اگر از عکس‌های عروسی خود ناراضی هستید چه کاری انجام دهید؟

بدون شک عکس‌های روز عروسی بخشی از خاطرات ماندگار شما خواهند شد و آلبوم عروسی یک از باارزش‌ترین چیزهایی است که تا ابد از آن به بهترین شکل محافظت خواهید کرد. قطعاً انتظار دارید لحظات ثبت شده مانند رؤیاهایتان باشد یا تصمیم دارید دیوار خانه مشترکتان را با تصاویر عاشقانه روز عروسیتان تزئین کنید. اما اگر بعد از دیدن عکس‌های مراسمتان، همه چیز طور دیگری رقم بخورد و عکس‌های عروسیتان مطابق انتظارتان نباشند چه؟

ناراضی بودن از عکس های عروسی

متاسفانه ما قادر نیستیم زمان را به عقب برگردانیم و عکاس مراسم عروسیمان را تغییر دهیم، اما راهکارهایی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آنها عکس‌های مراسم عروسیمان را تا حد ممکن ادیت کنم.

در ادامه چند راهکار برای اصلاح و ادیت عکاسی عروس و عکس های آن ارائه شده است، بنابراین اگر از عکس‌های مراسمتان رضایت کافی ندارید، با ما همراه باشید.

آینده‌نگر باشید

یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از کیفیت عکس‌های عروسی‌تان این است که قبل از استخدام عکاس، به اندازه کافی تحقیق کنید. او قرار است لحظات به‌یادماندنی بهترین روز زندگیتان را به‌شیوه‌ای کاملاً حرفه‌ای و باکیفیت ثبت کند، بنابراین حتماً پیش از عقد قرارداد، آلبوم کارهای قبلی او را مشاهده و بررسی کنید و سپس تصمیم نهایی خود را بگیرید.

بهتر است لیستی از انواع مدل‌ها و ژست‌های عکاسی تهیه کنید و آن را در اختیار عکاس عروسیتان قرار دهید. با این کار مطمئن خواهید شد که با عکس‌های مدنظرتان را خواهید گرفت و بابت لحظات ازدست‌رفته  پشیمان نخواهید شد.

واقع‌بین باشید

عکاس مراسم عقد و عروسی شما باید این اجازه را به شما بدهد که در لحظه عکاسی، عکس‌های گرفته‌شده را بررسی کنید تا درصورتی‌که در اولین نگاه از عکس‌هایتان ناراضی بودید، بتوانید ژست و یا منظره عکاسی را تغییر دهید. بیش از حد از طاهرتان در عکس‌ها ایراد نگیرید. اگر از مدل مو یا انتخاب لباستان ناراضی هستید، نباید آن را به ظاهرتان در عکس‌ها ارتباط دهید و سعی کنید با آنها کنار بیایید چون چاره دیگری ندارید.

بااین‌وجود اگر عکس‌ها برخلاف چیزی است که از سابقه کاری عکاستان انتظار می‌رفت و عکس‌هایی که مهمان‌ها از شما گرفته‌اند بهتر از تصاویر ثبت‌شده توسط عکاس مراسم است، ممکن است مقصر اصلی بی‌کیفیتی عکس‌ها خود عکاس باشد.

البته بهتر است قبل از تحویل گرفتن و دیدن عکس‌ها مطمئن شوید که روز خوبی را پشت سر گذاشته اید و از موضوع خاصی عصبی یا ناراحت نیستید؛ زیرا ممکن است در این حالت بی‌دلیل از عکس‌ها خوشتان نیاید اما در مقابل اگر روز خوبی را سپری کرده باشید، به نظرتان عکس‌ها کاملاً زیبا و بی‌عیب و نقص باشند.

مجدد به آتلیه و یا باغ عکاسی عروس بروید و عکس بگیرید

اگر از عکس‌های عروسیتان ناراضی هستید، مسلماً نمی‌توانید سالگرد عروسی‌تان را برگزار کنید. می‌توانید دوباره به آرایشگاه رفته و لباس عروس را بپوشید و مجدداً عکس بگیرید. اگرچه احساسی که در روز عروسی داشته‌اید، تکرار نخواهد شد و هزینه‌های اضافی نیز در پی خواهد داشت اما در عوض فرصت دوباره‌ای است تا با یک عکاس بهتر و ظاهری متفاوت‌تر، عکس‌های دلخواهتان را بگیرید. می‌توانید عکاسی را در همان محل برگزاری مراسم عروسیتان انجام دهید یا فضای دیگری را برای این کار انتخاب کنید.

درهمین رابطه ببینید : لباس عروس مدل پرنسسی

عکس‌هایتان را ادیت کنید

متن قرارداد با عکاس عروسیتان را دوباره خوانید و از مشتریان قبلی در مورد میزان رضایتشان از کیفیت عکاسی پرس‌وجو کنید. البته طبیعی است که میزان رضایت افراد مختلف به‌دلیل تفاوت انتظارات و سلایقشان، متفاوت باشد و ممکن است با اینکار نیز نتیجه مطلوب حاصل نشود.

اگر کیفیت عکس‌های مراسمتان راضی‌کننده است و مشکل اصلی در نحوه ادیت و روتوش عکس‌ها است، نگران نباشید. ابتدا با عکاستان صبحت کنید، قطعاً برخی از ایرادات با فتوشاپ یا سایر نرم‌افزارهای حرفه‌ای ادیت عکس، برطرف خواهند شد.

عکس‌های عروسی‌تان را سیاه و سفید کنید

اگر عکس‎‌های عروسیتان تغییر رنگ داده‌اند یا به‌درستی نورپردازی نشده‌اند، می‌توانید برای بهتر شدن کیفیتشان از فیلتر سیاه و سفید استفاده کنید. این فیلتر ایرادات فاحش تنظیم رنگ و نور را برطرف می‌کند. ازطرفی‌دیگر، عکس‌های سیاه و سفید هرگز از مد نمی‌افتند و برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی نیز با این قابلیت در دسترس هستند.

صرف‌نظر از راهکاری که برای اصلاح عکس‌ها پیدا می‌کنید، ناراضی بودن از عکس‌های عروسی بسیار ناخوشایند و ناامیدکننده است. یک عکس می‌تواند به‌اندازه هزار کلمه خاطرات را در خود نگه ‌دارد، اما لحظاتی که در ذهنتان ثبت شده‌اند و البته یک زندگی شاد و پر از خوشی، بسیار باارزش‌تر است.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️