جشنواره رمضان

20 مدل حلقه ی عروسی و انگشتر نامزدی یاقوت سرخ

حلقه عروسی یاقوت

با وجود زیبایی خیره کننده، حلقه عروسی و انگشتر نامزدی یاقوت سرخ احتمالا اولین انتخاب هیچ یک از عروس خانم ها نیست. اما جالب است بدانید یاقوت سرخ از دیربار نماد عشق، شجاعت، اشتیاق و محافظت محسوب می شده است. حتی از ظاهر فریبنده ی آن می توان دریافت که در گذشته یاقوت سرخ را تنها برای طراحی حلقه ازدواج ملکه ها مورد استفاده قرار می دادند. با وجود قدمت طولانی، حلقه ی عروسی و انگشتر نامزدی یاقوت همیشه یکی از انواع حلقه های جواهر مدرن و به روز بشمار می رود.

حلقه های ازدواج یاقوت همچنین قیمت پایین تری نسبت به حلقه های جواهر برلیان دارند و خرید آنها، در مقایسه با دیگر حلقه های عروسی جواهر، اقتصادی تر و به صرفه تر است. از نظر سختی و مقاومت اما، بعد از سنگ جواهر الماس،یاقوت سرخ در جایگاه دوم قرار می گیرد.

یاقوت سرخ همچنین شامل طیف گسترده ای از انواع رنگ های قرمز ، از قرمز روشن گیلاسی گرفته تا قرمز تیره ی مایل به قهوه ای، می شود. مشهورترین و پرطرفدار ترین انواع یاقوت شامل یاقوت برمه و یاقوت خون کبوتری می شوند که در طراحی حلقه های عروسی جواهر با فلز طلایی و یا رز گلد جذابیتی خیره کننده پیدا می کنند.

 

انواع مدل های حلقه عروسی و انگشتر نامزدی یاقوت

سنگ یاقوت سنگ خوش رنگ و زیبا که برای انگشتر نشان یا نامزدی می تواند انتخابی مناسب باشد.

انگشتر یاقوت تراش اشکی با هاله ی الماس

حلقه ی عروسی و انگشتر نامزدی یاقوت

حلقه ازدواج با سنگ جواهر تراش اشکی انگشتان را کشیده و زیباتر نشان می دهد. اما هاله ی الماس دورتا دور سنگ یاقوت سرخ، زیبایی این حلقه نامزدی را تکمیل می کند.

حلقه عروسی با سنگ یاقوت بیضی شکل و هاله ی الماس

حلقه ی ازدواج

سنگ یاقوت سرخ در کنار رنگ رزگلد ظاهری خیره کننده به حلقه عروسی و یا انشگتر نامزدی شما می بخشد. در این مدل حلقه عروسی، سنگ یاقوت تراش بیضی و الماس های درخشان دورتا دورآن مورد استفاده قرار گرفته و با طلای رزگلد ظاهری فوق العاده ایجاد کرده است.

حلقه جواهر سه سنگ با یاقوت برمه در کنار الماس

حلقه ی نامزدی

یاقوت برمه یکی از زیباترین انواع سنگ ها برای ساخت حلقه جواهر محسوب میشود. در این مدل زیبا، سنگ یاقوت برمه در کنار دو الماس کوچکتر قرار گرقته و از طراحی بی نظیری در میان حلقه های نامزدی و عروسی یاقوت نشان برخوردار است.

حلقه جواهر ظریف رز گلد با سنگ یاقوت سرخ

حلقه ی یا قوت سرخ

سنگ حلقه جواهر نامزدی و عروسی همیشه نباید بزرگ و پر زرق و برق باشد. حلقه ای که در تصویر می بینید در عین ظرافت، با یک سنگ کوچک یاقوت سرخ و دو الماس کوچک در اطراف آن به طرز خیره کننده ای زیباست.

حلقه ازدواج یاقوت خون کبوتری و الماس

انگشتر نامزدی

این حلقه زیبا نیازی به تعریف ندارد! انگشتر نامزدی با سنگ یاقوت قرمز تیره در کنار طلای سفید، انتخابی چشم نواز به عنوان نشان عشق شما خواهد بود.

حلقه عروسی مدل خوشه ای با سنگ یاقوت سرخ و الماس

حلقه ی عروسی

یاقوت سرخ پتانسیل زیادی برای طراحی انواع حلقه ازدواج و انگشتر نامزدی دارد. این انگشتر خوشه ای زیبا با سنگ یاقوت سرخ و الماس در اطراف آن می تواند انتخاب مناسبی به عنوان حلقه عروسی و یا انگشتر نامزدی باشد.

انگشتر نامزدی و حلقه عروسی یاقوت نشان با تراش پله ای

حلقه ی ازدواج و نامزدی یاقوت

دو الماس تراش باگت در اطراف و یک سنگ یاقوت سرخ تراش پله ای در مرکز، این حلقه را به یکی از برترین مدل های حلقه عروسی و انگشتر نامزدی تبدیل می کند.

