دانستنی‌های کیک عقد + 15 مدل جدید و زیبا

هیچ چیزی به اندازه یک کیک عقد زیبا و خوشمزه نمی‌تواند پذیرایی مراسم عقد را منحصر به فرد کند. ممکن است دسرهای جدید و متنوعی در مراسم عقد در سالن عقد سرو شوند، اما کیک عقد همواره جایگاه خود را در این مراسم حفظ کرده است. مدل کیک عقد یکی از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب آن است زیرا تاثیر به‌سزایی در دکوراسیون مراسم عقد خواهد داشت.

کیک عقد

معمولاً برای دیزاین یک کیک عقد لاکچری و خاص از میوه‌های تازه و خوشرنگ، فوندانت، خامه، پودر قند یا شکر و گل‌های طبیعی یا مصنوعی استفاده می‌شود. هر یک از این طرح‌ها می‌توانند روایتگر یک داستان به‌ویژه داستان عاشقانه عروس و داماد باشند.

برای عروس خانم‌هایی که طرفدار سبک‌ بوهمیایی هستند یا ترجیح می‌دهند مراسم عقد خود را در طبیعت برگزار کنند، استفاده از گل‌های ظریف، برگ‌های تازه درخت انگور یا هر چیزی که بو و حس طبیعت و زمین را تداعی می‌کند، می‌تواند ایده مناسبی برای تزئین کیک مراسم عقد باشد. اما اگر طرفدار سبک‌های مدرن و امروزی برای تزئین کیک عقد درمحضر هستید، ما به شما تزئیناتی مانند سطح صاف روکش شده با فوندانت، رنگ‌آمیزی لایه خارجی کیک با رنگ‌های متالیک خوراکی و طرح‌های هندسی را پیشنهاد می‌کنیم.

سبک‌های کلاسیک نیز همیشه طرفداران خاص خود را دارند. برای انتخاب یک کیک عقد کلاسیک، رنگ سفید تنها گزینه موجود نیست. نقاشی کردن گل‌های رنگی روی سطح کیک، استفاده از طرح‌های آبرنگی، طراحی سطح کیک با خامه فرم گرفته همگی حسی جاودانه را در شما و مهمانانتان ایجاد خواهند کرد. در صورتی‌که مراسم عقدتان در فضای باز برگزار می‌شود، از محیط اطراف جهت دیزاین و طراحی کیک الهام بگیرید.

روز مراسم عقد و کیک مراسم مختص شما است بنابراین تمرکز بیشتری برای انتخاب طرح کیک عقدتان به خرج دهید. از قناد و طراح کیکتان برای انتخاب طرح کیک ایده بگیرید.

در ادامه 15 مدل کیک عقد خاص متناسب با تمامی سلیقه‌ها و سبک‌ها آورده شده است. با ما همراه باشید.

  1. نقاشی با آبرنگ روی کیک عقد چندطبقه:

این کیک عقد چندطبقه به اندازه ای خاص است که نمی‎توان آن را برش زد و خورد. تصویر گل‌های رنگی روی سطح این کیک آن را به یک تابلوی نقاشی زیبا تبدیل کرده است. این طرح می‌تواند انتخاب مناسبی برای یک مراسم عقد عاشقانه در فضای باغ باشد.

مدل کیک عقد

 

  1. کیک عقد تیره و دراماتیک:

کیک عقد می‌تواند تیره باشد. فراموش نکنید رنگ‌های تیره همیشه نماد غم یا حس منفی نیستند. این کیک سیاه باطراحی ظریف و خیره کننده‌اش می‌تواند مراسم عقدتان را باشکوه‌تر کند.

کیک عقد لاکچری

  1. کیک فوندانت با گل‌های شکری شناور:

این کیک فوندانت چند طبقه با سطح شیبداری از گلبرگ‌های آبرنگی آبی و بنفش حال و هوای نسیم ملایم تابستانی را با خود به مراسم عقدتان خواهد آورد.

کیک عقد خاص

  1. کیک عقد دوطبقه صورتی و طلایی:

این کیک عقد پرزرق و برق از دو طبقه تشکیل شده است. طبقه اول با رنگ صورتی پاستلی پوشیده شده است، در حالی که برای طراحی طبقه پایین از یک شابلون هندسی و روکش طلایی استفاده شده است. استفاده از برگ‌‌های سبز رنگ طراوت و تازگی را به این کیک اضافه کرده است.

همچنین ببینید : متن خطبه عقد به فارسی و عربی

کیک عقد لاکچری و خاص

  1. کیک عقد ساده و مینیمال با جزئیات و بافت ظریف:

در طراحی این کیک از سبک‌های مینیمال ایده‌برداری شده است. این کیک عقد ساده و سفید با بافت حلزونی و مشبک برجسته و گل‌های تازه انتخاب مناسبی برای عروس خانم‌های ساده پسند است.

کیک عقد شیک

  1. کیک عقد دوطبقه تلفیقی:

در این کیک عقد تلفیق طبیعت ارگانیک و آرامش نهفته در لایه شکلاتی با لایه مجلل طلایی رنگ را مشاهده می‌کنید. ترکیب این دو طبقه با گل‌های زرشکی رنگ و پاستلی، زیبایی آن را دوچندان کرده است. کیک عقد محضر به شکل خاص و متفاوت .

کیک عقد در محضر

  1. کیک عقد لاکچری و خاص تزئین شده با برگ‌های سبز:

در سبک‌های ساده و مینیمال، یک چیز فوق العاده شیک نهفته است. این کیک عقد فوندانت سه طبقه سفید رنگ تنها با دو برگ بلند و کشیده و جوانه سفید رنگ دیزاین شده و ظاهری بی‌عیب و نقص را به وجود آورده است.

کیک عقد در محضر

  1. کیک عقد تزئین شده به سبک روستیک:

این کیک عقد نمونه کاملی از کیک‌های عقد و عروسی روستایی است. بافت هندسی برجسته در قسمت پایینی و گل‌های خشک شده، این کیک دو طبقه را زیباتر جلوه می‌دهند.

کیک عقد ساده و شیک

  1. کیک عقد بوهمیایی:

این کیک با جزئیات بوهمیایی مناسب مراسم عقددر کنار ساحل است. طرح ماکرومه بافی روی سطح کیک در کنار گل‌های خوشرنگ، این کیک عقد را منحصر به فرد می‌کند.

مدل کیک عقد

  1. تزئین کیک عقد با میوه‌های تازه:

در تزئین این کیک از سبک دوره رنسانس الهام گرفته شده است. خامه فرم گرفته با بافت گچ‌بری به همراه انار، آلو و انجیر در این کیک به چشم می‌خورد که دکوراسیون روستایی را به مراسم عقدتان می‌آورد.

کیک زیبا برای مراسم عقد

  1. کیک عقد 5 طبقه سفید و طلایی:

این کیک عقد عروسی پنح طبقه با شکوفه‌های شکری سفید و طلایی تزئین شده است. می‌توانید طعم کیک را شکلاتی، کاراملی یا به همراه کرم تمشک انتخاب کنید.

کیک عقد کلاسیک

  1. کیک عقد ظریف اما زیبا:

این مدل کیک عقد نمونه خیره‌کننده‌ای از زیبایی و ظرافت است. یک نوار متالیک و ساقه‌های گل هلویی رنگ تمام چیزی است که برای درخشش این کیک عقد نیاز است.

کیک عقد مینیمال

  1. کیک عقد تزئین شده با گل‌های شکری رنگارنگ:

مجموعه‌ای از گل‌های رنگارنگ در کنار کامکوات‌های کوچک در دیزاین این مدل کیک عقد دوطبقه، آن را به پرتوهای خورشید تبدیل می‌کند. به‌علاوه گل‌های رنگارنگ شکری استفاده شده در تزئین کیک کاملاً خوراکی و سالم هستند.

کیک عقد با تزئینات گل شکری

  1. کیک عقد آبی رنگ:

این کیک یک شاهکار محسوب می‌شود. طراحی با استفاده از رنگ آبی اقیانوسی ظاهر این کیک را بسیار خیره‌کننده و جذاب کرده است. رنگ آبی به طور ماهرانه با تزئینات متالیک مجلل و پر زرق و برق و دسته گلی از شکوفه‌های زرد و نارنجی تکمیل شده است.

کیک عقد خاص

  1. کیک عقد لاکچری کاملاً سفید:

این کیک عقد تک رنگ کاملاً سفید با انواع ارکیده‌های شکری سفید تزئین شده و مجسمه‌ای منحصر به فرد ایجاد کرده است. ارکیده‌های سفید در قالبی رمانتیک و انتزاعی روی کیک چیده شده است.

کیک عقد سفید و کلاسیک

یک پیشنهاد جذاب : محبوب ترین طعم های کیک عروسی

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کیک عقد در محضر
32 کیک تابستان
کاهش هزینه های کیک عروسی
کیک عروسی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️