جشنواره رمضان

5 ایده جذاب به جای استفاده از کیک عروسی

روز عروسی شما کاملاً متعلق به خودتان است بنابراین اگر یک کیک عروسی سنتی شما را خوشحال نمی کند چرا چیز دیگری را امتحان نمی کنید؟ دنیای شیرینی ها بسیار متنوع است،از خامه ای و تارت های میوه ای گرفته تا شیرینی های خشک و کاپ کیک های مختلف اما بسته به سلیقه و نوع مراسم، شیرینی های انتخابی افراد متفاوت است. این ایده های جذاب برای جایگزینی کیک عروسی را در تالارکده ببینید.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:محبوب ترین طعم های کیک عروسی سال 2018

جایگزین کیک عروسی

کیک پنیری

در کشورهای اروپایی بسیاری از عروس و دامادها به پنیرهای محلی برای درست کردن کیک رو آورده اند. کیک پنیر یا چیزکیک شیرینی مغذی و پرمایه‌ای است که از پنیر دَلَمه یا پنیر خامه‌ای و دیگر افزودنی‌ها تهیه می‌شود.

برای تهیه کیک پنیر غالباً از پنیر خامه‌ای و پنیر ماسکارپونه استفاده می‌شود. این نوع کیک‌ها دو نوع دارند که یا پخته‌شده هستند یا غیرپخته که پس از آماده‌سازی در یخچال گذاشته می‌شوند تا آماده و سفت گردند. کیک پنیر نیویورک اصیل‌ترین نوع کیک پنیر است که برای تهیه آن باید نکات زیادی رعایت شود.

در ایران نیز این نوع کیک از محبوبیت و شهرت زیادی برخوردار است. دسری مطبوع و خوش‌طعم که می تواند کم کم جای خود را در عروسی ها هم باز کند. می توانید کیک پنیری عروسی تان را با انگور و تکه بیسکویت های خرد شده سرو کنید.

جایگزین کیک عروسی

کیک عریان

طرفدار آیسینگ فوندانت نیستید؟ کیک عریان انتخاب کنید.

کیک عریان سبکی از تزیین کیک هست که با اون میتونیم کیک های فوق العاده شیک تهیه کنیم.در این شیوه تزیین کیک معمولا خامه یا فراستیگ های دیگر خیلی کم مصرف می شوند و همچنین به دلیل زیبایی خاص ظاهری خود کیک نیاز به تزیین زیادی ندارد. کیک عریان در واقع ربطی به نوع پخت کیک ندارد بلکه تزیین کیک باعث نامگذاری این سبک کیک ها شده است به این صورت که از فوندانت و خامه کشی های سنگین دورتادور کیک خبری نیست، دیواره کیک خامه کشی نمی شود یا اینکه فقط یه آسترکاری نامرتب و خیلی کم روی کیک کشیده می شود بطوریکه خود کیک مشخص است.

برای کیک میتوانید از هر نوع کیک ساده  و پایه ای که دوست دارید استفاده کنید مثل انواع شیفونها، کیک های کره ای و …

مابین لایه ها از انواع خامه یا باترمیلک به دلخواه استفاده میشود و برای تزیین روی کیک معمولا ازخامه بیشتر،انواع سس مثل سس تافی یا کارامل و یا گاناش به همراه گلهای طبیعی، میوه های فصل،تکه های شکلات ، بیسکوییت،ماکارون و مرنگهای رنگی کمک میگیرند

معمولا برای تاپر این کیک ها از انواع میوه ها و گل های طبیعی استفاده می شود.

در این نوع تزیین هر چه لایه های کیک بیشتر باشد جلوه و زیبایی آن بیشتر می شود و به همین دلیل خیلی از کیک های طبقاتی و مخصوص مجالس عروسی خارج از کشور به این سبک تزیین میشوند.

یک کیک عریان بردارید و لایه های آن را با کرم کره ای خوشمزه یا گاناش شکلات پر کنید. آن را با میوه های تازه تزیین کنید یا از تهیه کننده گل مراسم بخواهید چند شکوفه اضافه به شما بدهد تا در بالای کیک قرار دهید. کیک عریان برای عروسی های تابستانی و سبک روستیک بسیار مناسب است.

