ترندهای عروسی که باید از آنها در سال 2019 اجتناب کنید

هر عروسی می خواهد روز عروسی اش خاص و منحصر به فرد باشد، اما بیشتر اوقات بهترین ایده ها قبلاً انجام شده است. این روزها به حدی بازار خلاقیت در جشن عروسی گرم شده است که تقریباً همه عروس و دامادها سعی می‌کنند با ارائه ایده‌هایی نو و تازه در شب عروسیشان، جشن خود را با سایرین متمایز کنند. ده‌ها ایده و ابتکار وجود دارد که می‌توان با به کار بستن آنها در جشن عروسی مراسم را جذاب و به یاد ماندنی کرد. البته ایده هایی نیز وجود دارد که بسیار تکراری شده اند و تقریباً در همه عروسی ها شاهد انجام آن هستیم. برای اطمینان از اینکه جشن عروسی شما واقعاً در نوع خود تک باشد، از ترندهایی که در ادامه مقاله معرفی خواهند شد حتماً اجتناب کنید.

ترندهایی که باید از آنها اجتناب کرد

 

1- تعداد زیادی ساقدوش

ساقدوش‌ها نقش بسیار مهمی در نظم و ترتیب بخشیدن به مراسم عروسی شما بر عهده دارند. خوشبختانه در چند سال اخیر حضور ساقدوش‌ها در مراسم عروسی ایرانی ها نیز باب شده است و همین امر موجب می‌شود تا مراسم عروسیتان بهتر جلوه کند. نظریه ای وجود دارد که می گوید روزهایی که از یک یا دو ساقدوش عروس استفاده می کردید، گذشته است. در حال حاضر، “لشکر ساقدوش ها “ترند جدید و داغ است، و در بعضی از عروسی ها تعداد آنها به نزدیک 10 نفر از دوستان نزدیک عروس می رسد که باید این ایده را تغییر داد.

ترند “ارتش ساقدوش ها” از ایالات متحده نشات گرفت و به سرعت در همه جا و در بیشتر عروسی ها گسترش پیدا کرد. این ترند و استفاده از ساقدوش های زیاد می تواند برای گرفتن عکسهای زیبا، عالی باشد. اما گاهی اوقات مشکلات زیادی به وجود می آورد و حتی ممکن است باعث بهم خوردن نظم عروسی و نارضایتی مهمانان شود.

البته این ترند به لطف دوشس جدید، مگان مارل، در حال از بین رفتن و محو شدن است. مگان مرکل در جشن عروسی اش تصمیم گرفت از هیچ ساقدوش بزرگسالی استفاده نکند و تنها از دختر کوچولوهای و پسر کوچولوهای زیبای گل به دست برای همراهی و گرفتن دامن بلند لباس عروسی اش استفاده کرد.

ترندهایی که باید از آنها اجتناب کرد

2- کیک عروسی بیش از حد بلند

ترند کیک عروسی نیز در سال های اخیر شاهد تغییرات بزرگی بوده است. کیک عروسی میوه ای با ارتفاع کم و پوشیده شده با پودر قند دیگر در جشن های عروسی مورد استفاده قرار نمی گیرد. دلیل آن عکسهای اینستاگرامی و رقابت و جنگی است که در این فضا وجود دارد. اینکه هرکس در یک رقابت بی پایان سعی دارد عکسهای زیباتر و خیره کننده تری از جشن عروسی خود و زرق و برق و ریخت و پاش آن به نمایش بگذارد.

از کیک هایی که با تکنیک دریپ تزئین شده اند و کیک های عریان گرفته تا برجهایی از دونات و برجهای ماکارون هشت طبقه و اخیراً حتی کیک عروسی مگان مرکل که یک کیک 154lb  میکس شده با طعم لیمو و گیاه آقطی و تزئین شده با گل های بهاری و خامه بود، همگی از این ترند پیروی می کنند و متاسفانه به طور فزاینده ای در حال افزایش است. هرگز از یاد نبرید که هر چقدر کیک عروسی ساده تر باشد و تزئینات روی آن مختصرتر باشد، زیباتر و شیک تر است.

