جشنواره رمضان

انواع گل برای دسته گل عروس

گل های عروسی یکی از برجسته ترین عناصر روز عروسی هستند. از ویژگی های خاص آنها می توان به زیبایی، عطر و حتی رنگ های زیبای آنها اشاره کرد. خوشبختانه گل ها انواع مختلفی دارند که می توان از آنها برای دسته گل عروس، تزئین تالار عروسی و …استفاده کرد. در این مقاله از سایت تالارکده به معرفی بهترین گلهای مناسب دسته گل عروس و تزئینات تالار عروسی می پردازیم.

گل های زیبایی که برای گل آرایی و دسته گل عروس پرکاربرد است و باعث زیبایی دسته گل شما می شود.

**برای مشاهده قیمت و خرید دسته گل عروس بر روی لینک زیر کلیک کنید**

راهنمای انتخاب گل عروس

  1. ترکیب گل آلاله مناسب دسته گل عروس

گلی ایده آل برای تمام فصول. این گل ارزان قیمت و شاداب، رنگ ها و اندازه های متنوعی دارد. صرف نظر از اینکه چه رنگی انتخاب می کنید صورتی تند، پرتقالی به رنگ غروب خورشید یا قرمز تیره، آلاله با گلبرگهای پر و زیبا همه نگاه ها را به خود خیره می کند. این گل را بعد از گل رز، میتوان دومین گل پرطرفدار در بین عروس ها و دامادها دانست زیرا معنای این گل نیز مانند رز، عشق پر از شور و اشتیاق است. گل لاله بر خلاف گل رز، رایحه ای ندارد.

برای مشاهده جدیدترین مدل های دسته گل عروس در سایت تالار کده کلیک کنید

راهنمای انتخاب گل عروس

  1. گل صد تومانی (پائونیا)

ایده آل برای عروسی در بهار یا تابستان. این گل شاداب و با شکوه و معطر نگاهی عاشقانه را فراهم می کند. گل صدتومانی با گلبرگ های ظریف بزرگ ترکیب زیبایی با گلهای کرم رنگارنگ و اکالیپتوس به وجود می آورد. همچنین گل های درشت صد تومانی و رز دسته گلی فراموش نشدنی و فوق العاده را بوجود می آورند. زمینه سفید لباس عروس نشان دهنده زیبایی این دسته گل است. گل های صدتومانی معملاً به رنگ های صورتی، سفید یا قرمز هستند، اما شما می توانید آنها را در رنگ های مرجانی، قهوه ای مایل به قرمز و زرد هم پیدا کنید.

راهنمای انتخاب گل عروس

  1. گل رز

گل رز قرمز کلاسیک برای دسته گل عروس، نماد عشق و پاکی است. اگرچه ممکن است گل رز خیلی متداول باشد، اما راه های زیادی برای ترکیب آنها با گلهای دیگر و ساختن دسته گل های منحصر به فرد وجود دارد. از این گل برای ابراز احساسات و عشق استفاده می شود و در بین گل های تاثیرگذار در احساسات عاشقانه، تقریبا میتوان رتبه اول را به گل رز داد. بیش از صد گونه مختلف گل رز، با رنگ ها و اندازه های مختلف، در سراسر سال موجود  است که ساخت یک دسته گل ایده آل و زیبا برای عروس را در هر فصل و یا هر تمی ممکن می کند.

راهنمای انتخاب گل عروس

  1. گل ادریسی

گل ادریسی گلی پر حجم است بنابراین می توانید از یک یا دو قسمت آن به عنوان بخشی از دسته گل عروس خود استفاده کنید و یا فقط از آن برای بخش مرکزی دسته گل استفاده کنید. شکل آنها شبیه ضربان قلب است و نماد استقامت و احساسات نمادین هستند. گل ادریسی به رنگ صورتی کم رنگ یا سفید زنانگی و ظرافت را القا می کند. بنابراین جزء یکی از پرطرفدارترین گل های عروسی شناخته می شود.

راهنمای انتخاب گل عروس

  1. گل گاردنیا

گاردنیا گلی بومی جنوب آسیا و ژاپن است که نماد ظرافت و زیبایی است. این گلها برای عروسی با تم جنوبی یا عروسی در تابستان مناسب هستند. گاردنیا هیچ ساقه ای ندارند، بنابراین به نظر می رسد در یک کاسه آب با شمع زیبا به نظر می آید، پس برای ایجاد ظرافت و زنانگی می توانید روی موهای خود و یا حتی روی میز شام از آن استفاده کنید.

