مدل مو دامادی متناسب با صورت شما/ جدیدترین مدل های 2023

کارهای زیادی وجود دارند که باید از قبل فرارسیدن مراسم عروسی انجام شوند. پیدا کردن یک آرایشگاه خوب مردانه برای داماد، خریدن کفش‌های راحت و شیک و انتخاب کت‌وشلوار می‌تواند تا حدود زیادی دشوار و زمان‌بر باشد. بهتر است در چنین شرایطی وارد جزئیات بسیار ریز نشوید و به بخش‌های ضروری برنامه‌های پیش از مراسم بپردازید. یکی از ضروریات غیرقابل‌چشم‌پوشی در برنامه‌ریزی‌های پیش از مراسم، انتخاب مدل مو دامادی در روز عروسی است.

شیک‌ترین مدل موی دامادی 2023

مدل موی دامادی

مدل مو دامادی جدید

مدل مو داماد 1402

مدل مو دامادی کلاسیک

مدل مو دامادی کلاسیک

مدل مو دامادی 2022 کلاسیک

مدل مو کلاسیک شیک و جدید 1402

مدل مو کلاسیک شیک و ساده

مدل موی جدید و 2021 داماد

بسیار از هیراستلایلیست‌های مشهور مدل‌های کلاسیک که هیچ‌وقت ازمدافتاده نمی‌شوند را برای مدل موی داماد در روز عروسی پیشنهاد می‌کنند. معمولاً کوتاه و تمیز کردن موهای کنار شقیقه و مرتب کردن و بلند نگه‌داشتن موهای قسمت بالایی سر می‌تواند مدل موی مناسبی برای داماد باشد. این مدل مو بخشی از استایل مردان در دهه 1940 میلادی بود. با استفاده از چسب یا اسپری مو می‌توانید ظاهر طبیعی موهایتان را حفظ کنید و در بهترین روز زندگی‌تان، زیباترین مدل مو را داشته باشید.

در همین رابطه ببینید : 20 آهنگ زیبا برای ورود عروس و داماد به تالار عروسی و یا باغ تالار

هنگام انتخاب مدل موی داماد، به خاطر داشته باشید که همیشه سادگی بهترین نتیجه را به دنبال خواهد داشت. سعی کنید در این روز مهم ریسک نکنید و همان مدل همیشگی که هماهنگی بیشتری با چهره و فرم صورتتان دارد را انتخاب کنید. اگرچه می‌توانید تا حدودی به آرایشگر خود اختیار اعمال تغییرات جزئی را بدهید. هرگز موهای کنار شقیقه را به‌اندازه‌ای کوتاه نکنید که پوست سرتان مشخص شود. کوتاهی بیش از حد موهای کنار شقیقه یک مد گذرا بوده و ممکن است سال‌ها بعد با نگاه کردن به عکس‌های عروسی‌تان از انتخاب این مدل مو پشیمان شوید.

در ادامه 15 مدل  از جدیدترین مدل‌های موی داماد در سال 2021 آورده شده است.

  1. مدل دم‌اسبی بسته‌شده در قسمت پایین سر (Low Ponytail):

مدل موی دم اسبی

اگر موی بلندی دارید، آن را در پشت سرتان ببندید و بخشی از آن را روی صورتتان رها کنید. این مدل موی داماد علاوه بر سادگی، مدرن و مرتب نیز می‌باشد و با یک کت‌وشلوار کلاسیک، ظاهر شیکی به شما می‌بخشد.

  1. مدل محو شدن پوست برای موی داماد(Skin Fade):

مدل موی داماد

اگر همیشه موهای خود را کاملاً می‌تراشید و مدل موی محو شدن پوست به صورتتان می‌آید، احساس نکنید که لازم است برای روز عروسی مدل موی دیگری انتخاب کنید. سبک مدل موی تراشیده یکی از مدل موهای کلاسیک است که هرگز ازمدافتاده نمی‌شود.

  1. مدل مو با دنباله‌های کمی بلندتر در قسمت پشت سر (Longer Lengths):

مدل موی 2021 برای داماد

اگر موهای قسمت پشت سرتان کمی بلند است و طول آن برای مدل دم‌اسبی به اندازه کافی نیست، نباید حتماً آنها را جمع کرده یا ببندید؛ بلکه می‌توانید آن را آزادانه رها کرده و با ژل یا اسپری مو حالتش را ثابت نگه دارید.

  1. مدل موی کوتاه در طرفین سر و بلندتر در قسمت بالایی سر (Short Sides With a Longer Top):

مدل موی کوتاه برای داماد

از آرایشگرتان بخواهید موهای کناره‌های سر و شقیقه‌هایتان را کوتاه‌تر کند و موهای قسمت بالایی سرتان را بلندتر نگه دارد. بلندتر بودن موهای قسمت بالایی سر به شما این امکان را می‌دهد که هر مدلی که دوست دارید روی آن اجرا کنید. مثلاً می‌توانید موهای قسمت بالایی را به‌صورت ایستاده فرم دهید یا حالت دلخواه خود را به آن داده و با تافت یا اسپری مو آن را فیکس کنید.

  1. مدل موی کوتاه در طرفین سر و کمی بلند در قسمت بالایی سر (Shorter Sides With a Mid-Length Top):

مدل موی داماد

اگر شما از آن دسته از مردهایی هستید که از موهای بلند خوشتان نمی‌آید، مدل نیمه بلند را برای مدل موی دامادی‌تان انتخاب کنید. موهای طرفین سر را کوتاه کرده و موهای قسمت بالایی را تنها کمی بلندتر از طرفین نگه‌دارید. ازآنجایی‌که موهای قسمت بالایی به‌اندازه کافی بلند نیستند، روی صورت را نمی‌پوشانند. می‌توانید موهای قسمت بالایی را به سمت پهلوها بکشید تا ظاهر مرتب و تمیزتری داشته باشند.

