ترفندهای برتر برای داشتن یک ماه عسل زمستانی رویایی

ترفندهای ماه عسل زمستانی

چندین ماه برنامه ریزی برای مراسم عروسی، پرداخت هزینه های زیاد و تحمل استرس ناشی از شروع یک زندگی جدید، هشار زیادی روی شما و همسرتان می آورد. اما ماه عسل پایان خوش همه این دوندگی ها است.

برای بسیاری از مردم زمستان فصل خوبی برای مسافرت نیست. آنها معتقدند فصل زمستان علاوه بر سختی هایی که در حمل و نقل ایجاد می کند، همواره یادآور بیماری و مشکلات دیگر است. اما اگر نکاتی را که ما در سایت تالارکده به شما آموزش می دهیم به کار ببندید علاوه بر اینکه از این سفر خاص زندگی خود بسیار لذت خواهید برد می توانید از مزایای سفر در زمستان هم بهره ببرید.

شاید برای شما جالب باشد:چه وسایلی را در ماه عسل زمستانی همراه خود داشته باشید.

ترفندهای ماه عسل زمستانی

1- نوع سفر زمستانی

نوع سفر زمستانی خود را مشخص کنید. به سفری ماجراجویانه خارج از محیط های شهری می روید یا به قصد ورزش های زمستانی چون اسکی عازم ارتفاعات هستید. دانستن این که چه نوع سفری در پیش خواهید داشت، برای آماده سازی بهتر به شما کمک خواهد کرد. بهترین مساله در سفر این است که بتوانید از مقصدی که میروید لذت ببرید.قطعا قصد ندارید تمام طول سفر در اقامتگاه یا هتل بمانید بلکه میخواهید به طور کامل از سفرتان تجربه کسب کنید.

اگر برای پکیج مسافرتی با تور هزینه کرده اید، مطمئن شوید تمام مکانهایی که شما آرزوی دیدن آنرا دارید را پوشش می دهد. هر نوع فعالیتی که می توانید در زمستان انجام دهید و سرگرمی هایی که مربوط به فصل زمستان در آن منطقه می شود را شناسایی کنید و یک برنامه کامل و ترتیب بندی برای اجرای برنامه هایتان داشته باشید.

مکان های منحصر به فرد و کارهایی که میتوانید در هر یک از مقصدهای سفر انجام دهید را کشف کنید.حتی اگر قبلا به آن مکان سفر کرده اید،مطمئن باشید فصل زمستان گزینه های جدید و هیجان انگیزی را برایتان به ارمغان می آورد که نباید از آنها غافل شوید.

به خاطر داشته باشید در زمستان روزها کوتاهتر هستند. دما و آب و هوا به سرعت می تواند تغییر کند، پس لباس مناسب برای این فصل را همراه داشته باشید.

ترفندهای ماه عسل زمستانی

2- بسته بندی لباس زمستانی

چمدان باید در عین حال که سبک باشد، تمام وسایل مورد نیاز شما را نیز شامل شود. بهترین راه کار در زمستان پوشیدن چندین لایه لباس است. در این صورت با ورود به مکان های سرپوشیده و گرم می توانید لایه های رویی را از تن درآورده و مانع سرما خوردگی شوید. فراموش نکنید یکی از مهم ترین این لباس ها یک پوشش کتانی است که باید جهت حفظ رطوبت بدن به عنوان نخستین پوشش تن کنید. لباس و یا ژاکتی بپوشید که گرما و دمای بدن را حفظ کند و از نفوذ سرما جلوگیری کند. روی آن می توانید از یک بارانی ضد آب استفاده کنید تا خیس نشوید. دستکش ضدآب و گرم، کلاه و شال گردن و همچنین یک جفت کفش مناسب و ضد لغزش می تواند برای سفر مناسب باشد.

شاید برای شما جالب باشد:4 تا از بهترین تم های عروسی زمستانی

3- مصرف آب کافی

نوشیدن آب کافی، فقط مختص به فصل تابستان و سفر به مناطق گرم نمی شود. برخلاف باور مردم، بدن در زمستان به دلیل سوخت و ساز بالا، نیاز بیشتری به آب دارد. بویژه اگر شما در طول سفر زمستانی تان به فعالیت های شدیدی چون اسکی و اسنوبورد بپردازید، خیلی زودتر آب بدنتان را از دست می دهید. اگر پوست شما در سرما سریعا خشک می شود، نشان دهنده ی این است که بدن شما آب کم دارد. نوشیدنی های گرم را در این فصل فراموش نکنید.

ترفندهای ماه عسل زمستانی

4- دوربین عکاسی

علاقه مندان به عکاسی از هر لحظه و قابی برای ثبت لحظات زیبا استفاده می کنند. برای انجام عکاسی در زمستان، بدلیل وجود رطوبت و آب و هوای بارانی و برفی، ممکن است به دوربین شما آسیب برسد. پس، از محافظ برای برای مصون نگه داشتن دوربین استفاده کنید.

5- حفظ سلامتی

باید قبل از سفر با خوردن غذاهای مقوی، ویتامین و دریافت واکسن های لازم، سلامتی خود را در طول سفر تضمین کنید. شما هرگز نمی دانید در فرودگاه ها، هتل ها، رستوران ها و مکان های توریستی در معرض چه نوع بیماری هایی قرار دارید،بنابراین بهتر است از قبل خودتان را آماده کنید.داشتن یک کیف کوچک لوازم دارویی و کمک های اولیه یکی از مهمترین ملزومات سفر است که امیدواریم هیچ وقت به آن احتیاج پیدا نکنید. در طول سفر نیز با پوشیدن لباس گرم، دستمال مرطوب ضد باکتری و استفاده از لوسیون ضد عفونی کننده سلامتی خود را حفظ کنید.

ترفندهای ماه عسل زمستانی

6- رانندگی در زمستان

اگر برای سفر ماه عسل زمستانی خود خودروی شخصی را انتخاب کرده اید،بهتر است پیش از عزیمت از وضع جاده های منتهی به مقصد مورد نظرتان آگاهی کافی پیدا کنید. حتماً باید ماشین خود را چک کنید. در ماشین باید کیف لوازم ایمنی شامل: ضد یخ، طناب، کابل، پتو، چراغ قوه، شمع اضطراری، جعبه کمک های اولیه، رادیو قابل حمل و یک شارژر تلفن همراه وجود داشته باشد. علاوه بر مجهز کردن ماشین به تمامی تجهیزات زمستانی، بهتر است به همراه خود نقشه کاملی از تمام راه های اصلی و فرعی داشته باشید. برداشتن کمی اغذیه خشک مانند خشکبار می تواند در صورت بروز مشکل به شما در تامین انرژی کمک کند.

7- زمستان بهترین فصل خرید بلیت هواپیما

در زمستان بسیاری از افراد به دلایل مختلف سفرهای خود را کنسل کرده یا به زمانی گرم تر موکول می کنند، بنابراین در این فصل خریدن بلیت هواپیما کاری آسان تر است.

علاوه بر این که، پیدا کردن بلیت هواپیما در فصل زمستان به دلیل رکود مسافرت، راحت تر و سریع تر انجام می شود. شرکت های هواپیمایی به منظور فروش تعداد بلیت بیشتر، اقدام به گذاشتن آف و پایین آوردن قیمت ها نیز می کنند. پس اگر جزو افرادی هستید که به دلیل هزینه های بالای حمل و نقل هوایی از آن استفاده نمی کنید، زمستان زمان مناسبی برای شماست تا علاوه بر صرفه جویی در پول، زمان خود را نیز بهتر برنامه ریزی کنید.

ترفندهای ماه عسل زمستانی

8- ضدآفتاب و مرطوب کننده

خورشید در زمستان به خصوص بر روی پوست های حساس، تاثیر بیشتری دارد. علاقه مندان به ورزش زمستانی مانند اسکی، بیشتر در معرض آفتاب سوختگی هستند، پس استفاده از ضد آفتاب را نباید فراموش کنند. همه ی قسمت های بدن که در معرض نور خورشید هستند را به خوبس با کرم پوشش دهید. همچنین آب و هوای سرد باعث خشکی پوست میشود پس از کرم مرطوب کننده به صورت مکرر استفاده کنید.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:چگونه تا روز عروسی وزن خود را به میزان دلخواه برسانید

 

 

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

لیلی وطن خواه
باغ تالار عمارت سام

مراسم عروسی من در عمارت سام برگزار شد همه چیز عالی و فوق العاده بود . آقای مولایی مدیریت عمارت هم بسیار مرد شریف و مورد اعتمادی هستند و همه چیز طبق قرارداد چه بسا بیشتر برای ما انجام دادن . برای گرفتن مراسم تو عمارت سام تردید نداشته باشید بهترینن

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

برای مراسم جهل تعداد۱۳۰نفرمهمان دارم هزینه رومیخوام درضمن نزدیک بهشت زهراباشه

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

سلام یک تالار خوب برای مراسم چهل میخوام برای۱۳۰نفرمهمان باقیمت به صرفه ولی کیفیت غذاوپذیراییش هم خوب باشه،به نوعی آبرومندانه برگزاربشه

بدون نام
مجموعه تالارهای قصر یاس

سلام برای ۲۰۰ نفر منو اقتصادی چقدر درمیاد؟؟ پکیج ارایش عروس و ماشین عروس اینا هم دارین؟

بدون نام
تالار پذیرایی کشتی ارم

سلام برای ۲۰۰ نفر مهمون منوی اقتصادی چقد میشه؟؟

مرادخانی
باغ تالار باشگاه سپهر پلاس

میشه قیمت سلف برای۱۳۰نفر را برام ارسال کنید

سید
جدایی مهدی قایدی از همسرش

از همون اولش معلوم بود که زن قایدی،،یه حول درجه یک هست و از اون تازه به دوران رسیده ها که از هر کاری ،یا هر غذایکه میخورد،،و خلاصه از همه کارهای روزانه فیلم میزاشت،،،حالا زنش چرا قبل از ازدواج این کارت رو نمیکرد،،،،چون پول هنگفتی مثل الان در اختیارش نبود،،،،من به جرات قسم میخورم که سر سوزنی زن مهدی قایدی هیچ حسی عشق و عاشقی به مهدی نداشت و فقط و فقط بخاطر معروفیت و پولدار بودنش بود،،وکرنه مهدی با توجه به سنش،قیافه ای هم اصلا نداره،،،ولی زنش ازش می‌باره که یه خوش گذران همه جوره هست و اصلا به خونه و زندگی اهمیت نمیده ،،و فقط کارش خوشگذارانی خیلی بیش از حد هست ،،،واقعا موندم مهدی چطور تحملش کرد،،،یه مرد تا میاد خونه دلش میخواد حداقل بوی غذا تو خونه پیچیده باشه و خانمش یه سفره دو نفره خوشگل چیده باشه،،،اما زن مهدی فقط در حال خیابان گردی،،خرید لباس،،،ارایشگاه رفتن اونم هر روز،،،صبح تا شب سرش تو اینستا،،،و خلاصه مهدی بنده خدا اسی شده بود و اصلا زندگی نداشت

صفدری
تالار عمارت بهشت

متاسفانه مسئولین تالار در آستانه ی برگزاری مراسم ختم، تماس گرفتند و گفتند که تالار را به کس دیگری اجاره داده اند! این در حالی بود که به ما تضمین داده بودند و این بدقولی دور از انسانیت بود.

امیرحسین نوری
باغ تالار عمارت ریورساید

ما ۲۲ فروردین در مجموعه ریورساید مراسممون رو برگزار کردیم با خوش قولی بی‌نظیر آقا طوفان و مدیریت مهمانی با برادرشون آقا بهنام بود که همه چیز عالی و بی‌نظیر بود. نه تنها چیزی از قول و قرارمون کم نذاشتن حتی یه سورپرایز هم برامون اضافه کردن. ممنون از این مجموعه عالی با مهمان‌نوازی خوب و سرویس‌دهی منظم و دقیقشون. حتما حتما حتما توصیه میکنم توی این تالار مراسمتون رو برگزار کنید تا لذت ببرید از بهترین شب زندگیتون.