11 ایده برای دکوراسیون کم هزینه عروسی

یافتن روش هایی برای کم کردن هزینه دکوراسیون عروسی می تواند یک راه عالی برای صرفه جویی در بودجه عروسی شما باشد. البته این به این معنی نیست که شما سبک و استایل عروسی خود را قربانی کنید. ما ایده های فراوانی برای دکوراسیون عروسی ارزان قیمت فراهم کرده ایم که هنوز به نظر می رسد درجه یک هستند. با استفاده از این ایده ها می توانید یک دکوراسیون شیک و عالی، بدون ورشکست کردن خودتان داشته باشید.

دکوراسیون کم هزینه عروسی

هنگام بودجه بندی عروسی، خرید دکوراسیون عروسی مقرون به صرفه به معنی این است که شما می توانید از آن پس انداز در جای دیگری استفاده کنید. اگر بتوانید این بودجه اضافی را صرف چیزهایی کنید که برای شما مهم هستند، مانند لباس عروسی رویایی شما، یک محل تالار پذیرایی مناسب تر و یا یک ماه عسل لوکس و رویایی بسیار خوشحال خواهید شد. از این ایده ها برای دکوراسیون عروسی بودجه دوستانه خود استفاده کنید.

پارچه حریر یا تور

دکوراسیون کم هزینه عروسی

پارچه حریر یا تور را می توان در جایگاه عروس و داماد، درگاه ها، سقف، دیوار، و… برای ایجاد فضای عروسی استفاده کرد. شما می توانید این پارچه های سفید را به قیمت ارزان پیدا کنید، و آن را در لیست اقلام دکوراسیون کم هزینه عروسی قرار دهید. حتی اگر قصد استفاده از این نوع پارچه ها برای دکوراسیون جایگاه عروس و داماد نداشته باشید، اما می توانید به عنوان پس زمینه برای عکس برداری از آن استفاده کنید.

رومیزی

دکوراسیون کم هزینه عروسی

پارچه های رومیزی را می توانید از هر پارچه فروشی با قیمت مناسب تهیه کنید. پارچه های رومیزی می توانند پالت رنگی عروسی شما را کامل کنند و جلوه ی زیبایی به دکوراسیون تالار پذیرایی عروسی بدهند. از پارچه های رومیزی می توانید برای قرار دادن دکوراسیون روی میزها مانند گل ها و … استفاده کنید.

شمع ها و آینه ها

دکوراسیون کم هزینه عروسیدکوراسیون کم هزینه عروسیاز رقص جادویی شعله ها و انعکاس نور آینه ها برای دکوراسیون تالار پذیرایی و روی میزها استفاده کنید. شمع و آینه ابزارهای ارزان قیمتی هستند که می توانند جلوه باشکوهی به جشن عروسی شما بدهند. شما می توانید از آنها در جاهای دیگر مانند روی میز کیک، روی میز شام استفاده کنید.

فانوس کاغذی

دکوراسیون کم هزینه عروسیفانوس های کاغذی یکی دیگر از اساسی ترین دکوراسیون بودجه دوستانه عروسی هستند. وقتی آنها را به صورت انبوه خریداری می کنید، هزینه اندکی دارند و می توانید آنها را در اطراف تالار پذیرایی عروسی یا باغ تالار خود آویزان کنید. از آنجا که این فانوس ها نسبتاً ارزان هستند، می توانید آنها را در رنگ ها و اندازه ها و ارتفاع های مختلف در کنار یکدیگر آویزان کنید.

چراغ های چشمک زن

دکوراسیون کم هزینه عروسیما همه چیز را در روشنایی محیط می بینیم، و چراغ های چشمک زن یک راه عالی برای ایجاد این حس در عروسی شما هستند. از این دکوراسیون عروسی کم هزینه و به صرفه در بالا و پایین تالار پذیرایی یا روی درخت ها در باغ تالار، روی میز دسر و هر جای دیگر که می خواهید کمی زرق و برق اضافی داشته باشد، استفاده کنید.

تخته سیاه

دکوراسیون کم هزینه عروسیتخته سیاه یک ترند قدیمی اما متداول و زیبا برای ایجاد علائم دست نویس در جشن عروسی شما است و در انواع مختلفی از موقعیت ها می تواند استفاده شود. مانند خوش آمدگویی به مهمانان، هدایت آنها به سمت تالار پذیرایی، یا دادن اطلاعات در مورد هشتگ عروسی. ویژگی خوب تخته سیاه این است که چون قابل پاک کردن هستند، می توانید آنها را بعد از عروسی دوباره استفاده کنید.

عکس های جذاب زن و شوهر

عکس یکی دیگر از عناصر تزیین و دکوراسیون عروسی ارزان قیمت است. می توانید عکس های دوران نامزدی، تصاویر سال نو، عکس های فوری از تعطیلات، پرتره های زیبا و … را در قاب بچسبانید و در تالار پذیرایی عروسی قرار دهید یا به عنوان هدیه به مهمانان دهید.

عروسی سبز

دکوراسیون کم هزینه عروسیاگر گل های تازه برای شما مهم هستند، برای صرفه جویی در بودجه عروسی عناصر سبز آن ها را بیشتر کنید. گیاهان سبزی مانند اکالیپتوس و سرخس می توانند گل های استفاده شده در تالار پذیرایی و دسته گل عروس را بدون اینکه هزینه زیادی داشته باشند، بزرگتر کنند.

قرض گرفتن وسایل و اقلام تزئینی از دیگران

به جای اینکه تزئینات عروسی را بخرید آنها را قرض بگیرید. بسیاری از دوستان و اعضاء خانواده شما تخته سیاه، آینه، گلدان، شمعدان و … در خانه خود دارند که می توانند به شما قرض بدهند. این یک راه عالی برای صرفه جویی در پول و همچنین کاهش زباله است. بلافاصله بعد از عروسی این اقلام را به آنها برگردانید.

قرض گرفتن از دوستان

بسیاری از اقلام دکوراسیون عروسی در بسیاری از عروسی ها مورد استفاده قرار می گیرند که به معنی این است که افرادی هستند که اخیرا همان مواردی را که در نظر دارید استفاده کرده اند و می توانید اقلام مورد نیاز خود را از آنها قرض بگیرید. به جای خرید همه وسایل دکوراسیون، می توانید آنها را از دوستان و آشنایان خود که به تازگی عروسی کرده اند، قرض بگیرید

خرید تزئیناتی که می خواهید در خانه خود استفاده کنید

یکی دیگر از راه های صرفه جویی در دکوراسیون عروسی این است که آنها را به نحوی خریداری کنید که بعداً بتوانید در زندگی از آنها استفاده کنید. این کار یک راه مقرون به صرفه برای دکور منزل تان است. عروسی شما می تواند بهانه ای برای کامل کردن دکوراسیون ایده آل خانه آینده شما باشد.

اگر یک خانه پر از تراریوم یا ساکولنت را تصور می کنید، تعداد کمی از آنها را به عنوان تزئینات روی میزها مورد استفاده قرار دهید و سپس آنها را در خانه خود استفاده کنید. اگر میخواهید یک تخته سیاه برای لیست مایحتاج خود یا یک تقویم خانوادگی داشته باشید، یکی از آنها را برای دکوراسیون و علامت عروسی خود خریداری کنید. اگر شما قصد دارید که از گلدان های مختلف گل و گیاه در منزل خود استفاده کنید، تعدادی از آنها را خریداری کنید و در جاهای مختلف در تالار پذیرایی عروسی یا در جایگاه عروس و داماد استفاده کنید. زیبایی شناسی شخصی شما باید در تزئینات عروسی شما جلوه گر باشد، پس بهتر است با استفاده از وسایل مورد علاقه خود که می توانید آنها را بعداً در خانه خود استفاده کنید، دکوراسیون تالار پذیرایی عروسی خود را تشکیل دهید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

تالار بزرگ پامچال (جاده اصفهان - شیراز)
قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️