بهترین ایده های برگزاری مراسم عروسی در کریسمس

وقتی به فصل زمستان نزدیک می شویم، عروسی هایی که در این فصل زیبا برگزار می شود ناخودآگاه رنگ و بوی کریسمس می گیرد. آیا شما هم برای یک عروسی زمستانی یا عروسی در کریسمس برنامه ریزی می کنید؟ هیچ زمانی بهتر از این فصل رویایی برای برگزاری مراسم عروسی وجود ندارد و محبوب ترین و زیباترین تم برای عروسی های این فصل، تم کریسمس است. در این مقاله بهترین ایده ها را برای برگزاری مراسم عروسی با تم کریسمس گردآوری کرده ایم.

عروسی در کریسمس

عروسی در کریسمس – کارت دعوت عروسی

تم عروسی خود را با این کارت دعوت های منحصر به فرد و هماهنگ با جشن کریسمس خاص کنید. نوشته های کارت دعوت عروسی با رنگ سبز، گل های زمستانی و یک مهر و موم قرمز یا طلایی، همه روش هایی شیک برای پرداختن به موضوع کریسمس هستند. از همان تمی که برای کارت دعوت استفاده کرده اید برای  تاریخ گذاشتن، سفارش خدمات، کارت های نام، منوها و … استفاده کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:هرآنچه که می خواهید در مورد انتخاب کارت دعوت عروسی بدانید

عروسی در کریسمس

اکسسوری های عروس

از کفش گرفته تا اکسسوری های لباس و مو، راه های زیادی برای اضافه کردن مقداری زرق و برق کریسمس به جشن عروسی شما وجود دارد. پوشیدن یک کمربند ظریف و زیبا با نگین های درخشان  می تواند این کار را برای شما انجام دهد. اما هنگامی که به کفش های عروسی می رسیم، اگر کمی جسارت داشته باشید و رنگ قرمز را انتخاب کنید، می توانید ظاهر شگفت انگیز آن را زیر لباس سفید عروسی بینند. البته پاشنه های مخمل سبز نیز به همان اندازه منحصر به فرد و زیبا هستند. در مورد اکسسوری و لوازم جانبی مو، انتخاب ها بی پایان است.

در رابطه با این موضوع بخوانید:8 راه مطمئن برای انتخاب درست و مناسب اکسسوری های عروس

عروسی در کریسمس

کفش عروس کریسمس

نوشیدنی ها

نوشیدنی ها در جشن بسیار لذت بخش هستند و لذت آنها در فصل زمستان با یک نوشیدنی داغ دو چندان می شود. شما می توانید برای مهمانان خود نوشیدنی های گرم فصل زمستان مانند هات چاکلت با رویه مارشمالو، ورقه های شکلات یا خامه هم زده و نیز چای، قهوه، کاپوچینو ، نسکافه به جای شربت و آب میوه های طبیعی، سرو کنید. مهمان شما خاطره آن را فراموش نخواهند کرد.

عروسی در کریسمس

کیک ها

برای یک جشن عروسی با تم کریسمس هیچ کیکی بهتر از یک کیک عریان محبوب که روی آن با میوه ها و برگ های مخصوص کریسمس تزئین شده، نیست. اگر قصد تهیه کردن یک میز دسر را دارید، می توانید از ماکارون های سفید یخی، کیک پودینگ های کریسمس و کاپ کیک عروسکی استفاده کنید. فراموش نکنید که میز دسر و پس زمینه آن را با یک اثر زمستانی خیره کننده تزئین کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:ترفندهای برتر برای انتخاب کیک عروسی

عروسی در کریسمس

عروسی کریسمس

دکور و گل های زمستانی

هنگامی که صحبت از دکوراسیون تم زمستانی جشن عروسی به میان می آید، انتخاب ها و فرصت های نامحدودی در پیش رو قرار می گیرد. این که آیا مراسم شما در یک تالار عروسی باشکوه برگزار می شود یا یک باغ تالار شیک تفاوت زیادی ایجاد نمی کند. می توانید همه جا را با شمع و فانوس های زیبا روشن کنید تا جلوه ای گرم به جشن عروسی خود بدهید. با توجه به اینکه درخت کریسمس یکی از المان‌های مهم جشن کریسمس است، از این رو معمولا طرح کاج در تم مربوط به کریسمس مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما برای برگزاری یک جشن خاص و شیک لزومی به استفاده از یک طرح خاص نیست. می توانید در هر دو طرف جایگاه عروس و داماد برای هماهنگی با تم عروسی، شکوفه ها و گل های زمستانی و نیز برگهای سبز مانند کاج را قرار دهید.