جایگزین کیک عروسی

جایگزین کیک عروسی

کاپ کیک، دونات و پاپ کیک

یک ایده بسیار جالب و راحت استفاده از کیک های کوچک مانند کاپ کیک، دونات و پاپ کیک به جای یک کیک بزرگ سنتی عروسی است.کاپ کیک های عروسی جایگزین بسیار مناسب و زیبایی برای کیک های عروسی سنتی است. این کاپ کیک ها میتواند تنوع بی نظیری داشته باشد. با فوندانت باشد یا با خامه تهیه شود، وانیلی باشد یا شکلاتی و یا حتی رد ولوت! کاپ کیک معمولا یا بر روی چند طبقه چیده میشود یا برای تزیین کیک عروسی دور کیک قرار داده می شود. ویژگی اصلی دیگر کاپ کیک این است که تقسیم کردن آن بین مهمان ها خیلی راحت تر است.

نگران نباشید هنوز می توانید لحظه خاص بریدن کیک را با بریدن یک کاپ کیک کوچک و خوردن اولین گاز آن را داشته باشید. به عنوان بخشی از دسر می توانید این شیرینی های کوچک را سرو کنید.

جایگزین کیک عروسی

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:ترفندهای برتر برای انتخاب کیک عروسی

جایگزین کیک عروسی

ماکارون ها و کروکومبوش

برج ماکارون نیز مانند برج کاپ کیک اخیراً محبوبیت بسیاری بین زوج های اروپایی پیدا کرده است. ماکارون‌ها رنگارنگ، نرم و بالشی و بسیار خوشمزه هستند. این شیرینی‌های لذیذ احتمالاً یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین دسرهای فرانسوی به شمار می‌روند. شیرینی ماکارون در طعم‌ها و رنگ‌های مختلف تولید شده و از کارامل نمکی‌ کلاسیک تا طعم لَوندر و عسل یا انجیر وحشی و غیره را هم پوشش می‌دهند. این بیسکویت سبک فرانسوی با پایه مرینگ را به خاطر شکل یکنواختش می توانید به هر رنگ و با هر مدلی که بخواهید تزیین کنید و همچنین می توانید هر طعمی را به آن بدهید.

کروکمبوش در واقع کیکی سنتی در فرانسه است که شکلی هرم مانند دارد و از قرار گرفتن نان خامه ای های متعدد در کنار هم و با چسباندن آن ها با کارامل یا آبنبات درست می شود. این دسر خوش طعم در فرانسه یک کیک عروسی سنتی است. نان خامه ای گرد در فرانسه نمادی از کلم است و گفته می شود که نوزاد در مزارع کلم به دنیا می آید. به این سبب این کیک نمادی از آرزوی داشتن بچه و نوه های بسیار است. گفته می شود که هر چه ارتفاع این کیک بیشتر باشد زندگی بعد از عروسی مرفه تر خواهد بود.

جایگزین کیک عروسی

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:10 غذای برتر که باید قبل از عروسی مصرف کنید

جایگزین کیک عروسی

میزهای شیرین

اگر می خواهید دسر خود را با بودجه کمی برگزار کنید انتخاب یک میز شیرین با استایل بردار-مخلوط کن گزینه ای عالی است. مطابق با تم عروسی خود شیرینی ها و آب نبات ها را انتخاب کنید و برای هر شیرینی برچسب بگذارید. کیسه های نایلونی و روبان را اضافه کنید تا مزایای میز شیرینی خود را با دادن هدیه های شیرین به مهمانها دوبرابر کنید. می توانید از طعم هایی که محبوب کودکان است در شیرینی ها و آب نبات های روی میز استفاده کنید در این صورت آنها نیز سرگرم شده و کمتر شیطنت می کنند. گرایشات و سلایق بزرگسالان در مورد طعم های محصولات شیرینی و شکلات همواره در حال تغییر هستند. با این حال، طعم های محبوب کودکان در مورد آبنبات به صورت شگفت آوری عمومی و کلی هستند.

در میام طعم های محبوب کودکان، جای تعجب نیست که طعم مخلوط میوه ها جایگاه اول را به خود اختصاص می دهد. مخلوط میوه های ساده، مخلوط میوه های گرمسیری و سایر مخلوط های میوه، طعم های تازه، نوآورانه و بسیار سرگرم کننده هستند. در حقیقت آن ها را هر جایی در صنایع شیرینی و شکلات حتی در طیف وسیعی از آبنبات چوبی ها تا انواع تافی می توان یافت. انواع گونه های طعم های کلاسیک توت فرنگی و گیلاس نیز در بین کودکان بسیار محبوب هستند.

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کیک عقد در محضر
32 کیک تابستان
کاهش هزینه های کیک عروسی
کیک عروسی

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل