جشنواره رمضان

15 مدل کت شلوار داماد شیک برای فصول گرم سال

وقتی صحبت از جشن عروسی و مهمانی در تالار عروسی می شود ، آقایان اغلب تمایل به سادگی و راحتی دارند. لباس آقایان یا همان کت شلوار داماد مانند خانم ها گزینه های زیادی برای انتخاب ندارند ( لباس مجلسی ، لباس مخصوص عقد و عروسی و حنا بندان و … ، لباس دو تکه ، … انتخاب هایی بی پایانند ).

مگر اینکه تنوع دادن به نوع کت شلوار داماد و رنگ کروات یا دکمه سرآستین یا پاپیون و … باشد و یا به خاطر گرما ترجیح میدهند که پیراهن و شلوار ساده را انتخاب کنند . فقط به این دلیل که تناسب اندام استاندارد نیست به این معنی نیست که گزینه های منحصر به فرد و شیکی وجود ندارد.

برگزاری جشن عروسی در فصول گرم مانند تابستان می توانند ملال آور باشند – هوای گرم ، گل های تازه ، روح جوانه زده در هوا ، اما برای داماد که مجبور است کت شلوار داماد را به تن کند ، سبک های خاصی از لباس های خنک و مطبوع کمی بهتر است.

در طول ماه های گرم ، لباس های با رنگ روشن تر (مانند بژ ، کرم و خاکستری روشن) با پارچه های نازک تر مانند کتان و پشم سبک ایتالیایی برای آقایان بسیار عالی است. این تن پوش های سبک تر یک کت و شلوار به طور بالقوه خنک را تولید می کنند که در هنگام گرما یک عامل بسیار راحت تر است. به علاوه ، انتخاب رنگ روشن در تابستان به خودی خود باعث عدم جذب نور خورشید شده و مناسب تر از انتخاب سیاه و خاکستری تیره هستند.
برای انتخاب کروات در این فصل هم بهتر است از کروات باریک و با رنگ های روشن و ملایم استقفاده کنید.

:ت و شلوار داماد شیک

انتخاب کت شلوار برای داماد های خجالتی استفاده از رنگ های شاد کمی دشوار به نظر میرسد. انتخاب مناسب برای این افراد میتواند رنگ های طیف طوسی باشد. چراکه حس جدی بودن و استحکام را القا کرده و باعث ایجاد حس اعتماد به نفس برای داماد می شود. سپس داماد هایی هستند که کمی شوخ طبع ترند . رنگ های کرم یا حتی جسورانه تر مانند قرمز بافت دار میتواند حس شوخ طبعی شما را انتقال دهد.

توجه به حس درونی بسیار تاثیر گذار است. بهتر است به جای ست کردن های بی خودی رنگ شمع ها با رنگ کروات ، درون و بیرون خود را با هم ست کنید! به این صورت کاملا یک دست و روراست به نظر می رسید.

برای یک نسخه پر رنگ تر ، به دنبال یک کت و شلوار داماد

طرح دار با وجود بافت در پارچه باشید – این یک لباس ساده تر و راحت تر برای مهمانی جشن عروسی است.

مساله این است! این که آیا شما در جستجوی کت و شلوار کلاسیک هستید که بتوانید سالها در هر عروسی که دعوت می شوید بپوشید یا بخواهید سبکی جسورانه تر به مجموعه خود اضافه کنید ، در ادامه ، 15 مدل لباس مردانه شیک برای پوشیدن در عروسی های بهار و تابستان را مشاهده می کنید.

مدل ها و برندهای معروف کت شلوار داماد در سال 2020

  • کت و شلوار شیک داماد بافت دار کت شلوار داماد Zara

کت شلوار قهوه ای

 

یکی از برندهای معروف و سرشناس کت و شلوار داماد ، برند زارا است. کت و شلواری زیبا به رنگ قهوه ای شکلاتی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

  • کت شلوار رسمی داماد تابستانی ماسیمو دوتی

کت شلوار سرمه ای

این کت و شلوار با رنگ سرمه ای مایل به آبی نفتی بسیار سبک و راحت بوده . برند ماسیمو دوتی از برند های ایتالیایی معروف لباس مردانه است.

