عکس عروس با مادر

بی شک روز عروسی یکی از به یادماندنی‌ترین روز های زندگی هر زوجی  است و عروس و داماد در این روز لحظات شیرین و هیجان انگیزی را تجربه می‌کنند، البته دلهره و هیجان این روز فقط به عروس و داماد خطم نمی‌شود زیرا بستگان درجه یک به‌خصوص والدین عروس و داماد نیز روز پر ماجرا و احساسی را در پشت سر می‌گذارند که ثبت لحظات در این روز تکرار نشدنی می‌تواند خاطراتی جذاب و جالب را هم برای عروس و هم برای داماد به همراه داشته باشد. عکس عروس با مادر در لحظه روبرو شدن آنها نیز یکی از لحظات پر احساس و تکرار نشدنی این روز است.

از جمله لحظات احساسی و زیبای این روز میتوان به رویارویی عروس با پدر و مادر خود اشاره کرد که لحظه‌ای دلهره آور و هیجان انگیز است که این لحظه باید به زیبایی هر چه تمام تر ثبت شود تا خاطره ی به یادماندنی برای زوجین و به خصوص برای عروس برجای بماند، برای این کار می‌بایست ژستی خاص و احساسی برای عکس عروس همراه با مادر خود انتخاب کنید تا در امر حفظ طعم شیرین این لحظه برای همیشه، موفق باشید.

در این مقاله سعی داریم تا شمارا با برخی ژست های عکس عروس با مادر و همچنین طریقه‌ی ثبت این لحظه به نحو احسنت آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

۹ ژست خاص و احساسی عکس عروس با مادر

قطعا روز عروسی برای عروس و داماد دریایی از لحظات پر احساس و زیبا را به همراه دارد که یکی از اهداف مهم این روز برای زوجین پیشروی بدون مشکل تمام لحظات این روز و خلق خاطره‌ای به یاد ماندنی است.

عکس عروس با مادر

اصولا عروس و داماد از قبل خود را برای رویارویی با برخی از این لحظات آماده کرده و برای آن برنامه ریزی خاصی انجام می‌دهند که از جمله مهم‌ترین فعالیت های هر زوجی، به کارگیری عکاسی ماهر و خوش فکر برای گرفتن فیلم و عکس هایی دل‌پذیر و شیک از لحظات مختلف این شب هیجان انگیز است تا موقعیت های مختلف را به خوبی ثبت کرده و برای شما به یادگار بگذارد.

عکس عروس با مادر

ولی تنها انتخاب عکاس ملاک این امر نیست و شما باید ژست هایی شیک و خاص برای عکس گرفتن در شرایط مختلف را انتخاب کنید تا بتوانید در کنار ثبت خاطرات، زیبایی خود را نیز به نمایش گذاشته و بدرخشید.

از جمله موقعیت های مهم این روز به‌خصوص که می‌توان به آن اشاره کرد و عموما به آن توجه خاصی نمی‌شود، لحظه روبرو شدن عروس در لباس عروسی با والدین خود است که لحظه‌ای پر احساس و خاص است اما این لحظه‌ی خاص در روز عروسی کمتر به چشم می‌آید و به آن توجه کمی می‌شود.

در نظر نگرفتن این لحظه‌ی مهم و عدم ثبت خاطرات این موقعیت احساسی، نتیجه‌ای جز حسرت جای خالی آن در آلبوم عکس عروسی شما به همراه نخواهد داشت؛ زیرا جدا از اینکه می‌تواند برای شما خاطره‌ای خوش به همراه داشته باشد از ارزش بالایی نیز برخوردار است به این دلیل که آرزوی هر پدر و مادری دیدن فرزند خود در لباس عروسی است و بی‌شک برای آنها این لحظه بسیار ارزشمند و مهم است.

از این رو انتخاب ژستی شیک و خاص می‌تواند زیبایی ثبت این لحظه را دوچندان کرده وبرای شما خاطره‌ای شیرین و زیبا رقم بزند.

همچنین ببینید : ژست و استایل عقد محضری

ژست خاص عروس با مادر

حفظ آرامش فراموش نشود

بعد از انتخاب عکاس و ژست های خود برای این روز و لحظات پر احساس همراه آن، شما بیش از نیمی از راه داشتن آلبومی به یاد ماندنی، زیبا و خاطره انگیز را پی نمودید.

اما برای اینکه بتوانید در عکس های خود زیباتر به نظر رسیده و موفق به اجرای ژست های منتخب خود شوید باید به نکته‌ای مهم و حائز اهمیت توجه کنید که آن نیز حفظ آرامش و کنترل اعصاب خود است، قطعا شما در روز عروسی در معرض فشار روانی و استرس بسیار سنگینی هستید که اتفاقی طبیعی است و در طی این روز همراه شماست.

