20 مدل از جدیدترین و شیک‌ترین کت و شلوار دامادی مناسب فصل پاییز در سال 2021

اگر قرار است مراسم عروسی‌تان را در فصل پاییز برگزار کنید، در این مقاله نمونه‌هایی از شیک‌ترین مدل‌های کت و شلوار دامادی در سال 2021 که مناسب فصل پاییز هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های کت و شلوار دامادی مناسب فصل پاییز

چه داماد باشید و چه به مراسم عروسی پاییزی دعوت‌شده باشید، کت‌و‌شلوارهای معرفی‌شده در این مقاله می‌توانند رضایت‌خاطر شما جلب کنند؛ زیرا مدل‌های ارائه‌شده از بین شیک‌ترین مدل‌های کت و شلوار دامادی و مهمانی در سال2021 انتخاب شده‌اند و ازلحاظ جنس پارچه، رنگ، طراحی و قیمت از تنوع زیادی برخوردار هستند.

انتخاب رنگ کت‌وشلوار دامادی و یا مهمانی برای مراسم عروسی پاییزی موضوع حائز اهمیتی است. رنگ‌های خاکی و یا رنگ‌هایی که منعکس‌کننده طبیعت پاییزی هستند مانند سبزتیره، تناژهای مختلف قهوه‌ای، سرمه‌ای و زرشکی می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای کت‌وشلوار داماد و یا مهمان‌ها باشند.

درهمین رابطه ببینید : راهنمای جامع انتخاب کت و شلوار دامادی شیک و مناسب

انتخاب جنس پارچه کت‌وشلوار دامادی در فصل پاییز یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. پارچه‌هایی از جنس پشم و مخمل کوبیده نه‌تنها شیک و زیبا هستند بلکه کاملاً برای استفاده در فصل پاییز مناسب هستند.

در این رابطه بخوانید: راهنمای انتخاب کت شلوار دامادی

  1. کت‌وشلوار دامادی مخمل راه راه از برند Tom Ford:

جنس مخمل برای ماه‌های سرد سال مخصوصاً فصل پاییز بسیار مناسب است، بنابراین اگر مراسم عروسیتان در این فصل برگزار می‌شود، کت‌وشلوار دامادی مخمل انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود. این کت‌وشلوار دقیقاً برای فصل پاییز طراحی شده است و دارای طرح راه راه ظریفی است که به کار عمق بیشتری بخشیده است. برای شیک‌تر به‌نظر رسیدن بهتر است این کت‌وشلوار را با پیراهن مشکی ست کنید.

کت و شلوار دامادی مخمل

  1. کت‌وشلوار مناسب داماد مدل Oxford Skinny از برند Asos Design:

این کت‌وشلوار علاوه بر شیک بودن، قیمت مناسبی نیز دارد و برای دامادهایی که به‌دنبال انتخابی مقرون‌به‌صرفه هستند، بهترین گزینه است. رنگ زرشکی پاییزی، این مدل را برای مراسم‌های عروسی و حتی مهمانی‌هایی که در فصل پاییز برگزار می‌شوند، مناسب کرده است.

همچنین ببینید : 10 مدل کت و شلوار سفید برای داماد

کت و شلوار مناسب داماد

  1. کت‌وشلوار چهارخانه کشی مناسب برای داماد و مهمانی مدل Jetsetter از برند Bonobos:

کت‌وشلوار چهارخانه همیشه یک انتخاب کلاسیک برای عروسی پاییزی است. این کت‌وشلوار چهارخانه سرمه‌ای از برند Bonobos از بافتی نرم و کشی برخوردار بوده که آن را به یک ست شیک و راحت برای هر مراسم رسمی پاییزی تبدیل می‌کند.

کت و شلوار مجلسی چهارخانه

  1. کت‌وشلوار اندامی کتان کش و کبریتی از برند Boglioli:

کت‌وشلوار کبریتی همیشه جذابیت خود را برای مردها به‌خصوص آنهایی که در آستانه ازدواج و برگزاری مراسم عروسیشان هستند، حفظ کرده است. سادگی این مدل درکنار شیک بودن، آرامش خاصی به ظاهر شما می‌بخشد.

کت و شلوار اندامی مجلسی

  1. کت‌وشلوار پشمی مشکی کلاسیک برای داماد از برند Les Hommes:

اگر هنوز کت‌و شلوار دامادی خود را انتخاب نکرده‌اید، توصیه ما به شما انتخاب یک کت‌وشلوار مشکی کلاسیک است. زیرا این مدل هرگز قدیمی و ازمدافتاده نمی‌شود و سال‌ها بعد از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. این مدل از برند Les Hommes از ظرافت خاصی برخوردار است که باید در کمد لباس‌های هر مرد شیک‌پوشی وجود داشته باشد.

کت و شلوار مشکی کلاسیک

  1. کت‌وشلوار دامادی کرم از برند Zara:

اگر رنگ‌های تیره مانند سرمه‌ای و زرشکی جزئی از سلیقه شما نیست، می‌توانید کت‌وشلوار کرمی را برای مراسم عروسی خود یا هر مراسم دیگری انتخاب کنید. این رنگ نه‌تنها مناسب فصل پاییز است، بلکه به اکثر پوست‌ها با رنگ‌های مختلف می‌آید و به‌دلیل خنثی بودن می‌توان آن را با کراوات و کفش قهوه‌ای یا مشکی ست کرد.

کت و شلوار دامادی کرم

همچنین ببینید: کت شلوار سفید دامادی

  1. کت‌وشلوار مجلسی پشمی کبریتی از برند Loro Piana:

آب‌و‌هوای پاییز غیرقابل پیش‌بینی است، بنابراین این کت‌وشلوار پشمی می‌تواند گزینه مناسبی برای مراسم‌هایی باشد که در این فصل برگزار می‌شود. برند Loro Piana از تکنولوژی Rain System برای طراحی این کت‌وشلوار استفاده کرده است. این تکنولوژی در برابر آب، گردوغبار و دود غیرقابل نفوذ است.

کت و شلوار پشمی

  1. کت‌وشلوار مهمانی پشمی قهوه‌ای مدل Super Skinny از برند Asos Design:

این کت‌وشلوار قهوه‌ای پشمی تلفیقی از سبک‌های سنتی و ترند است. برش ظریف و دوخت اندامی این مدل برای کسانی که مدل‌های فیت و اندامی را می‌پسندند، بسیار مناسب است.

کت و شلوار مناسب مهمانی

  1. کت‌وشلوار دامادی از برند Brunello Cucinelli:

اگر مراسم عروسیتان در فصل پاییز برگزار می‌شود و یا به یک مراسم پاییزی دعوت شده‌اید، این کت‌وشلوار خاکستری ملایم مطمئناً یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. یقه‌های ابریشمی، دو جیب در جلو و سایر جزئیات این مدل، بیانگر طراحی ظریف و بی‌نظیر این کت‌وشلوار است.

کت و شلوار دامادی طوسی

  1. کت‌وشلوار رسمی پشمی از برند Paul Smith:

این کت‌وشلوار پاییزه برای دامادهایی با سلیقه سنتی بسیار مناسب است. رنگ سرمه‌ای جذاب آن قطعاً طبع کلاسیک شما را راضی خواهد کرد. دمپای باریک شلوار این کت‌وشلوار، آن را از سایر کت‌وشلوارهای دامادی متمایز می‌کند. می‌توانید آن را هم با یک کراوات و هم با یک پاپیون رنگ روشن ست کنید و ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده داشته باشید.

کت وو شلوار رسمی

  1. کت‌وشلوار رسمی خاکستری از برند Indochino Herringbone:

این کت‌وشلوار به‌دلیل جنس پارچه‌اش، حال‌وهوای قدیمی را به‌مخاطب القا می‌کند. می‌توانید مانند مدلی که در تصویر مشاهده می‌شود، این کت‌وشلوار دامادی را در فصل پاییز با یک کفش مشکی و پیراهن سفید و دستمال جیبی ست کنید.

کت و شلوار مجلسی

 

  1. کت چهارخانه اسپرت پشمی مناسب فصل پاییز از برند Isaia:

شاید بسیاری از شما معتقد هستید که داماد باید در روز عروسی کت‌و‌شلوار ست بپوشد، اما لزوماً این یک قاعده کلی نیست و می‌توان گاهی یک کت از جنس و طرح متفاوت با شلوار را در مراسم عقد و عروسی به‌خصوص در فصل پاییز پوشید. عدم ست بودن کت‌وشلوار ممکن است غیرمنتظره به‌نظر برسد اما می‌تواند با انتخابی مناسب و درست، بسیار چشم‌نواز و زیبا نیز باشد. می‌توانید این کت چهارخانه را با یک شلوار ساده در رنگ‌های کلاسیک مانند زغالی، مشکی یا سرمه‌ای ست کنید.