  1. مدل موی داماد با بافت طبیعی (Natural Textures):

مدل موی طبیعی برای داماد

اگر مدل موی طبیعی و فری دارید، اجازه دهید به همان صورت و با حالت طبیعی خود باقی بمانند. موهای فر و پیچ پیچی می‌توانند در بهترین روز زندگی‌تان، چشم‌ها را به سمتتان خیره نگه دارند.

همچنین ببینید : 10 مدل کت و شلوار سفید برای داماد

  1. مدل موی موج‌دار در قسمت جلویی (Waved Front):

مدل موی موج دار برای داماد موهای کمی بلند در قسمت جلویی امکان ایجاد مدل‌های مختلف را به شما می‌دهند. مثلاً می‌تواند موهای قسمت بالایی و جلویی سرتان را موج‌دار کرده و به آن حجم بدهید. سپس با استفاده از چسب یا واکس مو مدل دلخواهتان را ایجاد کرده و فیکس کنید تا در طول مراسم ثابت مانده و حالت خود را حفظ کند.

  1. مدل موی ایستاده (Spiked-Up Top):

مدل موی ایستاده برای داماد

ساده‌ترین مدل مو برای مردان، مدل موی ایستاده است. ممکن است تصور کنید این مدل برای داماد در روز عروسی مناسب نباشد، اما این مدل در لیست استایل های موی مردان، یکی از بهترین مدل‌ها می‌باشد.

  1. مدل موی بلند در قسمت بالا، پشت و طرفین سر (Long All Over):

مدل موی بلند برای داماد

یکی دیگر از مدل‌های موی مناسب برای داماد، بلند کردن مو در قسمت بالا، پشت و طرفین سر می‌باشد. منظور از بلند بودن مو در تمام نواحی سر، بلندی قابل جمع یا بسته شدن نیست. از آرایشگر خود بخواهید تا با استفاده از مواد آرایش مو، حجم و بافت مناسبی به موهایتان بدهد.

  1. شیو کردن کامل موی سر داماد (Clean and Sleek):

مدل موی کاملا تراشیده برای داماد

در روز عروسی می‌توانید به‌جای مدل موی محو شدن پوست سر، از آرایشگرتان بخواهید که کل موهای سرتان را کاملاً شیو کند و سپس به کف سرتان روغن یا سایر محصولات مرطوب‌کننده بمالد تا ظاهری براق به پوست  سرتان بدهد.

  1. مدل اتصال خط ریش به موهای سر (All Connected):

مدل موی جدید داماد

به‌جای اینکه خط ریشتان را بتراشید و آن را از موهای سرتان جدا کنید، اجازه دهید خط رویش ریش و موهایتان متصل بمانند و به‌این‌ترتیب خط صاف و مستقیمی در طرفین سرتان ایجاد کنید. این مدل یکی از مدل موهای کلاسیک برای مردان در روز عروسی‌شان است.

  1. مدل موی به هم چسبیده و گره‌خورده (Long Dreads):

مدل موی به هم چسبیده و گره‌خورده

مدل موی بلند به هم چسبیده و گره‌خورده حتی برای مراسم‌های رسمی مانند مراسم عروسی نیز می‌تواند جذاب و خاص باشد. مراقبت از این مدل مو به نظر دشوار است اما در واقعیت این‌طور نیست. زیرا این مدل مو به دلیل ظاهر درهم‌پیچیده‌ای که دارد نیاز به توجه مداوم و مرتب کردن ندارد. فقط روز قبل از مراسم عروسی با مراجعه به آرایشگاه، به وضعیت پیچ و تاپ و گره‌های موهایتان سروسامان بدهید.

  1. مدل موی بافته‌شده و دم‌اسبی برای داماد (Twists Into a Ponytail):

مدل موی بافت برای داماد

مدل موی بافته‌شده و دم‌اسبی می‌تواند یک استایل متنوع برای مدل موی داماد باشد. برای داشتن این مدل مو ابتدا موهای خود را به‌صورت دسته‌ای ببافید و یک‌سوم انتهایی را باز بگذارید تا بتوانید درنهایت دسته‌های بافته‌شده را به‌صورت دم‌اسبی پشت سرتان ببندید. این مدل مو در طول مراسم عروسی حالت خود را حفظ می‌کند و نیازی به ترمیم و مرتب کردن مجدد ندارد. بنابراین می‌توانید در تمام طول روز با خیال راحت برقصید.

  1. مدل موی حالت داده‌شده به سمت پشت سر (Slicked Back):

مدل موی 2021 برای داماد

این مدل موی کلاسیک با استفاده از واکس مو ایجاد می‌شود اما کمتر موردتوجه مردان در روز دامادی‌شان قرارگرفته است. گاهی اوقات مدل موی ساده برای داماد بهترین انتخاب است و در عکس‌ها نیز جلوه خوبی دارد.

  1. مدل موی محو شدن کلاسیک پوست سر (Classic Fade):

مدل موی کلاسیک داماد

مدل محو شدن کلاسیک پوست سر همیشه یک گزینه عالی برای مدل موی داماد است. این مدل هرگز ازمدافتاده نمی‌شود و به دلیل سادگی، توجه‌ها را به کت‌وشلوار و سایر جزئیات استایل داماد جلب می‌کند.

همچنین ببینید : 20 نکته کلیدی که دامادها قبل از عروسی باید بدانند

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مدل‌های 2021 موی داماد
راهنمای انتخاب لباس دامادی
کت سفید کلاسیک

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️