قیمت حلقه ازدواج لاکچری با انواع سنگ‌ها و جواهرات

قیمت حلقه ازدواج لاکچری

یکی از مهمترین عواملی که در قیمت حلقه ازدواج تاثیر گذار است سنگ ها و جواهراتی است که روی حلقه به کار برده شده و در قیمت تاثیر بسیار زیادی می‌گذارند.

حلقه ازدواج، نمادی از عشق و تعهد ابدی، در دستان زوجین می‌درخشد و خاطرات شیرین زندگی مشترک را در خود جای می‌دهد. انتخاب حلقه‌ای خاص و چشم‌نواز، می‌تواند این نماد مقدس را به گنجینه‌ای بی‌نظیر تبدیل کند. اما قیمت حلقه ازدواج لاکچری چقدر است؟

عوامل تعیین‌کننده قیمت حلقه ازدواج لاکچری

  • جنس فلز: طلا، پلاتین، و پالادیوم از جمله فلزات محبوب برای ساخت حلقه ازدواج لاکچری هستند. قیمت هر کدام از این فلزات با توجه به عیار و خلوص آن متفاوت است. به عنوان مثال، طلا با عیار 18، قیمتی به مراتب بیشتر از طلا با عیار 14 دارد.
  • سنگ و جواهر قیمتی: استفاده از سنگ‌ها و جواهرات قیمتی مانند برلیان، یاقوت، زمرد، و فیروزه در حلقه ازدواج، می‌تواند قیمت آن را به طور قابل توجهی افزایش دهد. قیمت سنگ‌های قیمتی با توجه به عیار، اندازه، و تراش آن متفاوت است.
  • طراحی: طراحی‌های پیچیده و ظریف برای حلقه نامزدی لاکچری، به مهارت و زمان بیشتری نیاز دارند و به همین دلیل، قیمت بالاتری دارند.
  • برند: برندهای مشهور و شناخته‌شده در زمینه ساخت جواهرات، حلقه‌های ازدواج لاکچری را با قیمت‌های بالاتری به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

برای یک حلقه ازدواج لاکچری با جواهر برلیان و سنگ های قیمتی می‌بایست حداقل ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون هزینه کرد که بسته به تعداد جواهرات و نوع تراش و رنگ الماس استفاه شده و مزد ساخت آن متفاوت است.

نمونه‌هایی از قیمت انگشتر و حلقه ازدواج لاکچری

دقت داشته باشید که در مقابل قیمت هر انگشتر بازه قیمتی گذاشته شده که میتواند بر اساس وزن طلای استفاده شده در رینگ، اجرت ساخت، پاک بودن سنگ، نوع تراش و اندازه سنگ متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید: انواع برلیان جهت شناخت بهتر برلیان و انتخاب مناسب این مطلب را ببینید.

حلقه ازدواج طلا با عیار 18 و برلیان

این حلقه زیبا با یک برلیان تک و بزرگ است و قیمتبی بین ۵۰ تا تا ۱۰۰ میلیون تومان دارد.

حلقه ازدواج طلا با عیار 18 و الماس

حلقه ازدواج پلاتین با سنگ زمرد

سنگ های رنگی هم محبوبیت خود را دارند. قیمتی بین 50 میلیون تومان تا 200 میلیون تومان

حلقه ازدواج پلاتین با زمرد

انگشتر ساده با یاقوت

قیمتی بین 30 میلیون تومان تا ۸۰ میلیون تومان

حلقه ازدواج پالادیوم با یاقوت

حلقه ازدواج طلا با طراحی خاص و تراش‌های ظریف

یمتی بین ۲۵ میلیون تومان تا ۴۰ میلیون تومان. این سبک حلقه ها با توجه به نوع ساخت و میزان کاری که روی آنها شده میتوانند قیمتی متفاوت داشته باشند.

حلقه ازدواج طلا با طراحی خاص و تراش‌های ظریف

انگشتر جواهر برلیان پرنس

قیمتی بین ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان.

حلقه ازدواج جواهر پرنس

انگشتر برلیان تک تخمک

نگین های تک تخمک به دلیل سبک تراش و اندازه آنها که معمولا بزرگتر هستند قیمتی بالا دارند. قیمت این حلقه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ تومان است.

انگشتر جواهر برلیان تک تخمک

انگشتر برلیان مارکیز :

یکی از محبوب ترین تراش ها در برلیان تراش مارکیز است. قیمت این انگشتر مارکیز بین ۱۸۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان متفاوت است.

انگشتر مارکیز برلیان جواهر لاکچری

بیشتر بخوانید: مدل حلقه ازدواج مدل های جدید و زیبا حلقه ازدواج

نکاتی که هنگام خرید حلقه عروسی باید توجه داشهت باشید

  • بودجه خود را تعیین کنید: قبل از شروع جستجو برای خرید حلقه ازدواج لاکچری، بودجه خود را مشخص کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا گزینه‌های مختلف را به طور دقیق‌تر بررسی کنید.
  • تحقیق کنید: درباره انواع فلزات، سنگ‌های قیمتی، و طراحی‌های مختلف حلقه ازدواج لاکچری تحقیق کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را با توجه به سلیقه و نیاز خود انجام دهید.
  • از جواهرفروشان معتبر خرید کنید: حلقه ازدواج لاکچری را از جواهرفروشان معتبر و شناخته‌شده خریداری کنید. این کار به شما اطمینان می‌دهد که حلقه‌ای با کیفیت بالا و اصل دریافت می‌کنید.
  • گواهی اصالت و کیفیت دریافت کنید: هنگام خرید حلقه ازدواج لاکچری، گواهی اصالت و کیفیت را از جواهرفروشی دریافت کنید. این گواهی نشان‌دهنده عیار فلز، نوع سنگ قیمتی، و اصالت حلقه است.

حلقه ازدواج لاکچری، بیش از یک تکه جواهر، نمادی از عشق و تعهد شما است. با انتخاب حلقه‌ای خاص و چشم‌نواز، می‌توانید این نماد مقدس را به گنجینه‌ای بی‌نظیر تبدیل کنید که تا ابد در قلب شما و همسرتان بدرخشد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قیمت حلقه ازدواج لاکچری
فرق انگشتر نشون و حلقه

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.

نظرات کاربران

  • بدون نام

    من یه توصیه به عروس دامادها دارم. اگ میخاید حلقه ازدواج بخرید و نمیخواید بیخودی پول جواهرات روی حلقه رو بدید برید از سنگ های اتمی خوب و گران استفاده کنید. سنگ سوارسکی یک سنگ اتمی برند هست که زرق و برق خیلی زیادی هم داره. قیمتش هم بسیار بسیار ارزان تر از جواهر برلیان در میاد. دوتایی برید خرید و به کسی هم نگید که سنگ روی انگشتر یا سرویستون جواهر نیست. بهتون قول میدم حتی طلاسازش هم باید بگیره و از نزدیک با ذره بین تا تشخیص بده اصله یا فرع فقط یک نکته شورش رو در نیارید و تابلو بازی در نیارید. یک سرویس پر از جواهرات بزرگ و زیاد تابلوست که سنگاش اصل نیست.

    پاسخ