جشنواره رمضان

نکاتی درباره ی تور عروس مانتیلا

خانوم ها همیشه لباس عروس، نوع آرایش عروس و موارد در مراسم عروسی را بر اساس مد انتخاب می کنند و تور عروس نیز از این قاعده مستثنی نیست. تور عروس مانتیلا با پیشینه ای تاریخی، ریشه در سنت و فرهنگ اسپانیا، ایتالیا و سایر کشورهای لاتین تبار دارد، اما همچنان پرطرفدار و به روز هستند.

سال هاست عروس خانم های زیادی تور عروس مانتیلا را به عنوان تکمیل کننده ی استایل و لباس عروس خود انتخاب می کنند. ظرافت و شکوه تورهای عروس مانتیلا از دیرباز تا کنون محبوبیت خود را از دست نداده و همچنان یکی از مجلل ترین و چشمگیر ترین مدل های تور عروس محسوب می شود.

تور عروس مانتیلا

  • تور عروس مانتیلا چیست؟

تور عروس مانتیلا توراسپانیایی بیضی شکلی است که حاشیه ی تزیین شده دارد و روی سر عروس قرار می گیرد. قد تور عروس مانتیلا معمولا بلند و تا زمین است و می توان آن را با بسیاری از مدل های لباس عروس ست کرد. به تورهای بلند که تا روی زمین کشیده می شود اصطلاحا تور سلطنتی و یا تور کتدرال می گویند. اما تور عروس مانتیلا در طول و اندازه های مختلف نیز دوخته می شود. تمام حاشیه ی تور عروس مانتیلا را با پارچه ی دانتل تزیین می کنند. همچنین ببینید :

با این وجود که تورهای عروس معمولا با مروارید، شکوفه، دانتل و یا کریستال تزیین می شوند، تزیینات حاشیه، از ظریف و باریک گرفته تا شلوغ و پهن، مختص تورهای عروس مانتیلا است. به طور سنتی تور عروس مانتیلا روی سر عروس قرار می گیرد و به این شکل حاشیه ی تور، چهره ی عروس را مثل قابی زیبا در خود جای می دهد و روی شانه ها می افتد. همچنین ببینید : لباس عروس خارجی

اگر هنوز هم در انتخاب تور عروس مانتیلا برای جشن عروسی خود تردید دارید، این مطلب را تا انتها بخوانید و همه ی نکات را درباره ی این مدل تور عروس بدانید.

نکاتی درباره ی تور عروس مانتیلا

مدل تور عروس جدید

قیمت تور عروس مانتیلا

مثل لباس عروس، تور عروس مانتیلا نیز با قیمت های مختلفی در بازار وجود دارند و یا دوخته می شوند. قیمت تور عروس به مواردی همچون جنس پارچه ، نوع تزیینات حاشیه و قد تور بستگی دارد.

قد تور عروس مانتیلا

همانطور که پیش تر هم گفتیم، قد تور عروس مانتیلا معمولا تا زمین است ( تور عروس کتدرال و یا تورعروس سلطنتی)، اما در طول و اندازه های مختلف نیز دوخته می شود. همچنین ببینید : عروسی بازیگران

تور عروس مانتیلا بیشتر مناسب چه افرادی است؟

با این وجود که تور عروس مانتیلا اصالتی اسپانیایی و ایتالیایی دارد، با انواع لباس های عروس و در فرهنگ های مختلف ست می شود. این تور را می توانید با انواع لباس عروس، مثل لباس عروس پرنسسی و یا لباس عروس مدل ماهی روی سر خود بیاندازید.

مدل های تور عروس مانتیلا

بهترین پارچه برای تور عروس مانتیلا

پارچه ی دانتل بهترین گزینه برای تزیین حاشیه ی تور عروس مانتیلا است. البته هنگام انتخاب مدل تور عروس مانتیلا حتما باید به پارچه ی لباس عروس خود توجه کنید. طرح تزیینات و پارچه ی تور عروس مانتیلا باید با تزیینات و پارچه ی لباس عروس هماهنگی داشته باشد. همچنین برای زیبایی و درخشندگی بیشتر، برخی پارچه ی دانتل حاشیه ی تور را با مروارید ، کریستال و یا سنگ های درخشان تزیین می کنند. می توانید از این تزیینات جانبی برای پارچه ی لباس عروس خود نیزاستفاده نمایید.

مدل موی عروس با تور عروس مانتیلا

بی شک تور عروس مانتیلا با شنیون های پایین سرو یا شینیون با موهای باز، ترکیبی بی نقص تشکیل می دهند. اما برای شینیون های بالا، بهتر است تور عروس مانتیلا را زیر شینیون نصب کنید.

مدل تور عروس مانتیلا

نکاتی که باید قبل از انتخاب تور عروس مانتیلا به آن توجه کنید

تور عروس مانتیلا را روی سر عروس نصب می کنند، به طوری که دور صورت و شانه ها باشد. البته تور عروس مانتیلا با هر مدل مویی همخوانی دارد، غیر از شنیون عروس بالای سر. برای آنکه تور سر مانتیلا در روز عروسی بهترین جلوه را روی سر شما داشته باشد، باید به این نکات توجه کنید.

قبل از انتخاب تور عروس مانتیلا درباره ی مدل موی خود تصمیم بگیرید. از آنجایی که با شنیون بالا نمی توانید تور مانتیلا را روی سر بیاندازید، بهتر است از قبل با آرایشگر خود مشورت کنید و آنها را از مدل تور عروسی که انتخاب می کنید مطلع نمایید. قطعا آرایشگر عروسی برای شینیون عروس هماهنگ با تور مانتیلا پیشنهادهای خوبی دارد.

تور عروس مانتیلا را به خوبی روی سر نصب کنید. تور عروس مانتیلا به طور سنتی روی سر نصب می شود. پس باید به اندازه ی کافی محکم باشد تا در طول مراسم عروسی از روی سر شما سر نخورد.

می توانید تور عروس مانتیلا را زیر موها و یا شینیون نصب کنید. این مدل نصب تور عروس مدرن و به روز تر است.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

لباس عروس دخترانه
اجاره لباس عروس در تهران
بهترین مزون لباس عروس شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل