کادو برای زیر لفظی عروس در مراسم عقد+ آداب و رسوم

عروس و داماد و مراسم عقد

یکی از مراسم‌هایی که دقیقا نمی‌توان زمان رایج شدن آن را مشخص کرد دادن کادو و زیر لفظی برای عروس است و میتوان گفت در سال‌های اخیر به خصوص یکی از رسم و رسومات رایج در بین مردم است و هنگام مراسم عقد نیز اجرا می‌شود.

این مراسم به اصطلاح درخواست هدیه‌ایست از سوی عروس که بله را به داماد بگوید و در واقع مراسم و طولانی و خیلی پیچیده‌ای نیست اما در حقیقت باعث زیبایی بیشتر برگزاری مراسم عقد در سالن عقد و  یا هر مکان دیگری می‌شود.

در سال‌های اخیر خانواده داماد و داماد کادوها و همچنین هدیه‌های مختلف زیادی را برای این مراسم تدارک دیده‌اند اما باید گفت تنها بخشی از هدایا و کادوها برای زیر لفظی عروس  خانم مناسب است و در واقع خیلی از این نوع کادوها برای مراسم زیرلفظی سر عقد خیلی مناسب و ایده‌آل نیست.

همچنین باید در نظر داشت که آداب و رسوم کادو دادن آن هم وقتی در روز حساسی باشد، باید با دقت و حساسیت بالایی انجام بشود و همینطور در انتخاب یک کادوی مناسب که داماد باید در روز برگزاری مراسم عقد به عنوان زیرلفظی به عروس بدهد باید نهایت دقت صورت بگیرد.

در ادامه مقاله به این موضوع بیشتر می‌پردازیم و همچنین سعی می‌کنیم نکاتی را برای خرید یک زیر لفظی مناسب برای عروس یادآوری کنیم که به تنهایی می‌توانند کمک بزرگی به داماد و خانواده داماد در حین خرید کادو برای برگزاری مراسم عقد کنند.

همچنین ببینید : گیفت عروسی

انتخاب کادو برای زیر لفظی عروس

حلقه نامزدی و کادو برای زیرلفظی

همانطور که می‌دانید نادیده گرفتن چنین رسم و رسوماتی به خصوص در سال‌های اخیر باعث ایجاد دلخوری‌های فراوانی می‌شوند و در واقع می‌توان گفت به نوعی نمی‌توان این نوع رسم و رسوماتی نظیر کادو و زیر لفظی برای عروس را در حین برگزاری مراسم عقد و عروسی در نظر نگرفت.

به همین منظور داماد و خانواده داماد باید برای این که انتخاب مناسبی را از بین صدها انتخاب و انواع کادوها و ایده برای هدیه دادن برگزینند به نکات زیادی در حین خرید کادو  برای زیر لفظی عروس  خانم در نظر بگیرند که کمک زیادی به آن ها در حین خرید آن خواهد کرد.

همچنین خانواده داماد و به خصوص خود داماد نباید وسواس بیش از اندازه‌ای در مورد این موضوع در پیش بگیرند و سعی نداشته باشند که به طور قطع صرفا یک کادو و زیر لفظی بسیار گران قیمت خریداری و برای مراسم عقد تدارک ببینند.

زیرا این موضوع باعث می‌شود که داماد و خانوده داماد روزهای زیادی را درگیر موضوع شوند و خرید یک کادو و زیر لفظی برای مراسم عقد و هدیه دادن آن به عروس، آن ها را به کلی از تمرکز بر روی باقی مسائل و موضوعات مهم‌تر پرت و دور کند.

 انواع کادوها برای زیرلفظی عروس در مراسم عقد

عروس و داماد و کادوی سر عقد

همانطور که گفته بسیاری از خانواده‌ها و دامادها برای خرید یک کادو و زیرلفظی برای عروس در حین برگزاری  مراسم عقد دچار اشتباهات زیادی می‌شوند و در نهایت کادو و هدیه مناسبی را نمی‌توانند به عنوان یک زیرلفظی به عروس خانم بدهند.

