ترندهای جدید عروسی در سال 98

پس از انجام مراسم خاستگاری و رد و بدل شدن حلقه های نامزدی، زمان برنامه ریزی جشن عروسی فرا می رسد. اگر قصد دارید مراسم عروسی خود را در سال جدید برگزار کنید، برای خاص و متفاوت برگزار کردن مراسم عروسی خود می توانید روی ترفند هایی که در این مقاله معرفی می شوند، حساب کنید. روز عروسی زمان بسیار مناسبی برای نشان دادن هویت خود و همسرتان به عنوان یک زوج است و بهتر است از این موقعیت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

ترندهای جدید عروسی در سال 98

جدا از دکور، منوی غذا یا سورپرایزهایی که برای مهمانان تدارک دیده اید، جشن عروسی شما یکی از معدود موقعیت (اگر نخواهیم بگوییم که تنها موقعیت) هایی است که شما شانس این را دارید که برای رویدادی که کاملاً مطابق با سلیقه شما باشد، برنامه ریزی کنید. همچنین روز عروسی شما روزی است که شانس این را دارید که بهترین جشنی را که تا به حال دیده اید برای مهمانانتان تدارک ببینید زیرا آنها زمان و همچنین پول خود را برای جشن گرفتن در کنار شما صرف کرده اند و این حق آنها است که از جشن شما لذت ببرند. اگر صادق باشیم می توانیم بگوییم اگر مهمانان از جشن شما لذت ببرند شما نیز از جشن خودتان لذت خواهید برد.

از ترفند هایی که در این مقاله برای برگزاری عروسی در سال جدید به شما معرفی می شود، برای میزبانی یک روز کاملا فراموش نشدنی استفاده کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:جدیدترین ترندهای جشن عروسی سال 2019 میلادی

ترندهای جدید عروسی در سال 98

دکور رنگارنگ

معرفی لیست ترندهای عروسی در سال 2019 میلادی یا سال 98 شمسی را با معرفی موضوعی که می تواند همه را به هیجان بیاورد شروع می کنیم: بازگشت دکور رنگارنگ. در سال 1398 شمسی، زوج ها عروسی های خود را بیش از هر زمان دیگری بنا به میل خود شخصی سازی می کنند. به این معنی که رنگ های خنثی و پاستلی که خیلی مورد استفاده قرار گرفته اند، کنار گذاشته شده و دیگر استفاده نمی شوند. در سال جدید انتظار می رود که زوج های بیشتری از پالت غیر متداول رنگ عروسی و رنگ های غیر منتظره مانند نارنجی، زرد قناری و حتی سیاه و سفید استفاده کنند. این بدان معنا نیست که رنگ های خنثی و پاستیلی برای همیشه فراموش شده اند. این رنگ ها عناصر اصلی سبک عروسی مینیمالیستی هستند که هنوز هم به میزان زیاد وجود دارند. اما قطعا پیش بینی می شود که رنگ های روشن تر به عنوان رنگ های اصلی در طرح های گل، کیک عروسی و دیگر بخش های دکوراسیون عروسی در سال 98 آورده شوند.

در رابطه با این موضوع بخوانید:جدیدترین و بهترین ترندهای رنگ عروسی برای سال 2019

ترندهای جدید عروسی در سال 98

سینی غذا

در سال 1398 شمسی بیش از هر سال دیگری ارائه غذاها و شام عروسی به شیوه های خلاقانه تر و جدیدتر بسیار مهم خواهد بود. این که آیا شما یک دوستدار غذای واقعی هستید و یا تنها می خواهید اوقات خوشی را برای مهمانان ایجاد کرده و یک مهمانی تعاملی برای مهمانان خود ارائه دهید، استفاده از غذا به عنوان بخشی از دکوراسیون عروسی شما یکی از مهمترین مراحل جشن عروسی در سال جدید است. تدارک سینی های غذا شامل چند نوع غذای مختلف با رنگ ها و مزه های گوناگون یکی از ترندهای مورد علاقه و پرطرفدار در بین ترندهای سال نو است، و با یک ترکیب مناسب، سینی غذای شما به طور جدی یک اثر هنری تاثیرگذار (و خوراکی) است.

