12 مدل کت و شلوار سفید برای داماد

بسیاری از آقایانی که در آستانه ی جشن عروسی خود قرار دارند حداقل یکبار به پوشیدن کت و شلوار دامادی به رنگ سفید فکر می کنند. اما همیشه تعداد کمی از آنها رنگ سفید را برای کت و شلوار خود انتخاب می نمایند و اکثرا به سراغ رنگ مشکی یا رنگ های تیره تر می روند. با این حال که بیشتر توجه ها در مراسم عروسی به لباس عروس جلب می شود، یافتن کت و شلوار مناسب برای داماد نیز یکی از بخش های مهم هر مراسمی به شمار می رود. با انتخاب کت و شلوار سفید برای داماد بخشی از رویای شما برای برگزاری یک جشن عروسی منحصر به فرد محقق خواهد شد.

کت و شلوار سفید برای داماد

البته نکته ی مهمتری که باید قبل از رنگ به آن فکر کنید این است که کت و شلوار کاملا قالب تن شما باشد. کت و شلواری که برای شما بزرگ است جلوه و زیبایی مورد نظر را نخواهد داشت، حتی اگر گران ترین کت و شلوار دامادی موجود در بازار را برای خود بخرید. اکسسوری های مختلفی که با کت و شلوار دامادی همراه می شوند، مانند جلیقه، کمربند و مدل جیب ها از جمله مواری است که به زیبایی کت و شلوار دامادی می افزایند.

به طور کلی بهتر است وقت انتخاب کت و شلوار سفید برای داماد مواردی را که در ادامه ذکر می کنیم مد نظر قرار دهید:

  • بهتر است درباره ی سایز کت و شلوار مناسب برای اندام خود از قبل با یک خیاط مشورت کنید و از او بخواهید اندازه دقیق کت و شلوار را مشخص کند.
  • زمان انتخاب کت و شلوار، سلیقه شخصی خود را مقدم بر نظر سایرین بدانید. باید در شب عروسی کت و شلواری را به تن کنید که بخشی از استایل و شخصیت شما را به نمایش می گذارد.
  • توجه کافی به قیمت ها داشته باشید و کت و شلواری را خریداری کنید که با بودجه ی شما همخوانی دارد.
  • در صورت نیاز می توانید به اجاره ی کت و شلوار نیز فکر کنید. اما معمولا قیمت اجاره ی کت و شلوار دامادی و خرید آن چندان تفاوتی با یکدیگر ندارند.

مدل های کت و شلوار سفید برای داماد

کت و شلوار سفید دامادی

مهم نیست شما به دنبال کت و شلوار دامادی دوخته شده با پارچه لنین می گردید که در جشن عروسی خودمانی و تابستانه ی خود بپوشید، و یا قصد خرید کت و شلواری گران قیمت برای مجلس عروسی رسمی دارید. در این مطلب سعی کرده ایم تا بهترین مدل های کت و شلوار دامادی به رنگ سفید را برای شما جمع آوری کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

کت و شلوار عاجی برای داماد

کت و شلوار سفید دامادی

پارچه ی این کت و شلوار ترکیبی از ابریشم و ترمه به رنگ عاجی است. این مدل استایل شیک شما را در مجلس عروسی تکمیل می کند. کت و شلوار دامادی به رنگ سفید را می توانید با پاپیون و یا کراوات مشکی، برای مراسم های رسمی تر، ست کنید.

کت و شلوار سفید براق برای داماد

کت و شلوار سفید برای داماد

اگر مراسم عروسی شما در یک باغ تالار برگزار می شود، این کت و شلوار نسبتا براق انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. کت و شلوار دامادی به رنگ سفید با ظاهری شیک و ساده برای طرفداران سبک مینیمال.

کت سفید کلاسیک برای داماد

کت سفید برای داماد
قرار نیست کت و شلوار شما یکدست سفید باشد. کت سفید برای داماد که یقه و جیب های آن به رنگ مشکی دوخته شده، مدلی کلاسیک دارد و با شلوار مشکی ست می شود.

کت سفید با یقه ی مشکی برای داماد

کت و شلوار دامادی
اگر به دنبال انتخابی ساده و در عین حال با قیمت مناسب هستید، از این مدل کت سفید برای داماد غافل نشوید. ترکیب رنگ سفید و مشکی برای کت داماد بسیار شیک بوده و این دو رنگ به زیبایی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

کت و شلوار یکدست سفید برای داماد

کت و شلوار سفید
کت و شلوار سفید خصوصا برای مجالس عروسی که در باغ تالار برگزار می شوند انتخاب خوبی است. اگر طرفدار کت و شلوار سفید برای جشن عروسی خود هستید و در عین حال اندامی متناسب دارید، از انتخاب این مدل غافل نشوید.

کت سفید به سبک کلاسیک

کت سفید کلاسیک
مدل این کت به شکلی طراحی شده که در آن احساس راحتی می کنید .پس اگر قصد ندارید استیج رقص را در جشن عروسی خود ترک کنید، این مدل کت سفید با شلوار مشکی انتخابی مناسب خواهد بود.

کت و شلوار سفید پشمی برای جشن عروسی زمستانه

کت و شلوار زمستانی
هر مدل کت و شلواری را یک خیاط ماهر می تواند مناسب اندام شما بدوزد. با این حال که کت و شلوار سفید برای داماد مختص فصل و زمان خاصی نیست، اما پارچه ای که انتخاب کرده اید آن را مناسب فصل می سازد. برای مثال پارچه ی این کت و شلوار سفید دامادی پشمی است و اگر جشن عروسی شما در زمستان برگزار می شود می توانید آن را به خیاط خود سفارش دهید.

کت و شلوار سفید برای داماد همراه با جلیقه

کت و شلوار و جلیقه
پارچه ی این ست سه تکه طرح دار است و شاید مورد پسند همه ی آقایان نباشد. اما مدل شیکی دارد و یکی از مدهای لاکچری کت و شلوار سفید برای داماد محسوب می شود.

کت سفید دامادی با شلوار و پاپیون دامادی

کت و شلوار دامادی سفید
استایلی خاص و جوان پسند تر از کت سفید برای داماد. کت سفید را می توانید با شلوار و پاپیون آبی نیز ست کنید و کمی از مدل های رسمی فاصله بگیرید.

کت و شلوار سفید با مدل یقه خاص

کت سفید و شلوار مشکی
این کت و شلوار سفید تمام توجه مهمانان را به داماد جلب خواهد کرد. یقه ی کت در این مدل از جنس ابریشم طرحدار است و با پاپیون مشکی ترکیب خوبی را تشکیل می دهد.

کت و شلوار سفید طرح‌دار از برند Paisly

کت دامادی سفید طرحدار

اگر شما دامادی هستید که می‌خواهید کت و شلوارتان جزئیات بیشتری داشته باشد، این ست از برند Paisly کاملاً مناسب شما خواهد بود. در طراحی این کت و شلوار از حداقل تعداد دکمه استفاده شده است. در این لباس بسیار خیره‌کننده به‌نظر خواهید رسید و مدل اسلیم فیت آن جلوه زیبایی به ظاهرتان می‌بخشد.

کت سفید دامادی از برند Jos.A.BANK

کت سفید دامادی

این کت بسیار شیک و رسمی است و در دوخت و طراحی ان از آستر استفاده شده است. در قسمت داخلی آن نیز جیب‌هایی طراحی شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا وسایل شخصیتان را در آنها قرار دهید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

حلقه ازدواج پلاتین مردانه
مدل‌های 2021 موی داماد
راهنمای انتخاب لباس دامادی

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.