سالن عقد روف گاردن تهران

این روزها احتمالا با تشریفاتی شدن مراسم عقد و عروسی، روف گاردن عقد را از زوج های که در آستانه برنامه ریزی و انتخاب سالن برای عقد هستند زیاد شنیده باشید. سالن عقد روف گاردن تهران این روزها تبدیل به پرطرفدارترین مکان ها در بین انتخاب های زوج ها برای مراسم عقد می باشد و با توجه به استقبالی که در بین عروس و دامادها برای یک مراسم عقد متفاوت شاهد هستیم بسیاری از دفاتر و سالن ها ترغیب به دیزاین و استفاده از فضایی تحت عنوان روف گاردن برای عقد هستند

بطور کلی منظور از روف گاردن برای عقد این است که سفره عقد در فضای باز و در مجاورت هوای آزاد با دکوراسیون گل کاری و نورپردازی بر روی سقف یا بالکن طراحی شود. اگر می‌خواهید با لیست زیباترین روف گاردن تهران آشنا شوید تا انتهای این مطلب همراه تالار کده باشد

معرفی بهترین سالن عقد روف گاردن تهران

در زیر شما می‌توانید محضر عقد روف گاردن در تهران را مشاهده کنید و ضمن بررسی قیمت‌های این مجموعه، باغ عقدی را انتخاب کنید که به سلیقه و معیارهای شما نزدیکتر می‌باشد

پیشنهادات تالارکده

اتوبان آزادگان جنوب، 3...
خیلی بالا $$$$ 50 - 1200 مهمان
محدوده پونک
تخفیف لحظه آخری
اقتصادی $$$$ 25 - 100 مهمان
ورودی رایگان
محدوده اقدسیه
بالا $$$$ 25 - 100 مهمان
پونک - بلوار همیلا - م...
متوسط $$$$ 25 - 125 مهمان
محدوده پونک
متوسط $$$$ 25 - 400 مهمان
پکیج ویژه با تخفیفات 50 درصدی
جاده اصلی تهران به سمت...
تخفیف لحظه آخری
متوسط $$$$ 25 - 75 مهمان
چيتگر - بلوار كوهک - س...
متوسط $$$$ 25 - 250 مهمان
پاسداران - میدان هروی ...
متوسط $$$$ 100 - 350 مهمان
بالاتر از همت ، جنت آب...
متوسط $$$$ 25 - 125 مهمان
25% تخفیف ویژه ورودی

اگر به دنبال برگزاری تجملاتی مراسم خود هستید و می‌خواهید شبی رؤیایی را در کنار عزیزانتان سپری کنید، بهترین گزینه برای شما سالن عقد روباز می‌باشد، زیرا سفره‌ی عقد در چنین فضایی به همراه آلاچیق صحنه‌ای شگفت‌انگیز را برای شما می‌سازد.

همین‌طور شما در روف گاردن عقد امکانات و تشریفات بیشتری را در اختیار دارید، به عنوان مثال مراسم آتش بازی در سالن عقد سرپوشیده بسیار محدودتر از سالن عقد روباز می‌باشد زیرا در محضر عقد روف گاردن شما هر زمان که مایل باشید می‌توانید صحنه‌ای رؤیایی را بسازید.

سالن عقد فضای باز

مراسم عقد در روف گاردن چگونه است؟

در سالن عقد روف گاردن سفره‌ی عقد در فضای باز برپا می‌شود. این نوع مراسم، مراسمی متفاوت و در عین حال باشکوه است.

تصور کنید اتاق عقد شما در داخل آلاچیق زیبایی بر روی سقف و چشم انداز منطقه ای وسیع از تهران است که به بهترین شکل ممکن طراحی شده است و سفره عقدی رویایی در مرکز آلاچیق، که تور های سفید آن را احاطه کرده اند.

البته این موارد خیلی هم ساده نیستند و برای داشتن آنها باید مقداری بیشتر هزینه کنید. اما خب ضرب المثل خیلی خوبی رو قدیمی ها می گفتن : هر چقدر پول بدی همون قدر آش می خوری!

مزایای انتخاب روف گاردن برای عقد

یکی از مزایای برگزاری مراسم عقد و عروسی در روف‌گاردن، امکان لذت بردن از چشم‌انداز و نمای شهر است. برخی از روف‌گاردن‌ها، نمای خیره‌کننده‌ای از شهر را به مهمانان ارائه می‌دهند. این می‌تواند تجربه‌ای منحصر به فرد برای مهمانان ایجاد کند و باعث افزایش جذابیت و استقبال از مراسم شود.