  • کت و شلوار داماد کتانی تابستانی سبک

کت شلوار داماد طوسی

پارچه این مدل از کت شلوار دامادی از نوع پارچه کتان بوده و احساس راحتی و انعطاف بیشتری را ارائه می دهد. برای فصل تابستان این نوع پارچه ها مناسب ترند.

  • کت و شلوار شیک داماد نخی برند boss hogo 

کت شلوار باس هوگو

کت و شلواری شیک و رسمی از برند باس هوگو می تواند انتخاب مناسبی برای ست کردن با تم تالار پذیرایی یا سفره عقد باشد. رنگ زرشکی این کت و شلوار بسیار خاص و محشر است. همچنین ببینید : ورود عروس داماد به تالار عروسی

  • کت و شلوار دامادی پشمی برند bonobos مدل جتستر

کت شلوار داماد

کت شلوار پارچه پشمی یک لایه بر خلاف نامش کاملا خنک و سبک است . تکنولوژی به روز پارچه بافی بونوبوس می تواند خالق این نوع کت شلوار شیک و راحت باشد.این نوع بافت پاچه باعث می شود وزن لباس را احساس نکنید.

  • کت و شلوار لوکس داماد ترکیب کتان و نخ  Canali Milano

کت شلوار دامادی

کت شلوار های ایتالیایی معمولا پارچه هایی لخت و شیک دارند. این مدل یک مدل کاملا رسمی و مدرن است. این کت و شلوار با کرواتی کلاسیک انتخاب بسیار مناسبی را به ارمغان می آورد.

  • کت و شلوار کلاسیک نخی تابستانی آبی روشن

کت شلوار آبی پارچه ای

شاید نیازی نباشد که حتما به دنبال برند های خاص و خارجی بگردیم! این یک کت و شلوار دامادی پارچه ای با رنگ آبای آسمانی روشن است که برای دامادهای با پوست تیره یک تناقض و زیبایی خاصی را پدید می آورد.

  • کت و شلوار اداری نخی کارلو بنوچی

کت شلوار سرمه ای تیره

کت سه دکمه شاید کمی قدیمی به نظر برسد اما برای بعضی از استایل ها هنوز مناسب است. این کت شلوار برند کارلو بنوچی بر خلاف ظاهر قیمت بالایی نیز دارد.

  • کت و شلوار زیبای دامادی کنت کول اندامی مدل دو دکمه

کت شلوار دامادی

مناسب دامادهایی با اندام فیتنس و ورزشکار که می خواهند در کنار خوش تیپ بودن راحت هم باشند. این لباس سبک و خنک مناسب برای فصول گرم سال سال خواهد بود.

  • کت و شلوار مدل سه دکمه نخ و کتان مدل برند bonobos

کت شلوار داماد

مدل های کلاسیک همیشه طرفداران خاص خود را دارند. این کت شلوار داماد از برند بونوبوس یک کت و شلوار کلاسیک محسوب می شود . این مدل مناسب افراد لاغر اندام است.

  • کت و شلوار پنبه ای داماد برند miler flin  مدل کلاسیک چهارخونه

کت شلوار داماد

توجه داشته باشید که کت و شلوار های طرح دار کمتر توسط افراد دارای اضافه وزن و چاق پوشیده می شوند. به طور کلی لباس چهارخونه یا راه راه با خط های افقی باعث می شود که اندام بدن به صورت افقی کشیده تر و بزرگ تر به نظر برسد.

  • کت و شلوار دامادی نخی و پنبه ای برند آلمانی مایر

کت شلوار داماد

کت شلواری بسیار سبک و راحت برند آلمانی مایر . با کت دو دکمه که رنگ های روشن آن مناسب فضای تالار عروسی و رنگ های تیره تر مناسب باغ و باغ تالار و فضای باز هستند.

