جشنواره رمضان

قیمت کارت عروسی دیجیتال ۱۴۰۲

در این مقاله از وب سایت تالارکده می‌خواهیم با هم به موضوع قیمت کارت عروسی دیجیتال ۱۴۰۲ بپردازیم پس در ادامه با همراه باشید. همان‌طور که می دانید خدمتی که این روزها گروه تالارکده به شما به بهترین مدل ارائه می‌کند کارت عروسی دیجیتال است. تالارکده با ایده گرفتن از وب سایت‌ها و نمونه‌های خارجی همواره سعی داشته بهترین خدمات را به شما کاربران دوست داشتنی هدیه کند.

پلتفرم تالارکده برای کارت عروسی دیجیتال با ارائه 7 قالب اختصاصی برای کارت عروسی آنلاین که 4 قالب آن به صورت رایگان و الباقی به صورت کاربری‌های طلایی و نقره‌ای به شما عزیزان ارائه می‌شود

کارت دعوت عروسی دیجیتال
شاید برای شما سؤال باشد که در کارت عروسی دیجیتال چه مواردی قرار می‌گیرد پس بد نیست نگاهی اجمالی به آن داشته باشیم:

  • نام کامل عروس و داماد
  • تاریخ مراسم
  • لوکیشن محل برگزاری مراسم
  • عکس دونفره عروس و داماد
  • عکس تکی عروس و داماد
  • آهنگ درخواستی
  • نوع مراسم:(عروسی، عقد، نامزدی، حنابندون)
  • آدرس محل برگزاری مراسم
  • نام محل برگزاری مراسم
  • به صرف شیرینی و شام یا شربت و شیرینی
  • ساعت شروع و پایان مراسم
  • ساخت کارت دعوت آنلاین
  • امکان ثبت و مدیریت یادبود ها
  • لینک اختصاصی جهت اشتراک گذاری
  • امکان ارسال و اشتراک گذاری نامحدود

البته تمام این موارد بالا مثل آهنگ درخواستی به صورت رایگان در دسترس نیست و بعضاً فقط برای دسترسی‌های طلایی و نقره‌ای کارایی دارد.

کارت پستال دیجیتال عروسی

کاربران طلایی و نقره‌ای وب‌سایت تالارکده اما به صورت اختصاصی از موارد زیر بهره می‌برند:

  • مدیریت و شخصی سازی آهنگ دلخواه
  • امکان رمزدار کردن کارت عروسی
  • انتخاب قالب های VIP
  • امکان ارسال لینک اختصاصی برای هر مهمان
  • انیمیشن پاکت کارت

در قالب ACE کارت عروسی آنلاین شما با فعال کردن انیمیشن کارت و وارد کردن لیست مهمانان خود می‌توانید برای هر مهمان لینک اختصاصی به خود را بفرستید. در این صورت نام و نام خانوادگی مهمان شما (مثل آقای احمدی و بانو) بر روی پاکت کارت درج شده و جلوه خاصی می‌سازد.

[cta_talar text=”کلیپ کارت عروسی دیجیتال” link=”https://www.talarkadeh.com/videos/making-invitation-card” text_color=”#007bff” border_color=”#007bff” bg_color=”#cae3ff”]

تالارکده قیمت کارت عروسی دیجیتال را بسیار پایین در نظر گرفته تا تمام شما عزیزان بتوانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید

مورد دیگری که شما می‌توانید از آن استفاده کنید کلیپ دعوت عروسی است؛ در این مورد شما با داشتن یک کلیپ انیمیشن می‌توانید به زیبایی مهمانان خودتان را به مراسم عقد، عروسی و … دعوت کنید. در این کلیپ تمامی اطلاعات به ثبت رسیده و شما می‎‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل واتساپ یا تلگرام به مهمانان ارسال کنید.

[cta_talar text=”متن کارت عروسی کوتاه” link=”https://www.talarkadeh.com/articles/short-text-wedding-card” text_color=”#007bff” border_color=”#007bff” bg_color=”#cae3ff”]

همچنین تالارکده برای استاتوس واتساپ و استوری اینستاگرام ویدیویی 30 ثانیه ای آماده کرده تا شما بتوانید از طریق اینستاگرام با اشتراک گذاشتن استوری مهمانان خود را به مراسم خود دعوت کنید و پذیرای آن‌ها باشید. برای این منظور دو قالب بسیار شیک آماده شده تا زیبایی نحوه دعوت عروسی شما مانند مراسم‌تان باشد.

استوری اینستاگرام عقد و عروسی

به هر حال شما هر کدام از این آیتم‌ها را هم می‌توانید به صورت تکی سفارش داده و از آن استفاده کنید. در تالارکده شما نگران قیمت کارت عروسی دیجیتال ۱۴۰۲ خود نباشید.

کارت عروسی دیجیتال یک جایگزینی هوشمندانه و الکترونیکی برای کارت‌های عروسی سنتی است و تجربه‌ای جدید و جذاب را برای دعوتنامه‌های عروسی فراهم می‌کند.

از جمله مزایای استفاده از کارت عروسی دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. زیبا و شخصی‌سازی‌پذیر: کارت عروسی دیجیتال امکان انتخاب طرح‌ها، رنگ‌ها و الگوهای مختلف را به شما می‌دهد تا بهترین طراحی را برای کارت عروسی خود انتخاب کنید و آن را به سلیقه خود و موضوع عروسی تطبیق دهید.
  2. هزینه کارت عروسی دیجیتال کمتر است: استفاده از کارت عروسی دیجیتال به شما امکان می‌دهد هزینه‌های چاپ و توزیع کارت‌های سنتی را صرفه‌جویی کنید.
  3. قابلیت ارتباط بیشتر: با استفاده از کارت عروسی دیجیتال، می‌توانید لینک‌هایی به ویدیوهای عروسی، عکس‌های گالری، اطلاعات مکان و زمان عروسی و دیگر اطلاعات مفید را در کارت قرار دهید. این امکان به مهمانان شما اجازه می‌دهد به راحتی به اطلاعات بیشتری درباره مراسم عروسی دسترسی پیدا کنند.

[cta_talar text=”متن کارت عروسی عاشقانه” link=”https://www.talarkadeh.com/articles/wedding-card-text” text_color=”#007bff” border_color=”#007bff” bg_color=”#cae3ff”]

با آرزوی خوشبختی برای شما جوانان عزیز / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios
متن کارت عروسی دیجیتال
کارت عروسی موزیکال
قیمت کارت عروسی مخملی

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل