استایل‌ سلبریتی‌ها و بازیگران در جشنواره ونیز 2022

جشنواره فیلم ونیز 2022 در تاریخ 9 شهریور 1401 (31 آگوست 2022) شروع شد و تا تاریخ 19 شهریور 1401 (10 سپتامبر 2022) ادامه دارد؛ این جشنواره با حضور سه فیلم ایرانی خرس نیست از جعفر پناهی و شب، داخلی، دیوار از وحید جلیلوند در بخش اصلی و فیلم جنگ جهانی سوم از هومن سیدی در بخش Horizons برگزار می‌شود؛ و همچنین لیلا حاتمی به عنوان یکی از داوران بخش اصلی وظیفه‌ی قضاوت را در هفتاد و نهمین فستیوال بین‌المللی فیلم ونیز را بر عهده دارد، در ادامه قصد داریم نگاهی به استایل‌ سلبریتی‌ها و بازیگران در جشنواره ونیز 2022 بی‌اندازیم.

در حالی که جولین مور بازیگر آمریکایی به عنوان رییس هیات داوران هفتاد و نهمین دوره جشنواره فیلم ونیز انتخاب شد، اعضای هیات داوران وی را چهره‌هایی چون لیلا حاتمی و کازئو ایشیورو نویسنده برنده نوبل ادبیات، تشکیل می‌دهند.
لیلا حاتمی هم که سابقه حضور در هیات داوران جشنواره کن ۲۰۱۴ را دارد، از جمله ۳ چهره زن و در کنار ۴ چهره مرد، به ریاست مور کار داوری این دوره را انجام می‌دهد. وی جایزه خرس نقره‌ای بهترین بازیگر جشنواره برلین را برای فیلم «جدایی» ساخته اصغر فرهادی دریافت کرده است

استایل‌ سلبریتی‌ها و بازیگران در جشنواره ونیز 2022

استایل‌ سلبریتی‌ها در جشنواره فیلم ونیز 2022

جشنواره فیلم 2022 شاهد استایل‌‎های زیبا و خاصی بود که در ادامه قصد داریم استایل‌ سلبریتی‌ها و بازیگران در جشنواره ونیز 2022 و مدل‌های ایرانی و خارجی را زیر ذره‌بین ببریم.

همچنین ببینید: بهترین استایل های سلبریتی‌ها در جشنواره فیلم کن 2022

  • حضور طناز طباطبایی در جشنواره فیلم ونیز 2022

از بازیگران ایرانی در جشنواره ونیز که در این فستیوال جضور یافت طناز طباطبایی بود؛ طناز به همراه شادی کرم‌رودی و هومن سیدی در فوتوکال فیلم «بی‌رویا» در ونیز دیده شدند. انتخاب طناز برای فوتوکال کاملا متناسب بود. او کت و شلواری شیری رنگ با یقه طراحی شده و دوخت‌های تزئینی که در قسمت بالاتنه به شکل حیوان شیر است را پوشید. (نماد شیر تخت جمشید)
مدل شلوار، همرنگ بودن کت و شلوار و پوشانده شدن کفش زیر شلوار باعث کشیده‌تر نشان دادن استایل شده بود. در این اوت فیت به جزئیات توجه خاصی شده بود. از دوخت‌های تزئینی روی کت بگیر تا دکمه‌های سر آستین، تا آستین پیراهن؛ مدل موها نیز کاملا مرتب و مدل میکاپ هم متناسب با این اوت فیت بود. زیبایی گوشواره‌های مرواریدی طناز طباطبایی را هم نمی‌شود نادیده گرفت.

در کل اوت فیت طناز الگانت و شیک بود. الگانت به لباسی گفته می‌شود که کیفیت بالایی دارد، از آیتم‌های کلاسیک تشکیل شده و فیت تنه (یعنی نه خیلی گشاده، نه تنگ!)به طور کلی زنانگی زیادی در این استایل دیده می‌شود و به جزئیات ظریف توجه زیادی می‌شود.
رنگ شال با توجه با تضادی که با رنگ کت داره باعث کوتاه‌تر دیده شدن قد شده و اگر رنگش روشن بود، قد بلندتر دیده میشد.

حضور طناز طباطبایی در جشنواره فیلم ونیز 2022

در فرش قرمز نیز در استایل طناز طباطبایی نه خبری از دامن آوانگارد ترانه علیدوستی بود، نه کت و شلوار اورسایز! طناز طباطبایی در حاشیه امنِ پوشش خودش که همیشه در پالت رنگی خنثی دیده می‌شود، روی فرش قرمز آمد
پیراهنی ماکسی و سربی رنگ با سیلوئت مستطیلی پوشید. پیراهن هم مثل کت ‌و شلواری که برای فوتوکال پوشید از برند آنیتا انوشه بود که خطوط شکسته و فرم‌های نامنظم را در بیشتر کارهای این طراح می‌بینیم.برش‌های نامنظم، یقه‌ی نامتقارن با خطوط تیز و هم چنین مدل سرآستین‌ها نشانی از امضای طراح دارد.
از تزئینات زیبای این پیراهن که شامل آینه‌دوزی‌های روی یقه و چاک پایین لباس است هم نمی‌شود چشم‌پوشی کرد. نقطه قوت این اوت‌فیت، یقه‌اش بود که با انتخاب درست توربان باعث شد که مدلش بیشتر به چشم بیاد

استایل طناز طباطبایی

نکته‌ای مهم این است که سیلوئت مستطیلی لباس باعث می‌شود اندام یکدست و بدون هیچ انحنایی به نظر برسذ؛ در واقع زنانگی رو تحت تاثیر قرار می‌دهد
شاید اگر دامنش فون یا کلوش بود، در نگاه ما ملموس‌تر می‌شد اما ایشون طناز طباطبایی است که از هرگونه شلوغی در استایل پرهیز می‌کند. میکاپ، مدل مو و توربان متناسب بود، اما پیشنهاد ما برای این اوت فیت کیف ظریف‌تری است؛ این مدل کیف کلاچ با آینه‌دوزی‌های ظریف روی کار در تضاد بود
در پیراهن‌هایی که تمرکز روی بُرِش‌ها و رودوزی لباس است و در واقع پیراهن از پارچه ساده دوخته می‌شود، در انتخاب جنس لباس باید خیلی دقت کرد؛ چون تمام جزئیات را نشون می‌دهد و ممکن است کوچک‌ترین چروک و کیس‌خوردگی، باعث شود که لباس از حالت فرمال خارج بشه؛ مثل چروک شدن قسمت استین در این پیراهن.

  • استایل جذاب لیلا حاتمی در جشنواره فیلم ونیز 2022

لیلا حاتمی که در جشنواره فیلم کن 2014 هم تجربه عضویت در هیئت داوران را داشت این بار با استایلی متفاوت و زیبا در فستیوال فیلم ونیز 2022 حاضر شد.

استایل لیلا حاتمی در جشنواره فیلم ونیز

این عکس مربوط به یک مهمانی قبل از جشنواره است که همه داورها حضور داشتند لیلا حاتمی هم همونطور که ازش انتظار داشتیم در پالت رنگی خنثی و آیتم‌های کلاسیک ظاهر شد؛ چرا که طرفدار این سبک می‌باشد لباسش شامل پیراهن ماکسی مشکی رنگی بود که در قسمت بالاتنه و پایین‌تنه پیلی‌های ظریف داشت جزییات لباس (پیلی‌ها) باعث کشیدگی و لاغرتر نشان دادن اندام شده است مدل بستن شال هم مختص لیلا حاتمی بود.

استایل‌ سلبریتی‌ها در جشنواره فیلم ونیز 2022استایل‌ لیلا حاتمی در جشنواره فیلم ونیز 2022

استایل لیلا حاتمی در جشنواره ونیز

لیلا حاتمی در مراسم «شبی به یاد ماندنی» که در رستوران هتل دنیلی مشرف به بندر ونیز برگزار شد با لباس مجلسی شیک که برگرفته از شلوار مشکلی کمی آزاد و یک بلوز و شالی بر سر بود وارد این مراسم شد.

استایل لیلا حاتمی

استایل لیلا حاتمی بر روی فرش قرمز و افتتاحیه فیلم “White Noise” در هفتاد و نهمین فستیوال فیلم ونیز در کشور ایتالیا.

لیلا حاتمی که به عنوان یکی از داوران اصلی جشنواره ونیز به این فستیوال دعوت شده، در آخرین روز حضورش متفاوت‌تر از همیشه ظاهر شده بود! لیلا حاتمی به مشکی پوشیدن ایرانی‌ها در‌ ونیز ۲۰۲۲ خاتمه داد و با لباسی با پالت رنگی بنفش – یاسی پا به فرش قرمز گذاشت.
پارچه لباس آبرنگی است و به دلیل جنس و طرحش سراسر حسی از آرامش رو تداعی می‌کند. شاید در نگاه اول کمی با انتخاب رنگ و مدل لباس تعجب کنیم و فکر کنیم که از سبکِ پوشش لیلا حاتمی دور است. اما کمی که بیشتر دقت کنید باز هم ظریف بودن طراحی و برش‌ها را متوجه می‌شویم.لیلا حاتمی بر روی فرش قرمزگرچه که چنین رنگ و مدل پوششِ سری یک ریسک در پرونده استایل این بازیگر محسوب می‌شود اما باعث شده استایل از حالت یکنواختی خارج شود
حتی با وجود اینکه کل ایتم‌ها جز کمربند در یک رنگ و طرح قرار دارند، چشم را اذیت نمی‌کند چون طرح پارچه پاستلی است. توربان جمع‌وجور دقیقا با همین پارچه هم می‌توانست انتخاب خوبی باشد و از شلوغی دور گردن کم کند
دامن لباس در قسمت پهلوها کمی روی زمین کشیده می‌شود و در مرکز، کمی کوتاه‌تر است؛ با توجه به اینکه کفش عینا با پارچه لباس کار شده، شاید طراح با این کار می‌خواسته است، طرح کفش را نمایش دهد
به نظر می‌رسد روی کمربند لباس خیلی ظریف نقوش تذهیب کار شده با رنگ اصیل ابی ایرانی؛ به ژست‌هاشم دقت کنید، همیشه یک مدل خاصِ خودش گردنش را به سمت شانه خم می‌کند و لبخند می‌زند حتی چشم‌هایش هم میخندد، با وجود اینکه دست‌ها هیچ حرکتی ندارند و به دلیل چهارچوب‌های پوشش که نمی‌شود حرکت زیادی در ژست گرفتن داشت

  • مهسا حجازی در لباسی با جزئیات ایرانی در ونیز

این‌بار مهسا حجازی، بازیگر ۲۷ ساله ایرانی که با فیلم زالاوا وارد دنیای بازیگری شد، اکنون با بازی در فیلم جنگ جهانی سوم کاری از هومن سیدی پا به فستیوال ونیز گذاشته است. برای شرکت در مراسم فوتوکال، مهسا حجازی در شومیز سفید و شلوار پیلی‌دار مشکی رنگی ظاهر شد

مهسا حجازی در ونیز

تمام این اوت‌فیت از برند rose water house می‌باشد. سرآستین‌های لباس با نخ طلایی گلدوزی شده و دکمه‌های استین هم کاملا دست‌دوز هستند. قسمت خیره‌کننده لباس در کمربندش بود که از پارچه مخمل و مروارید به صورت دست‌دوزی کار شده؛ شال کمر نشانه‌ای از رسوم و فرهنگ اقوام ایرانی است. رنگ و مدل گوشواره‌ها هم با لباس تلفیق قشنگی ایجاد کرده است. اگر مدل شلوار کمی با ازادی و‌گشادی کمتری انتخاب میشد، شال کمر بهتر نمایان بود.

اوت فیت مهسا حجازی بر روی فرش قرمز نیز که توجه‌های زیادی رو به خودش جلب کرد،از برند rose water house شامل کتی بلوچ‌دوزی با آستین سه ربع و دامنی دنباله‌دار با پیلی‌های ریز در قسمت کمر بود.

مهسا حجازی

پارچه‌ی لباس از جنس ساتن مرغوب بود اما آخرای مراسم خیلی چروک شده بود.
پالت رنگی اوت فیت بژ، کرم، صورتی، قرمز و زرشکی بود و بنظر می‌رسد در طراحی آن از یکی از لباس‌های فاخر ایرانی الهام گرفته شده که متعلق به فرح دیباست. این لباس بلوچ‌دوزی در دهه ۵۰ طراحی شده و هم‌اکنون جزوی از آثار موزه‌ی کاخ سعدآباد است.
مدل موها و گوشواره‌های بلند سنگی هم از لحاظ رنگی و هم از لحاظ مدل با اوت فیت همخوانی داشت.
در کل می‌شود گفت لباس مهسا حجازی جزو زیباترین و فاخرترین لباس‌ها در بین زنان ایرانی حضور یافته در جشنواره‌ی ونیز امسال می‌باشد.

  • جان یامان ترک در فستیوال ونیز

بالاخره انتظارها به پایان رسید و جان یامان آمد! جان یامان، بازیگر ۳۲ ساله‌ی اهل ترکیه، سال قبل به ایتالیا مهاجرت کرده و امسال با کت‌‌وشلوار مشکی ارغوانی از برند دولچه‌گابانا روی فرش‌قرمز امد که دور از انتظار هم نبود چرا که جان جزو سفیران تبلیغاتی این برند است و قبل از شروع فرش قرمز هم در کنفرانس مطبوعاتی فیلمبرداری ایتالیا با پیراهن سرمه‌ای و شلوار دیپلماتی از برند دولچه گابانا حاضر شده بود همچنین این رنگ کت انتخاب هوشمندانه‌ای بود چون اسم فیلم او Viola come il mare است به ایتالیایی یعنی بنفش مثل دریا و به همین علت دولچه گابانا رنگ کت رو ارغوانی انتخاب کرده؛  اوت‌فیت جان شامل اکسسوری‌های خاصی نمیشد و فقط به یک انگشتر و گردنبند بسنده شده بود لازم به ذکر است که قانون نبستن دکمه‌ی دوم در کت‌های دو دکمه را هم رعایت کرده بود در ونیز ۲۰۲۱ هم استایل جان یامان کت و شلوار مشکی از برند دولچه‌گابانا بود.

جان یامان در فستیوال ونیز

جان یامان که با حضورش روی فرش‌قرمز ونیز بحث داغ محافل شده بود، بازهم روی فرش آمد. در سری اول حضورش، جایزه‌ی بهترین بازیگر بین‌المللی را در این جشنواره از آن خودش کرد. دوباره جان با کت و شلوار مشکی براقی بازهم از دولچه گابانا حاضر شد، اما این‌بار انگار کت و شلوار به تن جان دوخته نشده بود!

جان یامان روی فرش‌قرمز

قد شلوار با اینکه بلند نبود اما مدل آن شلخته بود و ایستایی خوبی نداشت. مدل‌موهای جان هم این‌بار باز انتخاب شده بود و هیچ اکسسوری به جز پاپیون یقه در استایل دیده نمی‌شد.

  • نوید محمدزاده با استایل تمام مشکی در جشنواره فیلم ونیز

نوید محمدزاده، بازیگر ۳۶ ساله کشورمان برای فیلم «شب، داخلی، دیوار» روی فرش قرمز ونیز رفت. انتخاب این بازیگر برای فوتوکال و فرش قرمز، لباس‌هایی از برند زردوز بود؛ این انتخاب دور از ذهن نبود، چرا که این بازیگر در فرش قرمزهای گذشته هم (چه داخلی چه خارجی) مُعَرّف همین برند بوده است
هر چقدر در سال‌های گذشته و اکران‌های داخلی پوشش‌های هنجارشکن را از نوید محمدزاده شاهد بودیم، رفته رفته روی فرش قرمز‌های خارجی، تناسب و چهارچوب‌مندی بیشتری را در لباس پوشیدن او می‌بینیم

نوید محمدزاده
همانطور که در عکس‌ها می‌بینید، برای قرش قرمز در کت مخمل double-breasted (چهاردکمه) ظاهر شد؛ این مدل کت و یقه قسمت بالاتنه رو پهن‌تر و قد را کوتاه‌تر نشون می‌دهد اما همرنگ بودن لباس‌ها این مورد ر‌ا خنثی کرده است.
چرا که تمام آیتم‌ها به رنگ مشکی بودند و استایلی مونوکروم را رقم زدند؛ در فوتوکال هم نوید از همین استایل پیروی کرد
یقه کت + پاپیون و براق بودنش بالاتنه را خیلی شلوغ نشون داده و از زیباییش کم کرده، لباس در یک قسمت‌هایی هم نیاز به دوخت قوی‌تری داشت

نوید محمدزاده در جشنواره فیلم ونیز

اوت‌فیت فوتوکال شامل تی‌شرت، جلیقه و شلوار کتان و کفشِ آل استار مشکی می‌شد. آیتم‌ها در کژوال‌ترین حالت ممکن انتخاب شده بود و برای فوتوکال بسیار مناسب بودند

  • استایل جورجینا رودریگز در فستیوال فیلم ونیز

جورجینا رودریگز نامزد رونالدو فوتبالیست مطرح جهان با استایل خاص و گران قیمت خود توجه لنز عکاسان را به خود جلب کرد. بعد از جنجال روسری به سر کردن جورجینا، این‌بار فستیوال ونیز میزبان حضور او بود.

استایل جورجینا در ابتدای ورودش ست سفید رنگ طرح مشبک از برند گنی بود که شلوار از جلو چاک‌دارش هم جزو مدل‌های ترند شلوار است. کفش‌های طلایی جورجینا از برند لزلیا بود.

استایل جورجینا رودریگز

جورجینا 28 ساله با یک ست بلوز بلند پوست تمساح و شلوار چاک دار و کفش پاشنه بلند با بندهای طلایی و همچنین جواهرات بزرگ طلایی که با کفش‌های خود ست کرده بود توجه‌ها را به خود جلب کرد.

استایل جورجینا رودریگز

روی فرش قرمز هم جورجینا با لباس مشکی از همین برند و کفش‌های ترند این روزها حاضر شد که اکسسوری‌هاش جلب توجه کرد. زنجیر بالاتنه و پابندهای جورجینا در کنار گردنبند طلایی حجیمی که طرح دیگرش را با لباس سفیدش هم انداخته بود از جزییات استایلش بود. فقط به نظر می‌رسد قسمت یقه نیاز به پرو بیشتری داشته، خصوصا پنس‌های سینه! میکاپ و مدل‌موی جدید جورجینا هم طی دقایق اول حسابی وایرال شد.

  • هری استایلز با مد دهه 70 در فستیوال ونیز

هری استایلز‌ برای اولین بار روی فرش قرمز ونیز آمد؛ این خواننده و بازیگرِ 28 ساله، که اخیرا هم به عنوان سفیر گوچی انتخاب شده با سه تا لوکِ مختلف در مراسم حضور داشت. هری معمولا استایل‌های هنجارشکن و بدون جنسیتی دارد و هر دفعه با سبک لباس پوشیدن‌اش، طرفدارها را سوپرایز می‌کند. استایل شخصی هری، برگرفته از مد در دهه‌ی ۷۰ است که در بیش‌تر لوک‌ها، این علاقه کاملا محسوس است. شلوارهای گشاد، خط شانه‌های مشخص و بولد و رنگ‌های شارپ و درخشان از ویژگی‌های استایل هری است.
لوک هری در فوتوکالِ شامل کت کرم با پترن راه‌راه، شلوار بوت‌کاتِ سرمه‌ای، یک جفت لوفر قهوه‌ای و دستمال گردن آبی و سفید بود. انتخاب هری موقع ورود به ونیز، کتِ ارغوانی،پلیور سبزِ تیره با ترکیب صورتی روشن، شلوار جین و کتانی سفید که از کالکشن Adidas X Gucci بود.

حضور هری استایلز در جشنواره فیلم ونیز 2022

هری در ونیز رسمی‌تر از همیشه حضور پیدا کرد که لوک فرش قرمز شامل کت و شلوار سرمه‌ای، پیراهنِ آبی روشن با یقه‌ی زاویه دار و بلند، بوت‌های سفید با قلب قرمز، عینک مربعی بود. انگشتر که از اکسسوری‌های مورد علاقش هست، تکمیل کننده‌ی این اوت‌فیت بود این لوک از برند gucci و به تمام نکات استایلینگ توجه شده بود

هری استایلز

  • نگاهی به استایل آنا د آرماس در فرش قرمز ونیز

بالاخره فیلم “بلوند” با بازی آنا د آرماس که اقتباسی از زندگی مرلین مونرو بود در فستیوال فیلم ونیز به نمایش در آمد و آنا د آرماس در ظاهری که از جهات مختلف به مرلین شبیه بود روی فرش قدم زد

آنا د آرماس

لباس فرش قرمز آنا، پیراهن چین‌دار صورتی رنگی از برند لویی‌ویتون بود که به نظر می‌رسید از لباس طلایی معروف مرلین الهام گرفته شده بود که انتخاب هوشمندانه‌ای بود
سیلوئت لباس و چین و پلیسه‌اش با فرم اندامی این بازیگر تطابق خوبی داشته؛ جواهراتش شامل چوکر و دستبند الماس از برند مسیکا بود که در کنار سادگی پیراهن و یقه‌‌ای که تا کمر باز بود جلوه‌ی زیبایی داشت
میکاپ آنا کاملا ملیح و مطابق لباسش انتخاب شده بود و موهایش هم رنگ و بویی از استایل شخصی خودش داشت و الهامی از مرلین مونرو در کار نبود

در مراسم فوتوکال هم کت و دامن مشکی با جزییات طلایی ساده و تاپ ساتن همراه جواهرات طلایی ظریف طلایی اوت‌فیت آنا را شامل می‌شد.

  • درخشش برند جورجیو آرمانی در تن سیدنی سوئینی

سیدنی سوئینی در جشنواره فیلم ونیز 2022 در بخش اکران فیلم ” Bones and All” بر روی فرش قرمز حاضر شد و با استایل خاص و شیک خود درخشید.

برای اولین نمایش فرش قرمز Bones and All، بازیگر Euphoria لباس جورجیو آرمانی به تن داشتند. لباس سیدنی سوئینی دارای یک کراوات الهام گرفته از پاپیون در بالا بود.

سیدنی سوئینی موهایش را عقب کشیده بود و با یک کراوات سایز بزرگ به تم پاپیونی خود اضافه کرد. او گوشواره‌های الماس کوچکی به تن داشت و اکسسوری‌ها را با یک پالت آرایش ظریف و رنگ خنثی ترکیب می‌کرد. این ستاره با به اشتراک گذاشتن تصویری از برنامه رژ لب خود، نگاهی کوتاه به روند گلم خود به طرفداران داد.

سیدنی سوئینی

سیدنی سوینی در رویداد “IL Ballo Della Luce” به میزبانی برند جورجیو آرمانی و مجله ی “Vanity Fair” در ونیز نیز حاضر شد.

سیدنی سوینی در ونیز

سیدنی در روز ششم از جشنواره فیلم ونیز 2022 عکس‌های زیر را نیز در اینستاگرام خود به نمایش گذاشت.

سیدنی سوئینی

  • استایل مناسب شادی کرم رودی در جشنواره فیلم ونیز

یکی دیگر از بازیگران ایرانی در جشنواره ونیز شادی کرم رودی بود که ب قیلم بی رویا در این مراسم حضور پیدا کرد. اما بریم سراغ استایل شادی کرم‌رودی که کم ریسک‌ترین انتخاب رو داشت. پوشش شادی برای فوتوکال و فرش قرمز فیلم «بی‌رویا» دور از انتظار نبود. او وجه پوششی نچرال و کلاسیک دارد و در بیشتر جشنواره‌ها سراغ اوت‌ فیت‌هایی با رنگ‌ خنثی و بیسیک مثل کرم، سفید و مشکی و با برش‌های منظم می‌رود. اوت فیت شادی برای فوتوکال کلاسیک بود که شامل شومیز و دامن پیلی‌دار با کفش نوک‌تیزه. اما برای فرش قرمز رسمی‌تر ظاهر شد و انتخابش پیراهن ماکسی و دنباله‌دار مشکی بود. هر دو اوت‌فیت او در این جشنواره از مزون لباس عروس تیارا است.

شادی کرم رودی
سیلوئت پیراهن شادی هم مثل طناز مستطیلی بود اما با توجه به برشی که در قسمت کمر وجود داره، کمی بر روی کمر تاکید شده اما نه به اندازه شومیز و دامنی که پوشیده بود.
نقطه‌ی قوت این پیراهن یقه‌ی طراحی شده و متفاوتش است که در قسمت جلوی لباس ایستاده‌ است و در قسمت پشت لباس به صورت برگردان و با فرم تیز و مثلثی می‌باشد. مدل كيف هم كاملا متناسب با اين اوت فيت بود.

استایل شادی کرم رودی

  • افتخار آفرینی هومن سیدی در جشنواره فیلم ونیز

اختتامیه‌ی ونیز همراه بود با درخشش ایرانی‌ها؛ هومن سیدی برای سینماییِ «جنگ جهانی سوم»، موفق به دریافت جایزه‌ی بهترین فیلم در بخش افق‌های ونیز شد.
هومن سیدی در مراسم اختتامیه، کت و شلوار مشکی پوشیده بود و با پایپون، او‌ت‌فیتش را تکمیل کرد. آستین‌های پیراهن از زیر کت، بیش‌تر از چند سانت بیرون بود و نحوه‌ی بسته شدن دکمه‌ها در قسمتِ مچِ پیراهن، کمی نامرتبی ایجاد کرده بود. یقه پیراهن هومن سیدی هم برای پاپیون متناسب بود
هومن سیدی معمولا استایلِ اسمارت کژوالی دارد؛ نه خیلی رسمی و نه خیلی کژوال. این استایل رو در فوتوکالِ فیلم «جنگ جهانی سوم» حفظ کرد و کاملا متناسب با موقعیت لباس پوشید

استایل زیبای هومن سیدی در جشنواره فیلم ونیز

هومن سیدی همچنین در فتوکال فیلم بی رویا هم حضور یافت که استایل او را در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید

هومن سیدی در ونیز

  • مونیکا بلوچی هم بر روی فرش قرمز ونیز آمد

ونیکا بلوچی دوباره با رنگ موردعلاقش برای فرش قرمز ظاهر شد.  مونیکا بلوچیِ ۵۷ ساله، برای فیلم Siccità روی فرش قرمز آمد؛ در پیراهنی از برند دولچه گابانا که جزو برندهای مورد علاقش است و اکثرا در لباسی از همین برند حضور پیدا می‌کند؛ تمرکز لباس دیشب روی قسمت میانی اندام بود؛ چین و‌ پلیسه‌های نامنظم و گره‌ای پایین‌تر از خط کمر، نمای کلی لباس بود؛ توجه کنید که اگر شکم برجسته یا کمر پهنی دارید،سراغ چنین مدلی نرید. برش موربی که در قسمت سرشانه تا زیربغل ایجاد شده بود، شبیه به یک کت کوتاهی شده بود که استین را به لباس وصل می‌کرد

مونیکا بلوچی

و اما باز بودن یقه، تعادلی برای چنین لباسی بود؛ با توجه به اینکه قسمت کمر شلوغ بوده اگر یقه بسته انتخاب می‌شد، لباس را خفه می‌کرد؛ همچنین گردنبند هم دقیقا حفره خالی گردن را به زیبایی پر کرد
کیف کلاچ تنها آیتم پر زرق و برق این اوت‌فیت بود که تکمیل کننده سادگیِ پارچه لباس شد

  • فرنوش حمیدیان، درخشان‌تر از همیشه در ونیز

فرنوش حمیدیان مدل موفق ایرانی که تصاویرش در مجلات جهانی مثل ووگ چاپ شده، دیشب روی فرش قرمز ونیز قدم گذاشت. شاید شما هم با دیدن لباس و ژست‌های فرنوش به یاد لباس زهرا امیرابراهیمی در کن بیفتید، که از نظر ریش‌ریش‌دار بودن پارچه به هم شباهت داشتن و جالب است بدانید که این مدل پارچه جزو ترندهای قدرتمند و‌ محبوب این فصل بوده است

فرنوش حمیدیان، درخشان‌تر از همیشه در ونیز
این پیراهن از برندpinko بود که ترکیبش با موی بسته ترجیح درستی بود، چرا که موی باز آشفتگی زیادی با توجه به مدل لباس به نمایش می‌گذاشت و پشت لباس هم به زیبایی مشخص نمی‌شد

فرنوش سال قبل برای برندهایی مثل eman alajlan و برند جواهرات حسن‌زاده و برند شوپارد روی فرش قرمز ونیز ۲۰۲۱ قدم زده بود.