در رابطه با این موضوع بخوانید: ترفندهای برتر برای انتخاب کیک عروسی

ترندهایی که باید از آنها اجتناب کرد

3- دیوارهای دکور شده

دیوارهایی که از دونات و شیرینی پوشیده شده اند و همچنین دیوارهای گل به نظر می رسد در همه جا هستند و تبدیل به یک ترند تکراری و خسته کننده شده است. در سال 2019 بیشتر از تزئینات طبیعی و خلاقانه استفاده می شود که بتوان در آن حضور در طبیعت را احساس کرد مانند درست کردن فضایی شبیه جنگل. بهتر است در این مورد بیشتر فکر کنید و کارهای خلاقانه تری انجام دهید.

ترندهایی که باید از آنها اجتناب کرد

4- جملات و کلماتی که با لامپهای نئون روشن شده اند

این ترند محبوب نیز در فهرست ترندهایی قرار دارد که بیش از حد تکرار شده اند. بعضی از زوج ها از واژه های محبوب خود یا اصطلاحی که بینشان متداول است و یا حتی اسم هایشان برای این کار استفاده می کنند، بعضی از زوج ها هشتک عروسی خودشان و بعضی دیگر یک کلمه ساده مانند مبارک باد را انتخاب کرده و آن کلمات را در کنار تالار عروسی یا بر روی دیوار یا در جایگاه عروس و داماد قرار می دهند. بهتر است این ترند را فراموش کرده و به جایگزین های خلاقانه تری فکر کنید.

ترندهایی که باید از آنها اجتناب کرد

5- ورود دراماتیک عروس

وقتی که به قسمت ورود عروس به مجلس و تالار عروسی می رسیم، همه ما همه جوره اش را دیده ایم. از عروسی که با بالون وارد جشن عروسی اش شده است تا عروسی که با تراکتور با تالار عروسی آمده است و حتی عروسی که با لباس مبدل و پیاده وارد مجلس عروسی شده است. ورود عروس به تالار عروسی به جنبه دیگری از عروسی تبدیل شده است که می تواند به روش های غیر قابل تصوری انجام شود.

ما همه دوست داریم سنت ها را بشکنیم و با روشی جدید کارها را انجام دهیم. مانند اینکه دیگر با ماشین مدل بالا گل کاری شده وارد تالار عروسی نشویم و کار جدیدی انجام دهیم. اما اینکه با لباس مبدل وارد مجلس عروسی شوید دیگر کمی اغراق و زیاده روی است و بهتر است این کارها را انجام ندهید.

ترندهایی که باید از آنها اجتناب کرد

یک ایده جالب برای ورود عروس و داماد به تالار پذیرایی استفاده از ساقدوش ها است. به این ترتیب که چند نفر از ساقدوش ها برای عروس و داماد یک راهرو برای ورود درست کنند مثلاً می توانند دو به دو دست هایشان که حاوی گل است را بالا گرفته و عروس و داماد از زیر گل ها رد شوند. از آنجا که در سال 2019 استفاده از ابزارها و رنگ های ارگانیک و طبیعی مد شده است، می توان برای ورود عروس و داماد به تالار عروسی از درختچه های زیبا استفاده کرد. این ایده بخصوص برای فصل پاییز و زمستان مناسب تر است. اگر عروسی شما در روزهای جشن کریسمس برگزار می شود می توانید از درختچه های کاج و سرو با تزئینات کریسمس برای راهرو ورودی عروس و داماد استفاده کنید و جشن خود را خاص و زیبا کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:بهترین ایده های برگزاری مراسم عروسی در کریسمس

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟

آخرین دیدگاه‌ها

عطا
باغ تالار عمارت سام

بهتربن عمارت بهترین و دلسوزترین مدیریت . ممنون از آقای مولایی عزیز که بهترین شب رو برای ما رقم زدن.

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