کت تک برای داماد

  1. کت‌وشلوار مناسب فصل پاییز مدل Window Check از برند Asos Design:

اگر شما ازجمله افرادی هستید که با انتخاب‌های جسورانه خود همه را غافلگیر می‌کنید، این کت و شلوار چهارخانه دامادی انتخاب بسیار مناسبی برای شما است.

کت و. شلوار دامادی پاییزه

  1. کت‌وشلوار مدل Plum Shawl Tuxedo از برند The Black Tux:

این کت‌وشلوار دامادی آلویی می‌تواند انتخابی متفاوت برای مراسم عروسی پاییزی باشد و برای افرادی که از پوشیدن رنگ‌های متفاوت استقبال می‌کنند، بسیار مناسب است.

کت و شلوار دامادی مناسب فصل پاییز

  1. کت‌وشلوار مجلسی خاکستری تیره مدل Check Sienna از برند Suitsupply:

با پوشیدن این کت‌وشلوار طوسی زغالی شیک و جذاب در مراسم عروسی پاییزی همه نگاه‌ها را به‌خود جلب خواهید کرد. رنگ مشکی سورمه‌ای این کت‌وشلوار پاییزی در عکس‌ها بسیار چشمگیر به‌نظر می‌رسد.

کت و شلوار مجلسی پاییزی

  1. کت‌وشلوار دامادی آبی از برند Zara:

این کت‌وشلوار آبی ملایم بدون هیچ نوع اغراقی در طراحی، بی‌نظیر و جذاب است و برای فصل پاییز نیز مناسب به‌نظر می‌رسد. به‌دلیل ست شدن با هر رنگی و راحتی، می‌توانید آن را برای هر مناسبتی از جمله عروسی در فصل پاییز بپوشید.

کت و شلوار مناسب مجالس پاییز

 

  1. کت‌وشلوار شیک شتری پاییزه مدل Havana از برند Suitsupply:

رنگ شتری بسیار برای کت‌وشلوار دامادی در فصل پاییز مناسب است. این رنگ گرم و شیک و مناسب آقایانی است که مطابق مدروز لباس می‌پوشند. رنگ شتری با طیف وسیعی از رنگ‌ها به‌خوبی ست می‌شود. کت‌وشلوار دامادی شتری برند Suitsupply ازجمله لباس‌هایی است که می‌خواهید بارها و بارها و در هر مناسبتی آن را بپوشید.

کت و شلوار رسمی مناسب فصل پاییز

 

  1. کت‌وشلوار مناسب فصل پاییز از برند H & M:

اگر به‌دنبال کت‌وشلواری هستید که هم رسمی و خاص باشد و هم کژوال و بتوانید آن را علاوه‌بر مراسم عروسیتان در سایر موقعیت‌ها مانند محل کار نیز بپوشید، این کت‌وشلوار از برند H & M بهترین انتخاب برای شما است.

کت و شلوار شیک دامادی مناسب عروسی پاییزی

  1. کت‌وشلوار زیبا از برند Joe Joseph Abboud:

فرقی ندارد داماد باشید یا به یک مراسم عروسی پاییزی دعوت شده باشید، یک کت‌وشلوار آبی خاص و زیبا حتماً می‌تواند شما را به اوج جذابیت برساند. این کت‌وشلوار از برند Joe Joseph Abboud با سبک کلاسیک شیک و رسمی ارزش این را دارد تا کت‌وشلوار دامادی شما باشد.

کت و شلوار برای عروسی پاییزی

  1. کت‌وشلوار مناسب پاییز مدل Milano Fit Combo Check 1818 از برند Brooks Brothers:

این کت‌وشلوار دامادی شکیل و نفیس از برند Brooks Brothers که از بهترین پارچه‌های ایتالیایی دوخته شده است، گزینه‌ای شیک و جذاب برای مراسم عروسی پاییزی است. رنگ آبی ملایم این کت‌وشلوار، ظرافت خاصی به آن بخشیده است.

کت و شلوار شیک برای داماد

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مدل‌های 2021 موی داماد
راهنمای انتخاب لباس دامادی
کت سفید کلاسیک

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️