فرنوش حمیدیان همچنین در مراسم مهمونی amFAR در ونیز از رنگ بنفش استفاده کرد و استایلی زیبا را به نمایش گذاشت

فرنوش حمیدیان

  • حضور هیلاری کلینتون در جشنواره فیلم ونیز 2022

هیلاری کلینتون بانوی اول سابق ایالات متحده، کاندیدای ریاست جمهوری در مقابل دونالد ترامپ و ۶۷مین وزیر امور خارجه‌ی دولت باراک اوباما برای اولین بار روی فرش قرمز ونیز قدم گذاشت. در اولین روز از شروع فستیوال فیلم ونیز، هیلاری کلینتون، خوش‌پوش‌ترین بانوی سیاست‌مدار آمریکایی با ظاهری متفاوت حاضر شد.
هیلاری که زمان ریاست جمهوری همسرش (بیل کلینتون) عنوان خوش‌پوشی رو با کت و دامن‌ها و پیراهن‌های بلند به خود گرفته بود بعد از آن هم با کت و شلوارهای رنگی و خوش دوختش این عنوان را حفظ کرد.

استایل هیلاری برای فستیوال ونیز، کفتان آبی رنگی با یقه‌ی فیروزه‌ای و کفش‌های تخت بود که روی یقه جزییات ریز داشت. این اولین باری نبود که استایل‌های هیلاری حس راحتی رو القا می‌کرد!

استایل هیلاری کلینتون

خیلی‌ها از ایرانی‌ها هم لباس‌ هیلاری را به لباس‌های گوگوش شبیه دانستند!

  • استایل کیت بلانشت در جشنواره فیلم ونیز

در هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز عوامل فیلم «تار» (TAR) به کارگردانی تاد فیلد و بازی کیت بلانشت مقابل دوربین عکاسان رفتند.

استایل بازیگران در جشنواره فیلم ونیز

کیت بلانشت، ستاره استرالیایی سینمای هالیوود با استایلی جالب به همراه عوامل فیلم «تار» در فتوکال جشنواره فیلم ونیز حضور پیدا کرد.

استایل کیت بلانشتاستایل‌ سلبریتی‌ها در جشنواره فیلم ونیز 2022

کیت بلانشت بازیگر ۵۳ ساله‌‌ی استرالیایی در جشنواره‌ی ونیز امسال حضور داشت. کیت تا الان با سه‌ لوک متفاوت ظاهر شده که در بالا می‌بینید
اولین لوکِ کیت مربوط به فرش قرمز ونیز سرهمی مخمل به رنگ مشکی از برند پارلی که در قسمت بالاتنه تزئیناتی از گل داشت. قسمت بالاتنه مشکی و شلوار، فاق بلند و گشاد بود جالب است بدانید گل‌های روی لباس، از تور ارگانزا، چرم و کاغذ کرِپ به طور کاملا دست‌ساز درست شدند

دو تا اوت‌فیت دیگه از برند آرمانی بودند که شامل سرهمی دکلته با یقه V و بلوز و شلوار آبی‌خاکستری با مغزی دوزی مشکی بود

برای ما نظر خودتان را بزارید که کدام لوک کیت بلانشت را بیش‌تر دوست داشتید؟

  • مجری ایرانی – ایتالیایی در فرش قرمز ونیز

نیلوفر عادتی مجریِ ایرانی‌ ایتالیایی ۲۴ ساله، روی فرش قرمز ونیز آمد. نیلوفر با دو تا لوک مختلف روی فرش قرمز ظاهر شده که در لوک اول به این شکل ظاهر شد

نیلوفر عادتی، چهره تلویزیونی ایرانی ایتالیایی در فستیوال ونیز

دومین اوت‌فیت مربوط به چند شب قبل بود. نیلوفر پیراهنی سفید با سیلوئت پری‌دریایی از برند nicolas jebran world پوشید. تمرکز این اوت‌فیت روی یقه‌ی لباس است که با کمی اغراق در اطراف شانه حجیم شده بود.

نیلوفر عادتی

دومین اوت‌فیت پیراهنِ ماکسی با سیلوئت sheath (مستطیل) که از پارچه‌‌ی‌ شاین و براق دوخته شده بود، پوشید این پیراهن از برند chiara بود.
نیلوفر برای تکمیل کردن اوت‌فیتش، جواهراتی از leo pizzo انتخاب کرد. مدل موها با یقه‌ی لباس و جواهرات هماهنگی داشت

  • نگاهی به استایل مینا کاوانی در ونیز

مینا کاوانی (خسروانی)، بازیگر ایرانیِ مقیم فرانسه است که دیروز در جشنواره ونیز حضور داشت. این بازیگر برای ایفای نقش در فیلم “خرس نیست” روی فرش قرمز ونیز رفته است. اوت‌فیت مونوکروم مشکی مینا برای مراسم فرش‌ قرمز از برند دیور بود.

نگاهی به استایل مینا کاوانی در ونیزاکسسوری این اوت‌فیت شامل گوشواره و انگشتری که اِلِمان شیر روی اون بود می‌شد که به نظر می‌رسید همچین بی هدف هم انتخاب نشده باشند!
چرا که شیر یکی از نمادهای بارز در فرهنگ ایران می‌باشد و خیلی‌ها این نماد را مخصوص سرزمین پارس می‌دانند

مدل موی بسته‌ی مینا، مناسب یقه‌ی ایستاده‌ی لباس بود و حس و حال مدل موهای زنان فرانسوی و کره‌ای را القا می‌کرد.

  • فرشته حسینی با لباسی ست با همسرش بر روی ونیز

فرشته حسینی در هفتاد و‌ نهمین فرش قرمز ونیز همسرش نوید محمدزاده را در فرش قرمز همراهی کرد. باز هم فرشته حسینی هم در لباسی از زردوز ظاهر شده است. مانتو جلوباز ماکسی با سیلوئت mermaid انتخاب فرشته برای فرش قرمز بود. این فرم لباس، کشیدگی و زیبایی اندامش را بیش از پیش به نمایش گذاشته است.

