ایده هایی برای دیزاین و بادکنک آرایی در مراسم عروسی

بادکنک آرایی عروسی تولد

بادکنک آرایی در مراسم عروسی یا تولد در صورتی که با مقداری سلیقه و با روشی صحیح انجام شود باعث زیبایی مراسم عروسی و جشن های تولد و می شود. معمولا بادکنک آرایی در مراسم تولد دیده می شود اما کی گفته که بادکنک ها فقط برای تولد بچه ها باید استفاده بشه؟

بادکنک آرایی و دیزاین آن چه در مراسم تولد و چه مراسم عروسی در تالار و باغ عروسی با کمک دیزاین و چیدمان بادکنک ها باعث زیباتر شدن مراسم شما شده و با کمترین هزینه دکوراسیون زیبایی ساخته اید.

ایده هایی برای طراحی و دیزاین مراسم عروسی و تولد با بادکنک آرایی

وقتی بچه بودیم بادکنک ها نمادی بودند برای تولد و مهمونی , مراسم هایی که تو مدرسه میگرفتن و هر چیزی که شادی رو برامون به وجود میاورد, چرا الا که بزرگ شدیم و بزرگسال محسوب میشیم بادکنک ها جایی تو مراسم های عروسیمون ندارند؟وقتی بزرگترین و زیبا ترین مراسم زندگیمون هست.

خب به نظر میاد که ای سوال برای خیلی های دیگه هم به وجود اومده چو بادکنک هایی رو میبینیم که شروع کردن به ظاهر شدن و مردم ازشون استفاده میکنند توی مراسم ها و جاهای مختلف مثل عکاسی برای مراسم نامزدی, یا فیلمبرداری و عکاسی فرمالیته عروسی, حتی یسری از مجلس های نامزدی و …

اساسا, خیلی از افرادی که الان بزرگ شدن دارن با آغوش باز از بادکنک ها استفاده میکنن توی مراسم هاشون , وقتشه که عروس های مدرن هم از بادکنک ها استفاده کنن و نگاهی دوباره بهش بندازن.

برای اینکه بهتون کمکی کرده باشیم که بتونید این مد جدیدی که برای دکور عروسی از بادکنک استفاده میکنند رو شما هم ازش بهره ببرید چند تا از مدل ها رو براتون میذاریم و توضیح میدیم و همچنین بهتون نشون میدیم که هزاران انتخاب میتونید داشته باشید ووقتی بادکنک ها رو در نظر بگیرید.

و این رو هم در نظر داشته باشید که منظور ما از بادکنک آرایی اون مدلی نیست که ورودی مهمونی ها میذارن ,نه! اینطور که معلومه افراد دارن روز به روز خلاق تر میشن.

چند ایده براتون در ادامه میذاریم.

بادکنک آرایی عروسی

عکاسی هاتون رو میتونید چند مرحله بالاتر ببرید و حرفه ای تر کنید فقط با استفاده از یسری بادکنک به رنگ هلویی (البته چیدمان زیبا و لوکیشن هم تاثیر خوبی میتونه داشته باشه)

بادکنک آرایی عروسی

این دکور رنگین کمونی از بادکنک ها واقعا هنرمندانه و بامزس و میتونه برای عروسی هایی که میخوان مراسمشون شاد و رنگی باشه به کار بیاد.

بادکنک آرایی عروسی

به میزتون میتونید نمایی زیبا و شیک بدید تنها با استفاده از بادکنک های سایز بزرگ وسط میز, اگر میخواین نخ های بادکنک ها هم معلوم و مشخص نباشه میتونید از گل  ها و شاخ و برگ ها استفاده کنید و به دور نخ ها بپیچید.

بادکنک آرایی عروسی

شاید تا الان نمیدونستید اما تاج های گل با شاخ و برگ خیلی مد شدن, شما میتونید با قاطی کردن یسری بادکنک کوچیک بهشون اونها رو یه مرحله بالاتر ببرید( راحت باشید و از رنگ های روشن و شاد استفاده کنید مثل این رنگ هایی که توی عکس استفاده شده)

بادکنک آرایی عروسی

به ماشین عروسیتون میتونید بادکنک هم اضافه کنید.

بادکنک آرایی عروسی

یا کاری رو انجام نده یا اگر انجام میدی کامل و درست حسابی انجام بده وقتی این دیوار پر از بادکنک رو می بینیم این جمله یادمون میوفته, اگر مراسمی دارید میتونید از این دکور متفاوت استفاده کنید, از بادکنک ها تو سایز های مختلف استفاده کنید

بادکنک آرایی

ای ایده میتونه فوق العاده باشه برای مراسم هایی که تو محیط و فضای باز هستند , یک ایده دیگه: از یسری شمع استفاده کنید اطراف استخر که وقتی هوا تاریک شد کمی نور زیبا هم داشته باشید.

بادکنک آرایی عروسی

اگر با دقت بیشتری نگاه کنید , می بینید که اینها بادکنک نیستن اما به راحتی می تونید بادکنک رو چایگزین کنید و ازش استفاده کنید و شبیه سازی کنید.این رنگ هایی که نزدیک به هم هستند و از روشن به تیره کنار هم هستند ترکیب گرم و زیبایی ایجاد میکنند.

بادکنک آرایی عروسی

اگر شما و آقا داماد به عنوان کسایی که عاشق مهمانی هستند و همیشه تو مهمونی ها پیداشون میشه شناخته شده اید این مدل بادکنک آرایی عروسی میتونه براتون خیلی خوب باشه و کاملا سلیقه و سبک شما رو نشون بده.تو این بادکنک آرایی چیزی جز شادی و خوش گذرونی دیده نمیشه.

بادکنک آرایی

یک بادکنک آرایی عروسی رنگی رنگی به شکل v یه گوشه از فضای سبزتون میتونه محیط و جای باحالی برای عکاسی باشه.

بادکنک آرایی عروسی

با این کار به مهمون ها نشون میدید که جای درستی برای گذروندن یه شب خیلی زیبا و شاد اومدن, با نوشته ای که روی اون تخته هست و بادکنک آرایی صورتی کنارش که خیلی شیک کنار هم هستن.

بادکنک آرایی

شیک و با استایل, این بادکنک های سایز بزرگ که روشون تور کشیده شده میتونه خیلی خس رماتنیکی کنار ساحل به همه بده.

بادکنک آرایی عروسی

به جای استفاده از گل هایی که به صورت ستی هستند و وسط مسز مسچسنن میتونید از بادکنک هایی استناده کنید.

 

 

 

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟

آخرین دیدگاه‌ها

عطا
باغ تالار عمارت سام

بهتربن عمارت بهترین و دلسوزترین مدیریت . ممنون از آقای مولایی عزیز که بهترین شب رو برای ما رقم زدن.

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