ایده هایی برای شیرینی و دسر مخصوص عروسی های عید کریسمس

اگر عروسی شما مصادف با روزهای عید کریسمس است می توانید از این مناسبت حداکثر استفاده را کرده و دسرها و شیرینی های سرو شده در روز عروسی خود را با رنگ و بوی کریسمس آغشته کنید. کریسمس شیرینی ها و دسرهای مخصوص به خود را دارد و افراد با این شیرینی ها، محبت و عشق خود را به یکدیگر نشان می دهند. با در نظر گرفتن این موضوع داشتن یک میز دسر و شیرینی با تم عید کریسمس ایده بسیار خوبی خواهد بود. در این مقاله ایده های خوبی برای فراهم کردن شیرینی ها و دسرهای عروسی با تم عید کریسمس آورده شده است.

شیرینی کریسمس

جایگزینی برای کیک های عروسی چند طبقه ای

خلاقیت و پدید آوردن طرح های نوآورانه یکی از لذت های بزرگ برنامه ریزی عروسی است. این موضوع شامل کیک عروسی شما هم می شود، جایی که شما آزادی دارید که بتوانید به هر اندازه که می خواهید خلاق و نوآور باشید. خودتان را با طرح های سنتی متداول کیک عروسی محدود نکنید. کیک عروسی که در عکس مشاهده می کنید ظاهری شبیه به کیک های عروسی معمولی سه طبقه دارد اما خلاقانه تر و زیباتر است و به همان اندازه خوشمزه نیز هست. همچنین این کیک یک گزینه عالی برای کسانی است که کیک میوه ای اسفنجی سنتی را دوست ندارند. این کیک شبیه درخت کریسمس تزئین شده است و از رنگ قرمز که رنگ مخصوص کریسمس است در آن استفاده شده است و می تواند کاملاً با میز دسر و شیرینی با تم عید کریسمس شما همخوانی داشته باشد.

در رابطه با این موضوع بخوانید:5 ایده جذاب به جای استفاده از کیک عروسی

شیرینی کریسمس

کیک یک طبقه با تم عید کریسمس

اخیراً ترند کیک عروسی یک طبقه بسیار متداول شده است و برای تزئین آن نیز ایده های بسیار زیادی وجود دارد. اگر جشن عروسی شما با عید کریسمس مصادف است، می توانید تزئینات مطابق با جشن کریسمس برای دیزاین کیک عروسی خود انتخاب کنید. کیک های یک طبقه برای جشن های صمیمی تر مناسب تر است. تزئینات و دیزاین هایی که در عکس می بینید ایده های خوبی برای تزئین کیک عروسی با تم کریسمس است. همچنین می توانید از ایده های تزئین این کیک برای تزئین دسر ژله یا کارامل استفاده کنید و به میز دسر عروسی تان رنگ و بوی عید کریسمس بدهید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:زیباترین و به صرفه ترین روش های آماده سازی و دیزاین میز دسر عروسی

شیرینی کریسمس

دسر هایی که خودتان آنها را درست می کنید

اگر تعداد مهمانان دعوت شده به جشن عروسی شما زیاد است، دسرهایی که خودتان آنها را درست می کنید، یک گزینه بدون استرس هستند. شیرینی های ایتون مس که در عکس مشاهده می کنید بسیار راحت تهیه می شوند و تقریباً همه آنها را دوست دارند. ایتون مِس یک دسر خوشمزه و ساده مخصوص کشور انگلستان است که نام آن از یک مدرسه پسرانه پر اعتبار گرفته شده است. این دسر شگفت‌انگیز از خامه، توت فرنگی و مرینگ خرد شده درست می‌شود و از خوراکی‌های کلاسیک این کشور به شمار می‌آید. می توانید به جای خامه از بستنی و به جای توت فرنگی از انواع میوه های دیگر استفاده کنید. البته ما اعتقاد داریم که بهترین گزینه برای امتحان کردن همان نسخه کلاسیک، یعنی با توت فرنگی و خامه است. تعداد زیادی مرینگ آب نباتی بخرید یا خودتان تهیه کنید و آنها را در مرکز هر میز قرار دهید. آنها را با یک کاسه بزرگ کرم نرم و مقدار زیادی توت فرنگی یا انواع دیگر توت ها برای هماهنگی بیشتر با این دسر های خوشمزه سرو کنید.