دامادها و خانواده‌های آن ها باید در نظر داشته باشند که متناسب با هزینه‌ای که برای زیرلفظی عروس خانم در نظر دارند در ابتدا چه انتخاب‌های مناسب و ایده‌آلی دارند و می‌توانند از بین آن ها دست برگزیدن یک گزینه خوب بزنند.

همچنین ببینید : عقد فضای باز

گزینه‌های زیادی برای این منظور هر روزه توسط دامادها و خانواده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان گفت که باید سعی کرد همانطور که به آن اشاره شد، انتخابی مناسب و درخور را برای زیرلفظی عروس در حین برگزاری مراسم عقد و عروسی در نظر گرفت.

انواع کادوهایی که برای این مراسم استفاده می‌شوند همانند پول نقد و کارت‌های هدیه و همچنین مواردی دیگر از این قبیل خیلی کادوها و زیرلفظی های مناسب و زیبایی برای عروس خانم به شمار نمی‌روند و به نوعی می‌توان گفت که باید از انتخاب‌های بهتری به همین جهت استفاده کرد و بهره برد.

کادوها و زیرلفظی‌های مناسب و به یادماندنی

کادو و زیرلفظی برای عروس

شاید در نگاه اول با توجه به حساسیت خانم‌ها و در کل عروس  خانم‌ها، به نظر برسد که دامادها راه سختی را برای انتخاب یک کادو و زیرلفظی مناسب و هدیه دادن آن  به عروس در حین برگزاری مراسم عقد و عروسی داشته باشند. اما باید گفت که داماد و هچنین خانواده داماد با اندکی تحقیق و همچنین سلیقه می‌توانند یک کادو و زیرلفظی زیبا و منحصر به فرد برای عروس خانم در نظر بگیرند.

یکی از همین کادوهای خوب و ایده‌آل که تعداد زیادی از دامادها و خانواده‌ها به سرغ آن می‌روند گردن بندی از طلاست. در حقیقت این نوع کادو برای مراسم زیرلفظی عروس را میتوان در لیست بهترین کادوها و هدیه‌ها به این منظور قرار داد و از آن استفاده کرد.

البته استفادع از یک طلای سنگین منظور و هدف نیست و باید توجه داشت که می‌توان با هزینه‌ای کمتر نیز طلایی سبک تدارک دید. و همچنین به هیچ وجه جای نگرانی نیست زیرا داماد و خانواده داماد می‌توانند متناسب با بودجه‌ای که مورد نظر دارند یک گردن بند نقره‌ای سبک را برای زیرلفظی عروسشان انتخاب کنند و برگزینند.

همچنین کادوهای زیاد دیگری نیز مثل دستبندهای مختلف و زیبا، گوشواره و سرویس‌های متنوع و سکه… می‌توانند گزینه‌های ایده‌آل و خیلی مناسبی برای زیرلفظی عروس خانم در حین برگزاری مراسم و جشن عقد و عروسی باشند و خانواده‌ داماد و داماد همینطور می‌توانند از چنین کادوها و هدیه‌های خوبی نیز استفاده کنند و آن ها در نظر داشته باشند.

سخن پایانی

عروس و داماد و کادو برای عقد

از دیرباز تا کنون رسم و رسومات زیادی در بین مردم ایران به خصوص برای برگزاری مراسم‌هایی همانند جشن عقد و عروسی وجود داشته و رایج بوده است. نادیده گرفتن بسیاری از این رسم و رسوم ها هامنطور که گفته شد می‌تواند باعث اختلافات زیادی بین خانواده بشود و بهتر است که به بهترین در این نوع مراسم‌هایی که رایج است حاضر شد.

آداب و رسوم و مراسم کادو و زیرلفظی برای عروس خانم نیز یکی از آن جمله رسم و رسوماتی است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه خانواده‌ها در ایران و به خصوص تهران قرار گرفته است و بهتر است که با توجه به مطالبی که در خلال موضوعات مقاله گفته شد، خانواده داماد و همچنین خود داماد کادو و هدیه‌ی مناسب و زیبایی را به عنوان زیرلفظی عروس در نظر بگیرند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

تالار بزرگ پامچال (جاده اصفهان - شیراز)
قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️