جشنواره رمضان

جدیدترین و بهترین ترندهای رنگ عروسی برای سال 2019

در سال 2019 دیگر یک جشن تمام سفید، برای کسی جذابیت ندارد. تنوع رنگ هایی که برای عروسی در سال 2019 به کار می رود بسیار زیاد است. بنابراین با تنوعی رنگی که در مقابل تان قرار دارد، جشن تان را به رنگ مورد علاقه تان برپا کنید. با این مد، نه تنها عروس و داماد جشن خود را به رنگ مورد علاقه شان برگزار می کنند، بلکه میهمانان نیز با دیدن فضایی رنگی تر، انرژی بیشتری دریافت می کنند

اگر در سال 2019 مراسم عروسی خود را برگزار می کنید و به دنبال اندکی خلاقیت و ابتکار هستید تا جلوه و رنگ و لعاب بیشتری به جشن عروسی خود بدهید، پیش بینی ترندهای ما را برای رنگ های عروسی مد سال 2019 از دست ندهید.

رنگ عروسی سال 2019

سبز مناسب برای اعضاء خانواده سلطنتی

در 19مه سال 2018، هنگامی که مگان مارکل بر راهرو بلند کلیسای سنت جورج در قصر ویندسور قدم گذاشت، همه چشمها بر روی او بود. رنگ های سفید و سبز مراسم جشن را احاطه کرده بود و خلوص و ظرافت را تداعی می کرد.

با نگاهی به عکس های حرفه ای آن روز، به سادگی می توان فهمید که چرا رنگ سبز به عنوان رنگ عروسی سال 2019 انتخاب شده است.رنگ سبز رنگ اصلی طبیعت و زمین است . این رنگ از رنگ های خیره کننده است که از بدو ورد تمایز آن در میان سایر رنگ ها به خوبی مشخص است.

چیزی که در مورد این ترکیب رنگ ساده و زیبا، خوشایند است این است که می توان آن را با بسیاری از سایه های دیگر به کار برد و این قابلیت به شما کمک می کند تا نسخه مخصوص خود را ایجاد کنید.

اگر تم روستایی یا روستیک دوست دارید، لوازم جانبی و اکسسوری های چوبی به عنوان پس زمینه، یک انتخاب عالی است و به شما اجازه می دهد که از شاخه های کوچک، پشته های درخت و صندوقچه های روستایی به عنوان بخشی از دکور خارج از تالار عروسی استفاده کنید.

اگر می خواهید رنگ بیشتری اضافه کنید، سایه های پاستلی می تواند فوق العاده باشد. سایه های سرخ و لیمویی، ساده اما موثر هستند.

رنگ عروسی سال 2019

چیزی که در مورد طبیعت شگفت انگیز است این است که انواع مختلفی از رنگ ها را می توان در کنار هم قرار داد و جلوه های زیبایی را به ارمغان آورد.

شما می توانید انواع رنگ های گرمسیری را از صورتی پر جنب و جوش گرفته تا پرتقالی خیره کننده، سبز عمیق تا آبی تاثیر گذار، همه را با هم ترکیب کنید.

این رنگ ها می توانند هر فضایی را روشن کنند و مجلس عروسی شما را هیجان انگیز و دراماتیک کنند.

اگر به مسافرت علاقه دارید، رنگ های زیبای مسافرتهای مورد علاقه تان و رنگ غروب آفتابی که از آن لذت برده اید، می تواند یک راه عالی برای نشان دادن احساس عمیق تان به سفر باشد. این رنگ مابین قرمز و قهوه ای است و رنگی خاص است و البته کمی ست کردن سایر رنگ ها با آن سخت است . استفاده از این رنگ برای پاییز و زمستان بسیار مناسب است .

رنگ عروسی سال 2019

بنفش یکی از آن رنگهایی است که هرگز از مد نمی افتد. سایه ها و تناژهای مختلف بنفش ممکن است مدتی محبوب باشند و مدتی طرفداری نداشته باشند، اما خود رنگ بنفش هیچگاه از جلوی چشمان عروس و دامادها نیفتاده است.

