7 علامت بارز که نشان می دهد شریک زندگی تان عاشقتان است

شریک زندگی عاشق دوست داشتن

منتظر ماندن برای اینکه همسر یا شریک عاطفی عشق خود را نسبت به شما به زبان بیاورد، حسی آزاردهنده و شبیه به یک انتظار ابدی است. شاید مدت زمان زیادی است که برای شنیدن سه کلمه جادویی “من عاشقت هستم” یا “دوستت دارم” لحظه‌‌‌شماری می‌‌‌کنید تا بالاخره از احساس واقعی او نسبت به خود مطلع شوید، به ویژه اگر عاشقش باشید.

اما به جای اینکه مدام از خود بپرسید “آیا او واقعاً مرا دوست دارد و عاشق من است؟” و ذهنتان را درگیر اما و اگرهایی این چنینی کنید، می‌‌‌توانید با جستجوی چند نشانه کلیدی، تا حدودی از عشق شریکتان نسبت به خود مطمئن شوید.

سناریو هایی که در ذهن شما ساخته می شود برای ابهامات ذهنی شما مبنی بر این که شریک عاطفیتان عاشقتان هست یا خیر علائمی کلیدی هستند اما بیش از این نگران نباشید ، ما با متخصص روانشناسی Susan Krauss Whitbourne دارای مدرک دکترا در این زمینه یعنی علائم گویای عاشق بودن همسر یا شریک عاطفیتان صحبت کرده ایم.

در زیر 7 نشانه که شریک زندگی تان با وجود آن ها عاشقتان است را می خوانیم :

1) او هر کاری را برای شما انجام می دهد

درست مانند جملات عاشقانه‌‌ای که در اغلب ترانه‌‌های عاشقانه شنیده‌‌‌ایم، اگر کسی عاشق شما باشد، هر کاری برای نشاندن لبخند روی لبانتان انجام می‌‌‌دهد. او حتی حاضر است برای خوشحال کردن شما، حرکات عجیب و غریب و کودکانه انجام دهد و همیشه مصلحت شما برای او در اولویت قرار دارد. هماهنگی برای یک قرار ملاقات، دفاع از شما و یا کمک کردن به شما در موقعیت‌‌‌های مختلف، رفتارهایی است که نشان می‌‌‌دهد شریکتان عاشق شماست و برآورده کردن خواسته‌‌‌های شما اولویت اول‌اوست. در واقع خوشحالی و حال خوب شما، خوشحالی و حال خوب او را به همراه دارد. بنابراین اگر در موقعیتی قرار گرفتید که فردی از شما انتقاد یا عیب‌‌‌جویی می‌‌‌کند‌‌‌، منتظر واکنش شریک خود باشید و این نکته را در نظر داشته باشید که آیا او از شما دفاع می‌‌‌کند یا با طرف مقابل همراه می‌‌‌شود. نتایج مطالعات معتبر نشان می‌‌‌دهد؛ افرادی که تعلق خاطر واقعی نسبت به یکدیگر دارند، در شرایط خاص، منافع خود را برای دیگری به خطر می‌‌‌اندازند.

شریک زندگی عاشق دوست داشتن
Young pretty man kissing and hugging his happy wife while they sitting in bed

2) دائم از شما قدردانی می کند

یکی از نشانه‌‌‌های دوست داشتن و عشق، تشکر و قدردانی مکرر برای کارهای کوچک و بزرگ است. به‌‌‌عنوان مثال اگر روزی او را به مقصدش رساندید یا به صرف شامی دو نفره دعوت کردید و یا در موقعیت‌‌‌ها و شرایط مختلف تنهایش نگذاشتید، او با قدردانی مداوم، دوست داشتن و عشق خود را به شما ابراز خواهد کرد.
اگر او بخاطر داشتن شما در کنار خود سپاسگزار است و از ابراز کردن آن نیز نمی‌‌‌هراسد، این سپاسگزاری انعکاسی است از میزان خوشحالی او از حضور شما در زندگی‌‌‌اش و معیاری است که می‌‌‌توانید با آن عشق او را نسبت به خود بسنجید. علاوه بر این، قدردانی و تشکر نشان می‌‌‌دهد که او برای شخص شما، زمان و تلاشتان ارزش قائل است.

3) همسر و شریک عاطفی تان محترم و مودب است

اگر در مورد احساس شریکتان نسبت به خود مردد هستید، به نحوه رفتار او با خود بیشتر توجه کنید. آیا رفتار گرم، مهربانانه و محترمانه‌‌‌ای با شما دارد؟ و یا نه، رفتارش سرد و تحقیرآمیز است و مدام از شما فاصله می‌‌‌گیرد؟ در چنین شرایطی بدانید که کلمات، رفتار و اعمال او، بیانگر احساسات واقعی‌‌‌اش نسبت به شما است.

4) با شما رو راست و صادق است

اگر شریکتان عاشق شما باشد، شما را در جریان جنبه‌‌‌های مختلف زندگی شخصی‌‌‌اش قرار می‌‌‌دهد. اگر او با شما در مورد خصوصی و جزئی‌‌‌ترین مسائل زندگی‌‌‌اش صحبت می‌‌‌کند، به این معنی است که شما را تهدیدی برای خود نمی‌‌‌بیند و از اینکه دانستن جزئیات زندگی‌‌‌اش، او را در برابر شما آسیب‌‌‌پذیر کند، نمی‌‌‌هراسد. این عدم هراس از آسیب‌‌‌پذیری نشان‌‌‌دهنده اعتماد است. در واقع او با صحبت در مورد مسائل شخصی، می‌‌‌خواهد به شما نشان دهد که چقدر برای او مهم هستید و در تلاش است که خود را به شما نزدیک‌‌‌تر کند. وقتی مخاطب خاصتان به شما اجازه ورود به حریم شخصی‌‌‌اش را می‌‌‌دهد و صادقانه و در نهایت آرامش در مورد خانواده، گذشته و یا سایر خاطرات و موضوعات خصوصی با شما گفتگو می‌‌‌کند، در پی آن است که با پیدا کردن راه‌‌‌های ارتباطی جدید، رابطه‌‌‌اش را با شما مستحکم‌‌‌تر کند.

5) در مورد آینده ای که قرار است با هم بسازید هیجان دارد

آیا شما و شریکتان برای آینده‌‌‌ای بلند مدت برنامه‌‌‌ریزی کرده‌‌‌اید؟ آیا او در مورد امیدها و آرزوهایش برای آینده‌‌‌ی رابطه‌‌‌تان، صادقانه و شفاف صحبت می‌‌‌کند؟ اگر او عاشق شما باشد، از برنامه‌‌‌ریزی طولانی‌‌‌مدت با شما هراسی ندارد و در کمال آرامش و بدون شک و تردید، با شما در مورد آینده مشترکتان به عنوان یک زوج گفتگو خواهد کرد. او برای تصمیماتی که با یکدیگر برای آینده‌‌‌ی می-گیرید، از خود هیجان و اشتیاق نشان می‌‌‌دهد که این نشانه‌‌‌ عشق حقیقی او به شماست.

6) او کاملا به شما اعتماد دارد

اعتماد هسته مرکزی هر رابطه عاشقانه، شاد و سالم است. بنابراین برای سنجیدن عشق واقعی، ابتدا باید از اعتماد او نسبت به خود اطمینان حاصل کنید. اگر زمانیکه دیر به خانه می‌‌‌آیید، شریکتان از شما نمی‌‌‌پرسد “کجا بودی؟” و یا تلفن همراهتان را چک نمی‌کند، یعنی به شما اعتماد دارد و این اعتماد توجه واقعی او را به شما را نشان می‌‌‌دهد.

وقتی شریکتان از صمیم قلب به شما اعتماد دارد و احساس می‌‌‌کند می‌‌‌تواند به شما به عنوان یک حامی، پشتیبان، همراه و مشوق تکیه کند، این احساس به مرور و با گذشت زمان به عشقی عمیق تبدیل خواهد شد.

7) می خواهد در تمام لحظات در کنارتان باشد

اگر شریکتان شما را دوست دارد و عاشق شما باشد، برنامه‌‌‌هایش را طوری تنظیم می‌‌‌کند که زمان بیشتری برای بودن در کنار شما داشته باشد. او تمایل دارد آخر هفته‌‌‌های خود را با شما سپری کند و دائماً به دنبال فرصتی است تا شما را ملاقات کند. حتی زمانیکه نمی‌‌‌تواند کنارتان باشد، از طریق تماس تلفنی یا چت کردن ارتباطش را با شما حفظ می‌‌‌کند.

گاهی ممکن است هر دوی شما درگیر مشغله‌‌‌های کاری و خانوادگیتان باشید، کسی که واقعاً به شما اهمیت می‌‌‌دهد، از هر فرصتی، هر چند اندک، استفاده می‌‌‌کند تا در کنار شما باشد. حفظ ارتباط با شما، صرف از نظر روش برقراری ارتباط (دیدار حضوری، شبکه‌‌‌های اجتماعی، تلفن و …) برای او در اولویت است، به عبارت دیگر، شما هرگز در اولویت دوم یا اولویت‌‌‌های بعدی او قرار نخواهید داشت.

درهمین رابطه ببینید : 12 نکته مهم برای داشتن رابطه عاشقانه سالم و پایدار

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آیا می شود در ماه محرم ازدواج کرد
مناسبت های مهم برای عقد در سال 1403
سرهمی مجلسی ( اورال )

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.