس : میرداماد، میدان محسنی، خیابان وزیری پور

کوچه برلن

همانطور که در ابتدای این مقاله عنوان کردیم معرفت‌ترین مراکز خرید لباس عروس در تهران خیابان جمهوری، کوچه برلن و چهار راه امیراکرم می‌باشد. در کوچه برلن مزون های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید به تک تک این مزون‌ها مراجعه کرده و لباس عروس مورد پسند خود را انتخاب کنید

قیمت لباس عروس ها در این منطقه بسیار مناسبتر از سایر مناطق تهران همچون سعادت آباد و میرداماد هستند. البته در تمامی مناطق استثناهایی هم وجود دارد. اما به طور کلی قیمت لباس عروس بسته به برند و نوع پارچه و میزان سنگدوزی در مزون های مختلف، متفاوت است.

 

بورس لباس عروس کوچه برلن

آدرس : واقع در خیابان جمهوری و اوایل خیابان لاله‌زار

مرکز خرید نازی آباد

مرکز خرید لباس عروس نازی آباد یکی از محل‌های معتبر و مشهور برای خرید لباس‌های عروس در منطقه تهران است. این مرکز خرید در منطقه نازی آباد واقع شده و انواع مزون‌ها و فروشگاه‌های مختلفی در آن وجود دارند که به خریداران لباس‌های عروس با کیفیت و طراحی‌های متنوع ارائه می‌دهند.

مرکز خرید لباس عروس نازی آباد به عروس‌ها فرصت می‌دهد تا از بین انواع طرح‌ها و مدل‌های مختلف، لباس رویایی خود را انتخاب کنند. این مرکز خرید معمولاً دارای مزون‌های مختلفی است که لباس‌های برندهای معروف و مشهور را به فروش می‌گذارند.

علاوه بر این، قیمت‌های لباس‌های عروس در مرکز خرید نازی آباد نیز متناسب با کیفیت و طراحی آن‌ها است. این مرکز خرید با ارائه گزینه‌های متنوع، از لحاظ قیمتی نیز می‌تواند به نیازهای مختلف خریداران پاسخگو باشد.

مرکز خرید نازی آباد

آدرس : برای دسترسی به این محله می‌توان از بزرگراه‌هایی مانند شهید تند گویان، آزادگان، رجایی و بعثت استفاده کرد یا با استفاده از خط ۱ مترو تهران به این منطقه دسترسی پیدا کرد.

مرکز خرید افسریه

از ۲۰ متری افسریه می‌توان پس از هفت حوض به عنوان برترین مرکز خرید شرق تهران یاد کرد. شما در این بازار می‌توانید انواع لباس عروس در طرح‌های متنوع و با بهترین کیفیت را خریداری کنید

بورس لباس عروس افسریه

آدرس : مرکز خرید ۲۰ متری افسریه در تهران : تهران ، اتوبان بسیج ، بیست متری افسریه ، مرکز خرید ۲۰ متری افسریه

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به افسریه:

خط عادی 325
خط سریع‌السیر 328 (ایانه افسریه- خاوران)
خط عادی 325 (افسریه- بهارستان)
خط 363 (پایانه افسریه- کلاهدوز)

نزدیک ترین‌ایستگاه مترو به افسریه:

نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به افسریه خط 4 مترو تهران است.

مرکز خرید لباس عروس هفت حوض

خرید لباس عروس در هفت‌حوض تهران یکی از مقاصد محبوب برای آینده‌نگران عروس‌هاست. هفت‌حوض منطقه‌ای است که دارای تعداد زیادی مزون و فروشگاه لباس عروس می‌باشد. این مزون‌ها انواع لباس‌های عروس با طراحی‌ها و سبک‌های مختلف را به مشتریان ارائه می‌دهند.

با یک گشت و گذار در هفت‌حوض، می‌توانید انواع لباس‌های عروسی را مشاهده کنید و از بین آن‌ها لباس رویایی خود را انتخاب کنید. مزون‌ها در هفت‌حوض دارای مدل‌ها و برندهای مختلفی از لباس‌های عروسی هستند که به سلیقه و نیاز هر عروسی پاسخگو هستند.

از لحاظ قیمتی نیز، مزون‌ها و فروشگاه‌های لباس عروس در هفت‌حوض مجموعه‌ای از گزینه‌های مناسب و متنوع را ارائه می‌دهند. این امر به طور معمول به این خاطر است که تعداد زیادی از این مزون‌ها به صورت رقابتی فعالیت می‌کنند و برای جلب مشتریان خود، تخفیفات و پیشنهادهای ویژه‌ای ارائه می‌دهند.

مرکز خرید لباس عروس هفت حوض

آدرس : برای رسیدن به این میدان می‌توانید در ایستگاه سرسبز، واقع در خط ۲ متروی تهران از قطار پیاده شوید و یا اینکه به کمک خطوط علم و صنعت – بیهقی یا علم و صنعت – خاوران در ایستگاه‌های آیت در خط خاوران یا ایستگاه بیهقی در خط بیهقی از اتوبوس‌های تندرو پیاده شده و به میدان هفت حوض برسید.

دراین مطلب سعی کردیم تا مراکز خرید لباس عروس در تهران را به شما معرفی کنیم از امام زاده حسن گرفته تا هفت حوض و…لباس عروس‌های شیک را برای عرضه و فروش قرار داده اند که متناسب با بودجه و معیارهایی که دارید می‌توانید لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

درصورتیکه که شما هم مراکز خریدی را میشناسید که در این لیست قرار نگرفته می‌توانید در بخش کامنت برای ما به اشتراک بگذارید تا در بروزرسانی‌های بعدی از آنها استفاده شود

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مهمترین کارهای قبل از عروسی
نکات عروسی آخر هفته
منو عروسی دیس پرس سلف رویس
انجام برنامه ریزی برای اجرای رقص عروسی خود

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.

نظرات کاربران

  • سارا

    سلام این آدرس هایی که گذاشتید فقط برای لباس عروس هست یا لباس عقد و نامزدی هم موجود هست ؟

    پاسخ