  • کت و شلوار شیک داماد پشمی برند ted biker

کت شلوار داماد

جنس پارچه کت شلوار بسیار مهم است . پارچه های پشمی انواع مختلفی دارند . این نوع کت و شلوار مناسب عروسی های فصل بهار و جشن هایی است که در داخل باغ و یا باغ تالار می گیرید.

  • کت و شلوار  برند truemiker مدل کلاسیک آلمانی

کت و شلوار ذغالی

این کت و شلوار کلاسیک هم از آن دسته ای است که خواهان و طرفدار مخصوص به خود را دارد. همچنین ببینید : آموزش رقص

  • کت و شلوار پشمی polo مدل رالف رولن تابستانی

کت شلوار

مارک پولو برای آشنایان به صنعت پوشاک بسیار نام آشنا ست و این برند قدیمی همواره لباس های مدرن و روز دنیا را تولید کرده است. این کت و شلوار تابستانی بسیار خنک و راحت بوده و استفاده از الیاف نانو این خاصیت را بیشتر نمایان کرده است.

سوالات متداول
کت و شلوار مناسب استایل من کدام است؟
انتخاب کت و شلوار بحثی کاملا سلیقه ایست . اما به طور کلی اگر فردی لاغر اندام هستید کت و شلوار رنگ روشن و براق و اگر چاق هستید رنگ تیره و مات مناسب شماست.

سوالات مربوط به پوشاک همگی به سلیقه افراد مربوط می شوند، اما معمولا کروات رسمی تر است.

عوامل زیادی می تواند در انتخاب رنگ کت شلوار تاثیر گذار باشد. رنگ پوست، تم محل برگزاری و ...

مراکز مهمی در تهران وجود دارد که می توانید کت و شلوار دامادی خود را از آنها تهیه کنید. میدان فردوسی و جمهوری برخی از این مکان ها در تهران هستند .

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مدل‌های 2021 موی داماد
راهنمای انتخاب لباس دامادی
کت سفید کلاسیک

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
قیمت تالار عروسی در تهران ۱۴۰۳

سلام برای ۱۰۰ نفر چی قد میشه

بدون نام
10 آهنگ تانگو خارجی

خوبه دوست داشتم

بدون نام
دانلود آهنگ شاد عروسی قدیمی

عالیه . درود بر شما

نیلا شایان
لباس عروس میلیاردی آناشید حسینی

ایشون اصن ی لباس ساده بلد نیست بدوزه یه مزدا 3 داغون داره دختره حتی یه سوزن دوزی ساده بلد نیست همش دروغ فیک صورتش بدون ارایش ایقد داغون چشاش مشکی اصلا خال نداره کلا نمونه بارز یک فیکککک کامل

Zahra. H
باغ تالار روژین

سلام وقت بخیر هزینه جشن عروسی با گل آرایی حدود ۳۰۰نفر مهمان چقدر میشه ؟ برای سال۱۴۰۳ پاییز و زمستون

Zahra. H
باغ تالار عمارت کبیر شهریار

سلام وقت بخیر هزینه جشن عروسی ۳۰۰نفره با گل آرایی اندک میخواستم بدونم برای سال ۱۴۰۳

Zahra .H
باغ تالار کاخ ورسای

سلام وقت بخیر برای زمستون یا پاییز ۱۴۰۳حدود ۳۰۰ میهمان هزینش و لطف میکنید با گل آرایی اندک

سعید شایسته
صفر تا صد اجاره ماشین عروس | شرایط و مدارک لازم + لیست قیمت

عالی ممنون از اطلاعات مفیدتون

زرین فر
تالار پذیرایی میثاق ارتش

مراسم عروسی ماتالارمیثاق 1بود،پرسنل عالی بود کیفیت غذاهاعالی خدمات دهی بسیار عالی چای و نسکافه نامحدود پذیرایی میشد شارژ میوه و شیرینی عالی بود از مدیریت تالارجناب کامرانی صمیمانه سپاسگزاریم.باتشکر