جشنواره رمضان

9 نکته کاربردی برای حفظ استایل مو در یک عروسی تابستانی

عرق بزرگترین و بدترین دشمن برای مدل موهای شما است. اگر تصمیم دارید عروسی تابستانی خود را در فضای باز و در یک باغ عروسی برگزار کنید، راه هایی وجود دارد که به شما کمک می کند مدل موهای خود را حتی اگر دمای هوا زیادتر نیز شود تا آخر مجلس زیبا و شیک نگه دارید.

نکات مدل مو عروسی تابستانی

در این مقاله نکات آماده سازی کامل مو و نگه داری از مدل مو را برای یک عروسی تابستانی که به شما کمک می کند ظاهر موهای خود را تا آخر مجلس عالی نگه دارید، گردآوردی کرده ایم.

در رابطه با این موضوع بخوانید:4 قانونی که باید قبل از عروسی در مورد موهایتان رعایت کنید

با موهای تمیز شروع کنید

موهایی که دو یا سه روز از شستن آنها گذشته باشد به هیچ عنوان به خوبی موهایی که تازه شسته شده باشند نیست. اگر موها روز قبل یا دو روز قبل تر از روز مراسم شسته شده باشند سنگین تر، تیره تر، چرب تر و حتی بد بو هستند و مطمئناً شما نمی خواهید که در روز عروسی تان چنین موهایی داشته باشید. حتی موهای چرب می تواند باعث سرازیر شدن موها و باز شدن فرها و پیچ و خم های شینیون موهای شما شود. بنابراین کار خود را با موهای تمیز و تازه شروع کنید سپس از محصولات مو برای درست کردن و شینیون موها استفاده کنید.

تشخیص بافت مو توسط آرایشگر

موهای هر شخص مخصوصاً در روز دوم ظاهر و احساس متفاوتی دارد. بسیار مهم است که به آرایشگر خود اجازه دهید بافت موهای شما را بررسی کرده و بهترین تصمیم را برای مدل موهای شما بگیرد. این امر برای ماندگار شدن و استحکام استایل مدل موهای شما در تمام طول عروسی و در تمام عکس ها و فیلم ها ضروری است.

 

موهای خود را به صورت مناسبی آماده کنید

اسپری های مو بهترین راه برای آماده کردن ریشه و استحکام بخشیدن به موها برای یک مراسم عروسی در تابستان است. همچنین می توان از اسپری های محافظ گرما و ضد رطوبت استفاده کرد که می توانند کمک بسیار زیادی به حفظ استایل و ظاهر مو در رطوبت و گرمای تابستان کنند. اگر موهای شما به خوبی حالت نمی گیرد این موضوع را با آرایشگر خود در میان بگذارید تا او فکری برای آن کند.

از موس استفاده کنید.

ممکن است گمان کنید استفاده از موس دیگر قدیمی شده و در حال حاضر دیگر کسی از آن استفاده نمی کند. اما اگر از موس به درستی استفاده کنید می تواند بسیار مفید باشد. موس یا فوم یکی از محصولات شکل دهنده مو به شمار می آید که به شکل کف کرم مانند از بطری خارج می شود. مواد تشکیل دهنده این ماده، شبیه ژل موست با این تفاوت که در قوطی های تحت فشار عرضه می شود و در ترکیب آن علاوه بر مواد فعال مقدار اندکی ماده پیشران وجود دارد که وظیفه خارج کردن ماده و ایجاد کف را دارد. این کف به وسیله شانه روی مو پخش می شود.

موس لایه نازک تری نسبت به ژل بر روی مو برجای می گذارد. در عوض قدرت نگه داری کمتر و توانایی کمتری در شکل دادن به مو دارد و فرد در موقع استفاده از موس نسبت به ژل احساس مطبوع تری دارد.موس ها در واقع برای قوام و ضخامت دادن به مو در نظر گرفته شده اند و بیشتر به همراه سشوار استفاده می شوند.

بسیار از آرایشگران با تجربه در حین خشک کردن موها با سشوار از موس در پایه مو استفاده می کنند تا بافت مناسب مو را ایجاد کرده و به نگهداری از موها کمک کنند. از موس هایی استفاده کنید که هیچ پس ماندی ایجاد نمی کنند و حجم مناسبی به موها می دهند.

نکات مدل مو عروسی تابستانی

از شامپو خشک استفاده کنید

شامپوی خشک در واقع پودر و یا اسپری ای است که به سرعت خشک می شود و راهی برای تمیز کردن موها بدون وجود آب ، فراهم می کند. برخی از شامپوهای خشک به صورت معمولی و بعضی دیگر دارای سایه های مختلف هستند بنابراین این امکان را می دهد که شامپوی هماهنگ با رنگ موی خود تهیه کنید. شامپوی خشک چربی اضافه و دیگر روغن ها را از ریشه مو جذب می کند و به موهایتان ظاهر و بویی شاداب و تمیز می دهد.