علاوه بر این، برگزاری مراسم در فضای باز روف‌گاردن، امکان لذت بردن از آسمانِ ستاره‌ای در شب و حضور زیر آسمان آزاد را به مهمانان می‌دهد. این امر می‌تواند به ایجاد فضایی رمانتیک و خاطره‌انگیز برای زوج‌های جوان کمک کند.

یکی از مزایای برگزاری مراسم عقد و عروسی در سالن عقد روف گاردن، صرفه‌جویی در هزینه‌ها است. با انتخاب روف گاردن به عنوان مکان برگزاری مراسم، نیازی به اجاره یک سالن عروسی جداگانه نخواهید داشت. این امر می‌تواند به میزان زیادی هزینه‌های شما را کاهش دهد. به طور معمول، بخش قابل توجهی از بودجه عروسی به اجاره سالن عروسی اختصاص می‌یابد. با استفاده از روف گاردن می‌توانید این هزینه را به جیب‌های خود بازگردانید.

علاوه بر هزینه اجاره سالن، استفاده از روف گاردن برای عروسی و عقد به شما اجازه می‌دهد هزینه‌های دیگری را نیز کاهش دهید. برای مثال، شما با وجود روف گاردن از اجاره استودیو عکاسی جداگانه برای عکس‌ها و فیلم‌برداری عروسی خود بی‌نیاز می‌شوید. چشم‌انداز زیبا و منحصربه‌فرد روف گاردن می‌تواند به شکلی کارآمد به عنوان پس‌زمینه عکس‌ها و فیلم عروسی شما عمل کند.

  • فضای باز و دل‌نشین
  • منظره زیبا
  • هزینه کمتر
  • امکانات متنوع

شما می توانید در سایت تالار کده ضمن مشاهده لیست کامل سالن عقد در تهران ( سالن عقد روف گاردن، سالن عقد فضای باز، بهترین خانه عقد تهران، باغ عقد و…) به مقایسه امکانات و قیمت منو مجموعه های مختلف بپردازید و پس از بررسی بهترین مجموعه ای که با معیارها و بودجه شما همخوانی دارد را براحتی انتخاب کنید

چگونه محضر عقد روف گاردن مجلل پیدا کنیم؟

سالن عقد در فضای باز ماکان

شما براحتی می توانید با کمک سایت تالارکده بعنوان مرجع خدمات عروسی به لیست اجاره روف گاردن برای عروسی و عقد دسترسی داشته باشید و با توجه به منطقه ای که مدنظر دارید بهترین محضر عقد روف گاردن را انتخاب نمایید

همچنین شما می‌توانید تنها با یک کلیک به تمام اطلاعات آن مجموعه از جمله اطلاعات تماس، خدمات،‌ امکانات و … را در اختیار داشته باشید.

انواع تزئینات روف گاردن برای عقد و عروسی

  • استفاده از سایبان برای تغییرات ناگهانی هوا: در روف گاردن ها برای تغییرات ناگهانی آب وهوا و در امان ماندن مهمان ها می توان از سایبان یا الاچیق استفاده کرد
  • گل آرایی در روف گاردن: استفاده از گل‌های زیبا در کنار فضای سبز و یا نورپردازی می‌تواند جذابیت محیط را به‌طور چشمگیری افزایش دهد. گل‌ها با زیبایی و رنگ‌های متنوع خود، می‌توانند فضایی شاد و پرانرژی را ایجاد کنند. علاوه بر این، نورپردازی نیز می‌تواند به ایجاد فضایی رمانتیک و رویایی کمک کند.
  • نورپردازی در روف گاردن: نورپردازی یکی از مهم‌ترین عناصر در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی است. نورپردازی می‌تواند تأثیر زیادی بر زیبایی و جلوه ظاهری یک فضا داشته باشد. در مراسم عقد و عروسی، نورپردازی می‌تواند نقش مهمی در ایجاد فضایی زیبا و خاطره‌انگیز داشته باشد
  • شمع آرایی در دکوراسیون روف گاردن: شمع آرایی یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد فضایی رمانتیک و پر انرژی در یک مراسم عقد و عروسی است. شمع‌ها با نور گرم و ملایم خود می‌توانند فضایی صمیمی و عاشقانه را ایجاد کنند. همچنین، شمع‌ها می‌توانند به ایجاد فضایی پر انرژی و شاد کمک کنند.
  • سایر تزئینات روف گاردن برای مراسم عقد و عروسی را می توان به موارد زیر اشاره داشت
    • استفاده از مشعل در دکوراسیون روف گاردن
    • استفاده از آبنما در دکوراسیون روف گاردن
    • استفاده از دیوار سبز در روف گاردن
    • کف پوش چمن مصنوعی در دکوراسیون روف گاردن

مهم ترین نکات در برگزاری مراسم عقد در سالن عقد روف گاردن

  • ماه‌های اردیبهشت و خرداد به علت معتدل بودن دمای هوا و عدم بارش برف و باران بهترین زمان برای استفاده از سالن عقد روف گاردن می باشد
  • همچنین در فصل‌های گرم سال ممکن است حشراتی مانند پشه‌ها باعث مزاحمت مهمانان شوند پس بهتر است در مراسم خود از اسپری‌ها، شمع‌ها و وسایل برقی دافع حشرات استفاده نمایید.
  • آب و هوا حتی بر نوع پذیرایی شما نیز تاثیر می‌گذارد؛ به عنوان مثال: بهتر است در فصل‌های گرم نوشیدنی‌های خنک مثل آبمیوه‌ها و بستنی و در فصل‌های سرد نوشیدنی‌های گرم مثل چای و نسکافه را برای پذیرایی از مهمانان تدارک ببینید.
  • به این نکته توجه کنید که هنگام دعوت مهمانان به مراسم عقد در محضر روف گاردن در تهران حتما ذکر کنید که جشن در فضای باز برگزار می‌شود تا مهمانان با توجه به این نکته لباس مناسب و وسایل جانبی مورد نیازشان را به همراه داشته باشند.

مراسم عقد فضای باز

سبک های دکوراسیون برای جشن در محضر عقد روف گاردن

روف گاردن برای عقد با چشم انداز زیبای خود، فضایی عالی برای برگزاری مراسم عقد و عروسی هستند. با اجرای دکوراسیون ایده آل می توان فضایی زیبا و خاطره انگیز را برای مهمانان ایجاد کرد.

در ادامه به برخی از رایج ترین انواع دکوراسیون برای محضر روف گاردن اشاره می کنیم:

  • سبک دکوراسیون بوهو در روف گاردن
  • سبک دکوراسیون مدرن
  • دکوراسیون روستیک در روف گادن
سوالات متداول
برگزاری مراسم عقد در فضای باز چگونه است؟
برخی از مجموعه ها، سالن های عقد یا تالارها روف گاردن اختصاصی دارند که محلی مناسب برای برگزاری مراسم عقد است.

روف گاردن در واقع فضای سبز روی پشت بام است و در آن معمولا مراسم های کم جمعیت مثل عقد، نامزدی و تولد برگزار می شود. در حال حاضر استقبال زیادی از برگزاری مراسم عقد به این شکل می شود.

اگر به فکر سلامت خود و مهمانان هستید، ما به شما برگزاری مراسم در سالن عقد فضای باز را پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا تجمع در فضای بسته خطر انتقال این ویروس خطرناک را افزایش می دهد. از طرفی بعضی از خانواده ها مراسم عقد خود با تجمعات بالا را در منازل و اماکن خصوصی  برگزار می‌کنند که برگزاری  این مراسم در خانه ها، بیماری را بیشتر گسترش می دهد؛

سالن عقد عمارت کویین لانژ را می‌توان جزو زیباترین سالن عقدهای تهران دانست که در زمینه برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی با کیفیت بسیار مناسبی فعالیت می‌کند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

ورود عروسی داماد
باغ تالار قیمت مناسب در مشهد
شعر شاملو کارت عروسی
عروسیمون نزدیکه

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
ساخت کارت دعوت تولد دیجیتال آنلاین

سلام. من کارت عروسی دیجیتال رو قبلا از شما سفارش دادم. الان میخواستم کارت تولد سفارش بدم. ممکنه راهنمایی کنید از کجا میتونم ؟

فاطمه
باغ تالار اریکه تات

مراسم ما تو باغ یاسین با اجرای تشریفات تات بود بی نظیر بود همچی ممنون از سلیقه خوبشون و کیفیت بسیار بالای پذیراییشون

بابائی
باغ تالار عمارت شیخان

اولش که میوه گذاشتند نیم ساعت رو میز بود بعد سریع برداشتند،صدای موزیک بشدت زیاد بود،زمین سالن قبل ورود میهمانان و عروس داماد کثیف بود،موقع سلف غدا چون ما صاحب مجلس بودیم می‌خواستیم غذا ببریم که گفتند تموم شده در صورتی کل مهمانان ما ۲۰۰ نفر بودند ولی ما ۳۰۰ نفر دعوت کرده بودیم که صد نفر نیامدند یجورایی غذا رو پیچوندند بعد از اینکه مهمانان شروع به خوردند کردند کارکنان سالن بدون کسب اجازه از عروس داماد رفتند و همه ی غذا هارو خوردند. اگر می‌خواهید در این سالن عروسی بگیرید دقت کنید قبل از اینکه کارکنان شروع به خوردند کنند صاحب مجلس باقی مانده غذا را با خودش بیاره. به هرحال من همه ی کامنت هارو خواندم و هیچکس راضی نبود ما هم راضی نبودیم.