چرا در لحظه ورود عروس و داماد به تالار عروسی، به جای ریختن نقل سنتی بر روی سر عروس و داماد، به هر یک از مهمانان خود یک فشفشه درخشان نمی دهید؟ به این ترتیب عکسهای خیره کننده و درخشانی از لحظه ورود خود خواهید داشت.

اضافه کردن ترکیبات زمستانی به گل های عروسی مانند میوه های درخت کاج، شاخه های همیشه سبز سرو و کاج و حتی زیور آلات کریسمس نیز ایده جذاب و زیبایی برای تزئین دکور تالار عروسی است. استفاده از ترکیب رنگ های جشن کریسمس یعنی قرمز و سفید و المان‌های مخصوص آن مانند دانه برف و گوزن و بابانوئل باعث زیباتر شدن تزئینات و روح بخشیدن با تالار عروسی می شود. البته چون بیشتر افراد تم‌های سفید و قرمز را برای کریسمس انتخاب می‌کنند، انتخاب تم آبی و سفید نیز می‌تواند زیبایی بی‌نظیری را ایجاد نماید. یک پیشنهاد دیگر انتخاب تم سفید است. تم سفید نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای برگزار کردن جشن عروسی در زمستان باشد. برای جلوه‌ی بیشتر رنگ سفید در این تم، معمولا سفید با سبزی کاج زیباتر می‌شود. برای زیبایی هر چه بیشتر تالار عروسی خود بهتر است از ایده‌های خلاقانه مختلفی استفاده کنید. توصیه می کنیم از همان تم استفاده شده برای دسته گل عروس، گل روی سینه داماد و حتی تزئینات روی میزها استفاده کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:4 تا از بهترین تم های عروسی زمستانی

عروسی در کریسمس

گیفت مخصوص هدیه به مهمانها در عروسی کریسمس

با توجه به اینکه نماد کریسمس بابانوئل، گوزن، آدم برفی، درخت کریسمس و … است، می توانید از این نمادها برای تهیه هدایا و گیفت‌های زیبا برای یادگاری به مهمانانتان استفاده کنید مثلاً می‌توانید باکس‌های هدیه‌ای که با طرح لباس بابانوئل تهیه شده است را به عنوان یادگاری از این روز خاص به مهمانانتان تقدیم کنید. همچنین می توانید گیفت های عروسی را با یک برگ پاییزی، یک میوه کاج یا یک مگنت برفی شکل آماده کنید. درباره گوی‌های شیشه ای که در آنها برف های ریزی شناور هستند، نیز فکر کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:انواع مدل های گیفت عروسی و نکات مهم در مورد آنها

جایگاه عروس و داماد

صندلی عروس و داماد را متفاوت و خلاقانه دیزاین کنید. می توانید روی پشتی صندلی های عروس و داماد دستمال های اسکاتلندی بیندازید. این پارچه ها گرمی خاصی به مجلس می بخشند. روی میز پارچه های قرمز، سفید یا هر رنگی که برای تم عروسی خود انتخاب کرده اید، بیندازید و روی آن را با نمادهای کریسمس کار کنید. از صندلی های فانتزی استفاده کنید. از اکسسوری های ویژه کریسمس استفاده کنید تا میز عروس و داماد واقعاً چشمگیر شود. روی میز را پر از گل های زمستانی کنید و نمادهای کریسمس مانند کاج یا برگهای سبز را لابلای آنها کار کنید. بالای میز پر از گل یک تاق نصرت که نمادهای کریسمس روی آنها کار شده است، بگذارید. می توانید میز را داخل یک آلاچیق قرار دهید.

