قیمت کارت عروسی دیجیتال ۱۴۰۳

قیمت کارت عروسی دیجیتال

در این مقاله از وب سایت تالارکده می‌خواهیم با هم به موضوع هزینه کارت عروسی دیجیتال بپردازیم پس در ادامه با همراه باشید. همان‌طور که می دانید خدمتی که این روزها گروه تالارکده به شما به بهترین مدل ارائه می‌کند کارت عروسی دیجیتال است. تالارکده با ایده گرفتن از وب سایت‌ها و نمونه‌های خارجی همواره سعی داشته بهترین خدمات را به شما کاربران دوست داشتنی هدیه کند.

پلتفرم تالارکده برای کارت عروسی دیجیتال با ارائه 7 قالب اختصاصی برای کارت عروسی آنلاین که 4 قالب آن به صورت رایگان و الباقی به صورت کاربری‌های طلایی و نقره‌ای به شما عزیزان ارائه می‌شود

شاید برای شما سؤال باشد که در کارت عروسی دیجیتال چه مواردی قرار می‌گیرد پس بد نیست نگاهی اجمالی به آن داشته باشیم:

  • نام کامل عروس و داماد
  • تاریخ مراسم
  • لوکیشن محل برگزاری مراسم
  • عکس دونفره عروس و داماد
  • عکس تکی عروس و داماد
  • آهنگ درخواستی
  • نوع مراسم:(عروسی، عقد، نامزدی، حنابندون)
  • آدرس محل برگزاری مراسم
  • نام محل برگزاری مراسم
  • به صرف شیرینی و شام یا شربت و شیرینی
  • ساعت شروع و پایان مراسم
  • ساخت کارت دعوت آنلاین
  • امکان ثبت و مدیریت یادبود ها
  • لینک اختصاصی جهت اشتراک گذاری
  • امکان ارسال و اشتراک گذاری نامحدود

البته تمام این موارد بالا مثل آهنگ درخواستی به صورت رایگان در دسترس نیست و بعضاً فقط برای دسترسی‌های طلایی و نقره‌ای کارایی دارد.

کارت پستال دیجیتال عروسی

کاربران طلایی و نقره‌ای وب‌سایت تالارکده اما به صورت اختصاصی از موارد زیر بهره می‌برند:

  • مدیریت و شخصی سازی آهنگ دلخواه
  • امکان رمزدار کردن کارت عروسی
  • انتخاب قالب های VIP
  • امکان ارسال لینک اختصاصی برای هر مهمان
  • انیمیشن پاکت کارت

در قالب ACE کارت عروسی آنلاین شما با فعال کردن انیمیشن کارت و وارد کردن لیست مهمانان خود می‌توانید برای هر مهمان لینک اختصاصی به خود را بفرستید. در این صورت نام و نام خانوادگی مهمان شما (مثل آقای احمدی و بانو) بر روی پاکت کارت درج شده و جلوه خاصی می‌سازد.

[cta_talar text=”کلیپ کارت عروسی دیجیتال” link=”https://www.talarkadeh.com/videos/making-invitation-card” text_color=”#007bff” border_color=”#007bff” bg_color=”#cae3ff”]

تالارکده قیمت کارت عروسی دیجیتال را بسیار پایین در نظر گرفته تا تمام شما عزیزان بتوانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید

مورد دیگری که شما می‌توانید از آن استفاده کنید کلیپ دعوت عروسی است؛ در این مورد شما با داشتن یک کلیپ انیمیشن می‌توانید به زیبایی مهمانان خودتان را به مراسم عقد، عروسی و … دعوت کنید. در این کلیپ تمامی اطلاعات به ثبت رسیده و شما می‎‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل واتساپ یا تلگرام به مهمانان ارسال کنید.

[cta_talar text=”متن کارت عروسی کوتاه” link=”https://www.talarkadeh.com/articles/short-text-wedding-card” text_color=”#007bff” border_color=”#007bff” bg_color=”#cae3ff”]

همچنین تالارکده برای استاتوس واتساپ و استوری اینستاگرام ویدیویی 30 ثانیه ای آماده کرده تا شما بتوانید از طریق اینستاگرام با اشتراک گذاشتن استوری مهمانان خود را به مراسم خود دعوت کنید و پذیرای آن‌ها باشید. برای این منظور دو قالب بسیار شیک آماده شده تا زیبایی نحوه دعوت عروسی شما مانند مراسم‌تان باشد.

استوری اینستاگرام عقد و عروسی

به هر حال شما هر کدام از این آیتم‌ها را هم می‌توانید به صورت تکی سفارش داده و از آن استفاده کنید. در تالارکده شما نگران قیمت کارت عروسی دیجیتال ۱۴۰۲ خود نباشید.

کارت عروسی دیجیتال یک جایگزینی هوشمندانه و الکترونیکی برای کارت‌های عروسی سنتی است و تجربه‌ای جدید و جذاب را برای دعوتنامه‌های عروسی فراهم می‌کند.

از جمله مزایای استفاده از کارت عروسی دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. زیبا و شخصی‌سازی‌پذیر: کارت عروسی دیجیتال امکان انتخاب طرح‌ها، رنگ‌ها و الگوهای مختلف را به شما می‌دهد تا بهترین طراحی را برای کارت عروسی خود انتخاب کنید و آن را به سلیقه خود و موضوع عروسی تطبیق دهید.
  2. هزینه کارت عروسی دیجیتال کمتر است: استفاده از کارت عروسی دیجیتال به شما امکان می‌دهد هزینه‌های چاپ و توزیع کارت‌های سنتی را صرفه‌جویی کنید.
  3. قابلیت ارتباط بیشتر: با استفاده از کارت عروسی دیجیتال، می‌توانید لینک‌هایی به ویدیوهای عروسی، عکس‌های گالری، اطلاعات مکان و زمان عروسی و دیگر اطلاعات مفید را در کارت قرار دهید. این امکان به مهمانان شما اجازه می‌دهد به راحتی به اطلاعات بیشتری درباره مراسم عروسی دسترسی پیدا کنند.

[cta_talar text=”متن کارت عروسی عاشقانه” link=”https://www.talarkadeh.com/articles/wedding-card-text” text_color=”#007bff” border_color=”#007bff” bg_color=”#cae3ff”]

با آرزوی خوشبختی برای شما جوانان عزیز / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

چقدر قبل عروسی باید کارت دعوت پخش کرد?
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios
متن کارت عروسی دیجیتال
کارت عروسی موزیکال

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.