در طول مراسم عروسی این سینی های غذا را سرو کنید تا گرسنگی مهمانان را برطرف یا از سینی غذا به عنوان جایگزینی برای تنقلات میزهای پذیرایی خود استفاده کنید.

ترندهای جدید عروسی در سال 98

کیفیت در مقابل کمیت

وقتی که به برنامه ریزی عروسی در سال 2019 میلادی یا سال 98 شمسی می رسیم، تفکر “بیشتر” بیشتر است را دور بریزید. در سال جدید، تغییر زیادی را در اولویت بندی عروس و دامادها و تغییر دیدگاه آنها از کمیت به کیفیت در مواردی مانند دکوراسیون تالار پذیرایی ، تجربه مهمان نوازی و منوهای پذیرایی مشاهده می کنیم. به دلیل این رویکرد جدید در برنامه ریزی عروسی، به احتمال زیاد در سال جدید کمتر شاهد دیدن مراسم های عروسی کاملاً تم دار و پر از ترندهای مطابق با تم هستیم ( به شما اطمینان می دهیم که راه های دیگری برای داشتن عروسی با تم روستایی غیر از کومه های کاه و کوزه وجود دارد). در عوض، تدارک یک عروسی کامل ترکیبی از عناصر میکس و منطبق (خواه طبق مد یا از مد افتاده) است که احساسی از  اصالت و واقعیت را به وجود می آورد و باعثدایجاد شادی در شما و همسرتان می شود.

ترندهای جدید عروسی در سال 98

رایحه سفارشی عروسی

بحث در مورد شخصی سازی عروسی، ایجاد یک رایحه برای عروسی خود آخرین راه برای سفارشی کردن جشن عروسی شما است. رایحه درمانی یا آرومادراپی در حال حاضر در حال تبدیل شدن به یک ترند بزرگ در جنبش شخصی سازی است. این ایده به عنوان یک ترند عروسی سال نو بسیار جالب توجه است. تالار پذیرایی عروسی خود را با یک عطر خاص از شمع های معطر گرفته تا پخش کننده های روغن ها و اسانس های طبیعی، پر کنید. این رایحه های معطر می توانند فضای محیط را تغییر دهند. یک رایحه اسطوخودوس یا مرکبات را انتخاب کنید تا مهمانان احساس جوانی و شادابی کنند یا چیزی را انتخاب کنند که عطر مشک یا گل داشته باشد و بتواند جشن عروسی شما را یادآور یک ماجرای عاشقانه کند.

اگر شما به دنبال یک تجربه تعاملی برای به شگفتی درآوردن مهمانان خود هستید، به یک بار عطر فکر کنید. یک عصاره شناس استخدام کنید تا به مهمانان برای ترکیب عطرهای مورد نظر خود به عنوان یک گیفت منحصر به فرد عروسی کمک کند. آنها سالها در مورد این اتفاق عروسی شما صحبت خواهند کرد. شما همچنین می توانید از یک عطر سفارشی برای ساخت شمع ها و صابون های دست ساز به عنوان یک هدیه ویژه از طرف عروس و داماد به مهمان ها استفاده کنید. این هدایا به مهمانان شما کمک می کند تا هر وقت که از آنها استفاده می کنند روز عروسی شما را به یاد بیاورند.

ترندهای جدید عروسی در سال 98

بمب های دودی

فشفه های درخشان عاشقانه هستند، اما بمب دودی نیز ایده جالب دیگری است که سطح بالاتری از سرگرمی را ایجاد می کند. این بمب های دودی رنگ های مختلفی مانند رنگ های رنگین کمان دارند و شما فقط به چند عدد از آنها نیاز دارید تا یک رویداد تاثیر گذار ایجاد کنید. این ترند عروسی برای جشن هایی که قسمتی از آن در روز برگزار می شود، بهتر است. زیرا دود رنگی در شب قابل مشاهده نخواهد بود.

در رابطه با این موضوع بخوانید:15 ترند از مد افتاده عروسی در سال 2019 میلادی

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️