عروس با مادر

اما شما باید تا جایی که توان دارید در این روز مهم آرامش خود را حفظ کرده و بر اعصاب خود کنترل کامل را داشته باشید.حتی اگر قادر به انجام این کار نیستید اجازه ندهید که این فشار روانی، در صورت و رفتار شما خود را بروز دهد؛ زیرا استرس و بهم‌ریختگی شما هنگامی که در ظاهر و رفتار شما تاثیر منفی بسیاری بگذارد.

همچنین ببینید : لوکیشن عکاسی (لوکیشن های خوب برای عکاسی مدلینگ و عروسی)

ژست احساسی عکس مادر با عروس

از جمله این تأثیرات استرس در این روز می‌توان به در هم بودن صورت شما به طور آشکار اشاره کرد که قادر به از بین بردن طعم شیرین این شب رؤیایی و همچنین عکس ها و فیلم های ضبط شده شما در طی این روز مهم است؛ زیرا اولین جایی که استرس و اضطراب شما را به صورت قابل مشاهده بروز می‌دهد در یکی دیگر از مشکلاتی که داشتن استرس و فشار روانی برای شما ایجاد می‌کند، عدم موفقیت شما در اجرای ژست دلخواه خود است.

ژست شیک مادر با عروس

وقتی شما درگیری ذهنی یا مشکلی در شب عروسی خود داشته باشید و نتوانید بر آن غلبه کنید، بی شک قادر به اجرای ژست های مورد علاقه خود و ثبت خاطرات شیرین این شب تکرار نشدنی به دلخواه نخواهید بود و در این صورت شادی و احساساتی مصنوعی در عکس های خود به نمایش میگذارید که مطمئنا شما را از استاندارد های مورد نظر آلبوم خاطرات شب عروسی خودتان دور می‌کند که بی شک  حسرتی جبران ناپذیر برای شما به همراه دارد.

درهمین رابطه ببینید : لباس مادر عروس (مدل های جذاب لباس مجلسی مناسب مادر عروس)

عکس عروس با مادر

کلام آخر

در کل در طی روز عروسی تمام توجهات بر روی شماست و شما تک ستاره این شب به‌خصوص هستید؛ شما باید در طی این روز طبق برنامه‌ریزی خود پیش رفته تا شبی بی‌نقص و به یاد ماندنی را تجربه کنید؛ اما باید به جزئیات و لحظات حساس این روز نیز توجه کنید و آن ها را از یاد نبرید زیرا برنامه ریزی برای همین جزئیات کوچک میتواند تأثیر مثبت و بزرگی بر روند برگزاری روز عروسی شما بگذارد.

ژست احساسی مادر با عروس

در این مقاله در راستای آشنایی شما با یکی از همین نکات و لحظات به ظاهر کوچک، اما پر احساس و مهم یعنی لحظه رویارویی عروس با والدین خود و ژست های عکس عروس با مادر در روز عروسی گام برداشتیم تا در آلبوم عروسی خود از وجود این لحظه‌ی پر احساس برخوردار شده و به زیبایی هرچه تمام تر این موقعیت به خصوص را ثبت کنید.

ژست عکاسی

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد

رویا احمدی
باغ تالار تشریفات ساشا

دیزان عالی همه چی همونی بود که گفتن و خوشبختانه عروسی دختر عموم هم همین تیم گرفتن عالی بود 😍😍

سمیرا اسماعیلی
باغ تالار تشریفات ساشا

چقد مجموعه عالی داشتید و حرفه ای من به عنوان عروس واقعا هیچ استرسی نداشتم و همه چی برنامه ریزی شده بود و شام حتی اضافه اومده بود و محبت کردن پک کردن ما بردیم دیزاین عالی و شمع آرایی گل آرایی هم عالی

لیلی وطن خواه
باغ تالار عمارت سام

مراسم عروسی من در عمارت سام برگزار شد همه چیز عالی و فوق العاده بود . آقای مولایی مدیریت عمارت هم بسیار مرد شریف و مورد اعتمادی هستند و همه چیز طبق قرارداد چه بسا بیشتر برای ما انجام دادن . برای گرفتن مراسم تو عمارت سام تردید نداشته باشید بهترینن

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

برای مراسم جهل تعداد۱۳۰نفرمهمان دارم هزینه رومیخوام درضمن نزدیک بهشت زهراباشه

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

سلام یک تالار خوب برای مراسم چهل میخوام برای۱۳۰نفرمهمان باقیمت به صرفه ولی کیفیت غذاوپذیراییش هم خوب باشه،به نوعی آبرومندانه برگزاربشه

نظرات کاربران

  • بدون نام

    وای چقدر خوب بود. عاشق مادرم هستم و کلی باهاش میخوام عکس بگیرم.

    پاسخ
  • بدون نام

    عکس با مادر گذاشتید خیلی هم خوبه. کاش چند تا عکس عروس با پدر هم اضافه کنید.

    پاسخ