ایده عکاسی عروسی با تم کریسمس

کریسمس جزو زمان هایی است که عکاسان حرفه ای را با انرژی بالا به وجد می‌ آورد چون با توجه به حال و هوای زمستانی آن دارای المان های طبیعی و بسیار زیبایی همچون درخت کاج ، آدم برفی، بابا نوئل و حتی برف جهت خلق کردن عکس های عروسی با تم کریسمسی است.

عروسی کریسمس

البته فراموش نکنید بهترین عکس های کریسمس در شب ثبت می شوند. ولی این دلیل نمی شود که عکس های روز زیبا نباشند چرا که عکس های عروس و داماد با پوشش شنل پشمی بلند و شیک عروس همراه با رنگ قرمز کراوات داماد، همیشه عکس هایی تخیلی و رمانتیک با زیبایی خارق العاده ای خلق کرده‌اند. اگر برای عکاسی روز عروسی خود در زمستان با تم کریسمس، فضای باز را انتخاب کرده اید برنامه‌ ریزی دقیقی برای روز های کوتاه زمستان با شرایط آب و هوایی آن داشته باشید و حتما در مورد ساعت طلایی غروب آفتاب با عکاس خود مشورت کنید.

 برای دکوراسیون عکاسی از عروسی کریسمسی، از آویز ها و تزیینات رنگارنگ غافل نباشید، چون رنگ هایی همچون نقره ای، زرشکی، طلایی، کرم و قرمز همراه با دانه های درخت کاج و توپک های کاغذی کلاسیک با حلقه های سبز، لوکیشن عکاسی شما را جذاب تر می کنند.

منوی میز پذیرایی عروسی با تم کریسمس

هنگامی که برای برگزاری مراسم عروسی خودتان در فصل زمستان با تم کریسمس برنامه ریزی می کنید لیست خوراکی ها و نوشیدنی ها و البته تزیینات میز غذای مراسم را هم در نظر داشته باشید. همچنین ببینید : عقد در فضای باز

برای منوی غذای عروسی، غذا های کریسمسی را انتخاب کنید که جدای از شیک و دلپذیری میز پذیرایی، دارای خواص غذایی نیز می باشند. سالاد نخود فرنگی یا کاهو با چاشنی مایونز با پوره سیب زمینی شیرین همراه با سوپ داغ و سبزیجات تفت داده شده گزینه های مناسبی برای کنار غذای اصلی هستند. البته نا گفته نماند غذا های گرم و محلی منطقه زندگی خودتان با ایده گرفتن از تم کریسمس برای مهمانان عروسی بسیار جالب و به یاد ماندنی خواهد شد. می توانید به جای بوقلمون بریان شده که برای شب کریسمس متداول است از مرغ بریان که به صرفه تر است استفاده کنید. پای سیب داغ نیز پیشنهاد خوبی برای سرو دسر است.

شام تالار کریسمس

برای  تزیینات روی میز شام نیز از گل های رز  که در همه فصول سال موجود می باشند و سفید و قرمز جیغ  آن مخصوص تزیینات فصل زمستان است بهره ببرید.

پوینستیا یا همان برگ سرخه که گل مخصوص کریسمس است پیشنهاد دیگری برای ایده گرفتن تزیینات میز پذیرایی و مکان برگزاری مراسم عروسی تان است. با برگ های سبز همراه با ورق و نوار طلایی و زمردی نیز می توان گیاهان بدون گل سبز رنگ را کاملاً با تم زمستانه آراسته کرد.

در آخر یاد آور می شویم که برگزاری مراسم عروسی در زمستان با هزینه های کمتری همراه است  و خدمات با کیفیت بیشتر ارائه می شوند، پس در تزیینات و نحوه و چگونگی برگزاری مراسمات عروسی و ازدواج تان که نمایان گر حسن سلیقه شما و همسر تان است در حد وسعت و توان خود سلیقه به خرج بدهید و روزی شیرین و خاطره انگیز را برای خود و مهمانان ارجمند تان فراهم کنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
بهترین باغ تالار شهریار
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته

آخرین دیدگاه‌ها

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

ميرزايي
باغ تالار عمارت ریورساید

مراسم ما هم ٣١ فروردين ١٤٠٣. بي نظير و عالي. ممنون از شما. ❤️❤️❤️🙏🙏🙏