البته شامپو خشک کاری بیش از تازه سازی موها و تمیز جلوه دادن آنها انجام می دهد. شامپو خشک می تواند به استحکام موی تمیز نیز کمک زیادی کند. قبل از آنکه شامپو را به موهایتان بزنید باید موهایتان را دسته بندی کنید، و بعد از زدن شامپو به موهایتان به کمک برس و انگشتانتان باید شامپو را به همه جای موهایتان برسانید. دسته بندی کردن موهایتان باعث می شود که پودر و یا اسپری به صورت مساوی به تمام موهایتان برسد.

با موهای خود کار کنید

هنگام انتخاب استایل مناسب بافت طبیعی موهای خود را در نظر بگیرید. اگر بخواهید موهای خود را به استایلی در آورید که برای آن ساخته نشده است مطمئناً با مشکل روبرو خواهید شد و نتیجه دلخواه خود را نخواهید گرفت.

پیچ و شکن های مو را محکم کنید

اگر در مناطقی زندگی می کنید که علاوه بر درجه حرارت میزان رطوبت محیط نیز بالا است، رمز اینکه فرها و پیچ و شکن موهای شما در تمام طول عروسی ثابت باقی بماند این است که آنها را محکم کرده و به جای اینکه آنها را رو به بیرون سشوار بکشید اجازه دهید خودشان را رها کنند.

نکات مدل مو عروسی تابستانی

یک مدل موی Updo را انتخاب کنید

مدل Updo به مدل موی بلندی گفته می شود که از پشت سر و بالاتر از گردن پیچیده و بافته می شود. با استفاده از این مدل و دور نگه داشتن موها از صورت و گردن، ظاهر بامزه تر و جذاب تری به صورت خود داده و باعث می شوید موهای شما مدت زمان طولانی مدل خود را حفظ کنند. اگر شما زیاد عرق می کنید آب حاصل از آن می تواند مدل موهای شما را به هم بریزد اما در مدل موی Updo موهای شما دور از صورت و گردن تان هستند و رطوبت به آنها نمی رسد. همچنین این مدل مو در برابر باد نیز مقاوم تر است. حتی اگر موهای شما اندکی به دور صورت و گردن تان بریزد باز هم ظاهر رمانتیک و جذابی خواهید داشت.

مدل موی یک طرفه

اگر واقعاً می خواهید در روز عروسی تابستانی تان موهای شما باز باشد، مدل موی یک طرفه را انتخاب کنید که همه موها در یک طرف صورت قرار می گیرند. در این صورت مجبور نیستید حجم زیادی از موها را در پشت گردن خود تحمل کنید. این مدل مو زیبایی موهای باز را دارد اما در عین حال کنترل و نگهداری بیشتری روی موهای خود دارید که باعث طولانی تر شدن ماندگاری استایل موهای شما می شود.

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

سریع ترین روش از بین بردن جای جوش
انواع سبک و مدل میکاپ عروس
مدل جدید میکاپ و شینیون عقد و بله برون
برند لوازم آرایشی عروسی مگان مارکل

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
قیمت تالار عروسی در تهران ۱۴۰۳

سلام برای ۱۰۰ نفر چی قد میشه

بدون نام
10 آهنگ تانگو خارجی

خوبه دوست داشتم

بدون نام
دانلود آهنگ شاد عروسی قدیمی

عالیه . درود بر شما

نیلا شایان
لباس عروس میلیاردی آناشید حسینی

ایشون اصن ی لباس ساده بلد نیست بدوزه یه مزدا 3 داغون داره دختره حتی یه سوزن دوزی ساده بلد نیست همش دروغ فیک صورتش بدون ارایش ایقد داغون چشاش مشکی اصلا خال نداره کلا نمونه بارز یک فیکککک کامل

Zahra. H
باغ تالار روژین

سلام وقت بخیر هزینه جشن عروسی با گل آرایی حدود ۳۰۰نفر مهمان چقدر میشه ؟ برای سال۱۴۰۳ پاییز و زمستون

Zahra. H
باغ تالار عمارت کبیر شهریار

سلام وقت بخیر هزینه جشن عروسی ۳۰۰نفره با گل آرایی اندک میخواستم بدونم برای سال ۱۴۰۳

Zahra .H
باغ تالار کاخ ورسای

سلام وقت بخیر برای زمستون یا پاییز ۱۴۰۳حدود ۳۰۰ میهمان هزینش و لطف میکنید با گل آرایی اندک

سعید شایسته
صفر تا صد اجاره ماشین عروس | شرایط و مدارک لازم + لیست قیمت

عالی ممنون از اطلاعات مفیدتون

زرین فر
تالار پذیرایی میثاق ارتش

مراسم عروسی ماتالارمیثاق 1بود،پرسنل عالی بود کیفیت غذاهاعالی خدمات دهی بسیار عالی چای و نسکافه نامحدود پذیرایی میشد شارژ میوه و شیرینی عالی بود از مدیریت تالارجناب کامرانی صمیمانه سپاسگزاریم.باتشکر