20 مدل تور عروس جدید و زیبا

مدل تور عروس

بی تردید لباس عروس یکی از مهمترین انتخاب های شما برای درخشیدن در مراسم عروسی بشمار می رود، اما زیبایی لباس عروس بدون یک تور عروس متناسب و شیک تکمیل نخواهد بود. بهتر است بدانید مدلهای تور عروس بسیار متنوع هستند و گاهی ممکن است در انتخاب خود دچار مشکل شوید. اما می توانید برای خرید تور مناسب عروسی که با لباس عروس شما هماهنگی لازم را دارد با طراح لباس عروس و آرایشگر عروسی خود مشورت کنید.

ممکن است شما بیشتر به مدل های کلاسیک تور عروس علاقه داشته باشید و یا بر عکس، مدل های مدرن تر و غیر سنتی را بپسندید. در هر صورت قبل از مراجعه به مزون لباس عروس و یا سفارش دوخت لباس عروسی، نگاهی به انواع مدل های تور عروس بیاندازید تا سلیقه ی خود را بهتر بشناسید، از این مدل ها ایده بگیرید و انتخاب مناسب تری داشته باشید.

انواع مدل های تورعروس

تور عروس حریر ساده با قد کاتدرال

جدیدترین و زیباترین مدل تور عروس

عروس خانم های مینیمالیست همیشه دنبال مدل های ساده و در عین حال با شکوه می باشند. اگر شما هم جزو این دسته هستید، تور های ساده ی حریر و بسیار بلند، را حتما می پسندید.

تور عروس حریر با حاشیه دانتل فرانسوی

تور عروس دو طبقه

اگر دنبال تور عروسی هستید که در عین حفظ سادگی کمی کار شده و طرح دار باشد، این مدل را انتخاب کنید. اگر دوست دارید تور عروسی طی مراسم عقد صورت شما را بپوشاند، از آرایشگر عروسی خود بخواهید تور را مطابق شکل به صورت دو طبقه روی سر شما فیکس کند.

تور عروس حریر ساده، تزیین شده با مروارید و کریستال

تور عروس کریستال و مروارید

به مروارید ها و کریستال های ظریف حاشیه ی این تور عروس نگاه کنید. این مدل تور عروس بسیار شیک بوده و قد آن تا آرنج می باشد.

تور عروس بلند ساده، روی شینیون

زیباترین مدل های تور عروس

این تور عروس بسیار بلند است با لباس های عروس ساده تر و غیر پفی هماهنگی خوبی دارد. تصور کنید مثل ملکه در راهروی تالار عروسی و یا بین میزهای پذیرایی باغ تالار با عشق خود قدم بر میدارید، در حالی که این تور رویایی باعث شده چشم همه ی مهمانان به شما خیره بماند.

تور عروس حریر ساده تزیین شده با مروارید

تور عروس مرواریدی

لازم نیست مروارید های درخشان حتما روی حاشیه ی تور عروس دوخته شوند. از خیاط لباس عروس خود بخواهید مروارید ها را به صورت پراکنده روی تور عروس شما بدوزد. فراموش نکنید تعداد مروارید ها نه آنقدر زیاد باشد که تور عروس شما را شلوغ کند و از زیبایی آن بکاهد، و نه آنقدر کم که دیده نشود.

تور عروس منجوق دوزی شده

تور عروس جدید

منجوق دوزی های این تور عروس حریر بلند همگی کار دست بوده و همین هم این مدل تور را به یکی از خاص ترین ها تبدیل کرده است. تور عروس منجوق دوزی شده خصوصا برای جشن عقد و عروسی که در باغ تالار برگزار می شود بسیار مناسب است.

تور عروس تزیین شده با کریستال

طور عروس کریستال

اگر می خواهید در تالار پذیرایی و مراسم عروسی خود بدرخشید، تور عروس کاتدرال تزیین شده با کریستال را انتخاب کنید. کریستال های سواروسکی شکوه خاصی به لباس و تور عروس شما خواهند بخشید.

تور عروس ساده، بدون حاشیه و شیک

تور عروس جدید

این مدل تور عروس، حاشیه و طرح خاصی ندارد و برای عروس خانم هایی که دنبال نهایت سادگی برای مراسم عروسی خود هستند، مناسب است.

تور عروس تزیین شده با اکلیل و نگین های طلایی و نقره ای

تور عروس حریر ساده

نگین ها و اکلیل های طلایی و نقره ای رنگ می توانند به زیبایی و درخشندگی تور عروس شما بیافزایند. تزیینات اکلیلی هیچ وقت از مد نمی افتند.

تور عروس با قد متوسط

تور عروس کوتاه

اگر به تور عروس خیلی بلند علاقه ندارید، اما همچنان به دنبال تور های حریر ساده هستید، این مدل را انتخاب کنید. قد این تور عروس حریر ساده و شیک تا آرنج است.

تور عروس بلند با حاشیه روبان

تور عروس زیبا

هیچ وقت در انتخاب تور عروس حریر ساده با حاشیه ی روبان دوزی شده تردید نکنید. این مدل تور عروس مختص مد و طرح خاصی نیست و هیچوقت تکراری نمی شود.

تور کاتدرال دو طبقه با حاشیه دانتل

تور عروس خیلی بند

تور عروس همه چیز تمام! این مدل تور از حریر ساده و و دانتل، برای حاشیه، دوخته شده و برای عروس خانم هایی که دوست دارند در طول مراسم عقد تور روی صورتشان باشد بسیار مناسب است. فقط باید برای این مدل تور عروس پارچه های بسیار سبک و خنک را انتخاب کنید.

تور عروس حریر با تزیینات مروارید

تور عروس مرواریدی

در این این مدل تور عروس مروارید ها روی پارچه ی حریر ساده، به صورت نقطه ای و منظم دوخته شده اند. چنین استایلی بیشتر برای جشن های عروسی کوچک و باغ تالار مناسب است. اگر این مدل را برای لباس عروس خود مناسب دیدید، بهتر است به سراغ جواهرات عروس ساده بروید.

تور عروس با حشیه دانتل طلایی

تور عروس حاشیه طلایی

تزیینات حاشیه ی تور عروس در زیبایی آن تاثیر بسزایی دارد. چه حاشیه ی ظریف و ساده و چه طلایی و پر زرق و برق، تور عروس حاشیه دار مانند قاب زیبایی است که چهره ی شما را در خود جای می دهد.

تور عروس خال خالی و حاشیه ی دانتل

تور عروس حاشیه دانتل

طرح خال خالی و حاشیه ی پارچه ی این مدل تور عروس، آن را به یک انتخاب رویایی برای مراسم عروسی با شکوه شما تبدیل می کند. قد این تور عروس تا زمین است.

تور عروس بالرینی یا والتس

تور عروس کار شده

طرح و گل های این تورعروس زیبا و بلند با دست دوخته شده و یکی از جدید ترین و شیک ترین مدل های تور عروس بشمار می رود. قد این مدل که به تور عروس بالرینی و یا والتس معروف است، حدود 180 سانتی متر می باشد و روی سرقرار میگیرد. اگر می خواهید ظاهری شبیه به یک ملکه در تالار عروسی خود داشته باشید، در انتخاب این تور عروس تردید نکنید.

تور عروس دو تکه

تور عروس ساده

این طور عروس نسبتا بلند را با اکسسوری شینیون نقره ای و یا طلایی رنگ ست کنید.

تور عروس کاتدرال با پارچه ی شیفون

تور عروس در مراسم عروسی

هنوز هم دنبال مدل های سنتی تر هستید؟ پس این مدل را از دست ندهید. تور عروس از جنس ابریشم مصنوعی که قد بلند آن تمامی چشم ها را به خود خیره می کند.

تور عروس با تزیینات شکوفه

تور عروس بلند

یک تور عروس بلند و رویایی با شکوفه های دست دوز. اگر مراسم عروسی خود را در باغ تالار برگزار می کنید، این مدل تور عروس را از دست ندهید.

تور عروس همراه با نیم تاج

جدیدترین مدل های تور عروس

این مدل تور عروس یکی از مدل های سنتی است که هنوز هم زیبایی و طرفداران خاص خود را دارد. می توانید قد این تور عروسی را به سلیقه ی خود انتخاب کنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
تفاوت لباس شب با لباس مجلسی
لباس عروس دخترانه

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️