بهترین مزون لباس عروس تهران

بهترین مزون لباس عروس تهران

لباس عروس یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی است که هر خانم در طول زندگیش به تن می‌کند و لازم است برای انتخاب آن، وقت و دقت زیادی به کار گرفته و لباسی منحصر به فرد را برگزیند. انتخاب یک مزون عروس ‌‌‌خوب و باکیفیت، از مهم‌ترین بخش‌های برنامه ریزی و آماده سازی هر جشن عروسی می‌باشد که می‌تواند تمام بخش‌های دیگر را تحت تأثیر خود قرار دهد.

کار مزون لباس عروس ترکیبی از هنر، خلاقیت و مهارت است. اما شاید بتوان مهم‌ترین عامل در موفقیت یک مزون عروس را تجربه دانست. هرچه سابقه بیشتر باشد، قطعاً برای مدیر مزون ست کردن لباس با تاج، تور، کفش، نوع شینیون و آرایش صورت شما ساده‌تر خواهد بود.

آنچه در مقاله بهترین مزون لباس عروس تهران میخوانید:

بعضی مزون تهران در کنار لباس عروس، کیف، کفش، مانتو عقد محضری، لباس نامزدی، تاج و تور عروس را نیز ارائه می‌دهند. مزیت این مزون‌ها این است که وسایل خریداری شده قابل ست شدن هستند و دغدغه ست کردن لباس‌ها، از بین می‌رود.

مزون مونازون در محدوده شهرک غرب تهران قرار دارد و در زمینه لباس عروس، لباس مجلسی و مانتو عقد فعالیت دارد. این برند با بهترین کیفیت پارچه و متریال ترک، آمریکایی و ایتالیایی به خدمت‌رسانی می‌پردازد و بعد از اندازه‌گیری و انتخاب پارچه و تایید  نهایی توسط شخص شما، در داخل یا بنا به خواسته شما خارج از کشور شخصی‌دوزی می‌شود.

مزون لباس عقد مونازون

مزون عروس آسیایی در محله پیروزی تهران واقع شده است و مجهز به کارگاه دوخت حرفه‌ای و متخصصین دوخت و مشاورین لباس تحصیل‌کرده می باشد. طراحی و دوخت لباس عروس، لباس مجلسی، مانتوی محضر، کت و شنل عروس و مانتوی مجلسی از عمده کارهای این مزون می‌باشند.

مزون عروس مریم

از مزیت‌های این مزون می‌توان به استفاده از پارچه‌های باکیفیت و دانتل‌های متنوع اشاره کرد که همگی مد روز هستند. این مجموعه دارای بیش از 300 مدل لباس عروس و عقد مد روز و متنوع (آستین‌دار، دکلته، بندی،  دامن‌شاین، مدل ماهی‌، اسکارلتی، سوپرکلوش، قایقی، مدونا، ترانسفارنت، الگانت و…)، مشاوره حرفه‌ای اندام و لباس‌هایی از سایز 34 تا 58 (یعنی از کوچکترین تا بزرگترین سایز) می‌باشد.

تولید لباسی با تنخور عالی و کیفیت و قیمت مناسب، تخصص مزون عروس آسیایی می‌باشد.

مزون عروس محبوب و تأییدشده والنتینا حجاب در محدوده فرشته تهران واقع شده است و طراحی‌های بسیار منحصر به فرد و خاصی دارد. این مزون در زمینه لباس عقد و عروسی و مجلسی فعالیت می‌کند. نکته‌ای که این مزون را از دیگر مزون‌های متمایز می‌کند، تمرکز طراحی‌ها بر روی حجاب می‌باشد. این مزون با ارائه زیباترین طراحی‌ها و مرغوب‌ترین پارچه‌ها و خدمات عالی توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و از صدرنشین‌های لیست باشد.

مزون عروس والنتینا

می‌توانید مدل‌های بیشتر از طراحی‌های این مزون را در پیج اینستاگرام به آدرس @vallentina.hijab مشاهده کنید.

مزون عروس باکیفیت شبنم نظیف با دو شعبه در محدوده سعادت آباد و ولنجک شهر تهران در حال فعالیت می‌باشد. خانم شبنم نظیف که گرداننده این مجموعه است، خدمات دیگری از جمله، آرایش و میکاپ، خدمات مو، خدمات ابرو، ناخن و پوست را هم ارائه می‌دهد و کلاس‌های آکادمیک در این زمینه هم برگزار می‌کند. این مزون عروس انواع سبک‌های لباس‌های عروس را بر مبنای سلیقه و سایز شما طراحی می‌کند.

مزون عروس شبنم نظیف

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت http://shabnamnazif.com/ مراجعه کنید.

این مزون در محدوده سعادت آباد تهران واقع شده است. این مزون بسیار معتبر می‌باشد و نمایندگی رسمی بهترین برند ترک در ایران است. مزون عروس فلاویا از شیک‌ترین و لوکس‌ترین مزون‌های عروس محسوب می‌شود و لباس عروس‌های ژورنالی به همراه تاج، تور، شنل و اکسسوری های موردنیاز شما را ارائه می‌دهد.

مزون فلاویا

آدرس صفحه اینستاگرام این مزون @mezon_aroos_flavia می‌باشد و می‌توانید برای مشاهده سایر مدل‌ها و نظرات مشتریان به آن مراجعه کنید.

مزون هیبا در شمال تهران و پاساژ گالریا ولنجک واقع شده است. برند و مزون متعلق به سرکار خانم آناشید حسینی است که چندسالیست در حوزه طراحی و فروش لباس‌های پوشیده فعالیت می‌کند و مدتیست مزون عروس خود را هم راه انداخته و به محبوبیت چشمگیری دست یافته است.

مزون عروس هیبا

برای مشاهده مدل‌های بیشتر می‌توانید به صفحه اینستاگرام مزون به آدرس @hiba_bride مراجعه کنید.

مزون محبوب و پرطرفدار رها عسگری با سابقه 15 سال کار، در محدوده سعادت آباد تهران واقع شده است. در این مزون با ارائه نمونه دوخت و کاتالوگ جامع از انواع لباس عروس و کمک و راهنمایی مشاوران، انتخاب برای شما راحت‌تر و لذت بخش تر خواهد بود.

مزون عروس رها عسگری

برای سفارش آنلاین از این مزون می‌توانید به سایت rahamezon.ir مراجعه کنید.

قبل از معرفی بهترین مزون های تهران، لازم است به تعدادی از شاخصه‌های اساسی بهترین مزون لباس عروس اشاره کنیم تا در فرآیند انتخاب و تصمیم گیری، عملکرد بهتری داشته باشیم.

  1. یک بورس لباس عروس خوب و معتبر، مزونی مشتری‌مدار است و وقت، خواست و مشاوره مشتری برایش اولویت دارد.
  2. یک تولیدی لباس عروس در تهران خوب مجموعه عکس از به روزترین مدل‌های ژورنالی تمام دنیا و طراحان مد مشهور دارد.
  3. یک مزون لباس عقد در تهران خوب باید وقت شناسی داشته باشد. عروس‌ها در نزدیکی عروسی خود نگرانی‌های زیادی دارند که باید تا حد امکان با انتخاب مزون مناسب، از نگرانی‌های خود بکاهند. از نشانه‌های وقت شناسی این است که تاریخ پرو و دوخت لباس را به طور دقیق یادداشت کرده و کار را سر وقت مقرر تحویل می‌دهد.
  4. معمولاً مشاوران خوبی در زمینه نوع و مدل لباسی که به فرم تن شما می‌آید، دارد.
  5. مزون لباس عروس در تهران، نمونه‌های متنوعی از کارهای مختلف با ترکیب پارچه و هنرهای تزئینی مثل بافتنی، تکه دوزی، قلاب بافی، سنگ دوزی، مروارید دوزی و … دارند.
  6. یک مزون عروسی خوب، طرح‌های منحصر به فرد دارد و لباس‌های تکراری نمی‌فروشد.
  7. برای انتخاب یک مزون لباس عروس پوشیده در تهران باکیفیت توجه داشته باشید که حتماً امکان ارائه نمونه کار را داشته باشند تا بتوانید کیفیت و دقت طراحی و دوخت را از نزدیک بررسی کنید.
  8. طراح و خیاط یک مزون های تهران خوب باید انعطاف پذیر باشد و قدرت شنیدن انتقاد داشته باشند و در صورت به رز خطا، مشکل را رفع کنند.
  9. دسترسی آسان و مکانیابی مناسب مزون لباس عروس در تهران هم از جمله مواردی است که باید مورد توجه واقع شود. لباس عروس باید در چندین مرحله پرو و اندازه گیری و مناسب سازی شود، لذا مهم است که مزون عروس در محدوده‌ای واقع شده باشد که دسترسی به آن سخت نباشد.
  10. برخورد مناسب پرسنل نیز بسیار مهم است. عروس‌ها برای انتخاب خود وسواس و حساسیت زیادی به خرج می‌دهند، لذا پرسنل باید صبر و تحمل زیادی داشته باشند و از پاسخ دادن به سؤال های تکراری خسته نشوند.
  11. خوش نامی و محبوبیت مزون لباس عقد هم حائز اهمیت است. حتماً از آشنایان خود و عروس‌هایی که لباس خود را از مزون‌ها تهیه کرده‌اند، پرس و جو کنید و انتخابی فکرشده داشته باشید.
  12. قیمت گذاری منصفانه هم از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. عروس و دامادی که در آستانه برگزاری مراسم هستند، تحت فشار مالی زیادی هستند و نباید هزینه لباس عروس در حدی باشد که از بودجه آن‌ها تجاوز کند.
  13. حتماً دقت کنید که مزون لباس مجلسی در تهران با قیمت مناسب که به آن مراجعه می‌کنید، مجوز کار داشته باشد تا در صورت بروز مشکل، بتوانید از طریق قانونی اقدام کنید و دچار دردسر نشوید.

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

لباس مجلسی برای مراسم عقد
لباس عروس رنگی برای عقد
کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
مدل لباس عروس خارجی شیک

آخرین دیدگاه‌ها

سلیمی
باغ تالار محرابی

سلام ، برای جشن به دنیا اومدن دخترمون ، با ۱۲۰ نفر مهمون ، با یه منوی متوسط هزینه ش چقدر میشه ؟

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

نظرات کاربران

  • بدون نام

    سلام من مزون عروس دارم که میخوام تو این صفحه بصورت ویژه تبلیغ کنم. ممکنه بفرمایید چگونه است ؟

    پاسخ
    • تالارکده

      درود لطفا از بخش تماس با ما و سفارش تبلیغات ارتباط بگیرید. شماره های تماس : 88452496 - 88147318

      پاسخ