پخش زنده جشن عقد و عروسی/ چگونه جشن عروسی‌تان را آنلاین نمایش دهید؟

به لطف اپلیکیشن ها و سرویس های اینترنتی مختلف، زوج های جوانی که تصمیم دارند مراسم عقد و عروسی خود را در قرنطینه برگزار کنند، می توانند بهترین روز زندگیشان را از طریق تماس تصویری و پخش زنده و آنلاین با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارند.

لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت ها برای جشن های عروسی ، بسیاری از زوج ها را بر آن داشته تا برگزاری مراسم عقد و عروسی خود را به تعویق بیاندازند. اما برخی دیگر تصمیم می گیرند در قرنطینه و با دعوت مهمان های مجازی، جشن نامزدی و یا عروسی بگیرند. پخش زنده ویدیویی مراسم عروسی از طریق اپلیکیشن ها و پلتفرم های مختلفی امکان پذیر است و با استفاده از آنها لازم نیست برای برگزاری جشن ازدواج خود منتظر پایان گرفتن محدودیت ها بمانید.

بعد از شیوع ویروس کرونا، برگزاری مراسم عروسی مجازی و اشتراک گذاری زنده ویدیوی مراسم با دیگر اعضای خانواده و دوستان بسیار پرطرفدار شده است. برخی از خدمات مجالس و تشریفات عروسی نیز پیکیج های برگزاری مراسم ازدواج آنلاین را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند.

بسیاری از تشریفات عروسی و خدمات مجالس با بهره گیری از مدرن ترین تکنولوژی ها به تازه عروس و داماد ها این امکان را می دهند تا ویدیو مراسم عروسی خود را به صورت زنده برای هر تعداد از مهمانان که مد نظر دارند پخش کنند. برای مثال، اپلیکیشن ویدیو کنفرانس زوم، شرایطی را برای عروس و داماد ها فراهم کرده تا مراسم عقد و عروسی خود را با تعداد زیادی از مهمانان مجازی و به بهترین شکل برگزار کنند.

جشن عروسی مجازی

بهترین پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی برای پخش زنده ی مراسم عروسی

برای برگزاری جشن عقد و عروسی آنلاین و پخش زنده ی ویدیویی آن، پلتفرم های مختلفی را در دسترس خود دارید. اینستاگرام، زوم، اسکایپ، گوگل هنگ اوتس، فیس بوک، فیس تایم و یوتیوب از جمله ی بهترین پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی برای پخش زنده ی مراسم عروسی محسوب می شوند.

پخش زنده و لایو از طریق اینستاگرام

شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام اولین گزینه هایی هستند که برای پخش زنده ی ویدیویی مراسم عروسی به ذهن شما خواهند رسید. اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که برای کابران خود امکان پخش لایو یا زنده را فراهم می کند. استفاده از اینستاگرام برای پخش زنده ی ویدیویی جشن عروسی در حد فشردن یک دکمه راحت است.

البته بخاطر داشته باشید حتی اگریک اکانت شخصی و یا پرایوت دارید، تمام فالورهای شما قادر به تماشای لایو مراسم عروسی خواهند بود و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. بنابراین اگر دوست ندارید مراسم عروسی خود را به صورت زنده با همه ی فالورها به اشتراک بگذارید، آنها را از لیست خود حذف کنید.

پخش زنده مراسم با ایونت لایو

اگر ترجیح می دهید بجای فضای اجتماعی یک اپلیکیشن را برای پخش زنده ی مراسم عروسی خود انتخاب کنید، ایونت لایو می تواند همان اپ مورد نظر شما باشد. اما در نسخه ی رایگان آن تنها پنج نفر قادر به شرکت در یک ویدیو کال مشترک هستند.

چخش زنده عروسی در یوتیوب

یوتیوب یکی از بهترین گزینه ها برای پخش لایو مراسم عقد و عروسی محسوب می شود. چرا که هم رایگان است و هم محدودیتی برای تعداد مهمانان آنلاین شما در نظر نمی گیرد. برای پخش زنده ی مراسم عروسی خود در یوتیوب، اول یک کانال درست کنید.

می توانید در قسمت تنظیمات حریم شخصی مشخص کنید چه کسانی اجازه ی ورود به مراسم مجازی شما را خواهند داشت. همچنین برای کانال خود نام کابردی و رمز در نظر بگیرید. به این شکل تنها افرادی که رمز ورود را در اختیار دارند می توانند در مراسم عروسی مجازی شما شرکت کنند. یوتیوب به شما اجازه می دهد تا فیلم عروسی خود را ذخیره و بارها و بارها در آینده تماشا کنید.

پخش زنده و آنلاین از طریق سایت آپارات

آپارات، از سرویس های اشتراک گذاری ویدیو در ایران، نیز امکان پخش زنده ی ویدیویی را برای کاربران خود ایجاد کرده است. در آپارات یک حساب کاربری بسازید. فراموش نکنید برای پخش زنده ی مراسم عروسی در آپارات باید ابتدا برنامه ی لایو انکودر را روی گوشی هوشمند و یا تبلت خود نصب کنید.

حریم شخصی حساب کاربری خود را به گونه ای تنظیم کنید که فقط مهمانان مجازی شما قادر به تماشای مراسم عروسی بصورت لایو و زنده باشند. قوانین سایت آپارات را حتما پیش از رکورد استریم مراسم خود دقیق مطالعه نمایید.

پخش زنده ی جشن عقد و عروسی

اجرای زنده مرامس از طریق زوم

زوم، یک پلتفرم ابری یا پلتفرم کلود برای ویدیو کنفرانس و آدیو کنفرانس های حرفه ای و سطح بالا است. می توانید مراسم عروسی را به صورت تماس تصویری زنده و مشترک با تمامی مهمانان، روی یک فضای ابری شخصی و مختص خودتان پخش کنید.

البته، تماس های ویدیویی در نسخه ی رایگان پلتفرم زوم قابلیت اشتراک گذاری بین تنها صد نفر را دارد و مدت زمان این تماس نیز به چهل دقیقه محدود می شود. اگر مراسم عقد و عروسی شما بیش از این طول می کشد و یا تعداد مهمانان شما از صد نفر بالاتر است، باید نسخه ی “پرو” پلتفرم زوم را خریداری کنید.

گوگل هنگ اوتس یک راه دیگر برای پخش زنده مراسم عروسی

گوگل هنگ اوتس نیز یکی از پلتفرم های رایگان است که می توانید برای مراسم عروسی مجازی خود مورد استفاده قرار دهید. اما تنها بیست و پنج نفر قادر به شرکت در یک ویدیوکال گوگل هنگ اوتس و تماشای مستقیم و زنده ی جشن عروسی شما هستند. البته با ارتقا این پلتفرم به پلن پایه (Basic Plan) می توانید با دویست پنجاه نفر ویدیو کال مشترک داشته باشید، که در این صورت گوگل هنگ اوتس تنها چهارده روز به شما امکان استفاده ی رایگان و آزمایشی از این پلتفرم را خواهد داد.

مراسم عروسی بصورت لایو از طریق فیس بوک

امکان پخش زنده ی مراسم عروسی در فیس بوک رایگان است، ضمن اینکه محدودیتی برای تعداد شرکت کنندگان در این پخش زنده قائل نمی شود. حداکثر زمانی که می توانید از امکان پخش زنده ی فیس بوک استفاده کنید هشت ساعت می باشد.

نمایش آنلاین مراسم عروسی اسکایپ

امکان ویدیو کال در پلتفرم اسکایپ هم رایگان است. اگر اسکایپ را برای پخش زنده ی ویدیویی مراسم عروسی خود انتخاب کنید، سقف تعداد مهمانان مجازی شما پنجاه نفر خواهد بود.

فیس تایم مراسم عروسی لایو و زنده

فیس تایم که متعلق به شرکت اپل است نیز امکان تماس ویدیویی گروهی را برای مراسم عروسی شما فراهم می کند. اما تنها سی و دو نفر می توانند همزمان در ویدیو کال گروهی فیس تایم حضور داشته باشند. با استفاده از اپ فیس تایم، شما و مهمانانتان، مراسم عروسی، مشابه آنچه قبلا در تالار پذیرایی و باغ تالار عروسی دیده بودید، را تجربه خواهید کرد.

می توانید با هر یک از مهمانان تماس تصویری جداگانه ( مثل وقتی که در تالار عروسی سر یک میز جداگانه با هم صحبت می کنید) و یا گروهی داشته باشید، دیدارها را تازه کنید و از سوی دیگر در بهترین روز زندگی عروس و داماد، همراه آنها باشید.

با توجه به پلتفرمی که برای پخش زنده و آنلاین انتخاب می کنید، می توانید مراسم عروسی خود را روی همان برنامه و یا یوتیوب ذخیره نمایید و در آینده دوباره و دوباره آن را تماشا کنید.

جشن عروسی با تماس تصویری

اگر با تکنولوژی پخش زنده ی مراسم عروسی آشنا نیستید

اگر خیلی اهل فضای مجازی و تکنولوژی نیستید، حتما از یک فرد آگاه مشورت و کمک بگیرید. پخش زنده ی مراسم عروسی و برگزاری یک جشن آنلاین نیز می تواند با دشواری های مختص خود همراه باشد. هر اپلیکیشن و یا پلتفرمی ممکن است در طول تماس تصویری و یا استریم دچار اختلال شود.

پس بهتر است یک نفر آشنا به اینترنت و آی تی را مسئول رسیدگی به تمام امور پخش لایو مراسم عقد و عروسی نمایید، تا هم به سوالات مهمانان مجازی شما درباره ی چگونگی عملکرد برنامه ی پخش زنده پاسخ دهد، و هم در طول مراسم عروسی تمام امور مربوط به پخش زنده را کنترل کند.

آیا جشن عروسی مجازی می تواند جایگزین جشن عروسی واقعی باشد؟

شاید فکر کنید بدون حضور فیزیکی دوستان صمیمی و اعضای فامیل، جشن عقد و عروسی دیگر جذابیتی نخواهد داشت. اما همه ی آنچه را که یک جشن ازدواج نیاز دارد را می توانید برای جشن عروسی آنلاین هم انجام دهید.

برای مهمان ها کارت دعوت عروسی، از طریق ایمیل و یا دیگر اپلیکیشن ها، بفرستید. ایده ی بدی نیست اگر از آنها بخواهید لباس های هماهنگ با یکدیگر بپوشند و اصلاحا برای مراسم عروسی مجازی یک تم در نظر بگیرید. برای خود آهنگ رقص دو نفره و وسایل پذیرایی آماده کنید. شاید شما و مهمانانتان نتوانید جشن عروسی را در یک تالار پذیرایی برگزار کنید، اما برگزاری یک جشن عروسی به یاد ماندنی و خاص هنوز هم امکان پذیر است.

محل برگزاری مراسم عروسی مجازی

بسیاری از تالار های پذیرایی و باغ تالار های عروسی در زمان شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند. بنابراین، اکثر زوج ها تصمیم می گیرند در منزل و یا تالار های پذیرایی کوچکتر جشن عقد و ازدواج خود را برگزار کنند. در هر صورت باید محل برگزاری مراسم عروسی خود را دوست داشته باشید و در آن احساس راحتی کنید.

به همین دلیل هم خانه بهترین جا برای گرفتن جشن عروسی مجازی به نظر می رسد. قسمتی از خانه یا تالار پذیرایی، که در دوربین مشخص است را به زیبایی هر چه تمام تر و با استفاده از گل های طبیعی تزیین کنید تا جشن شما حال و هوای یک جشن عروسی واقعی را پیدا کند.

آیا برای مراسم عروسی مجازی باز هم به خدمات مجالس نیاز دارید؟

شاید جشن عقد و عروسی مجازی به فعالیت و خرید های کمتری نیاز داشته باشد، اما همچنان تشریفات عروسی و خدمات مجالس پیشنهادهای خوبی برای گل آرایی، لباس عروس و کت و شلوار داماد، دسته گل عروس، آرایش عروس ، تزیین جایگاه عروس و داماد و غیره خواهند داشت.

برای پخش زنده ی جشن عقد و عروسی چه تجهیزاتی لازم است؟

به خرید و گرداوری مجموعه ای از وسایل گران قیمت تکنولوژیکی برای پخش زنده ی مراسم عروسی خود نیاز ندارید. با گوشی هوشمند، تبلت و یا یک وب کم، که کیفیت تصویر بالایی دارد، نیز می توانید از مراسم عروسی خود فیلم بگیرید و به صورت زنده پخش کنید. بهتر است یک سه پایه ی معمولی تهیه کنید و گوشی و تبلت را روی آن قرار دهید. به این شکل لرزش دست روی کیفیت تصاویر تاثیری نخواهد داشت.

تا حد امکان از سر و صدا دور باشید تا صدای پخش لایو، نویز و خش نداشته باشد. میکروفون خود دستگاه هم معمولا برای ضبط صدا کفایت می کند، اما برای بهبود کیفیت صدا اضافه کردن یک میکروفون قوی تر هم فکر بدی نیست. مخصوصا اگر مراسم ازدواج مجازی شما در محوطه ی باز برگزار می شود، خرید یک میکروفون اضافه واجب است.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

تالار بزرگ پامچال (جاده اصفهان - شیراز)
قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️