بدون نام
عمارت قصر پایتخت کرج

مدیریت آقای مشهدی بسیار ضعیف بود پرسنل کثیف و بد اخلاق به مدیریت خانم حقیقی متاسفانه هیچ گونه تعهدی نسبت به قرار دادی که بسته شد نداشتن پذیرایی ناراضی من مراسمم تو مهر بود اصلا رضایت نداشتم

بدون نام
باغ تالار عمارت سام

بهترین عمارت وبهترین مدیریت کیفیت عالی خیلی ممنون از اقای مولایی وپرسنل کار بلدشون عروسی پسرم ۱۹ شهریور بود همه چیزعالی بود

عذرا مظلوم
قیمت تالار عروسی در تهران ۱۴۰۳

سلام میخواستم قیمت ورودی برای ۲۰۰ نفر مهمان تو تهران رو بدونم

بدون نام
باغ تالار عمارت بیست و یک ۲۱

سلام من مهمان جشن عروسی یکی از بستگان در این تالار بودم هنگام ورود مسافت پارکینگ تا تالار در هوای سرد فوق العاده طاقت فرسا بود ، پذیرایی با تعاریف این تالار مغایرت داشت ، نوشیدنی گرم بیرون سرو میشد که سرد بود . سرو شام در سالن مجزا دور از تالار بود که با سن من خیلی ازاردهنده بود . خلاصه با مبلغی که از میزبان شنیده بود هیچ هماهنگی نداشت . بخار موقع موزیک تنگی نفس می اورد ، نه تنها من اکثر مهمانان مجبور شدن در هوای سرد از سالن بیرون برن . لطفا به این نکات توجه بشه اگر میخواهید به کارتان ادامه بدید . چون فضای بیرونی تالار فوق العاده زیباست حیفه حیف

مهسا مظلومی
تالار تشریفاتی مایا

رفتار پرسنل از دم پارکینگ تا اخر شب که میخاستیم خدافظی کنیم عالی بود پذیرایی هم خوب بود طعم باقالی با گوشت هم استثنایی بود

بدون نام
باغ تالار عمارت بیست و یک ۲۱

سلام ما چند شب پیش مراسم عروسی در این تالار داشتیم ، مسافت پارکینگ تا تالار برای مهمانان بخصوص خانمها ازاردهنده ست ، پذیرایی به نسبت مبلغ دریافتیشون خیلی ضعیفه ، سرو شام در سالن مجزاست که با تالار فاصله داره و برای میهمانان در هوای سرد پیمودن این مسیر خیلی سخته ، سرو اردور با منوی انتخابی متفاوته ، گروه موزیک فوق العاده ضعیفه ، ........ خلاصه مبلغ دریافتی با خدمات هم خوانی نداره کیفیت شام خوب بود ولی از اینهمه غذا که باقی مانده بود پلوی خالی بدون گوشت و مرغ پک کرده بودن ، که اگر ادعا میکردن چیزی نمانده ابروی خودشان را بیشتر حفظ کرده بودن . فضای تالار بیرون سالن و داخلش خیلی قشنگه ولی صندلیها راحت نیستن به سرویس غذاخوری و دکوراسیون نمیخورن . اگر به این رویه ادامه بدن متاسفانه کسی تمایل به معرفی تالار را نداره . درکل سرویس دهی با مبلغ دریافتی هماهنگی نداره ،

نظرات کاربران

  • علیرضا

    سلام .. بنظر من روف گاردن عقد برای افرادی که مهمانان کمتری دارند خیلی بهتره .. من برای جشن عقدم حدودا 200 نفر مهمان داشتم و در روف گاردن هم مراسم عقد برگزار شد اما چیزی که بود بنظر شلوغ بود و تعداد مهمان زیاد و روف گاردن کوچیک... اگر شما می خواهید مراسمتون زیباتر باش حتما روف گاردنی را برای عقد رزرو کنید که گنجایش مهمانان شما رو داشته باش و سعی کنید مراسم خلوتر و باشکوهی برگزار کنید

    پاسخ
  • ریاحی

    روف گاردن چه قیمت بعد سمت شرق دارین

    پاسخ
محضر عقد و سالن عقد در تهران