شیرینی کریسمس

دسرهایی از زرده تخم مرغ و شیر

کسانی که از طعم و مزه زرده تخم مرغ و شیر نوستالژی دارند، این نوشیدنی ها و شیرینی ها می تواند بسیار لذت بخش باشد. شما می توانید با این نوشیدنی های کاراملی گرم زمستانی از مهمانان خود در لحظه ورود به تالار عروسی، پذیرایی کنید. آنها به احتمال زیاد از گرما و حس مطلوب آن بسیار لذت خواهند برد. می توانید در این دسر به جای شیر از شربت استفاده کنید.این دسر از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و تاثیرات و فایده های زیادی بر سلامتی ما میگذارد. دسر زرده تخم مرغ با شربت نوعی کرم ساده و سرشار از تخم مرغ است که با افزودن شربت میوه طعم دلپذیری پیدا می نماید. زرده های تخم مرغ را داخل کاسه ای بریزید .شکر دانه ریز را به زرده ها اضافه نمایید . مواد را خوب بزنید تا غلیظ و کرم رنگ شوند و حجم آن ها دو برابر گردد .کاسه حاوی زرده و شکر را روی قابلمه ای از آب در حال جوش قرار دهید .آب میوه مورد نظر خود را به مخلوط اضافه نمایید و مرتب هم بزنید تا مخلوط کفدار و گرم شود. کرم آماده شده که باید به صورت یک مایه کفدار و با رنگ روشن باشد را داخل 4 لیوان بریزید .در صورت تمایل , این کرم را داغ و با میوه تازه یا بیسکویت بادامی سرو نمایید .

همچنین می توانید از ماکارون های خوشمزه با طعم های وانیل، بوربن و جوز هندی که از شیرینی های کلاسیک عید کریسمس نیز هستند برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده کنید.

شیرینی کریسمس

شیرینی کریسمس

برای بچه ها

این شیرینی های خوشمزه ایده بسیار خوبی برای پذیرایی از بچه ها و درست کردن یک میز مخصوص کودکان در جشن عروسی شما هستند. با این درختان کریسمس برنجی کریسپی ، یک صحنه زمستانی از سرزمین عجایب درست کنید. همچنین این کوکی های خرس قطبی بامزه به نظر خیلی خوشمزه می رسند و هر بچه ای را به ذوق می آورد. همچنین می تواند یک یادگاری خوب از جشن عروسی شما برای بچه ها باشد.

شیرینی کریسمس

یادگاری

این کوکی های زیبا و خوشمزه می توانند یک سورپرایز عالی برای مهمانان شما در روز عروسی تان باشند. مجموعه ای از کوکی های خوشمزه با تزئیناتی متفاوت مانند تزئینات مخصوص عید کریسمس انتخاب کنید. یک ایده جذاب این است که کوکی ها را در یک جعبه ریخته و از مهمانانتان بخواهید هر کس کوکی مورد علاقه خود را از توی جعبه بیرون بیاورد.

از طرف دیگر، اگر شما بخواهید هدیه ای را به عنوان گیفت عروسی به مهمانانتان بدهید، استفاده از این کوکی ها یک ایده بسیار عالی خواهد بود و می توانند سال ها آنها را نگه داشته و به عنوان یک یادگاری از جشن عروسی شما از آن یاد کنند.

اگر مهمانان شما عید کریسمس را جشن می گیرند یک ایده مناسب با این جشن استفاده از این حباب های سفارشی است. شما می توانید آنها را به عنوان گیفت عروسی به مهمانانتان بدهید. هرکدام از آنها می توانند از این حباب ها برای تزئین درخت کریسمس خود استفاده کرده و هر سال سالگرد جشن عروسی شما را با آویزان کردن این حباب ها به درخت کریسمس خود همراه با شما جشن بگیرند.

در رابطه با این موضوع بخوانید:انواع مدل های گیفت عروسی و نکات مهم در مورد آنها

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️