حلقه عروسی یاقوت سرخ تراش گلابی شکل

انگشتر نامزدی یاقوت

قطعا عاشق این حلقه جواهر زیبا با یک سنگ یاقوت گلابی شکل در مرکز خواهید شد. همانطور که پیش تر هم گفتیم، یاقوت سرخ در ترکیب با رنگ رزگلد برای حلقه ازدواج بسیار زیباست.

انگشتر یاقوت سرخ تراش بالشی

انگشتر یاقوت سرخ

سنگ جواهر یاقوت سرخ در کنار طلای سفید ، این حلقه ازدواج را به یکی از بهترین ها تبدیل می کند.

حلقه جواهر متشکل از سنگ های یاقوت کوچک و بزرگ

حلقه ی عروسی

شاید بتوان به جای یک سنگ یاقوت سرخ، از چندین سنگ برای ساخت یک حلقه ی ازدواج بی نقص، همانند تصویر، استفاده کرد.

حلقه عروسی و انگشتر نامزدی با سنگ های جواهر مختلف

حلقه ی عروسی جواهر

شاید استفاده از چندین رنگ مختلف و سنگ های جواهر متفاوت ایده ی بدی برای ساخت حلقه ازدواج نباشد. این حلقه دارای یک سنگ یاقوت بیضی شکل در مرکز، دو سنگ تانزانیت و چندین الماس کوچک در اطراف، یکی از پرطرفدار ترین حلقه های جواهر نشان محسوب می شود.

انگشتر نامزدی برلیان و یاقوت سرخ

حلقه ی جواهر

این مدل حلقه نشان بسیار خاص و پر زرق و برق است. طراحی بی نظیر آن با سنگ یاقوت سرخ، در کنار برلیان و طلای سفید همه ی چشم ها را به خود خیره می کند.

حلقه نامزدی یا عروسی هشت ضلعی یاقوت نشان

حلقه ی عروسی ظریف

لازم نیست همیشه به دنبال حلقه های برلیان پر زرق و برق باشید. گاهی یک حلقه ازدواج و یا انگشتر نامزدی ساده، مثل مدلی که در تصویر می بینید، هم زیبا و هم از نظر اقتصادی به صرفه است.

انگشتر نامزدی فلورال یاقوت نشان

حلقه ی عروسی جواهر

این انگشتر یاقوت نشان با تراش فلورال دقیقا همان مدلی است که شما را به یک ملکه تبدیل می کند.

انگشتر جواهر یاقوت با تراش بیضی

انگشتر یاقوت سرخ

اگر یک حلقه عروسی درخشان و خیره کننده می خواهید، در انتخاب این حلقه یاقوت بیضی شکل تردید نکنید.

حلقه برلیان و یاقوت سرخ تراش بالشی

حلقه ی ازدواج مدرن

رنگ قرمز مایل به بنفش یاقوت، این حلقه عروسی را به یکی از خاص ترین و زیباترین مدل های حلقه عروسی و انگشتر نامزدی تبدیل کرده است.

حلقه ازدواج خوشه ای با سنگ یاقوت و الماس

انگشتر نامزدی

اگر به حلقه های برلیان و انگشترهای الماس نشان علاقه دارید، اما هنوز هم کمی رنگ برای حلقه‌ی ازدواج خود می خواهید، این مدل را انتخاب کنید. در این حلقه جواهر سنگ یاقوت سرخ تنها بخشی از طراحی را تشکیل می دهد و الماس همچنان در مرکز توجه قرار دارد.

حلقه عروسی یاقوت سرخ با تراش پرنسسی

حلقه ی عروسی پرنسسی

تراش پرنسسی در کنار طلایی سفید ترکیبی از سنت و مدرنیته را در این حلقه ازدواج ایجاد می کند.

حلقه جواهر یاقوت نشان با طراحی خاص

انگشتر نامزدی خاص

اگر به دنبال یک انگشتر نامزدی و یا حلقه ی عروسی خاص هستید، این مدل حلقه جواهر را از دست ندهید. این حلقه ی جواهر رزگلد با سنگ یاقوت، انتخابی جسورانه برای عروس خانم های خاص پسند محسوب می شود.

انگشتر نامزدی و حلقه عروسی با یاقوت سرخ تراش مارکیز

حلقه ی ازدواج یاقوت

یک سری الماس دورتادور یاقوت سرخ تراش مارکیز، ظاهری بسیار شیک به این حلقه جواهر بخشیده است.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

فرق انگشتر نشون و حلقه
حلقه ازدواج
اعلام نامزدی

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل

نظرات کاربران

  • فاطیما

    قیمت انگشتر هایی عکس ۲و ۳ و ۱۱ و ۱۶ چند هستن لطفا قیمت ها شون رو بگید

    پاسخ