زیباترین و به صرفه ترین روش های آماده سازی و دیزاین میز دسر عروسی

یکی از بخش های خوشمزه هر عروسی که همه مهمانها بخصوص بچه ها را به وجد می آورد، بخش دسر و میز دسر است. امروزه میز دسر در عروسی ها تنوع زیادی پیدا کرده است و در تمام تالارهای عروسی دیده می شود. از انواع ژله و کارامل  گرفته تا کیک و بستنی روی میز دسر به چشم می خورد. مصرف انواع دسرهای خوشمزه، لحظاتی شیرین و آرامش‌بخش را برای مهمانان به وجود می آورد و لذت خوردن شام عروسی را چند برابر می کند. اما چیزی که در مورد دسر از همه بیشتر جلب توجه می کند، اضافه ماندن آن بر روی میز و در بشقاب مهمان ها است. یکی از بهترین راه ها برای کم کردن ضایعات میز دسر استفاده از دسرها و شیرینی های لقمه ای است. در مقاله زیر ایده هایی برای تزئین میز دسر و استفاده از دسرهای لقمه ای در جشن عروسی آورده شده است.

میز دسر

روی میز دسر خود را پر از کیک های لقمه ای و فنجان های دسر کنید و آن را در تمام میز در تالار عروسی پخش کنید. تنوع آیتم ها و تزئینات آنها برای مهمانان بسیار جالب توجه خواهد بود و به یکی از نقاط قوت عروسی شما تبدیل خواهد شد. حتی می تواند بهترین قسمت عروسی را برای مهمانها رقم بزند. شما می توانید یک استایل میز دسر فوق العاده را با زمان و هزینه اندکی فراهم کنید. یک ایده برای انجام این کار این است که مواد دسر را خودتان آماده کرده و آنها را لایه لایه درون گیلاسهای کوچک بریزید تا ترافل های مینیاتوری درست کنید یا اینکه یک کیک بزرگ براونی بپزید، لابه‌لای آن را با شکلات و کره‌ی بادام‌زمینی پر کنید. آن را در قطعات کوچک با استفاده از چاقو یا کاتر شیرینی به شکل های دلخواه تکه کنید و در ظرف های کوچک سرو دسر قرار دهید و روی آنها را تزئین کنید. پودینگ‌های شکلاتی فنجانی نیز علاوه بر طعم و عطری مدهوش کننده، با طراحی بسیار عالی تزئین می‌شوند که می‌توان آن‌ها را دسرهایی فوق العاده و زیبا نامید. این مسئله زمانی بیشتر جلوه می‌کند که شما با مقدار کمی از میوه‌های تازه و خامه‌ی زده شده، پوششی خوشمزه و عالی را برای آن‌ها به ارمغان آورید. انجام این کارها هزینه و زمان زیادی نمی برد اما به این ترتیب هم در هزینه های عروسی صرفه جویی کرده اید و هم ذوق و سلیقه خود را به همه نشان داده اید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:محبوب ترین طعم های کیک عروسی سال 2018

میز دسر

برای زوج هایی که دوست دارند یک میز دسر متنوع و زیبا داشته باشند و نمی خواهند بابت آن هزینه زیادی پرداخت کنند و همچنین تمایلی به آشپزی کردن و پختن کیک و پودینگ ندارند نیز راهکار داریم. می توانید مواد تشکیل دهنده دسر مانند مارشمالو، پای های کوچک، ژله و خیلی چیزهای دیگر را خریداری کرده و آنها را مانند حالت قبل برشهای کوچک داده و در ظرفهای مخصوص ریخته و تزئین کنید. دسرهایی که با شکلات نوتلا آماده می شوند هم انتخاب خوبی هستند هم تهیه آنها راحت است و هم خوشمزه هستند. می توانید لایه ای از شکلات نوتلا را با خامه ترکیب کرده و روی بیسکوییت های گندمی را با آن آغشته کنید. به این ترتیب دسری شگفت انگیز خواهید داشت. خانواده و دوستان نیز می توانند در انجام این کار به شما کمک کنند. شما حتی می توانید یک روز را مخصوص این کار قرار داده و فامیل را دور هم جمع کنید. هم اوقات خوشی را سپری خواهید کرد و هم کار تزئین و فراهم کردن میز دسر را انجام می دهید. حتی می توانید مسابقه ای ترتیب دهید و بهترین دیزاین و دکور را انتخاب کنید. و جایزه ای نیز در نظر بگیرید.