راهنمای انتخاب گل عروس

  1. گل شیپوری

گل شیپوری شیک و مدرن است که با شکل شیپوری و ساقه های بلند یک زیبایی جسورانه و خیره کننده را در روز عروسی شما ایجاد می کند. می توانید برای ایجاد زیبایی بیشتر چند تا از گلها را در یک گلدان بلند قرار دهید. ترکیب آنها با گلهای کرم رنگ در یک عروسی تابستانی زیبا به نظر می رسد، هم چنین رنگ بنفش تیره آن برای دکوراسیون تالار عروسی هنری و مدرن، عالی است. گل شیپوری به رنگ های زرد، نارنجی و صورتی نیز موجود می باشد.

راهنمای انتخاب گل عروس

  1. گل مینا

یکی از شناخته شده ترین گل ها در مراسم عروسی، گل مینا است که در تمام فصول سال موجود است. هم خانواده آن، گل ژربرا یک انتخاب عالی برای درخشش و ایجاد احساس شادی در مهمانی ها و مراسم عروسی است. رنگ های سفید و زرد آن در ترکیب با گل مینا بسیار متداول هستند، اما با هر ترکیبی هم زیبا به نظر می رسند.

 

راهنمای انتخاب گل عروس

  1.  جیپس فلا یا نفس کودک

نفس کودک نماد خلوص و پاکی است. یک گل ارزان قیمت است که می تواند در دکوراسیون تالار عروسی و گل های دسته گل عروسی شما وجود داشته باشد. به دلیل داشتن ظرافت و لطافت، شما می توانید آن را در تاج گل عروس، به عنوان گل ساقدوش و یا تزئین دکوراسیون خود استفاده کنید. همه کاره بودن نفس کودک آن را انتخابی محبوب در مراسم عروسی کرده است.

راهنمای انتخاب گل عروس

  1. گل ساکولنت

گل ساکولنت در طول سال موجود و مرسوم است و در تمام اشکال ظاهر می شود. می توانید آنها را در دسته گل عروس، در تزئین تالار عروسی و یا روی میزها در داخل گلدان و یا به هر صورت دیگری با سایر گل ها استفاده کنید. ساکولنت مقاوم در برابر حرارت، آسان برای نگهداری و با دوام است، به طوری که در عروسی در فضای باز روستایی عالی عمل می کند.

راهنمای انتخاب گل عروس

  1. گل میخک

میخک صد پر در حال حاضر یک انتخاب محبوب برای مراسم عروسی است و یک گل پرکننده محسوب می شود. داشتن گلبرگ های تزئینی و طیف وسیعی از رنگ های متنوع باعث شده است که هر طور که دوست دارید و در هر جا که بخواهید، بتوانید از آنها استفاده کنید. لازم به ذکر است که این نوع گل ها در تمام طول سال شکوفه می کنند، بنابراین اگر در حال برنامه ریزی یک عروسی زمستانی هستید، استفاده از گل میخک ایده خوبی است.

راهنمای انتخاب گل عروس

  1. ارکیده

این گل زیبا و عجیب و غریب می تواند یک عالم رمز و راز را به عروسی شما اضافه کند. آنها نماد زیبایی و شفافیت هستند و یک مد خیره کننده را ایجاد می کنند. گل ارکیده برای عروسی های مناطق گرمسیری یا ساحلی به عنوان یک بخش کانونی پرطرفدار در دسته گل عروسی و یکی از پرطرفدارترین گل های عروسی محسوب می شود.

 

راهنمای انتخاب گل عروس

  1. آنمون یا گل باد

با اضافه کردن آنمون به تزئینات تالار عروسی و یا به وسط دسته گل عروس خود ، جلوه ای زیبا و دراماتیک به عروسی خود ببخشید. قسمت مشکی وسط این گل، آن را زیباتر و عمیق تر می کند که به خوبی برای یک عروسی غیر سنتی مناسب است. آنمونها از زمستان تا بهار در دسترس هستند و بدون توجه به اینکه در چه فصلی قرار دارند، یک ترکیب زیبا و رویایی را به وجود می آورند.