فرشته حسینیکل آیتم‌ها هم دقیقا عین همسرش نوید محمدزاده مشکی انتخاب شدند و شاید این نوعی سِت پوشی به سبک خودشان باشد
در شرایطی که همه روی فرش قرمز سراغ پارچه‌های کار شده یا رنگ‌های روشن‌تر یا برش‌های خاص می‌روند، فرشته حسینی در ساده‌ترین حالت ممکن ظاهر شده، درسته که آیتم‌ها ریسک چندانی ندارند و از زرق و برق هم خبری نیست، اما لباسش اذیت کننده هم نیست
دکمه‌های جلوی مانتو هم باعث شده که این لباس به سمت کژوال گرایش بیشتری داشته باشد و از فرمال بودنش فاصله بگیرد

  • ونیز، میزبان جولیا سالمی، مدل ایرانی ایتالیایی

ایرانی‌ها کم کم دارند روی فرش قرمز ونیز قدم می‌گذارند؛ چند ماه پیش شاهد حضور جولیا سالمی مدل ۲۹ ساله‌ی ایرانی ایتالیایی در کن ۲۰۲۲ بودیم. حالا ونیز هم میزبان جولیا شد! استایل جولیا برای جشنواره ونیز در ابتدای ورودش پیراهن و شلوار سبز رنگی بود که با کیف و عینک نارنجی به تن کرده بود.
ونیز، میزبان جولیا سالمی، مدل ایرانی ایتالیایی
روی فرش قرمز هم با پیراهن یقه رومی از برند george shobeika که در کالکشن اخیر بهار/تابستانش به جزییات پر پرداخته بود، پوشید؛ مدل موی جولیا باز انتخاب شده بود و نداشتن گردنبند با توجه به جزییات یقه انتخاب درستی بود. برخلاف فستیوال کن که جولیا از رنگ مشکی استفاده کرده بود، در ونیز به استقبال رنگ‌های درخشان و ترندی رفت

ونیز، میزبان جولیا سالمی، مدل ایرانی ایتالیایی

  • دیلان دنیز و انتخاب‌هایی دراماتیک

دیلان چیچک دنیز، بازیگر ۲۷ ساله‌ی ترک برای اولین بار روی فرش قرمز ونیز قدم زد. استایل دیلان شامل پیراهن دکلته‌ی مشکی رنگی با جزییات کریستال در یقه از برند آرمانی بود، که با لوازم آرایشی آرمانی بیوتی هم میکاپ شده بود. (برند آرمانی اسپانسر این جشنواره است و امسال لباس بسیاری از سلبریتی‌ها رو بر عهده داشته) یک روز قبل از فرش قرمز هم در مهمانی برند آرمانی با لباس کوتاه قرمز رنگی حاضر شده بود.

دیلان دنیز و انتخاب‌هایی دراماتیک

دیلان، قبلا در سال ۲۰۱۹ در فرش قرمز کن حضور داشت که با پیراهن آبی رنگش حسابی مورد پسند مخاطبان قرار گرفته بود. کلا دیلان به آیتم‌های دراماتیک و لباس‌هایی که این سبک رو تداعی کنند علاقه‌مند است و معمولا پیراهن‌های یقه‌ دکلته رو برای فرش قرمزها انتخاب می‌کند.

  • مدل محجبه ایتالیایی در جشنواره ونیز

آیه محمد، اینفلوئنسر و مدل ایتالیایی با اصالت مصری دیروز بر روی فرش قرمز ونیز حسابی درخشید! این مدل مهمان برند کارتیر بوده و لباس و آرایش از برند ولنتینو است. طبق گفته خودش خیلی این لحظه برای او مهم و غرورآفرین بوده که به عنوان یک مسلمان حضور داشته است. آیه گفته که «مسلمانان ایتالیا کم نیستند اما جامعه اونا رو فراموش‌ کرده. من به ریشه‌ی مصری خودم افتخار می‌کنم!» همچنین اضافه کرد فشن برای من لباس و ظاهر نیست. فشن یک هویت، سیاست، و فعالیت است! حجاب یک محدودیت نیست و من خوشحالم که از راه فشن ما می‌توانیم آن کسی که هستیم را نشان بدهیم

مدل محجبه ایتالیایی در جشنواره ونیز

  • باربارا پالوین و دیلان اسپروز، زوج درخشان جشنواره فیلم ونیز 2022

باربارا پالوین و دیلان اسپروز در افتتاحیه فیلم “White Noise” در هفتاد و نهمین فستیوال فیلم ونیز بر روی فرش قرمز رفتند.

استایل سلبریتی‌ها در جشنواره فیلم ونیز

باربارا پالوین در فستیوال فیلم ونیز با استایل خاص خود حسابی درخشید، باربارا یک لباس مجلسی پولک مشکی آستین کوتاه بر تن کرده بود که دارای طرح آویز نقره‌ای و قرمز در مرکز آن بود.

استایل باربارا پالوین

استایل‌ سلبریتی‌ها در جشنواره فیلم ونیز 1401

فستیوال فیلم ونیز 2022

دیلان اسپروز هم با یک کت و شلوار مشکی شیک حسابی درخشید، و باربارا پالوین با لباس آرمانی پرایو خاص که با هدبند گل‌دار و کفش‌های پاشنه بلند نقره‌ای زیباتر شده بود، مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

  • جایزه ونیز در دستان محسن تنابنده

در آخرین روز جشنواره، محسن تنابنده با بازی در فیلم “جنگ جهانی سوم” جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد بخش افق‌ها رو از آن خودش کرد. تمام لباس‌های محسن تنابنده در ونیزِ امسال توسط خانه مد راد طراحی شده بود، از فوتوکال گرفته تا فرش قرمز.محسن تنابنده در فستیوال ونیزلباس فوتوکال، هارمونی رنگی مناسبی نداشت و برعکس لباس فرش قرمز از لحاظ استایلینگ مرتب‌تر بود. فقط نکاتی مثل مشخص بودن آستین پیراهن از زیر کت، اگر رعایت میشد، شاهد اوت‌فیت متناسب‌تری بودیم

  • لباس مجلسی ابریشمی آمبروزیو در فستیوال فیلم ونیز  2022

الساندرا آمبروزیو در هفتاد و نهمین دوره جشنواره فیلم ونیز در کشور ایتالیا با لباسی از برند ایتالیایی “Ermanno Scervino” در اولین نمایش فیلم نوآ باومباخ به نام “White Noise” شرکت کرد؛ لباس مجلسی ابریشمی آمبروزیو دارای بدنه‌ای متناسب با طرح‌های گل‌دار، شکاف‌های بلند تا ران و شنل همسان بود.

استایل الساندرا آمبروسیواستایل الساندرا آمبروسیو بر روی فرش قرمز و افتتاحیه فیلم “White Noise”

استایل الساندرو آمبروزیو

الساندرا آمبروزیو در روز چهارم با لباسی از برند آلبرتافرتی در اولین نمایش Riget Exodus در هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز شرکت کرد.

  • استایل عجیب تسا تامپسون در فستیوال فیلم ونیز

استایل تسا تامپسون استایل‌ سلبریتی‌ها در جشنواره فیلم ونیز 2022

تسا تامپسون در جشنواره فیلم ونیز 2022 با یک مجموعه مد خیره‌کننده از مجموعه بهار 2009 آرمانی پریو، وارد جشنواره فیلم ونیز شد. ظاهر آوانگارد او یک لباس حجاری شده با لوازم نقره‌ای درخشان و یک دامن مدادی تزئین شده با کریستال را نشان می داد.

استایل عجیب تسا تامپسون

استایل‌های عجیب این بازیگر در روز چهارم هم ادامه داشت و با لباسی سبز رنگ و اکسسوری سر متفاوت بر روی فرش قرمز باری دیگر حاضر شد.

همین‌طور ببینید: مدل حلقه عروسی سلبریتی ها و بازیگران هالیوود و ایرانی

  • پنه لوپه کروز در فستیوال ونیز

استایل خاص پنه لوپر کروز در روز سوم جشنواره ونیز

پنه لوپه کروز در فستیوال ونیز

پنه لوپه کروز با لباس وینتج دولچه گابانا در فوتوکال روز هفتم فستیوال ونیز

پنه لوپه کروز با لباس وینتج دولچه گابانا در فوتوکال روز هفتم فستیوال ونیز

پنه لوپه کروز با لباس و جواهراتی از کالکشن جدید برند شنل در فرش قرمز روز هفتم

پنه لوپه کروز با لباس و جواهراتی از کالکشن جدید برند شنل در فرش قرمز روز هفتم

از روسری و تیپای سبکِ سریال‌های دهه فجری سلبریتی‌ها که بگذریم، مدل موی فَرحی پنه لوپه را کجای دلمان بذاریم؟

همچنین بخوانید: کارت عروسی دیجیتال

  • استایل خاص تیموتی شالامی در ونیز

تیموتی بازیگر جوانی که طرفداران زیادی دارد در روز اول این فستیوال با استایلی عجیب بر روی فرش قرمز حاضر شد که تمام حضار رو سوپرایز کرد. در روز پنجم نیز تیموتی شالامی با کت و شلواری از الکساندر مک کوئین در حاشیه فستیوال ونیز حاضر شد.

استایل خاص تیموتی شلمی در ونیز

  • استایل سیدی سینک در هفتاد و نهمین فستیوال فیلم ونیز

استایل زیبای سیدی سینک هنگام ورود به شهر ونیز کشور ایتالیا که لباسی سفید به همراه بوت مشکی پوشیده است.

استایل سادی سینک در هفتاد و نهمین فستیوال فیلم ونیز

در ادامه نیز سیدی بر روی فرش قرمز به زیبایی تمام درخشید

استایل سلبریتی‌ها در فستیوال فیلم ونیز

استایل‌ سلبریتی‌ها در جشنواره فیلم ونیز 2022

  • حضور فلورنس پیو در فرش قرمز ونیز 2022

فلورنس پیو که زمزمه‌هایی مطرح شده بود که در فرش قرمز فیلم‌اش در جشنواره ونیز 2022 بدلیل اینکه مشغول فیلم‌برداری در دیگر فیلم‌اش بود؛ شرکت نمی‌کند، بالاخره با اجازه عوامل آن فیلم تنها برای حضور در فرش قرمز برای یک روز به ونیز آمد. فلورنس پیو با لباسی از ولنتینو تمام نگاه‌ها را به خود معطوف کرد.

فلورنس پیو با لباسی از ولنتینو

  • استایل جولیان مور در جشنواره فیلم ونیز 1401

جولین مور بازیگر آمریکایی به عنوان رییس هیات داوران هفتاد و نهمین دوره جشنواره فیلم ونیز فعالیت می‌کند

استایل جولیان مور

جولیان مور با لباس والنتینو بر روی فرش قرمز و افتتاحیه فیلم “White Noise” در 79 اُمین فستیوال بین‌المللی فیلم ونیز، ایتالیا درخشید.

  • استایل شیک آدام درایور

استایل شیک آدام درایور بر روی فرش قرمز و افتتاحیه فیلم “White Noise” جشنواره فیلم ونیز 2022، در بین استایل‌ سلبریتی‌ها آدام درایور با ست کت و شلوار و پاپیون و کفش مشکی و پیرهن سفید حسابی توجه عکاسان را به خود جلب کرد.

استایل سلبریتی‌ها در فستیوال فیلم ونیز

  • استایل شیک و خاص ماریا پدرازا

ماریا پدرازا در جشنواره فیلم ونیز 2022 در حالی وارد فرش قرمز شد که یک مانند سیدنی سوئینی با لباس مشکی از برند آرمانی خود حسابی توجه خبرنگاران را به سمت خود جلب کرده بود.

استایل شیک و خاص ماریا پدرازا

  • حضور جیمی لورنته همزمان با نامزد سابقش در جشنواره فیلم ونیز

جیمی لورنته و ماریا پدرازا که در بالا استایل او را بررسی کردیم، ستاره‌های دو سریال “La Casa de Papel” و “Elite” که نامزد سابق هم هستند در فرش قرمز فیلم “Bones and All” در جشنواره فیلم ونیز حضور داشتند

حضور جیمی لورنته همزمان با نامزد سابقش در جشنواره فیلم ونیز

  • ونسا کربی بازیگر بریتانیایی در ونیز

ونسا کربی بازیگر بریتانیایی با لباسی از کالکشن کوتور پاییز زمستان ۲۰۲۲ ولنتینو هم اکنون در ونیز

ونسا کربی بازیگر بریتانیایی در ونیز

ونسا کربی همچنین بر روی فرش قرمز نیز با استایل پولکی زیبای زیر حضور یافت.

ونسا کربی

  • استایل کامیلا مندس در هفتاد و نهمین فستیوال فیلم ونیز

کامیلا مندس با یک لباس پولک‌دار مشکی بسیار دراماتیک در اکران فیلم “Bones and All” در جشنواره فیلم ونیز ظاهر شد.

استایل کامیلا مندس در هفتاد و نهمین فستیوال فیلم ونیز

  • استایل تمام مشکی ایرینا شایک در ونیز

ایرینا شایک در روز پنجم با لباسی از برند پینکی و جواهراتی از برند pomellato شرکت کرد.

استایل تمام مشکی ایرینا شایک در ونیز

  • رگی ژان پیج در جشنواره فیلم ونیز 2022

استایل رگی ژان پیج بر روی فرش قرمز و افتتاحیه فیلم “White Noise” در هفتاد و نهمین فستیوال فیلم ونیز در کشور ایتالیا.

رگی ژان پیج در جشنواره فیلم ونیز 2022

  • استایل نیکولاس هولت در فستیوال فیلم ونیز 1401

نیکولاس هولت در جشنواره فیلم ونیز 1401 در کشور ایتالیا با ست کت و شلوار و پیرهن سفید و همچنین کفش مردانه مشکی حاضر شد.

استایل نیکولاس هولت

  • حضور بازیگر با روسری در جشنواره ونیز 2022

میا گاث با روسری در فتوکال فیلم “Pearl” در کنار کارگردان این فیلم، تی‌آی وست در ونیز

حضور بازیگر با روسری در جشنواره ونیز 2022

  • حضور وینسن کسل و همسرش

وینسن کسل ۵۵ ساله و همسرش تینا کوناکی ۲۵ ساله بر روی فرش قرمز فستیوال فیلم ونیز که بیشتر جای دخترش به نظر میاد تا همسرش!

حضور وینسن کسل و همسرش

  • لی‌لی رینهارت در حاشیه مراسم فیلم ونیز 2022

لیلی رینهارت در روز پنجم این فستیوال به ایونت برند miu miu در فستیوال فیلم ونیز پیوست

لی‌لی رینهارت در حاشیه مراسم فیلم ونیز 2022

  • کریس پاین در ونیز 2022

کریس پاین در ونیز 2022

  • جما چان در 79مین فستیوال فیلم ونیز

جما چان در لباس Louis Vuitton Resort در حال رسیدن در جشنواره هفتاد و نهمین فیلم ونیز دیده شد.