توجه به جزئیات در اینجا بسیار مهم است. اگر میخواهید مارشمالو های شما به زیبایی و ایستاده قرار گیرند، ته ظرفهایی را که برای مارشمالوها در نظر گرفته اید با ماده سنگین دیگری مانند مالت یا مغزهای پوشیده از شکلات پر کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:5 ایده جذاب به جای استفاده از کیک عروسی

میز دسر

اقلامی که روی میز دسر شما استفاده می شود، می تواند به سادگی ظرفهای کوچک ژله که با میوه های تازه و انواع توت ها مانند توت فرنگی و یا گیلاس و آلبالو آغشته و پر شده است یا به سادگی یک تارت میوه ای باشد. تارت‌های میوه با خامه‌هایی لذیذ و اشتها آور که رنگ‌های مختلف روی آن‌ها را پوشانده است، نسبت به سایر دسرهای محبوب در جهان، بسیار سبک و از ظاهری شکیل و زیباتر برخوردار است، همین امر از دلایل محبوبیت و شهرت آن‌ها به شمار می‌رود. چیزکیک‌های لقمه‌ای هم به دلیل طعم و ظاهر خود، پرطرفدار و محبوب هستند. سلیقه خود را با انتخاب انواع مختلفی از شیرینی ها و تزئین آنها و همچنین دیزاین و تزئینات میز دسر نشان دهید. سعی کنید برای تزئینات و نوع ظروفی که انتخاب می کنید از یک استایل پیروی کنید و همه ظروف و تزئینات روی میز دارای تم و دیزاین هماهنگ باشند. این موضوع نکته بسیار مهمی است که حتماً باید آن را در نظر بگیرید.

میز دسر

شما می‌توانید یک یا چند نوع دسر خوش آب و رنگ را بر روی یک میز دسر مجزا در تالار عروسی قرار داده و برای مهمانان خود این فرصت را ایجاد کنید تا از میان رنگ‌ها و مزه‌های مختلف، بهترین دسر را برای خود انتخاب کنند و از آن نهایت لذت را ببرند. ایده های دیگری که می توانید از آنها برای دسرهای وسوسه کننده استفاده کنید، عبارتند از: آب نبات چوبی، کیک های فنجانی، انواع کوکی ها، کباب میوه های تازه، شیرینی های قدیمی و سنتی، کیک عروسی بریده شده و تقسیم شده و ماکارون. انگور، کراکر، پنیر و چاتنی ها نیز می توانند میز دسر شما را با فراهم کردن طیف وسیعی از انتخاب ها کامل کنند. در دنیای شیرینی‌پزی تنوع بسیاری از انواع شیرینی وجود دارد. یکی دیگر از ایده‌های مناسب برای دسر عروسی، سرو میوه‌های مختلف و مخصوص فصل است. می توانید درون یک ظرف کوچک یک برش میوه فصل مانند هندوانه در تابستان  و تعدای از انواع مختلف توت قرار داده و به صورت جداگانه برای هر فرد سرو کنید. فراموش نکنید که اگر کوکی سرو می کنید می توانید در کنار آن برای بچه ها شیر و غلات قرار دهید. در فصل زمستان می توانید از شیر گرم و در فصل تابستان از شیر سرد استفاده کنید. فنجان های شکلات داغ برای عروسی های زمستانی نیز انتخابی عالی هستند.

در رابطه با این موضوع بخوانید:ایده هایی شگفت انگیز برای یک عروسی پاییزی

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️