امسال شاهد افزایش انتخاب تم تک رنگ در میان زوج ها بودیم و بنفش یکی از رنگ های مورد انتخاب عروس و دامادها بود. با این حال، با نزدیک شدن به سال 2019، شاهد تمایل زوج ها به سمت سایه های مختلفی از یک رنگ که محبوب تر است، هستیم.

از ترکیب رنگ های بنفش، یاسی، قرمز جوهری و انگوری غفلت نکنید و آنها را به ترکیب گل و دکوراسیون عروسی نیز اضافه کنید تا عمق و خلوص بیشتری به آنها ببخشید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:نکات مهم و کاربردی انتخاب گل برای تزئینات تالار عروسی و دسته گل عروس

رنگ عروسی سال 2019

بسته به سایه هایی که استفاده می کنید، ترکیب آبی و قرمز با همدیگر می تواند جلوه های مختلفی به مراسم جشن عروسی شما ببخشند.

اگر تصمیم گرفته اید از سایه های کم رنگ استفاده کنید، این نگاه، بسیار ظریف و هوشمندانه است و جذابیت و معصومیت فرشته ها را به عروسی شما اضافه می کند.

این سایه ها می تواند در کارت های دعوت عروسی، گل ها، وسط میزها و لباس های ساقدوش ها تکرار شود و دنیایی از آرامش را ایجاد کند.

سایه های پاستلی دیگری نیز می تواند در تم عروسی گنجانده شود، اما استفاده از تنها دو سایه انتخاب هوشمندانه تری است و می تواند واقعا خیره کننده باشد.

استفاده از رنگ آبی آسمانی کمک می کند تا به روز عروسی خود یک انفجار رنگی بدهید، و از رنگ کنتراست آن یعنی رنگ قرمز هم استفاده کنید تا جلوه آن چند برابر شود.

انتخاب لباس ساقدوش های عروس به رنگ آبی آسمانی به شما اجازه می دهد که اکسسوری های عروسی و دکوراسیون خود را در عین حال که تنوع، درخشندگی و پیچیدگی آنها را حفظ می کنید، ساده و ظریف هم نگه دارید. ترکیبی از طیف های آبی آسمانی حس معنویت و فاصله از دنیای تکنولوژی را در فضا ایجاد می کنند.

رنگ عروسی سال 2019

در جشن های عروسی سال 2019، از رنگ های طبیعی بیشتر استفاده می شود. استفاده از سایه های طبیعیتر و رنگ های جنگلی خنثی، جلوه ای از زیبایی و طبق مد بودن و همچنین رمز و راز به جشن عروسی شما می بخشد. در واقع شما طبیعت را در محیط و تالار عروسی یا باغ تالار احساس می کنید که خود در روحیه عروس و داماد و به تبع میهمانان تاثیر مثبتی می گذارد. استفاده از این رنگها به ویژه برای عروسی هایی که در ماه های پاییز برگزار می شود بسیار زیبا و دلفریب است.

این تم رنگی، عناصر هر یک از ترندهای های رنگی محبوب در سال 2018 را گرفته  و یک تم خیره کننده ایجاد می کند.و به طور کل امسال سمت و سوی ترندها رنگ و بوی طبیعی و ارگانیک دارد . این تناژ رنگی خسته کننده نیست و با گذر زمان قدیمی و از مد افتاده نمی شود و مهم ترین مزیت آن ، راحتی در ست کردن است.

از بین بردن رنگ های گرمسیری، اضافه کردن اندکی سرخی، کامل کردن آن با سفید و ارائه یک پس زمینه از سبز عمیق غنی، باعث ایجاد یک ظاهر و حس جنگلی و رنگ های درختان می شود و بسیار خیره کننده است.

رنگ عروسی سال 2019

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل