مزایای کارت دعوت عروسی آنلاین نسبت به کارت دعوت کاغذی

اگر مراسم عروسیتان درپیش است و در حال تهیه لیستی از افرادی هستید که قرار است در جشنتان حضور داشته باشند، جالب است بدانید که هیچ الزامی برای ارسال کارت دعوت کاغذی برای این افراد وجود ندارد. دعوت از مهمان‌ها به روش آنلاین و بدون نیاز به کاغذ چاپ‌شده، روشی عالی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های عروسی است.

کارت دعوت انلاین

کارت دعوت آنلاین یا دیجیتال می‌توانند به‌اندازه کارت دعوت کاغذی زیبا و متنوع باشند. تنها با انتخاب سایتی مناسب جهت طراحی کارت دعوت آنلاین، می‌توانید تمامی ویژگی‌های یک کارت دعوت سنتی را با هزینه بسیار کمتری ایجاد کنید.

دلایل استفاده از کارت دعوت آنلاین به‌جای کارت‌های چاپ‌شده:

  1. ارزان‌تر بودن کارت دعوت آنلاین در مقایسه با نسخه چاپی

میانگین هزینه ارسال کارت دعوت عروسی چاپی بین 1 تا 5 میلیون تومان است. ازطرف‌دیگر، هزینه کارت دعوت آنلاین یا دیجیتال بسیار کمتر است. جالب است بدانید حتی وب‌سایت‌هایی وجود دارند که به‌طور رایگان امکان طراحی کارت آنلاین را به کاربرانشان می‌دهند. واضح است که ارسال کارت دعوت به صورت آنلاین برای مهمانان، تفاوت چشمگیری در هزینه‌های عروسی‌ ایجاد خواهد کرد.

یکی از وب‌سایت‌های مناسب برای ساخت کارت دعوت عروسی آن سایت wed تالارکده به نشانی www.wed.talarkadeh.com است.  در این وب سایت، ساخت کارت دعوت آنلاین به‌صورت رایگان انجام می‌شود. به علاوه می‌توانید با پرداخت مبلغی مشخص، از امکانات بیشتری بهره برده و کارت دعوت زیباتری داشته باشید.

  1. صرفه‌جویی در زمان و دردسرهای کمتر ارسال کارت دعوت عروسی به صورت آنلاین

انتخاب روش آنلاین را برای دعوت کردن از مهمان‌ها صرفه‌جویی در زمان را نیز در پی خواهد داشت. با این روش دیگر نیازی به مراجعه به فروشگاه‌های مختلف و انتخاب کارت، پشت نویسی پاکت کارت‌های دعوت با خطی خوش، قرار دادن کارت‌ها در پاکت و ارسال آن درب منزل تمامی مهمان‌ها نیست.

همچنین ببینید : متن کارت عروسی

  1. امکان اعلام آمادگی مهمان‌ها جهت حضور یا عدم حضور در مراسم از طریق کارت دعوت آنلاین

وب سایت‌های ارائه‌دهنده کارت دعوت آنلاین این امکان را برای مهمان‌ها فراهم می‌کنند که تنها با یک کلیک، حضور یا عدم حضور خود را به اطلاع میزبان برسانند.

  1. کمک به حفظ محیط زیست

اگر دوست‌دار محیط زیست هستید، با انتخاب کارت دعوت آنلاین می‌توانید با خیالی آسوده و بدون هدر رفتن حتی یک ورق کاغذ، از مراسم عروسیتان لذت ببرید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios
متن کارت عروسی دیجیتال
کارت عروسی موزیکال
قیمت کارت عروسی مخملی

آخرین دیدگاه‌ها

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

ميرزايي
باغ تالار عمارت ریورساید

مراسم ما هم ٣١ فروردين ١٤٠٣. بي نظير و عالي. ممنون از شما. ❤️❤️❤️🙏🙏🙏