جما چان در 79مین فستیوال فیلم ونیز

  • حضور اولیویا وایلد در مراسم ونیز

اولیویا وایلد در لباس Chanel Fall 2022 Couture در حال ورود دیده شد.

حضور اولیویا وایلد در مراسم ونیز

  • کالین فارل در فرش قرمز فستیوال فیلم ونیز

کالین فارل در فرش قرمز فیلم “The Banshees of Insherin” در فستیوال فیلم ونیز

کالین فارل در فرش قرمز فستیوال فیلم ونیز

  • سارا سمپایو، جشنواره فیلم ونیز

سارا سمپایو، مدل مشهور، روی فرش قرمز روز هشتم فستیوال ونیز

سارا سمپایو، جشنواره فیلم ونیز

  • حضور برد پیت در ونیز

حضور برد پیت در ونیز

افتخاری دیگر از جواهری حسن‌زاده در جشواره فیلم ونیز 2022

در فستیوال بزرگی مثل ونیز که شاهد حضور برندهای جواهراتِ لوکسی چون کارتیه، بولگاری و… هستیم، یک برند ایرانی چون جواهری حسن‌زاده افتخارآفرینی می‌کند. این برند برای دومین سال متمادی در ۷۹‌مین جشنواره فیلم‌ ونیز، با حضور پررنگش باعث درخشش هرچه بیشتر ستاره‌های فرش قرمز این مراسم شد

افتخاری دیگر از جواهری حسن‌زاده در جشواره فیلم ونیز 2022
چهره‌هایی چون alina baikova, stella, chiara carcano و… سفیر جواهری حسن‌زاده در فرش قرمزِ ونیز امسال بودند و‌ همچنین مدل معروفی چون سارا سمپایو هم با جواهرات همین برند روی فرش آمد و از آن مهم‌تر، لیلا حاتمی، تنها داور ایرانی مراسم هم با جواهراتی از جواهری حسن‌زاده روی فرش قرمز ونیز قدم زد
جواهرات فرنوش حمیدیان، مدل ایرانی هم در ونیز امسال از همین برند تهیه شده بود

سوالات متداول
براتون سوال شده که چرا تو ونیز خیلی‌ها بوت می‌پوشند؟
در دنیای فشن بوت فقط مخصوص فصول سرد نیست. حتی در تابستان هم با پیراهن‌های کوتاه از این آیتم استفاده می‌شود. جنس همه‌ی بوت‌ها گرم نیست، خیلی از آن‌ها پارچه‌ای هستند، خیلی از آن هم با متریال مناسب فصول گرم تولید می‌شوند.

فستیوال ونیز یک جشنواره سینمائی ۱۰ روزه‌ است (مثل جشنواره فجر، فستیوال کن) که در شهر ونیزِ ایتالیا برگزار می‌شود و کشورهای مختلف می‌توانند در آن شرکت کنند. هر روز تعدادی از فیلم‌های راه یافته به جشنواره به نمایش در میاید و بعد داوری، بهترین‌ها برنده شیر طلایی فستیوال ونیز می‌شوند.

عوامل هر فیلم یکبار برای مراسم فوتوکال با لباس‌های اسپرت و راحت‌تر و مدل‌ مو و آرایش ساده در کنفرانس خبری فیلم خود حضور پیدا می‌کنند و بار دیگه با لباس های رسمی‌تر و جواهرات و آرایش‌های پرکارتر روی فرش قرمز فیلمشان می‌آیند. خیلی از افراد سفیر برندهای مختلف می‌شوند و لباس و جواهرات و لوازم آرایش آن برند را روی فرش قرمز استفاده می‌کنند و اینطوری توجهات مردم به آن برند جلب می‌شود. برای همین است که خیلی از مدل‌ها به نوبت جلوی دوربین‌ها حاضر می‌شوند.

یکسری برندها اسپانسر می‌شوند و لباس و جواهراتشان را به افراد می‌دهند تا روی فرش قرمز استفاده کنند. اینطوری به صورت نامحسوس برایشان تبلیغ می‌شود، چراکه میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا دنبال این هستند که ببینند این سلبریتی ها از چه برندهایی استفاده می‌کنند مثلا امسال تو تن خیلی از افراد لباس‌های برند آرمانی و میومیو رو می‌دیدیم یا خیلی از چهره‌ها از جواهرات حسن زاده استفاده کرده بودند.

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید./ تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

هتل اسپیناس میزبان مراسم عروسی دختر شمخانی
صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی

آخرین دیدگاه‌ها

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

ميرزايي
باغ تالار عمارت ریورساید

مراسم ما هم ٣١ فروردين ١٤٠٣. بي نظير و عالي. ممنون از شما. ❤️❤️❤️🙏🙏🙏

نظرات کاربران

  • محمد

    باربارا پالوین چه کرده، همرو دیوونه کرده چقدر این بانو خوبه چه استایلی چه فیسی تو کل استایل‌ سلبریتی‌ها در جشنواره فیلم ونیز 2022 این بانو بهترین بود

    پاسخ
  • هدیه

    محسن تنابنده یه کم دیگه بلند می‌کرد موهاتو استایل نقی معمولی میشد😂

    پاسخ
  • فائزه

    مهسا حجازی در ونیز چقدر استایلش خفنههههه🔥🫀

    پاسخ
    • بدون نام

      فیروزه شونو ندیدی !!😂😂

      پاسخ
  • کامبیز

    فکر کنم اولین بار بازیگران ایرانی در جشنواره ونیز هیچکدوم استایل بدی ندارن واقعا یکی از یکی بهتره

    پاسخ
  • پارسا

    هیچ استایلی به اندازه استایل طناز طباطبایی در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۲ جذاب نبود

    پاسخ
  • عسل

    بازیگران ایرانی در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۲ درخشیدن چقدر خوبه در سطح بین المللی افتخار آفرینی میکنن برای کشورمون

    پاسخ
  • بدون نام

    لایک طلایی به استایل طناز طباطبایی ❤👌

    پاسخ
  • محمدرضا

    خانم لیلا حاتمی هر روزی که میگذره بیشتر باعث افتخار کشورش میشه، واقعا باریکلا

    پاسخ
  • فاطمه

    به نظرم استایل کامیلا مندس از همشون جذاب تر بود

    پاسخ
  • ن

    هیلاری این شیطان ابی پوش اینجا چکار می کنه؟ فیلم مربوطه به بچه ها تو این فستیوال بوده؟

    پاسخ
  • هلیا

    باربرا پالوین و سیدنی سوئینی🤌🏼🤌🏼🔥

    پاسخ
  • جلال

    ولی جدی جدی لیلا حاتمی از همشون شیک تر بود دمش گرم♥️

    پاسخ
  • بدون نام

    باز خداروشکر لیلا حاتمی با یه انتخاب ساده و متناسب ، مثل ترانه علیدوستی سلیقه ایرانیا رو زیر سوال نبرده .

    پاسخ