راهنمای انتخاب گل عروس

  1. کوکب

مانند گل صد تومانی یا گل ادریس، گل کوکب به روز عروسی شما جذابیت و دلفریبی را هدیه می دهد. گلبرگ های گرد آنها در هر دسته گل عروس بسیار اعجاب انگیز است. سعی کنید آنها را با دسته ای از گیاهان سبز ست کنید. شکوفه های گل کوکب در طیف وسیعی از رنگها دیده می شوند و در تابستان محبوبیت بیشتری دارند.

راهنمای انتخاب گل عروس

  1. لاله

گل لاله بومی اوراسیا و شمال آفریقا است. لاله متعلق به خانواده سوسن است و با گلبرگ های کشیده شکل یکی از شناخته شده ترین انواع گل هاست که فصل اصلی رویش آنها بهار است. لاله دارای رنگ های متنوعی است که با گل صد تومانی به زیبایی هماهنگ می شود.

راهنمای انتخاب گل عروس

  1. گل نخودی

جای تعجب نیست که عروس ها گل نخودی را به عنوان گل عروس دوست دارند. این گل به تنهایی و یا با گل های دیگر بسیار دوست داشتنی است. ترکیب گل نخودی با زنبق شیپوری نمای قابل توجهی ایجاد می کند. این گل رمانتیک و جذاب است و در طیف وسیعی از رنگها از صورتی گرفته تا بنفش و سفید وجود دارد. گل نخودی در بهار شکوفه می کند. اگر عروسی شما در فصل بهار باشد، این گل انتخاب خوبی است.

رز هلندی

  1. رز هلندی

گل ژیپسوفیلا

  1. گل ژیپسوفیلا

گل یاسمن

  1. گل یاسمن

گل یاسمن یک گل خاص با ظاهری شکیل است که از آن به عنوان نماد پاکی، معصومیت، تحسین و احترام یاد می‌کنند؛ بهتر است از این گل در مراسم‌های شبانه خود استفاده کنید به دلیل این که در شب این گل کاملا باز می‌شود و با عطر بی‌نقص خود فضا را عطرآگین می‌کند.

کالا لیلی

  1. کالا لیلی

گل بابونه

  1. گل بابونه

گل همیشه بهار

  1. گل همیشه بهار

گل آلیوم

  1. گل آلیوم

گل نرگس

  1. گل نرگس

گل سنبل

  1. گل سنبل

گل زنبق

  1. گل زنبق

یاس بنفش

  1. یاس بنفش

گل دیزی

  1. گل دیزی

مهم‌ترین مزیت این گل در دسترس بودن آن در تمامی فصول می‌باشد، همین‌طور این گل زیبا و خاص به دلیل طیف رنگی گسترده‌ی خود به راحتی با هر گل دیگری جفت می‌شود که این موضوع کار را برای چیدمان بی‌نقص دسته گل را برای شما آسان می‌کند.

نیلوفر 

  1. نیلوفر

گل دلفینیوم

  1. گل دلفینیوم

گل لیسیانتوس

  1. لیسیانتوس

دسته گل گلایول

  1. گلایول

 گل مخروطی

  1. گل مخروطی

 گل داوودی

  1. گل داوودی

زادگاه گل‌های داوودی حدود ۶ قرن پیش در چین می‌باشد، گل‌های داوودی جزء خانواده کامپوزیت‌ها می‌باشد که در طیف وسیعی از رنگ‌ها، سایز و اشکال مختلف در دسترس می‌باشد.

دسته گل میمون

  1. گل میمون

گل ورونیکا

  1. گل ورونیکا

شما برای دسته گل عروس می‌توانید از دسته گل مصنوعی عروس هم استفاده کنید، به دلیل این که دسته گل مصنوعی عروس ماندگاری بالاتری دارد و از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. اگر قصد خرید دسته گل مصنوعی عروس را دارید ما به شما سایت فروشگاه اینترنتی تالارکده را معرفی می‌کنیم، به دلیل اینکه محصولات این سایت متنوع می‌باشد و با قیمت به صرفه و کیفیت بالا به مشتریان ارائه داده می‌شود.

خرید آنلاین کلیه لوازم عروس و دسته گل عروس از فروشگاه تالارکده

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

دسته گل عروس تحت فشار
نکات انتخاب آهنگ برای پرتاب گل عروس
Throwing the bride's bouquet
چگونه دسته گل عروسیمان را قاب کنیم

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل